سلامت و زیبایی

0 تا 100 معرفی برند ایمیجز

معرفی برند ایمیجز

در این شرایط اقتصادی خرید محصولات برند آرایشی خیلی سخت است. چون این محصولات گران هستند و با توجه به قیمت بالا 50 تومان دلار هزینه بیشتری برای ما ایرانیان بر می دارد. برای همین لازم است که از محصولاتی استفاده کنیم که مثل لوازم آرایشی و مراقبت از پوست شرکت های برند بدون عوارض و تاثیر گذار باشد. همچنین قیمت آن خیلی پایین تر از مواد آرایشی و مراقبت از پوست برند باشند. با تقاضا زیاد برای محصولات آرایشی و مراقبت از پوست، شرکت های زیادی دست به ساخت این محصولات زده اند.

با توجه به وجود محصولات زیاد در بازار انتخاب بهترین برند لوازم آرایشی و بهداشتی پوست خیلی سخت است. برندهای زیادی در بازار وجود دارند که همه ادعا می کنند بهترین هستند. من خودم خیلی از آن ها را امتحان کردم، شاید تاثیرگذاری آن ها مثل محصولات برند نباشد. ولی قیمت‌شون یک دهم محصولات برند است. البته بعضی از محصولات تاثیر گذاری بهتری نسبت به محصولات برند دارند. یکی از این شرکت ها که محصولاتش را خودم امتحان کردم برند ایمیجز بود. در ادامه به معرفی برند ایمیجز می پردازیم.

برند بودن و پرطرفدار بودن محصولی دلیل نمی شود که آن بهترین است. مدتی پیش که یخچال خونه مان خراب شده بود، داداشم گفت دوستم را می‌آورم که درستش کند. ولی پدرم مخالفت کرد که خوب بلد نیست و تازه مغازه باز کرده. برای همین به معروف‌ترین تعمیر کار شهر زنگ زد. چون چند سال است مغازه دارد، مغازه ش در وسط شهر است و خیلی مشتری دارد به نوعی برند تبدیل شده است. برای همین فکر کردیم کارش خیلی خوب است. ولی نتوانست یخچال‌مان را درست کند.

بعد از آن داداشم یکی رو آورد که چند سال بود تو حومه شهر مغازه داشت. ولی برخلاف انتظار توانست آن را درست کند. بعد از آن اتفاق برایم ثابت شد که برند بودن و پرطرفدار بودن دلیل بر خوب بودن نمی شود. محصولات آرایشی هم همین طور هستند. محصولی که برند باشد همیشه بهترین نیست و در عین حال خیلی گران تر است. در مقابل اگر محصول شرکت کوچکی را بخرید ممکن است خیلی خوب باشد و در عین حال ارزان تر هم است. فقط باید برند کوچکی را پیدا کنید که محصولاتش تاثیر گذار و تست شده باشند. ما این برند را پیدا کردیم و در ادامه شما را بیشتر با آن آشنا می کنیم.

معرفی برند ایمیجز

برند ایمیجز، تولید کننده محصولات مراقبت از پوست و زیبایی در چین است که محصولات با کیفیت را با قیمت کم تولید می کند. این باعث شده است که در آسیا و خیلی دیگر از مناطق جهان طرفداران زیادی داشته باشد. از آنجایی که خرید محصولات برند در کشورهای بزرگ و پیشرفته کاری آسان است و برای آن ها هزینه ای بر نمی دارد کمتر از این محصولات استفاده می کنند. کشورهایی که زیاد از این محصول استفاده می‌کنند شامل ایران، مالزی، استرالیا، عراق، ترکیه و امارت هستند. جدا از آن تمام محصولات ایمیجز تست شده و بدون عوارض هستند.

Images یک تولید کننده بین المللی محصولات مراقبت از پوست و ارایشی به حساب می آید به طوری که در فروشگاه های معتبر جهانی مثل آمازون، علی بابا و ایبی به فروش می رسد. هدف تاسیس این شرکت بر اساس گفته موسسش: تولید و توزیع محصولات زیبایی و مراقبت از پوست بر اساس آخرین دستاوردهای جهانی در این حوزه با قیمت کم است. محصولات این برند کاملا گیاهی و با فرمولاسیون جدید ساخته شده اند. این باعث می شود جذب سریعی داشته باشند و عوارضی ایجاد نکنند. برند ایمیجز زیر نظر شرکت بیوآکوا فعالیت می‌ کند و مثل آن طیف متنوعی از محصولات را دارد.

محصولات برند ایمجز

محصولات برند ایمیجز

با افتخار می گوییم که رنگدونه یکی از نمایندگان رسمی فروش محصولات مراقبت از پوست ایمیجز در ایران است. برای همین قیمت محصولات این برند در فروشگاه رنگدونه خیلی پایین تر است. همچنین در این فروشگاه قبل از عرضه محصولات، آن را تست می کنند تا از تاثیر گاری و بی عوارض بودنش مطمئن شوند.

همچنین در این فروشگاه چندین متخصص زیبایی وجود دارد که سعی می کنند فقط محصولات گیاهی و تاثیر گذار را به فروشگاه‌شان بیاورند. برای همین است که مشتریان رنگدونه از خرید در این سایت مطمئن هستند چون می دانند این محصولات از هر لحاظی تست شده اند و تاثیر گذار هستند. در ادامه انواع محصولات ایمیجز را گفته ایم:

  1. کرم مرطوب کنند و آبرسان
  2. محصولات ضد پیری
  3. ماسک صورت و زیر چشم
  4. شوینده صورت
  5. سفید کننده و ضدلک
  6. ضد آفتاب

در ادامه توضیح داده ایم.

1. کرم مرطوب کنند و آبرسان

یکی از بزرگ ترین مشکلات پوستی در بین ایرانیان، خشک شدن پوست است. از آنجایی که پوست خشک خیلی حساس تر است و خارش دارد، مشکل بزرگی است. وقتی شخصی پوست حساسی دارد نمی تواند محصولات دلخواهش را استفاده کند یا به دل خودش میکاپ کند، چون ممکن است پوستش را ملتهب کند.

برای همین استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان الزامی است. آبرسان ها کمک می کنند که کم آبی پوست رفع شود و رطوبت را به پوست می رساند. همچنین مرطوب کننده ها با رساندن چربی ضروری به پوست باعث حبس شدن این رطوبت در پوست می شوند و اجازه تبخیر به آن را نمی دهد.

کرم مرطوب کننده شیر گاو ایمیجز

کرم مرطوب کننده شیر ایمیجز

خرید کرم مرطوب کننده شیر گاو ایمیجز

اگر می خواهید کرمی مرطوب کننده، روشن کننده و ضد پیری داشته باشید به جای خوبی آمدید. چون این محصول مخصوص شما است و این کارها و بیشتر را انجام می دهند. شما شایستگی داشتن پوستی صاف و سالم را دارید.

پوستی روشن و مرطوب که در نگاه اول توجه همه را به خود جلب کند. همچنین با خرید این محصول جادویی ارزان قیمت می توانید در پولتان صرفه جویی کنید. چون دیگر نیاز نیست برای خرید 3 محصول پول زیادی بپردازید. با خرید یک محصول خواص هر سه آن ها را در کنار هم داشته باشید.

افرادی که پوست چربی دارند حس می کنند که نیازی به آبرسان و مرطوب کننده ندارند؛ ولی اشتباه فکر می کنند. پوست چرب هم می تواند کم آب باشد و به نیاز به آبرسانی داشته باشد. همچنین خیلی از برندها مرطوب کننده هایی را به بازار معرفی می کنند که حاوی چربی بالایی است تا باعث مرطوب شدن پوست شود.

ولی بهترین مرطوب کننده ایمیجز اینطوری نیست. این محصول با فرمولاسیون جدید و طبیعی طراحی شده است که چربی کمی دارد و زود جذب می شود. این باعث می شود این محصول برای پوست چرب هم مناسب باشد. در زیر می توانید ویژگی های این سوپر مرطوب کننده صورت را ببینید:

  • غنی شده از عصاره شیر
  • بسیار مرطوب کننده
  • روشن کننده و درخشان کننده
  • آبرسان
  • تنظیم کننده چربی
  • حاوی ترکیبات تغذیه کننده
  • حفظ آب در لایه های عمیق پوست و درمان خشکی
  • مناسب برای انواع پوست
  • سرشار از ویتامین
  • جلو گیری از بروز چین چروک و پیری

2. محصولات ضد پیری

با افزایش سن پوست شل و افتاده می شود و کم کم صورت و پوست پیر می شود. این به دلیل کمبود کلاژن در پوست است. با رسیدن به 22 سالگی سالانه یک درصد از میزان تولید کلاژن کم می شود. هیچ کس دوست ندارد که پوستش چروک شود چون این می تواند اعتماد به نفس فرد را به شدت کاهش دهد. این شرکت محصولات ضد پیری زیادی دارد که می توان به کرم لیفتینگ و غیره اشاره کرد. در ادامه یکی از بهترین کرم های ضد چروک بازار ایمیجز را معرفی می کنیم.

کرم ضد پیری شش پپتاید ایمیجز

کرم ضد پیری شش پپتاید ایمیجز

خرید کرم ضد پیری شش پپتاید ایمیجز

شما شایستگی داشتن پوستی بدون چروک و زیبا را دارید حتی اگر نخواهید هزینه زیادی برای آن صرف کنید. البته دیگر لازم نیست پول خود را با بوتاکس و سایر روش های تهاجمی و نیمه تهاجمی برای رفع پیری صورت خرج کنید. بهتر است این پول را در چیز دیگری سرمایه گذاری کنی و فقط با چند درصد از پول این روش ها پوستتان را جوان کنید. نگران نباشید این کار خیلی ساده و بدون عوارض است. اگر شما هم می خواهید در پولتان صرفه جویی کنید و در عین حال آرزوی داشتن پوستی زیبا و جوان را دارید که فاقد هر گونه چین و چروک باشد.

ما به شما استفاده از بهترین کرم ضد پیری ایمیجز را معرفی می کنیم. این کرم از محصولات ضد پیری بیشتر برندها تاثیر گذارتر است؛ ولی خیلی از آن ها ارزان تر است. دلیل آن هم در ترکیباتش نهفته است. این محصول جوانساز از شش پپتاید، عصاره های گیاهی، روغن های معدنی، اسیدهای چرب امگا و هیالورونیک اسید ساخته شده است. من شخصا نتایج واقعی ان را با چشمان خودم دیده ام. چون مدت زیادی مادرم از آن استفاده می کرد و تا حد زیادی چین و چروک های پوستش از بین رفت.

برخلاف سایر روش های جوانسازی پوست این محصول هیچ عوارضی ندارد. بهتان توصیه می کنم که فقط یکبار از آن استفاده کنید تا خودتان نتایجش را با چشمانتان ببینید. خیلی از چیزها را نمی تواند با تکست و متن تعریف کرد. فقط باید خودتان از آن استفاده کید تا متوجه شوید. فقط تعداد محدودی از این محصول در بازار وجود دارد، پس منتظر چی هستید آن را بخرید و امتحان کنید. مطمئن باشید که از این انتخابتان پشیمان نخواهید شد. اگر به صورت خلاصه بخواهم بگویم این محصول جادویی خواص زیر را دارد، البته این فقط خواص مهم و خاص آن هستند:

  • تحریک کلاژن سازی پوست
  • ضد پیری قدرتمند
  • ضد چین و چروک
  • آبرسان
  • افزایش خاصیت کشسانی

3. انواع ماسک صورت و زیر چشم

ماسک های ورقه ای یکی از پر طرفدارترین محصولات زیبایی در بازار ایران است. این محصولات خواص زیادی برای پوست دارند از مرطوب ککندگی و آبرسانی پوست گرفته تا افزایش شادابی پوست. البته این ماسک ها خواص زیادی دارند که بستگی به ترکیباتشان دارد مثلا بعضی از ماسک ها خواص ضد پیری دارند و بعضی دیگر خواص ضد جوش. این شرکت ماسک های صورتی دارد که از لحاظ تاثیر گذاری از خیلی از ماسک های برند بهتر هستند. این ماسک ها کاملا طبیعی بوده و هیچ گونه عوارضی ندارند.

اگر توجه کرده باشید اولین ناحیه از پوست که دچار چروک می شود پوست دور چشم است. همچنین این ناحیه بیشتر در معرض خشک شدن و التهاب قرار دارد. چون پوست دور چشم خیلی حساس تر از بقیه مناطق صورت است. ماسک های دور چشم باید خواص رفع پف و تیرگی زیر چشم را داشته باشند. بیشتر افراد این ماسک ها را به عنوان پچ زیر چشم هم می شناسند. در ادامه بهترین ماسک های صورت و زیر چشم برند ایمیجز را معرفی می کنیم. لازم است که بدانید این محصولات قبلا توسط متخصصان فروشگاه ما تست شده اند.

ماسک ورقه ای آلوئه ورا ایمیجز

ماسک ورقه ای آلوئه ورا ایمیجز

خرید ماسک ورقه ای آلوئه ورا ایمیجز

این روزها در بین مردم ماسک ورقه ای خیلی پرطرفدار شده است. چون با قیمت کمی کارهای بزرگی را انجام می دهند. خیلی از مردم فکر می کنند هر چیزی که گران تر باشد بهتر است به این افراد توصیه می کنم که حتما از این ماسک صورت استفاده کنند تا بدانند این حرفشان اشتباه است. اگر تا امروز هزینه های زیادی را برای زیبایی صورتتان خرج کرده اید؛ ولی هنوز به نتیجه دلخواه‌تان نرسیده اید. این ماسک ورقه ای را از دست ندهید که تاثیر جادویی روی پوست دارد.

نمی دانم که از کدام سود و تاثیر این ماسک ورقه ای بگویم. بدانید که این محصول هر چی که پوست برای زیبایی و سالم ماندن به آن نیاز دارد را به پوست می دهد. البته نیمی از تاثیر گذاری ماسک ورقه ای به نحوه استفاده از ان است پس حتما روش استفاده از آن را یاد بگیرید. نمی دانم که می دانید یا نه؛ ولی برای درمان بیشتر مشکلات پوستی آلوئه ورا گزینه ای عالی است. برای همین در خیلی از محصولات زیبایی آلوئه ورا مشاهده می شود. همین ترکیبات طبیعی باعث می شود که این ماسک ورقه ای برای انواع پوست مناسب باشد. خواص ماسک ورقه ای آلوئه ورا ایمیجز موارد زیر است:

  • مرطوب کننده و آبرسان قوی
  • از بین برنده جای آکنه
  • مغذی
  • تقویت پوست
  • بازسازی سلول های آسیب دیده
  • نرم کننده
  • بهبود سریع زخم
  • ضد خشکی
  • تنظیم چربی
  • تسکین دهنده التهابات

پچ زیر چشم آبرسان ایمیجز

پچ زیر چشم آبرسان ایمیجز

خرید پچ زیر چشم آبرسان ایمیجز

اگر یادتان باشد درباره اهمیت پچ های زیر چشم حرف زدیم پس نمی خواهم دوباره آن را تکرار کنم. برای همین سراغ بررسی بهترین پچ زیر چشم بازار می رویم. از آنجایی که این محصول کاملا طبیعی است هیچ عوارضی برای پوست ندارد. همچنین این محصول سرشار از هیالورونیک اسید، ویتامین، اسیدهای چرب، آنتی اکسیدان و عصاره های گیاهی است که پوست دور چشم را به خوبی تغذیه می کند. شما شایستگی داشتن پوست دور چشمی زیبا و سالم را دارید، پس وقت را تلف نکنید و این محصول را بخرید.

چون تعداد این محصول محدود است و اکنون تخفیف خورده است و نیاز نیست پول زیادی را برای آن بپردازید. همچنین هر چه که مراقبت از پوست دور چشم را دیرتر شروع کنید آن بیشتر چروک می شود. برای همین هم درمان و جوانسازی آن سخت تر می شود. این محصول حاوی 60 ورق پچ زیر چشم است یعنی 30 جفت. همچنین به واسطه ترکیبات طبیعی و فرمولاسیون جدید این محصول برای استفاده روزانه مناسب است. در زیر می توانید همه ای خواص این پچ زیر چشم جاادویی را ببینید:

  • فوق العاده مغذی
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • درمان پیری دور چشم
  • نرم کننده

4. شوینده صورت

با پیشرفت علم روز به روز هوا کثیف تر می شود. این کثیفی موجود در هوا می تواند روی پوست بشیند و آن را آلوده کند. این آلودگی به شکل های گوناگون به پوست آسیب می زند. می تواند باعث مسدود شدن منافذ پوستی شود و اجازه ترشح چربی ضروری پوست را ندهد. همچنین این می تواند باعث جوش زدن صورت شود. این آلودگی می تواند مانع از جذب کرم ها و محصولات مراقبت از پوست شود. همچنین میکاچ را مصنوعی نشان می دهد و ماندگاریش را کم می کند. از این رو استفاده از یک شوینده برای پاکسازی صورت الزامی است.

شوینده ویتامین سی ایمیجز

شوینده ویتامین سی ایمیجز

خرید شوینده ویتامین سی ایمیجز

تصور کنین که فقط با پرداخت هزینه ای کمی شوینده ای غیر صابونی را برای پوست خشک خودتان پیدا می کنید. شوینده ای که همه آلودگی های پوست را عمیقا تمیز می کنند. همچنین از پیر شدن پیری جلوگیری می کند و پوست را روشن می کند. شاید پیدا کردن چنین محصولی سخت به نظر نرسد. ولی بیشتر شوینده ها به دلیل داشتن خواص پاک کنندگی عمیق، چربی ضروری پوست را از بین می برند. این باعث می شود که برای پوست های خشک و معمولی مناسب نباشند و آن ها را خشک تر کنند.

این شوینده که فاقد هر گونه مواد شیمیایی است برای پوست خشک و معمولی مناسب است. اگر پوست خشک تا معمولی دارید این محصول برای شما ساخته شده است پس آن را از دست ندهید. از آنجایی که این محصول خیلی پرطرفدار است و همچنین تعداد زیادی از آن در انبار نمانده است، هر لحظه ممکن است موجودی این محصول تمام شود. همچنین به دلیل اینکه این محصول تخفیف عالی هم دارد ممکن است همین الان دارید این مقاله را می خوانید موجودی آن تمام شده باشد. پس اگر این محصول هنوز موجود است، آن را از دست ندهید. این شوینده صورت طبیعی خواص زیر را دارد:

  • تنظیم کننده چربی و رطوبت پوست
  • روشن کننده
  • آنتی اکسیدان
  • ضد پیری
  • تقویت کننده

5. سفید کننده و ضدلک

یکی از مشکلاتی که خیلی از افراد با آن روبه رو هستن  لک صورت است. هیچ کس دوست ندارد که روی صورتش لکه ببیند. این می تواند پوست را زشت کند. همچنین وقت میکاپ نیاز به کلی کرم پودری و کانسیلر دارید تا آن ها را مخفی کنید. من شخصا مدتی پوست گردنم تیره بود هر چا که می رفتم سعی می کردم ان را بپوشانم و این تاثیر زیادی در اعتماد به نفسم داشت. همچنین هر بار که می خواستم میکاپ کنم باید کلی کرم پودری و غیره استفاده می کردم تا رنگ پوست و گردنم را یکی کنم. برای همین خوب می دانم که اگر تیرگی پوست یا لک روی پوستتان می بینید چه احساسی دارید.

کرم سفید کننده بدن ایمیجز

کرم سفید کننده بدن ایمیجز

خرید کرم سفید کننده بدن ایمیجز

با افزایش تقاضا سفید کننده های زیادی به بازار عرضه شدند و تعدادی از آن ها تاثیر گذار هم هستند. ولی استفاده از کرم سفید کننده صورت یک عیب بزرگ دارد. در مقاله های قبلی این داستان را برایتان تعریف کردم که یکی از همسایه هایم آنقدر سفید کننده صورت زده است که گردن و دستش با صورتش یکرنگ نیست. این باعث می شود که همه فکر کنند که صورتش را میکاپ کند و کسی باور نکند رنگ طبیعی خودش است. برای همین استفاده از سفید کننده بدن الزامی است. این محصول از پودر مروارید و ترکیبات دیگر طبیعی سفید کننده ساخته شده است که باعث می شود خواص زیر را داشته باشد:

  • سفید کننده پوست بدن
  • رفع تیرگی پوست
  • درمان لک، کک و مک پوستی
  • ترمیم رنگدانه های پوست
  • حاوی ترکیبات مرطوب کننده و تقویتی
  • افزایش شادابی و درخشندگی پوست صورت

6. ضد آفتاب

می دانید دلیل بیشتر مشکلات پوستی چیست؟ به نظر شما چرا پوستتان خشک می شود؟ چرا لک می زند یا تیره می شود؟ چرا سرطان پوست می گیرید؟ بیشتر این مشکلات به دلیل نور آفتاب است. نور آفتاب می توانید رنگدانه های طبیعی پوست را تحت تاثیر قرار بدهد و در میزان ترشح آن ها اختلال ایجاد کند. این باعث رنگ پریدگی یا تیرگی پوست می شود. همچنین نور آفتا می تواند پوست را بسوزاند و سرطان اسجاد کند. حتی اگر پوست را هم نسوزاند آب موجود در آن را تبخیر می کند. از این استفاده از ضد آفتابی طبیعی و تاثیر گذار خیلی مهم است.

اسپری ضد آفتاب و روشن کننده انار ایمیجز

اسپری ضد آفتاب و روشن کننده انار ایمیجز

خرید اسپری ضد آفتاب و روشن کننده انار ایمیجز

قرار گرفتن زیر نور آفتاب می تواند به پوست آسیب بزند. نمی شود که همیشه در سایه بود و هیچ وقت زیر آفتاب نیایید. اگر می خواهید که زیر آفتاب بروید و پوستتان آسیب نبیند بهتر است بهترین ضد آفتاب بازار استفاده کنید. اگر می خواهید ضد آفتابی ارزان، بدون عوارض و طبیعی داشته باشید به جای خوبی آمدید. همه دوست دارند که پوست زیبایی داشته باشند؛ ولی از آن مهم تر داشتن پوستی زیبا است. بیشتر ضد آفتاب های بازار فقط برای پوست صورت طراحی شده اند. این بزرگ ترین مشکلات آن ها است. ولی پوست سایر نقاط بدن نیز با قرار گرفتن در زیر آفتاب آسیب می بیند.

از این رو لازم است ضد آفتابی را انتخاب کنید که برای پوست بدن مناسب باشد. اسپری ضد آفتاب و مرطوب کننده انار ایمیجز این محصول جادویی است که از پوست بدن در برابر نور آفتاب حفاظت می کند. یکی دیگر از مشکلاتی که ضد آفتاب ها دارند این است که حاوی چربی زیادی هستند که این آن ها را برای پوست چرب نامناسب می کند. ولی این ضد آفتاب بدون چربی است همچنین در صورت خیس شدن صورت چیزیش نمی شود چون ضد آب است. این ضد آفتاب طبیعی بدن که از عصاره انار تشکیل شده است خواص زیادی دارد که در زیر مهم ترین آن ها را آوردیم:

  • سفید کننده
  • محافظت از پوست بدن در برابر آفتاب
  • مرطوب کننده
  • آبرسان
  • افزایش انرژی و شاداب کننده پوست
  • دارای 30 SPF
  • ضد آب
  • مانع از رسدن اشعه UV به پوست
  • مغذی
  • بدون چربی
  • حاوی انتی اکسیدان

محصولات برند ایمیجز بیشتر از این ها هستند که از طریق لینک اول جمله می توانید آن ها را مشاهده کنید و اگر دوستشان داشتید آن ها را بخرید.

نتیجه گیری

اگر از بیشتر افراد بپرسید بهترین محصولات آرایشی کدام هستند؟ می گویند محصولات برندهای معتبر. ولی این محصولات خیلی گران هستند. پس بهتر است از جایگزینی برای ان ها استفاده کرد. جایگزینی که به همان میزان تاثیر گذاری دارد؛ ولی ارزان تر است. ما در این مقاله این جایگزین را بررسی کردیم. همچنین به معرفی برند ایمیجز و محبوب ترین محصولاتش پرداختیم.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها