سلامت و زیبایی

13 مورد از بهترین برندهای مراقبت از پوست دنیا در سال 2021

13 مورد از بهترین برندهای مراقبت از پوست دنیا در سال 2021

زیبایی برای خانم‌ها اهمیت زیادی دارد. امروزه عواملی مانند نور گوشی‌ها و همچنین آلودگی هوا، بر زیبایی و شاداب بودن پوست تاثیر می‌گذارند. به همین دلیل برای زیبا بودن و زیبا ماندن، مراقبت از پوست امری بسیار مهم است. با توجه به اهمیت حفظ سلامت پوست در افزایش اعتماد به نفس و حس نشاط و تندرستی انسان در این مقاله قصد داریم بهترین محصولات مراقبت از پوست در دنیا را معرفی کنیم. محصولات مراقبت از پوست شامل پاک کننده‌ها، کرم های لایه بردار، سرم، روغن صورت، ضد آفتاب ها، مرطوب‌کننده ها، انواع تونر، ماسک صورت و کرم های مخصوص دور چشم می‌باشند که در ادامه انواع و کاربرد هر کدام را توضیح خواهیم داد.
به عنوان مثال انواع سرم پوست صورت، شامل بهترین سرم روشن کننده پوست و بهترین سرم ضدلک می شوند. توصیه اکید ما این است که از  بهترین مارک سرم صورت برای سلامت پوست تان استفاده کرده و هر کرم یا سرمی را به پوست خود نزنید. در ادامه این مقاله همچنین بهترین برندهای مراقبت از پوست را معرفی خواهیم کرد تا شما عزیزانی که به زیبایی و شادابی پوست خود اهیمت می‌دهید با خاطری آسوده، از این محصولات استفاده کنید.
با توجه با شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن اماکنی مانند سالن‌هایی زیبایی و مراقبت از پوست، افراد بسیاری که به فکر سلامت پوست خود هستند مجبور شده‌اند در خانه از پوست خود مراقبت کنند؛ شناخت بهترین محصولات مراقبت از پوست می‌تواند به شما اطمینان خاطر بدهد که تحت هر شرایطی از پوست تان محافظت کنید، پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

محصولات مراقبت از پوست

امروزه اکثر خانم‌ها شاغل هستند و در محیط بیرون از خانه فعالیت می‌کنند. عواملی مانند آلودگی هوا، نور آفتاب و حتی خستگی ناشی از کار بر زیبایی و پوست تاثیر منفی می‌گذارند. برای خنثی کردن اثر عوامل نام برده، استفاده از محصولاتی که برای مراقبت از پوست تولید می‌شوند، توصیه می‌گردد. با توجه به اینکه اشعه‌ خورشید به شدت برای پوست مضر است، استفاده از ضدآفتاب‌ها ضروری است؛ در محیط خانه که آفتاب مستقیم به پوست نمی‌خورد باید پوست کاملا تمیز باشد تا بتواند استراحت کند به همین دلیل استفاده از پاک‌کننده‌ها برای شستن صورت و آرایش به این امر کمک زیادی می‎کند؛ بعد از استفاده از پاک کننده‌ها ممکن است پوست صورت خشک شود که کرم‌های مرطوب‌کننده در اینجا به کمک پوست می‌آیند. محصولات دیگر مانند سرم‌ها، ماسک‌ها، لایه بردارها و … نیز برای مشکلاتی مانند تیره شدن پوست، جوش‌ها و لک‌های آن‌ها، چروک شدن پوست و مشکلات دیگر مفید هستند و در ترمیم آن‌ها و داشتن پوستی صاف و زیبا کمک شگرفی می‌کنند.
برای استفاده از این محصولات بایستی ابتدا نوع پوست خود را بشناسید و محصولی را تهیه کنید که با پوست شما سازگار باشد. این مورد باعث تسریع در ترمیم مشکلات پوست و همچنین صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود. برندهایی که بهترین محصولات مراقبت از پوست دنیا را تولید می‌کنند، به این امر توجه خاصی دارند و از هر محصولی انواع آن را تولید می‌کنند. این محصولات برای انواع پوست خشک، چرب، حساس و … تولید می‌شوند شما با انتخاب بهترین برند مراقبت پوست، دیگر لازم نیست نگران نوع پوست خود باشید.

 

مراقبت از پوست برای زیبا شدن و ماندن اهمیت زیادی دارد؛ به همین دلیل شناخت بهترین محصولات مراقبت از پوست و انتخاب بهترین برندی که این محصولات را تولید می‌کند، بسیار مهم می‌باشد.

 

مشاهده تمامی محصولات مراقبت از پوست

بهترین برندهای مراقبت از پوست

بهترین برندهای مراقبت از پوست

در اینجا تعدادی از بهترین محصولات مراقبت از پوست دنیا را معرفی می‌کنیم. این محصولات از پرفروش‌ترین محصولات مراقبت از پوست در بازار و جزء بهترین برندهای داخلی و خارجی هستند. این محصولات برای آقایان و خانم‌ها مناسب بوده و همگی از کیفیت بالایی برخوردارند. تمام این برندها و محصولاتشان از نظر کارشناسان مراقبت و سلامت پوست تایید شده هستند.

برند الارو

برند الارو در سال 2007 در شهر آنژه کشور فرانسه متولد شده است. نام این برند مخفف سه کلمه زن، زیبایی و آب است که تمام موادی که برای تولید محصولات آن به کار می‌روند تأییدیه کیفی اروپا را دارا هستند. هدف برند الارو، این است که به عنوان نامی شناخته شده و قابل اعتماد است که در هر خانه‌ای در میز آرایش آن تبدیل به محصولی با کیفیت شود و یک انتخاب همیشگی باشد. محصولات مراقبت از پوست این برند شامل انواع پاک کننده‌ها، ترنرها، انواع سرم پوست صورت، کرم‌های ضد چروک و ضد لک و کرم‌های مرطوب‌کننده و ضد آفتاب است.

برند سی گل

دکتر نصرالله اخوی برند سی گل را در سال 1369 تأسیس کرده است. تمام محصولات این برند در لابراتوار اخوی تولید و از آنجا روانه بازار می‌شوند. این شرکت با شرکت‌های بزرگ دیگری مثل لورآل و ویشی همکاری داشته است و از تجربیات آن‌ها نیز استفاده می‌کند. محصولات مراقبت از پوست برند سی گل عبارت‌اند از انواع پاک کننده‌ها، کرم‌های رفع تیرگی و چروک دور چشم، کرم‌های ضد آفتاب مخصوص بانوان و آقایان، کرم‌های جوان‌کننده و انواع محصولات مراقبتی دیگر.

برند سینره

سینره در واقع نام تجاری محصولات شرکت دانش بنیان طبیعت زنده است که در 1376 تأسیس شده است که هدف آن این است که با منشاء گیاهی، محصولات مراقبت از پوست و مو با کیفیت بالا تولید کند. این برند در سال 1388 عنوان برند برتر را کسب کرد. در حال حاضر سینره مورد تائید متخصصان و نشست‌های علمی معتبر مانند آکادمی بیماری‌های پوست و مو در لندن قرار گرفته که این موفقیت به دلیل کیفیت و کارایی محصولات این برند است.

برند نئودرم

برند نئودرم در سال 2014 فعالیت خود را به صورت تخصصی آغاز کرده است و به نسبت برندهای برتر دیگر برند نوپایی است که به دلیل کیفیت محصولاتش توانسته است به سرعت نظرات همه را جلب کند. این شرکت در صنعت آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند که تمام محصولات آن کیفیت لازم را دارند و مورد تائید متخصصان پوست قرار گرفته‌اند. محصولات مراقبت از پوست نئودرم عبارت‌اند از انواع کرم‌های ضد آفتاب و مرطوب‌کننده، کرم‌های دست و صورت، کرم‌های ضد لک، ضد چروک و جوان‌کننده، کرم‌های دور چشم، کرم ناخن و کرم‌های لایه بردار.

برند پریم

برند پریم یک برند ایرانی است که توسط دکتر اخوی در سال 1396 و در لابراتوار پیشرفته خود دکتر اخوی فعالیت خود را در زمینه مراقبت از پوست آغاز کرده است. این برند تولید کننده انواع محصولات مراقبتی پوست برای هر نوع پوست و در هر رده سنی است. کیفیت محصولات پریم که با برندهای معتبر خارجی برابری می‌کند و همچنین و قیمت این محصولات باعث پیشرفت این برند شده است. محصولات این برند شامل بهترین  سرم روشن‌کننده پوست، انواع کرم‌های مرطوب‌کننده و ضد آفتاب، پاک کننده‌ها، انواع روغن صورت و کرم‌های دور چشم است.

برند مدیلن

کارخانه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی گل افشان در سال 1373 تأسیس شده است که برند معروف مدیلن زیرمجموعه این شرکت است. محصولات تخصصی این برند که در کارخانه گل افشان تولید می‌شوند عبارت‌اند از انواع محلول‌های پاک کننده، کرم‌های لایه بردار، سرم‌های مراقبت پوست و کرم‌های ضد آفتاب و مرطوب‌کننده.

بهترین برندهای مراقبت از پوست

برند ایوروشه

برند ایوروشه یکی از برندهای قدیمی در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و آرایشی و بهداشتی می‌باشد که فعالیت خود را از سال 1930 آغاز کرده است. تمام محصولات این برند طبیعی هستند و پایه گیاهی دارند. محصولات مراقبت از پوست این برند کیفیت بالایی دارند و شامل، انواع پاک‌ کننده‌ها، بهترین سرم ضدلک صورت، کرم دور چشم، انواع تونرها و کرم‌های ضد آفتاب است.

برند مای

مای نام تجاری محصولات شرکت آریان کیمیا تک است که در زمینه آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند و در سال 2003 تأسیس شده است. این محصولات تحت لیسانس شرکت کال اند کو شهر هامبورگ در کشور آلمان تولید می‌شوند و از نظر کیفیت با محصولات خارجی برابری می‌کند. معروف ترین محصولات مای کرم‌های ضد آفتاب و مرطوب‌کننده آن می‌باشد.

 

برندهای معتبر خارجی و ایرانی وجود دارند که بهترین محصولات مراقبت از پوست دنیا را تولید و عرضه می‌کنند. اگر شما علاقه دارید که از محصولات داخلی استفاده کنید، برندهایی معرفی شده که کیفیت بالایی دارند و در حد محصولات خارجی هستند. 
 

برند درمالیفت

محصولات مراقبت از پوست برند درمالیفت، جزو محبوب‌ترین محصولات مراقبتی و بهداشتی در ایران است و مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. شرکت تولیدی محصولات درمالیفت در سال 1393 تأسیس شده است. شما تنها با یک بار استفاده از یکی از محصولات مراقبت از پوست و مو این برند متوجه کیفیت آن خواهید شد. محصولاتی که این برند تولید می‌کند، عبارت‌اند از انواع پاک‌کننده‌ها، لایه بردارها و کرم‌های ضد آفتاب و مرطوب‌کننده.

برند کیووی

برند کیووی در ابتدا تنها شامل یک محصول بوده که این محصول روغنی بوده که در بخش پوست یک بیمارستان در ملبورن استرالیا توسط فردی به نام جرالد اپنهام که شیمیدان است در سال 1953 تولید شده است. سپس کار خود را توسعه داد و برند کیووی را به احترام همسرش که یک پرستار بود تأسیس کرد. حال محصولاتی از جمله پاک‌ کننده‌ها، لایه بردارها، روغن صورت و کرم مرطوب‌کننده را تولید می‌کند.

برند اوسرین

اوسرین برای اولین بار توسط پل بریسدورف در یک داروخانه در هامبورگ آلمان تولید شد که چند سال این برند به داروسازی اسکار واگذار شد و این داروسازی محصولاتی با همین برند تولید کرد که شامل پاک‌کننده صورت، کرم‌های مرطوب‌کننده و ضد آفتاب، کرم دور چشم و تونر است.

برند والنسی

محصولات والنسی در کشور تایلند و تحت لیسانس فرانسه تولید می‌شوند و به دلیل کیفیت بالایی که دارند و قیمت آن‌ها نسبت به کیفیتشان پایین است، طرفداران زیادی دارند و روز به روز شناخته‌تر شده و به این طرفداران افزوده می‌شود. محصولات مراقبت از پوست والنسی شامل انواع صابون‌های ضدلک، ضد چروک، جوان کننده، رفع تیرگی و … و بهترین مارک سرم صورت و انواع کرم‌های مراقبت پوست نیز هستند.

برند شون

شون در زبان آلمانی یعنی زیبایی ماندگاری که از طبیعت گرفته شده است. محصولات برند شون، محصول مشترک دو شرکت آریان کیمیا تک در ایران و کریس اند کارل در آلمان است. محصولات مراقبت از پوست و مو شون به دلیل اینکه از طبیعت هستند و از مواد اولیه گیاهی تولید می‌شوند، طرفداران زیادی دارند. محصولات برند شون در دو دسته آرایشی و بهداشتی تولید و عرضه می‌شوند که کیفیت محصولات هر دو دسته اثبات شده است. شامپوهای تولید شده برند شون برای انواع موها و مشکلات آن‌ها بسیار معروف هستند. همچین محصولات دیگری مانند کرم‌های مرطوب‌کننده با عصاره‌های متفاوت، کرم‌های ضد آفتاب و انواع محلول‌های پاک کننده و لایه بردارهای صورت را نیز تولید می‌کند.

بهترین برندهای مراقبت از پوست

نتیجه گیری

همان‌طور که گفته شد مراقبت از پوست بسیار مهم می‌باشد و زیبا ماندن بدون مراقبت از پوست امکان پذیر نیست. به همین دلیل شناخت بهترین محصولات  مراقبت از پوست دنیا برای خانمی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهد، ضروری است. در این مقاله بهترین برندهای مراقبت از پوست داخلی و خارجی معرفی شده است که تمامی این برندها شناخته شده و از نظر کیفیت مطمئن هستند. در این مطلب نام این برندها، کشور سازنده آن‌ها و محصولاتشان ذکر شده‌اند که به شما برای انتخاب بهترین محصولات مراقبت از پوست کمک می‌کند.
در پایان خواهشمند است هر گونه نظر، پیشنهاد و انتقادی که دارید در بخش نظرات همین سایت با ما به اشتراک بگذارید تا در بهتر شده کیفیت کار خود از آن استفاده کنیم.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
2 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها
زهرا محمودی

با سلام محصولات برند لافارر هم کیفیت بالایی دارند که ذکر نشده بودند

محبوبه

آبرسان و دور چشم mnd رو استفاده کردم محشره😍😍😍از شرکت نفیس بود