سلامت و زیبایی

معرفی 7 تا از بهترین برندهای ماسک ورقه ای

بهترین برندهای ماسک ورقه ای صورت

در رنگدونه به طور کامل توضیح دادیم که ماسک ورقه ای تا چه حد می تواند مفید و موثر باشد اما انواع متنوعی از ماسک های ورقه ای در بازار وجود دارد و زیباجو همواره با این سوال مواجه است که کدام مدل از ماسک ورقه ای را بخرم؟ بهترین برندهای ماسک ورقه ای کدام هستند؟ برخی از برندهای ماسک ورقه ای ارزش خریداری ندارند پس حین خرید ماسک ورقه ای باید علاوه بر نوع ماسک به برند آن هم توجه کنید با رنگدونه همراه باشید تا به شما بگوییم کدام برندها برتر هستند.

بهترین برندهای ماسک ورقه ای

تولیدکنندگان برندهای متنوعی از ماسک های ورقه ای را با توجه به سهولت تولید روانه بازار می کنند اما ماسک ورقه ای از هر برندی را نباید استفاده کرد اینکه بهترین برند ماسک ورقه ای کدام است پاسخ دقیق و شفافی ندارد اما با بررسی ویژگی های هر محصول می توانید ماسکی مناسب برای پوست خود انتخاب کنید.

در ادامه براساس تجربیات کارران برخی از معروف ترین و بهترین برندهایی که در بازار محصولات آرایشی وجود دارد را نام می بریم تا با دید بهتری در خصوص خرید ماسک ورقه ای اقدام کنید رنگدونه با توجه به تجربیات خود برندهای زیر را به شما پیشنهاد می کند.

1. ماسک ورقه ای برند بیوآکوا Bioaqua

ماسک ورقه ای بیوآکوآ

اگر طرفدار ماسک های ورقه ای هستید حتما و بدون شک برند بیوآکوا را به وفور دیده اید. اغلب ماسک هایی که امروزه در بازار بهداشتی ایران مشاهده می کنیم از برند محبوب بیوآکوآ هستند. ماسک های این برند دارای فورمالاسیون متنوعی هستند و انواع تایپ های پوستی را پوشش می دهند به عنوان مثال شما با هر نوع پوستی می توانید در برند بیوآکوآ یک ماسک ورقه ای مناسب برای نوع پوست خود پیدا کنید.

اصولا این نوع ماسک ها با عصاره های گیاهی غنی شده و بر پایه آب و ژل هستند و به پوست فرصت جذب می دهند از محبوب ترین ماسک های برند بیوآکوآ می توان به ماسک ورقه ای عسل، آواکادو و ویتامین سی اشاره کرد. تنوع برند بیوآکوآ غیر قابل چش پوشی است. از ویژگی این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. رطوبت رسانی
  2. آبرسانی
  3. خواص ضدالتهابی
  4. پاکسازی سطحی پوست
  5. جلوگیری از بروز جوش  و آکنه
  6. بهبود رنگ پوست و…

با توجه به گستردگی این برند و طیف وسیعی از انواع ماسک هایی که ارائه کرده، حتما متوجه شدید که چرا به این سرعت به یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندها در سطج جهان تبدیل شده… رنگدونه به شما برند بیوآکوآ را پیشنهاد میی کند چرا که علاوه بر تنوع و کیفیت، مقرون به صرفه نیز می باشد.

2. ماسک ورقه ای برند ایمیجز Images

معرفی 7 تا از بهترین برندهای ماسک ورقه ای معرفی 7 تا از بهترین برندهای ماسک ورقه ای

یکی دیگر از برندهای چینی است که توانست در مدت زمانی کوتاه بین مردم محبوب شود چرا که از کیفیتی مطلوب برخوردار است اما باید بدانید از نظر طیف تنوع به پای بیوآکوآ نمی رسد ولی از نظر کیفی با بهترین برندها در رقابت است. از محبوب ترین های ایمیجز می توان به ماسک ورقه ای انار برای جوان سازی ماسک و شیر گاو برای شادابی و روشن کردن پوست اشاره کرد که نظیر ندارند.

3. ماسک ورقه ای برند ونزن VENZEN

ماسک ورقه ای صورت

ونزن هم از برندهای آشنا است که برای انواع پوست ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع ماسک ها روی اهدافی چون تقویت و تغذیه پوست تمرکز شده است برهمین اساس اگر به دنبال ماسکی تقویت کننده و ترمیم کننده هستید برند ونزن می تواند دوست خوب شما باشد.  در ترکیبات این برند روی اهداف زیر تمرکز شده است:

  1. لیفت و رفع چروک
  2. آبرسانی های عمیق
  3. بازسازی پوست آسیب دیده
  4. لطافت و روشن کنندگی
  5. تقویت و تغذیه پوست با فراهم سازی ویتامین ها
  6. و …

4. ماسک ورقه ای برند گارنیر Garnier

ماسک ورقه ای گارنیر

برند گارنیر که به نام گارنیه نیز شناخته می شود یکی از بهترین محصولات فرانسوی است. تنوع در این نوع ماسک ورقه ای بسیار بالاست و انواع فرمولاسیون را در برند Garnier می بینیم. ماسک گارنیر مخصوصا ماسک ورقه ای انار آن بسیار محبوب است که برای تغذیه پوست، جلوگیری از پیری و رفع چروک استفاده می شود.

گارنیر را برای کسانی که از چربی یا پیری زود رش هراس دارند توصیه می کنیم. از جمله ویژگی های برند گارنیه که مورد توجه عموم قرار گرفته می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. رفع چین و چروک
  2. خاصیت سفت کنندگی و رفع افتادگی های پوستی
  3. آبرسانی قوی
  4. و…

5. ماسک ورقه ای برند تونی مولی Tony Moly

ماسک ورقه ای تونی مولی

این برند نیز محصول کره است و از شناخته شده ترین های دنیاست. اصولا خاصیت رطوبت رسانی و تسکین دهنده دارد. برای معرفی برخی از ویژگی های این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود ترکیبات این نوع ماسک ها اغلب با اهداف زیر انتخاب شده:

  1. رطوبت رسانی
  2. تغذیه پوست
  3. صاف کردن پوست
  4. رفع خشکی

6. ماسک ورقه ای برند اینیس فری Innisfree

ماسک ورقه ای اینیسفری

این برند کره ای است و فرمولاسیون های متنوعی را ارائه داده و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است. اصولا ترکیبات آن بر پایه میوه ساخته می شود و خاصیتی التیام بخش و تسکین کننده دارد. برای تایپ پوستی خشک و آسیب دیده بسیار مناسب است. اگر بخواهیم به برخی وژگی های آن اشاره کنیم باید بگوییم روی اهداف زیر مانور داده است:

  1. ترمیم پوست آسیب دیده
  2. رطوبت رسانی
  3. تغذیه پوست
  4. جلوگیری از پیری زودرس پوست
  5. و …

7. ماسک ورقه ای برند فیس شاپ The Face Shop

ماسک ورقه ای برند فیس شاپ The Face Shop

کره مهد ماسک های ورقه ای تلقی می شود و The Face Shop هم یکی دیگر از برندهای محبوب و معروف این کشور است. خاصیت هایی از جمله موارد زیر در فرمولاسیون آن به چشم می خورد:

  1. صاف کردن پوست و رفع چروک های سطحی
  2. رفع خشکی پوست و رطوبت رسانی
  3. رفع آلودگی های سطحی و پاکسازی منافذ
  4. و…

2 فاکتور مهم در انتخاب ماسک ورقه ای صورت

به صورت کلی مهم ترین گزینه و اولین چیزی که باید به آن دقت داشته باشید این است که ماسک مورد نظرتان مربوط به کدام برند است؟ آیا این برند از کیفیت مطلوبی برخوردار است؟ سپس می توانید براساس نوع پوست یک ماسک خوب تهیه کنید.

برند و مدل ماسک ورقه ای مناسب تایپ پوستی

در انتخاب ماسک ورقه ای کیفیت و برند حرف اول و آخر را می زند. بررسی کنید ماسک از موادی تشکیل شده که مناسب پوست شما هستند و از کیفیتی خوبی برخوردار باشند و چک کنید مواد تشکیل دهنده ماسک برای پوست شما تحریک کننده نباشد تا دچار واکنش های پوستی نشوید به عنوان مثال شخصی با پوست چرب بهتر است از ماسک ورقه ای برای پوست چرب استفاده کند که کنترل کننده چربی هستند یا شخصی با پوست خشک می بایست ماسک هایی با فرمولاسیون رطوبت رسان و آبرسان را انتخاب کند. همچنین به تاریخ انقضای ماسک نیز دقت داشته باشید.

پیشنهاد رنگدونه توجه به قیمت انواع ماسک ورقه ای

یکی از فاکتورهای مهم و اساسی کاربران حین خرید ماسک ورقه ای مقرون به صرفه بودن و قیمت ماسک است. اگر به دنبال ماسک هایی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب هستید برند بیوآکوآ و ایمیجز را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. قیمت این سری از ماسک ها از 8 تا 15 هزار تومان متغیر است. برای انتخاب ماسک خوب با قیمت مناسب می توانید از کارشناسان رندگدونه هم کمک بگیرید.

راستی رنگدونه برای رفاه حال شما عزیزان تخفیف های استثنایی روی ماسک های ورقه ای اعمال کرده و می توانید برندهای باکیفیتی مثل بیوآکوآ را با قیمت هایی بسیار پایین تر از بازار تهیه کنید.

نتیجه گیری

هنگام خرید ماسک ورقه ای صورت می بایست برندهای مختلف را بررسی کنید. بهترین روش برای انتخاب یک ماسک خوب تست کردن برندها، استفاده از تجربیات رنگدونه و همچنین بررسی نظرات کاربرانی است که قبلا این ماسک ها را تهیه کرده اند. شما چه تجربه ای در این خصوص دارید؟ کدام برند و کدام نوع ماسک مناسب تایپ پوستی شما بوده است؟

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها