سلامت و زیبایی

8 مدل ماسک ورقه ای برای پوست چرب

ماسک ورقه ای برای پوست چرب

پوست چرب مستعد جوش است، جوش هم زیبایی صورت را کم می کند. جدا از این ها خیلی از مشکلات دیگر پوستی به خاطر پوست چرب است. اگر می خواهید پوستی معمولی و صاف داشته باشید در ادامه این مقاله با ما باشید تا یکی از بهترین درمان های پوست چرب را معرفی کنیم. این درمان ماسک ورقه ای برای پوست چرب است که در این متن بهترین مدل های آن را معرفی می کنیم.

ماسک های ورقه ای محصول تقریبا تازه در دنیای زیبایی به شما می آیند. اولین بار از این ماسک ها در کره جنوبی استفاده شد. می توان گفت مهد و سازنده ماسک صورت ورقه ای این کشور است. تصور کنید که صورت‌تان مثل مردم کره جنوبی صاف و شفاف است، چه حسی دارید؟

بیشتر مردم آرزو می کنند که پوست آن ها را داشتند چون جزو سالم ترین پوست ها است. شما شایستگی آن را دارید که صورتتان مثل این افراد صاف و سالم شود. اگر پوست چرب و جوش دار مانع از داشتن پوست زیبا و سالم شده است. به جای خوبی آمدید این مقاله مخصوص پوست شما است. پس با ما همراه باشید تا به آنچه شایستگیش را دارید، برسید.

چرا پوست‌ چرب می شود؟

ماسک ورقه ای برای پوست چرب

قبل از معرفی بهترین محصول و برند ماسک ورقه ای برای پوست چرب بهتر است که بدانید چرا پوست چرب می شود. عوامل چرب شدن پوست کم نیستند؛ ولی اگر به صورت کلی بگوییم در نتیجه بیش از حد چربی یا سبوم توسط غده چربی پوست ایجاد می شود. در این افراد اندازه این غده بیشتر از حد طبیعی است و همین علت اصلی افزایش تولید چربی پوست است. گفتیم که عواملی زیادی باعث می شوند پوست چرب شود و فعالیت این غده بیشتر شود. این عوامل شامل موارد زیر هستند:

  • ژنتیک
  • آب و هوا
  • شرایط جغرافیایی
  • جنسیت
  • مشکلات هورمونی
  • استرس
  • قاعدگی
  • بارداری
  • رژیم غذایی
  • عوارض دارویی
  • شستشوی بیش از اندازه پوست
  • استفاده از مواد آرایشی و محصولات مراقبت از پوست بی کیفیت، جعلی یا نامناسب

 بهترین ماسک ورقه ای برای پوست چرب

ماسک ورقه ای برای پوست چرب و جوش دار

انواع ماسک ورقه ای و خواص آن ‌ها با هم متفاوت است. ولی چیزی که امروز می خواهیم بررسی کنیم بهترین ماسک ورقه ای برای پوست چرب و جوش دار است. این ماسک ها انواع مختلفی دارند بعضی از آن ها مواد مصنوعی دارند.

ولی بهترین ماسک ورقه ای پوست چرب و مستعد جوش از عصاره های گیاهی و طبیعی ساخته شده است تا بتواند چربی پوست را کنترل کند. همچنین ph پوست را تنظیم و آن را آبرسانی کند. یک اشتباه در مراقبت از پوست این است که فکر می کنند که اگر پوست چرب را آبرسانی کنید، چرب تر می شود.

ولی این درست نیست. هر پوستی برای سالم ماندن به هیدراته شدن نیاز دارد. پوستی که هیدراته نباشد مستعد لک و خشکی است. یکم گیج کننده است پوست چربی که هیدراته نشود خشک است. جمله را درست نوشتم فقط منظور پوستی چرب و کم آب است. ما در ادامه 22 مدل ماسک ورقه ای برای پوست چرب و مستعد جوش را می گوییم و بهترین برندهای تولید کننده آن ها را معرفی می کنیم. ولی قبلش لازم است چند چیز را بدانید.

طرز استفاده از ماسک ورقه ای برای پوست چرب

نحوه استفاده از ماسک ورقه ای پوست چرب اگر درست باشد، تاثیر بیشتری دارد. قبل از هر چیزی صورتتا را با تونر و شوینده مخصوص پوست چرب بشورید تا پوست‌تان تمیز شود. این کمک می کند که منافذ پوست باز شوند و مواد محلول و مغذی این ماسک‌های صورت بهتر و سریع تر جذب شوند. بگذارید 20 تا 30 دقیقه این ماسک روی پوست بماند و بعد آن را بردارید. اگر بیشتر از این زمان روی پوست بماند ممکن است ضررهایش از فوایدش بیشتر شود.

دیگر ادامه ش هم آسان است. کمی بسته آن را ماساژ دهید و بعد بازش کنید. ماسک را مثل عکس زیر روی صورت قرار دهید. ماسکی که روی صورت قرار دارد را کمی ماساژ دهید تا به پوست بچسبد. اگر بعضی از جاهای ماسک روی هم افتاده بود و کاملا به پوست نچسبید بود با استفاده از قیچی آن را درست کنید. توجه کنین که این ماسک ها را در جاهای سرد نگهداری کنید، این شامل ماسک بیرون آمده از پاکت و بسته بندی شده می شود.

نکته ای که در استفاده از ماسک ورقه ای مخصوص پوست چرب خیلی مهم است، بدانید. این است که بعد از برداشتن ماسک، صورت‌تان را نشورید و ماسک ورقه ای یکبار مصرف است. بهتر است قبل استفاده از ماسک ورقه ای برای پوست چرب تست حساسیت انجام دهید. تا مطمئن شوید که روی پوست‌تان حساسیت ایجاد نمی کند.

نحوه انجام تست حساسیت ماسک ورقه ای پوست چرب

طرز استفاده از ماسک ورقه ای

احتمال اینکه مواد موجود در ماسک های ورقه ای پوست چرب ایجاد حساسیت کنند خیلی کم است. ولی بهتر است از آن مطمئن شوید. چون بعضی از افراد پوست خیلی حساسی دارند و به مواد خاصی آلرژی دارند. کار از محکم کاری عیب نمی کند. بعد اینکه ماسک را بسته بندیش بیرون آوردید کمی مواد محلول داخل پاکت می ماند. این مواد محلول را روی پوست‌تان بزنید.

بعدش ماسک ورقه ای را داخل پاکتش بگذارید و آن را داخل یخچال بگذارید تا کثیف نشود و مواد مغذیش تبخیر نشود. در صورتی که بعد از یک روز هیچ علامت حساسیتی مثل سوزش، خارش، قرمزی و ورم در قسمت مورد نظر مشاهده نکردید. در یخچال را باز کنید و ماسک را بیرون بیاورید و روی پوست‌تان بزنید.

بهترین ماسک ورقه ای ضد جوش کدامند؟

بهترین ماسک ورقه ای برای پوست چرب و جوش دار

بهترین ماسک برای پوست چرب و جوش دار می تواند ترکیبات متفاوتی داشته باشد. این ترکیبات متفاوت باعث می شود جدا از یک ماسک ورقه ای ضد جوش، خواص دیگری هم داشته باشد. برای اینکه بهترین ماسک برای جوش و پوست چرب را انتخاب کنید باید به چند نکته دقت کنید که در ادامه آن ها را می گیم.

ترکیبات

ترکیبات مختلفی در ماسک‌های ورقه‌ای مخصوص جوش و پوست چرب وجود دارد. ولی از نظر کارشناسان ما بهترین ماسک های صورت چرب از مواد زیر ساهته شده است:

  • آلوئه ورا
  • چای سبز
  • ذغال سنگ
  • جلبک دریایی
  • آووکادو
  • کیوی

وجد این مواد در بهترین ماسک ورقه ای برای چوست چرب و جوش دار باعث می شود که برای همه حتی کسانی که پوست حساس دارند مناسب باشند. چون این مواد طبیعی هستند و هیچ عوارضی ایجاد نمی کنند.

برند

بیوآکوا

معروف ترین ماسک، بی شک ماسک ورقه ای بیوآکوا برای پوست چرب و جوش دار است. این شرکت از سال 2009 محصولاتش را به بازار عرضه می کند. موسس این برند ماسک ورقه ای ژائو فنگ لیو است که سالانه محصولات زیادی را به بازار معرفی می کند. این شرکت نیز مثل خیلی از شرکت های دیگر محصولات آرایشی بهداشتی پوست طیف وسیعی از محصولات را دارد. البته می توان گفت همه ی محصولا مراقبت از پوست و آرایشی را دارد.

این شرکت به نسبت رقیب هایش سالانه فروش بیشتری دارد. چون محصولات با کیفت تری به بازار معرفی می کند و در عین باکیفیت بودن ارزان‌تر از محصولات برندهای دیگر است و کاملا مقرون به صرفه هستند. شعار این برند« زیبایی رنگ واقعی شما است» می باشد.

ونزن

محصولات برند venzen یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده محصولات مراقبت از پوست است. این شرکت به خاطر داشتن محصولات باکیفیت و ارزان معروف است. محصولات این برند چینی یکی از پرفروش‌ترین لوازم آرایشی و مراقبت از پوست آسیا است.

ایمیجز

قیمت محصولات images خیلی پایین تر از برندهای معروف است. ولی در کیفیت و تاثیر گذاری با آن ها برابری می کند. برای همین است که آمازون این برند را بهترین برند ماسک صورت چینی معرفی کرده است. این شرکت یک تولید کننده بین المللی است و در بیشتر کشورها نمایندگی دارد. با افتخار رنگدونه یکی از نمایندگان این برند در ایران است.

البته بعضی از برندها زیاد معروف نیستند؛ ولی بعضی از ماسک های ورقه ای که برای پوست چرب می سازند جزو بهترین ها است.

قیمت

فرقی ندارد چه محصولی می خرید و چه نیاز دارید بی شک یکی از اولویت های‌تان در انتخاب هزینه ش است. درباره قیمت ماسک ورقه ای برای پوست چرب و منافذ باز بگویم که متغییر است. می توان گفت بسته به ترکیبات، خواص و برند چیزی حدود 5 تا 12 هزار تومن است.

انواع ماسک ورقه ای ضدجوش

بهترین ماسک ورقه ای برای پوست چرب و جوش دار

بیشتر فروشگاه ها با هدف درمان پوست چرب محصولاتی را معرفی می کنند.می گویند که این محصولات برای پوست چرب طراحی شده است. ولی شوینده و کرم های صورت چربی که معرفی می کنند می تواند پوست را خشک کند. ولی ماسک های ورقه ای اینطور نیستند و پوست را خشک نمی کنند.

همین باعث شده است که آن ها به عنوان بهترین درمان پوست چرب در خانه شناخته شوند. این ماسک ها در کنار کنترل چربی، پوست را مرطوب می کنند تا خشک نشود. آن را از دست ندهید، این همان چیزی است که پوست چرب و جوش دارتان برای صاف و سالم شدن نیاز دارد.

خرید بهترین ماسک ورقه ای برای پوست چرب و جوش دار

1. ماسک ورقه ای عسل

ماسک ورقه ای عسل بیوآکوا

تصور کنید که پوستی صاف و سالم دارید که نه خشک است نه چرب. به نظرتان این می تواند زیبایی‌تان را بیشتر کند؟ اعتماد به نفس چی، افزایشش می دهد؟ بی شک جواب بله است. برای این کار لازم است بهتری ماسک ورقه ای بیوآکوا برای پوست چرب و منافذ باز را استفاده کنید. این ماسک چربی اضافی پوست صورت را از بین می برد و با کوچک کردن منافذ باز پوست از اکنه جلوگیری می کند. در عین حال پوست را مرطوب می کند تا احساس خشکی نکنید.

جدا از درمان جوش های صورت و کنترل چربی، این ماسک به کلاژن سازی پوست کمک می کند. این کار باعث لیفت پوست، جوان سازی و نرم کردن پوست می شود. این ماسک مغذی خواص دیگری هم دارد که پوست‌تان ممکن است به آن نیاز داشته باشد. ضد چین و چروک، ضد التهاب و تسکین دهنده این خواص هستند. پیشنهاد ما به شما ماسک ورقه ای عسل بیوآکوا می باشد.

2. ماسک ورقه ای برای منافذ باز

ماسک ورقه ای کیوی بیوآکوا

اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن پوستی بدون جوش با منافذ کوچک داشته باشید. مهم تر از آن با روش خانگی این کار را انجام دهید به جای خوبی آمدید. ماسک ورقه ای کیوی برای این کار طراحی شده است. کافی است فقط یک بار از آن استفاده کنید تا آن را به روتین خودتان اضافه کنید. با یک بار استفاده می توانید نتایج آن را ببینید. با توجه به قیمتش این کار واقعا جادویی است. این محصول بیشتر از یک درمان برای منافذ باز و پوست چرب است. در زیر می توانید مهم ترین خواص ماسک ورید رقه ای کوچک کننده منافذ کیوی را ببینید:

  • مرطوب کننده
  • آبرسانی پوست
  • درمان آکنه
  • کنترل ترشح چربی پوست
  • کوچک کننده منافذ باز پوست
  • آنتی اکسیدان
  • تسکین دهنده
  • شاداب کننده پوست
  • افزایش سطح انرژی پوست

پیشنهاد ما خرید ماسک ورقه ای کیوی بیوآکوا است.

3. ماسک ورقه ای کوچک کننده منافذ هیالورونیک اسید

ماسک هیالرونیک اسید سنانا

اگر پوست‌ چربی دارید و از منافذ باز خسته شدید. منافذ بازی که باعث ماسیده شدن و مصنوعی به نظر رسیدن میکاپ می شوند. مناف باز ماندگاری آرایش را کم می کنند و باعث جوش زدن می شوند، جوش ها میکاپ را ناهموار می کند. من که خودم چند ماهی پوستم اینطوری بود خیلی ناراحت بودم. حتی در اعتماد به نفسم تاثیر داشت تا جایی می رفتم باید یک ساعت با پرایمر و کانسیلر تلاش می‌کردم آن را مخفی کنم. کارم شده بود استفاده از کانسیلر و پرایمر تا کسی جوش های صورتم را نبیند.

اگر شما هم این مشکل را دارید این ماسک ورقه ای مخصوص پوست چرب و منافذ باز را بهتان پیشنهاد می کنم. این همان چیزی است که پوست من را درمان کند. می خواهید مطمئن تر شوید؟ فقط لازم است بدانید که این محصول از پروتئین ابریشم ساخته شده که حاوی گلیسیرول، الانتونین، هیالورونیک اسید و سدیم هیالورونات است. دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی ماند فقط باید خودتان از آن استفاده کنید تا نتایجش را ببینید. به طور کلی این محصول خواص زیر را دارد:

  • فوق آبرسان
  • کنترل چربی پوست
  • فوق مرطوب کننده
  • روشن کننده
  • ضد لک، کک و مک
  • کمک به جذب اکسیژن توسط پوست
  • افزایش گردش خون
  • نرم کننده
  • کوچک کننده منافذ باز پوست

پیشنهاد ما خرید ماسک هیالرونیک اسید سنانا می باشد.

4.  ماسک ورقه‌ای پوست چرب و منافذ باز ونزن

ماسک ماسک ورقه ای کوچک کننده منافذ ونزن

به نظر شما چرا پوست کره ای ها زیبا است؟ چرا هیچ جوش و اکنه ای ندارند؟ از چه محصولاتی استفاده می کنند؟ محصولات کره ای کیفیت بالایی دارند، یکی از محصولاتی که مردم این کشور زیاد استفاده می کنند ماسک صورت برای پوست چرب و جوش دار است. در بالا گفتیم که مهد ماسک های ورقه ای مخصوص پوست چرب و معمولی کره جنوبی است. اگر می خواهید که پوست‌تان مثل آن ها باشد کافی است روزانه از ماسک منافذ باز ونزن استفاده کنید و خیلی زود تاثیرش را ببینید.

می خواهید که از این مطمئن تر شوید؟ برای این کار ترکیباتش را بدانید و درباره خواص آن ها تحقیق کنید. ترکیبات آن روغن کنجد و عصاره آلوئه ورا است که حاوی سالیسیلیک اسید، سدیم هیالورونات و هیالورونیک اسید است. سوالی که شاید برای شما هم پیش بیاید این است که چطوری ممکن است روغن باعث کنترل چربی شود؟

وقتی محصولی پوست را زیاد خشک کند صورت در پاسخ به آن چربی زیادی تولید می کند و صورت را چرب تر از قبل می کند. این جواب‌تان است. اگر باز هم باورش سخت است خودتان از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید. این محصول خواص دیگری هم دارد:

  • کوچک کننده منافذ پوست
  • کنترل ترشح چربی
  • کمک به افزایش گردش خون
  • افزایش اکسیژن رسانی
  • کاهش جوش سر سیاه

پیشنهاد ما خرید ماسک ماسک ورقه ای کوچک کننده منافذ ونزن است.

5.  ماسک ورقه ای پوست چرب و منافذ باز تخم مرغ

ماسک ورقه ای تخم مرغی کوبه

چه می شود اگر محصولی پیدا شود که چربی پوست را کنترل کند و منافذ باز پوست را کاهش دهد؛ ولی پوست را خشک نکند. خیلی از محصولات باعث درمان چربی صورت می شوند؛ ولی پوست ناخوشایند و کم آب می کند. این کم آبی پوست باعث لک زدن پوست می شود. اگر شما هم از آن افرادی هستید که با این مشکل روبه‌رو هستید. بهتان تبریک می گویم بهترین محصول مخصوص پوست چرب را پیدا کردید که پوست را خشک نمی کند. این محصول ماسک ورقه ای تخم مرغ کوبه است.

شاید تا الان اسم این برند را نشنیده باشید. برا همین با خودتان بگویید به درد نمی خورد و از یک برند معتبر خرید می کنم. بعضی از برندها هستند که اسم و رسمی ندارند ولی بعضی از محولات‌شان خیلی خوب است. این ماسک ورقه ای مخصوص منافذ باز و صورت جوش دار هم از بهترین محصولات این شرکت است که دست کمی از محصولات برندهای برتر جهان ندارد. حتی از خیلی های‌شان بهتر است.

این محصول منافذ بازی که باعث ایجاد جوش صورت می شوند را کوچک می کند. همچنین با ترکیبات طبیعی که دارد باعث کنترل چربی پوست می شود. خواص بهترین ماسک ورقه ای پوست چرب و جوش دار تخم مرغ موارد زیر است:

  • تغذیه پوست
  • کمک به افزایش گردش خون
  • کوچک کننده منافذ
  • مرطوب کننده
  • نرم کننده
  • بهبود بافت پوست
  • سفید کننده
  • کنترل چربی
  • تحت لیسانس کره
  • ساخت اسپانیا
  • محصول اسپانیا

از آنجایی که خرید محصولات مراقبت از پوست اروپایی سخت است، اگر این محصول اسپانیایی و تحت لیسانس کره باشد سخت تر هم هست. پیشنهاد ما خرید ماسک ورقه ای تخم مرغی کوبه می باشد.

6.  ماسک ورقه ای شی باتر آووکادو

ماسک ورقه ای شی باتر آووکادو سنانا

اگر پوست حساسی دارید و به همین خاطر از محصولات پوست چرب و ضد جوش استفاده نمی کنید به جای خوبی آمدید. تصور کنید که محصولی به بازار آمده است که مخصوص پوست چرب و حساس است. در عین درمان جوش های صورت و کنترل چربی هیچ حساسیتی ایجاد نمی کند. اگر شما هم این را می خواهید باید بهتان تبریک بگویم چون محصولی را پیدا کردید که مخصوص این کار است. افراد زیادی مثل شما هستند و با استفاده از محصولات پوست چرب صورت‌شان واکنش نشان داده و حساسیت ایجاد کرده است.

این افراد چیکار می کنند؟ یعنی افرادی که پوست حساس و چربی دارند نمی توانند از هیچ درمانی برای جوش استفاده کنند؟ بهترین درمان جوش پوست های حساس این ماسک ورقه ای پوست چرب و مستعد جوش است.  این ماسک با ترکیبات طبیعی که دارد هیچ حساسیتی از جمله سوزش، خارش، قرمزی و ورم ایجاد نمی کند. این ترکیبات طبیعی همچو که از نام این ماسک ورقه ای ضد جوش پیدا است عصاره آووکادو و شی باتر هستند. جدا از این ترکیبات در این محصول انواع ویتامین، عصاره های گیاهی، امگا 3 و 6 نیز پیدا می شود. در کل این ماسک خواص زیر را دارد:

  • کنترل چربی پوست
  • ضد حساسیت و تسکین دهنده
  • کنترل جوش و آکنه
  • مرطوب کننده
  • لیفت و افزایش خاصیت کشسانی
  • کاهش منافذ باز
  • کاهش التهابات پوست
  • کاهش آسیب های آفتاب
  • افزایش انرژی
  • ترمیم سلول های آسیب دیده

پیشنهاد ما خرید ماسک ورقه ای شی باتر آووکادو سنانا است.

7.  ماسک ورقه ای آووکادو

ماسک ورقه ای آووکادو بیوآکوا

ممکن است برای همه آشنا به نظر برسد که وقتی بعد از میکاپ به صورت‌تان نگاه می کنید جوش های صورت معلوم هستند. حتی باعث می شود آرایش‌تان ناهموار باشد یا مصنوعی به نظر برسد. این به خاطر جوش های صورت است. پنهان کردن جوش های صورت با کانسیلر و پرایمر ممکن است؛ ولی کلی زمان می برد و نیاز به حوصله زیادی دارد. نمی شود که همیشه هم از کانسیلر و پرایمر استفاده کرد پوست به استراحت هم نیاز دارد. خب چیکار کنیم؟ محصولات ضد جوش گران هستند و حساسیت ایجاد می کنند. خیلی از آن ها باعث از بین بردن جوش نمی شوند، اگر هم باعث شوند زیاد طول می کشد.

بهترین ماسک ورقه ای پوست چرب و جوش دار آووکادو همان چیزی است که پوست شما لازم دارد. دیگر لازم نیست برای درمان های پوست چرب و جوش صورت هزینه های زیادی کنید. این ماسک صورت لایه ای یک درمان خیلی ارزان و تاثیر گذار است. وقتی که از متخصصان زیبایی پوست راجع به درمان جوش و اکنه سوال می شود اولین چیزی که به ذهن‌شان می رسد آووکادو و آلوئه را است. چون هیچ عوارضی ندارند و برای انواع پوست مناسب هستند. این محصول هم از آلوئه ورا ساخته شده است که با ویتامین های متعدد غنی شده است. مهم ترین مزایا ماسک ورقه ای آووکادو بیوآکوا:

  • مغذی
  • سرشار از ویتامین
  • کاهش سرعت پیری پوست
  • بهبود آکنه و جوش
  • مرطوب کننده
  • تقویت بافت پوست
  • درخشان کننده
  • حاوی اسید های چرب
  • آنتی اکسیدان
  • افزایش خاصیت کشسانی
  • لیفت پوست

پیشنهاد ما خرید ماسک ورقه ای آووکادو بیوآکوا است.

8. ماسک ورقه ای برای جای جوش

ماسک ورقه ای هسته انگور بیسوتانگ

جوش های صورتتان را درمان کردید ولی هنوز جای آن ها مانده است. این یک مشکل جدی است که بیشتر افراد فکر می کنند تنها درمان هایش، روش های سالنی هستند. ولی اینطور نیست. اگر شما هم پوستی چرب با کلی جای جوش و اکنه دارید با محصولی که مخصوص شما طراحی شده است آشنا شوید.

لازم نیست چیز زیادی درباره این محصول بگویم با یک بار استفاده خودتان نتایجش را می بینید و متوجه می شوید چه مزایایی دارد. با خرید این محصول چند نشان را پول کمی بزنید. محصول که نه، بهتر است به این ماسک ورقه ای برای پوست چرب و جای جوش سوپر محصول بگوییم. چون هر چیزی که پوست برای سلامت و زیبایی نیاز دارد را به پوست می دهد. مزایا ماسک ورقه ای پوست چرب انگور بیسوتانگ:

  • سفید کننده قدرتمند
  • تقویت کننده بافت پوست
  • بهبود جای جوش و اسکار
  • کاهش منافذ باز
  • آنتی باکتریال
  • کنترل ترشح چربی
  • مرطوب کننده

پیشنهاد ما خرید ماسک ورقه ای هسته انگور بیسوتانگ می باشد.

کلام آخر

داشتن پوست چرب و جوش دار خیلی آزار دهنده و بد است. درمان های زیادی برای مقابله با آن ها طراحی شده است؛ ولی همه آن ها برای شما خوب نیستند. بعضی از آن ها حساسیت زا و گران هستند. بعضی حتی تاثیر گذاری خوبی هم ندارند. ما در این مقاله بهترین درمان یعنی ماسک ورقه ای برای پوست چرب و جوش دار را معرفی کردیم. این درمان ارزان‌ترین و بهترین درمان است، البته این یک درمان نیست مقالات بالا را بخوانید متوجه می شوید که هر هر چه پوست نیاز دارد در این ماسک ها پیدا می شود. اگر از محصولات بالا تجربه استفاده دارید با دیگر کاربران رنگدونه به اشتراک بگذارید.

بهترین برندهای ماسک ورقه ای برای پوست چرب چیست؟

از بهترین برندها می توان ایمیجز و بیوآکوا را معرفی کرد.

بهترین ماسک ورقه ای برای جای جوش پوست چرب چیست؟

پیشنهاد ما استفاده از ماسک ورقه ای هسته انگور بیسوتانگ می باشد.
0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها