سلامت و زیبایی

معرفی 10 مدل از بهترین سرم های ضد لک‌ 2021

بهترین سرم های ضد لک‌

امروزه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه ها و کابوس های دختران جوان، لک شدن تدریجی پوست صورتشان است. یعنی اینگونه بگوییم که هیچ چیز به اندازۀ لک شدن پوست صورت نمی‌تواند یک خانم جوان را آزار دهد.
این لک ها ممکن است به دلایل مختلفی روی پوست شما ظاهر شوند و آرامش را از شما بگیرند. بسیاری بر این باورند که لک های ایجاد شده بر روی پوست دیگر از بین رفتنی نیستند و تا آخر عمر وبال گردنشان هستند.
اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که نگران از بین بردن لک های موجود بر روی پوست خود هستند، بهتر است بدانید که این کار شدنی است و فقط کمی به زمان نیاز دارد، در واقع برای درمان لک‌ها باید با کمی صبر و حوصله پیش رفت و راه‌های درمان را به دقت بررسی کرد.
یکی از راه‌های درمان لک‌های صورت استفاده از انواع سرم‌های ضد لک است. با شنیدن این راهکار، احتمالاً اولین سؤالی که ذهن شما را مشغول می‌کند این است که بهترین سرم ضد لک برای صورت کدام است و با استفاده کدام سرم ضدلک و روشن کننده پوست می‌توان به نتیجۀ دلخواه رسید؟
مسلماً اگر انواع سرم ضدلک صورت را به خوبی بشناسید و بدانید که نحوۀ صحیح مراقبت از پوست به وسیلۀ آن‌ها چگونه است، می توانید به پوستی شفاف، سالم و زیبا دست پیدا کنید.
برای آشنایی بیشتر با  10 مدل از سرم های ضدلک صورت و آگاهی از نحوۀ مراقبت های پوستی، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

سرم پوست چیست؟

سرم ضد لک چیست؟

همان‌طور که می‌دانید در میان تمام محصولات پوستی، امروزه خرید انواع سرم پوست نسبت به چندی پیش رواج بیشتری یافته است و می‌توان گفت خیلی ها با کسب رضایت از نتیجۀ استفاده از آن‌ها، این روش را به دیگران نیز توصیه کرده‌اند و همین مسئله باعث رواج یافتن استفاده از سرم ها شده است.
تا به حال از خود پرسیده‌اید که سرم های پوستی اصلاً چه هستند و بر روی پوست صورت چه کاری انجام می‌دهند؟ سرم ها در واقع  محلول هایی با غلظت بالا هستند که حاوی مواد مغذی مورد نیاز پوست بوده و این مواد را به منافذ صورت می‌رسانند و سبب شادابی پوست می‌شو‌ند.
سؤال بعدی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند می‌تواند این باشد که سرم پوست با دیگر محصولات مراقبتی مانند لوسیون‌ها و کرم‌ها چه فرقی دارد؟
سرم‌ها با حذف ترکیبات اضافی و تأکید بر مواد مغذی با غلظت بالا و قابلیت نفوذپذیری بهتر، جایگزین مناسبی برای دیگر محصولات مراقبت از پوست هستند و می‌توانند بهترین نتیجۀ ممکن را در حفظ سلامت پوست و از بین بردن لک های صورت داشته باشند.
سرم ها برای موارد بسیاری همانند برطرف کردن لک ها، چروک ها، آکنه و … مورد استفاده قرار می‌گیرند و با اثربخشی بسیار بیشتر، به رفع مشکلات پوستی کمک می‌کنند. در ادامه با معرفی 10 مورد از بهترین سرم ضد لک صورت با ما همراه باشید.

پر فروش ترین ضد لک و روشن کننده ها

هدف استفاده از سرم ضدلک، رساندن مواد مغذی به عمق منافذ پوستی است.

سرم پوست چیست؟

  • سرم ضد لک اریکه مدل intense whitening

یکی از بهترین سرم های ضدلک که تاثیر قابل توجهی در درمان لک های صورت دارد، سرم ضد لک اریکه مدل intense whitening است. این سرم به نسبت کیفیتی که دارد، قیمت مناسب است و به راحتی می‌توانید آن را از داروخانه ها تهیه کنید.
دقت داشته باشید بهتر است از این محصول برای لک های خیلی تیره استفاده نکنید. اگر به هر نوع اسانس و بوی عطری حساسیت دارید، باید بگوییم که این در این محصول هیچ گونه عصاره و یا بو خاصی به کار نرفته است و بلافاصله پس از استفاده به آسانی جذب منافذ صورت می‌شود.
اگر قصد استفاده از این محصول را دارید، بهتر است آن را به صورت مداوم برای مدت زمان یک ماه استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.
شب ها صورت خود را کاملاً تمیز بشویید و سپس از سرم اریکه به پوست‌تان بزنید. دقت داشه باشید که در طول استفاده از این سرم، از استفادۀ کرم‌های ضد آفتاب غافل نشوید.

  • سرم ضدلک ویشی مدل idealia

اگر به تازگی لک‌هایی را بر روی پوست صورت خود مشاهده می‌کنید که هنوز تیره نشده اند، می‌توانید سرم ضد لک ویشی مدل idealia را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.
این محصول هیچ عصاره و عطر به خصوصی ندارد و برای انواع لک‌های پوستی مناسب است. بهتر است این سرم در دو نوبت صبح و شب مورد استفاده قرار گیرد.

  • سرم ضد لک سسدرما مدل آزلاک رو

احتمالاً نام این سرم را بسیار شنیده اید و یا حداقل یکی از اطرافیانتان از این سرم استفاده کرده است. این محصول، جزء محصولاتی است که تاثیر بسزایی در درمان و ازبین بردن لک های پوستی دارد.
سرم ضدلک ویشی یکی از بهترین برندهای مراقبت از پوست است که می‌توانید با اعتماد کافی و خیالی راحت از آن ها استفاده کنید. برای استفاده از این سرم کافیست، مقداری از آن را بر روی پوست صورت ریخته و با سر انگشتتان به آرامی آن‌ را بر روی تمام نقاط صورت پخش کنید تا کاملاً جذب منافذ پوست صورت‌تان شود.

سرم ضدلک

  • سرم ضد لک آیسیس فارما مدل نئوتون

اگر برای لک های تیرۀ پوست‌تان به دنبال یک سرم ضدلک قوی هستید ما به شما سرم ضد لک آیسیس فارما مدل نئوتون را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول برای کسانی مناسب است که دارای لک‌های تیره بر روی صورت خود هستند.
همان‌طور که می‌دانید از بین بردن لک های صورت آن هم لک هایی که قدیمی و بسیار تیره هستند، کار چندان آسانی نیست و فقط با استفاده از سرم های قوی و مناسب می‌توان به حضور آن‌ها روی پوست صورت خاتمه داد.
اگر بخواهیم بهترین سرم ضد لک را به شما معرفی کنیم، پیشنهاد ما استفاده از سرم ضد لک آیسیس فارما مدل نئوتون است.
هر شب پیش از اینکه به رخت خواب بروید، پوست خود را کاملاً تمیز کرده و سپس از سرم ضد لک آیسیس بر روی پوست خود بزنید.

  • سرم ضد لک و روشن کننده استادرم

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار در بین انواع ضد لک ها، سرم پوست ضد لک و روشن کنندۀ استادرم است که علاوه بر از بین بردن لک‌های صورت، موجب نابودی چروک های نقش بسته بر روی پوست صورت نیز می‌شود.
قابلیت منحصر‌به فرد این سرم این است که دارای مقداری کافئین است و در هنگام استفاده سبب می‌شود تا پوستی شاداب و سرحال داشته باشید.
اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که از تیرگی دور چشم خود رنج می‌برند، بهتر است از این محصول استفاده کنید.
با استفاده از این سرم، می توانید تمام تیرگی ها و پف دور چشم خود را از بین ببرید و به گردش خون رگ های دور چشم خود کمک کنید.

  • سرم ضد لک روشن کننده ژوت

اگر تمایل دارید که پوسی صاف و شفاف داشته باشید و همه را با درخشنگی پوست خود حیرت انگیز کنید، از سرم ضد لک و روشن‌کننده ژوت استفاده کنید.
این محصول بهترین سرم ضد لک برای کسانی است که مایل هستند لک های صورت خود را از بین ببرند. برای گرفتن نتیجه مطلوب‌تر از این سرم، بهتر است آن را همراه با کرم لیفتینگ استفاده کنید.

استفاده از سرم ضد لک می تواند لکه های قدیمی بر روی پوست شما را بهبود بخشد

  • سرم ضد لک کدلی مدل vinoperfect همراه با ضد آفتاب

تا به حال نام برند کدلی به گوشتان خورده است؟ این محصول برندی فرانسوی است که دارای بهترین محصولات پوستی است. درست است که محصولاتش قیمت نسبتاً بالایی دارند اما به دلیل تأثیرگذاری فوق العاده سریعی که دارند، بسیار پرطرفدار هستند.
این سرم چربی ندارد و علاوه بر از بین بردن لک ها، پوستی شاداب و یک دست و صاف به شما تحویل می‌دهد.

  • سرم ضد لک فیلورگا مدل Pigment Perfect

این سرم را می توان با لغب بهترین سرم ضد لک  سال نیز خطاب کرد چرا که خاصیت از بین برندگی لک بسیار قوی دارد. علاوه بر این، این سرم حاوی ویتامین c است که به همین واسطه موجب نابودی لکه های صورت شما در زمانی کم می‌شود. توجه داشته باشید که این سرم ها را نمی‌توان بجای کرم ویتامین C استفاده کرد اما تأثیرات بسیار مثبتی بر روی پوست شما دارد. این سرم از افتادگی پوست شما جلوگیری کرده و همچنین پوست شما را سفت تر می‌کند. با انواع پوستها سازگار بوده و همچنین دارای عصارۀ رازک می باشد.

  • سرم ضد لک مروارید آیوما مدل White Revelation

این نوع سرم نه تنها باعث از بین رفتن لکه های قدیمی می‌شود، بلکه از بروز لکه های جدید نیز جلوگیری می‌کند. فرمولاسیون به کار رفته در این سرم بسیار قوی است و باعث جوان شدن پوست شما می‌شود. این سرم دارای ویتامین، A، C و B3 است و به از بین رفتن کک و مک های پوستی نیز کمک شایانی می کند.

  • سرم ضد لک بایودرما مدل White Objective

این سرم برای پوست های حساس مناسب بوده و می تواند مقاوم ترین لکه های پوستی را از بین ببرد. شما می‌توانید از این سرم برای پوست گردن خود هم استفاده کنید. ساختار سبک این سرم باعث می‌شود که به سرعت جذب پوست شده و پوست صورت را یک‌دست و صاف کند.

سرم ضد لک

جمع بندی

در این مطلب با 10 نمونه از انواع ضد لک ها و بهترین سرم ضد لک آشنا شدید. حال با این آگاهی می‌توانید آنچه را که برای پوستتان مناسب تر است تهیه و مورد استفاده قرار دهید. چرا که پوست جزء مهمی از زیبایی شما محسوب می شود و داشتن زیبایی همواره به آدمی اعتماد به نفس می‌دهد. باید مراقب پوستتان باشید تا شاداب تر و جوان تر به نظر برسید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها