سلامت و زیبایی

آیا از فواید ماسک ورقه ای برای صورت اطلاع دارید؟

فواید ماسک ورقه ای برای صورت

امروزه استفاده از ماسک های ورقه ای به علت فواید ماسک ورقه ای برای صورت و مزایای آن نسبت به سایر ماسک ها، بسیار پرکاربرد و گسترده شده اند. حال فواید ماسک ورقه ای برای صورت، شامل چه چیزهایی می شود؟ ماسک های ورقه ای، در واقع یک راه آسان و موثر برای تامین ویتامین ها و رطوبت پوست شما هستند. آن ها همچنین یک راه مناسب و سریع برای تسکین، پاکسازی و رسیدگی به پوست  در خانه هستند. و این تنها دو مورد از فواید ماسک ورقه ای برای صورت هستند. در این مقاله، تمام فواید ماسک ورقه ای برای صورت را به شما معرفی می کنیم. شما با دانستن فواید ماسک ورقه ای برای صورت، درست تر و صحیح تر از آن ها استفاده کنید و اینگونه نتیجه بهتر و فوق العاده تری پس از استفاده از ماسک، بر روی پوست خود مشاهده می کنید.

آیا ماسک ورقه ای را به درستی می شناسید؟

ماسک های ورقه ای یکی از راه های رسیدن به زیبایی بیشتر است که به شکل صورت هستند و به خوبی با ساختار صورت شما شکل می‌گیرند و برای چشم‌ها و سوراخ‌های بینی و دهان دارای سوراخ هستند. ماسک ورقه ای هر اینچ از صورت شما را می پوشاند و توسط سرم غلیظ تغذیه می کند. این نوآوری های زیبایی که توسط صنعت مراقبت های آرایشی و زیبایی کره جنوبی و ژاپن ارائه شده است به طور گسترده ای محبوبیت پیدا کرده است زیرا برای درمان مشکلات مختلف پوستی استفاده می شود. ورقه این ماسک‌ها معمولاً از انواع مختلفی از مواد مانند پشم پنبه، خمیر نارگیل، ژل، میکروالیاف، کاغذ، سلولز و غیره ساخته شده‌اند و بسته به نوع مشکل مراقبت از پوست در انواع سرم‌ها آغشته می‌شوند. این سرم غلیظ مورد استفاده در ماسک های ورقه ای، در آب کمی رقیق شده و حاوی ویتامین های ضروری و اسید هیالورونیک و مواد مغذی است. این ورقه از تبخیر سرم جلوگیری می کند و به نفوذ کامل آن به داخل سلول های پوست کمک می کند.

فواید ماسک ورقه ای برای صورت

ماسک‌های ورقه‌ای یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها برای دادن درخشش فوری به پوست شما هستند. این ماسک ها به چندین روش به پوست شما کمک می‌کنند. فواید ماسک ورقه ای برای صورت، بر اساس نوع ماسک ورقه ای که استفاده می کنید، تاثیرات مخلفی بر روی پوست می گذارند. یکی از مزایای این ماسک ها، این است که هر نوع پوستی می تواند از آن استفاده کند. یعنی چه پوست شما چرب باشد یا خشک و یا مختلط، ماسک های ورقه ای مختلفی برای آن نوع پوست ساخته شده است. شما از بین ماسک های مختلف، ماسکی را انتخاب کنید که به بهترین شکل ممکن با نیازهای پوستی شما مطابقت دارد و بیشترین فواید ماسک ورقه ای برای صورت را درخود جای داده است و در نهایت، با استفاده از آن، تغییر حال پوست خود را فقط در 15 الی 20 دقیقه تماشا کنید.

انواع ماسک ورقه ای پوست

فواید ماسک ورقه ای برای صورت شامل چه چیزهایی می شود؟

  • خاصیت روشن کنندگی از فواید ماسک ورقه ای برای پوست

گرد و غبار، آلودگی، افزایش سن و استرس از جمله عواملی هستند که باعث می شوند پوست شما در طول زمان کدر و فرسوده شود. با گذشت زمان، پوست ما درخشندگی طبیعی خود را از دست می دهد و برای بازیابی مجدد آن و شادابی به مراقبت مناسب نیاز دارد. یکی از فواید ماسک ورقه ای برای صورت، حفظ نشاط و درخشش پوست است. اکثر ماسک های ورقه ای برای حفظ درخشش پوست با ویتامین C، کلاژن و آنتی اکسیدان های قوی غنی شده اند که از آسیب های مضر رادیکال های آزاد پیشگیری می کنند. همچنین یکی دیگر از فواید ماسک ورقه ای برای صورت در جهت افزایش درخشش و شادابی پوست، کاهش لکه های تیره است که با این کار جان تازه‌ای را به پوست خسته القا می کند و رنگ پوست شما را یکدست کرده و چهره کدر را روشن می کند. برای بازگرداندن درخشندگی پوست خود، هفته ای دو یا سه بار از ماسک ورقه ای روشن کننده استفاده کنید.

فواید ماسک ورقه ای برای صورت

  • حفظ رطوبت پوست و رفع خشکی آن

آفتاب خشن، بادهای خشک و اتاق‌هایی با سئفاژ های گرم کننده، می‌توانند پوست شما را کم‌آب کنند و باعث خشکی و کاهش انعطاف پذیری آن شوند. پوست خشک نیاز به آبرسانی عمیق دارد تا رطوبت خود و خاصیت ارتجاعی پوست را بازگرداند. یکی از فواید ماسک ورقه ای برای صورت که در حدود 95 درصد ماسک ها وجود دارد، خاصیت مرطوب کنندگی ماسک های ورقه ای است. این ماسک های ورقه ای با ترکیبات آبرسانی مانند روغن دانه، گلیسیرین، عصاره میوه، به طور موثر پوست را تسکین و آبرسانی می کنند. لکه های خشک و کرپ پوست را که ناشی از خشکی و کم آبی پوست هستند را از بین می برد و به پوست ظاهری سفت، صاف و جوان می دهند.

اگر به دنبال ماسک ورقه ای برای پوست های خشک هستید، توصیه می کنیم از یک ماسک ورقه ای استفاده کنید که بازرترین فواید ماسک ورقه ای برای صورت در آن، آبرسانی و مرطوب کنندگی باشد. ما تصور می کنیم که فقط ماسک های حاوی هیالورنیک اسید ابرسانی پوست را انجام می دهند در حالی که این تصور اشتباه است. برای مثال ماسک ورقه ای انار بیوآکوا، ماسکی است که خاصیت آبرسانی آن تنها یکی از فواید ماسک ورقه ای برای صورت در آن است. ماسک ورقه ای انار بیوآکوا یک محصول برپایه عصاره طبیعی استخراج شده از میوه انار قرمز است. عصاره انار موجود در ماسک ورقه ای انار بیوآکوا حاوی امگا 5 است که برای پوست های خشک و ملتهب گزینه فوق العاده مناسب است.

فواید ماسک ورقه ای برای صورت

امگا 5 به شما در تامین رطوبت پوست و نرم تر کردن بافت پوست کمک کرده و آسیب های ناشی از خشکی پوست مثل التهاب و قرمزی را تسکین می دهد. به کمک ماسک ورقه ای انار بیوآکوا، می توانید تولید الاستین و کلاژن را در پوست خود تقویت کرده و همچنین بخاطر خاصیت آنتی اکسیدانی فوق العاده، از ایجاد آسیب و تخریب بافت سلولی پوست جلوگیری به عمل می آید. این ها همه در کنار هم، قدرت جوان ساز فوق العاده ای به عصاره انار و ماسک ورقه ای انار بیوآکوا بخشیده اند.

 

  • درمان جوش و آکنه در کمترین زمان ممکن با ماسک ورقه ای

آلاینده های محیطی، عادات غذایی ناسالم و تغییرات هورمونی از معدود عواملی هستند که منجر به ایجاد جوش های آزاردهنده و دردناک می شوند و اکثر خانم ها با خود درگیر کرده است. از این رو خاصیت ضد جوش از فواید ماسک ورقه ای برای صورت بسیار پرطرفدار و مورد علاقه همه است. ماسک های ورقه ای ضد جوش غنی شده از روغن درخت چای و اسید سالیسیلیک هستند که این دو، از مهم ترین و پرکاربرد ترین مواد در از بین بردن جوش هستند.

یکی دیگر ازعلت های جوش زدن می تواند چرب بودن پوست و یا باقی ماندن آلودگی در منافذ باشد. بنابراین از دیگر فواید ماسک ورقه ای برای صورت، کنترل چربی پوست و پاکسازی عمقی منافذ، از بین بردن کثیفی و جلوگیری از ایجاد جوش است.

فواید ماسک ورقه ای برای صورت

  • ماسک های ورقه ای راهی برای فرار از خستگی های روزمره

ممکن است در روز به علت مشغله کاری که داشته باشید و بد خوابی ها و بی خوابی ها، وقت انجام روتین پوستی نداشته باشید و بنابراین صورتتان تکیده، خسته و کدر به نظر برسد. برای حل این مشکل، فواید ماسک ورقه ای برای صورت به کمک شما می آیند و با صرفه 15 الی 20 دقیقه زمان، شادابی و درخشندگی را به صورت شما بر می گردانند. این ماسک ها آغشته به مواد تسکین دهنده و آرام بخش مانند عصاره جلبک، آلوئه ورا و… هستند که با ایجاد احساس خنکی و آرامش، علاوه بر پوست، روان شما را نیز آرام می کند. همچنین این مواد تسکین دهنده برای پوست های جوش دار مانند آب روی آتش هستند و باعث کاهش سوزش و التهاب در پوست مستعد آکنه می شوند.

  • با استفاده از فواید ماسک ورقه ای برای صورت، جوان بمانید

همه ما دوست داریم همیشه جوان بمانیم و پوستی جوان را بدون علائم آزاردهنده پیری مانند چین و چروک، خطوط ریز، لکه ها داشته باشیم. اگرچه با افزایش سن، شاداب و جوان ماندن پوست کار بسیار سختی به نظر می رسد، اما باید شما را با یکی دیگر از فواید ماسک ورقه ای برای صورت آشنا کنیم. ماسک های ورقه ای که به منظور جوانسازی و ضد چروک ساخته شده اند، اشباع شده از موادی مانند آلوئه ورا، فندق جادوگر، اسید هیالورونیک و روغن‌ها و مواد مغذی ضروری هستند. این مواد نه تنها علائم مختلف پیری را کاهش می‌دهند، بلکه پوستی شادابی و صاف بودن را به پوست می‌بخشند.

گاهی با یکی تیر می توانید چند نشان بزنید. برخی از ماسک ها، دارای اکثر فواید ماسک ورقه ای برای صورت را دارند. یکی از این ماسک ها، ماسک ورقه ای شکوفه هلو هوآف است. ماسک ورقه ای فوق العاده ای که سرم آن، ترکیبی از عصاره های گیاهی مختلف و ترکیبات فعال و مغذی متعدد می باشد که هر ورق از آن کارایی چندین مدل ماسک ورقه ای را دارا می باشد و اکثر فواید ماسک ورقه ای برای صورت را در خود جای داده است. همانطور که از نام این محصول مشخص است عصاره شکوفه هلو ترکیب اصلی سازنده این ماسک ورقه ای است.

فواید ماسک ورقه ای برای صورت

عصاره این گل قدرت فوق العاده ای در زمینه کاهش آثار پیری و تقویت بافت پوست داشته و همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی نیز به شمار می رود. شکوفه هلو سرشار از ویتامین های A,C بوده که در کنار هم موجب روشن تر شدن و افزایش درخشندگی پوست صورت شما می شوند. علاوه بر این، این محصول حاوی نیاسین آمید، هیالورونیک اسید، روغن کنجد، گلیسرین، عصاره گل رز ژاپنی و… می باشد که چنین تنوعی از عصاره های گیاهی و ترکیبات فعال در یک ماسک ورقه ای به ندرت دیده می شود. در واقع شما با مصرف این ماسک از فواید ماسک ورقه ای برای صورت زیادی بهره مند می شوید. هم جوان می شوید، هم پوستتان آبرسانی می شود، هم روشن تر می شود و هم پوستتان سفت و لیفت می شود. دیگر چه توقعی از یک ماسک می توان داشت؟

  • پوست هم نیاز به غذا دارد

همه ماسک های ورقه ای، بدون توجه به نوعی که دارند و برای درمان چه مشکل پوستی ساخته شده اند، سرشار از مواد مغذی برای پوست هستند. این یکی از فواید ماسک ورقه ای برای صورت، از افتادگی زود هنگام پوست جلوگیری می کند و باعث می شود  با افزایش سن، پوست سریع پیری و چروک نشود.

فواید ماسک ورقه ای برای صورت

  • سم زدایی پوست از فواید ماسک ورقه ای برای صورت

می توان گفت اکثر ماسک ها توانایی پاکسازی را تا حدودی دارند. ولی معدود ماسک هایی پیدا می شوند که خاصیت سم زدایی نیز داشته باشند. بنابراین سم زدایی یکی بهترین و خاص ترین فواید ماسک ورقه ای برای صورت است. پوست ما روزانه در تماس با آلاینده های مضر در هوا، مواد شیمیایی مختلف، سبوم، عرق، مواد آرایشی، مواد حساسیت زا و سایر عناصر محیطی خشن است این سموم راه خود را به عمق پوست باز می کنند و می توانند منافذ شما را مسدود کنند. افرادی که پوست چرب دارند منافذ باز و بزرگی دارند که حتی بیشتر مستعد گرفتگی هستند و در نهایت می تواند منجر به چندین بیماری زمینه ای پوستی شود. ماسک‌های ورقه‌ای با داشتن موادی مانند پودر زغال‌، آلوئه ورا، روغن‌های ضروری و کافئین، به باز شدن این منافذ کمک می کنند و تمام آلاینده ها را از پوست خارج می کنند و در از بین بردن سموم مضر از پوست نقش مهمی دارند. برای مثال از فواید ماسک ورقه ای برای صورت که حاوی زغال است این است که تمام ناخالصی های به دام افتاده را بیرون می کشند و اندازه منافذ بزرگ را کاهش می دهند.

چگونه از ماسک های ورقه ای باید استفاده کنیم؟

طرز استفاده ماسک های ورقه ای با ماسک های معمولی و ماسک های لایه بردار بسیار متفاوت هستند، زیرا در اینجا لازم نیست پس از 15 الی 20 دقیقه مواد ماسک را بشویید. برای تاثیر گذاری بهتر فواید ماسک ورقه ای برای صورت، بهتر است قبل از استقاده از ماسک، صورتتان کاملا تمیز باشد. برای این منظور صورت را با شوینده مخصوص پوست خود بشویید و سپس از تونر استفاده کنید.

فواید ماسک ورقه ای برای صورت حالا که دیگر پوست کامل تمیز شده است، ماسک را روی صورت خود بگذارید و برای 15 الی 20 دقیقه دراز بکشید و با پوست و ذهن خود استراحت دهید. می توانید از فواید ماسک ورقه ای برای قسمت های دیگر نیز استفاده کنید. به این صورت که سرم اضافی داخل بسته را می توان در قسمت های دیگر مانند گردن، دست ها و ناحیه سینه اعمال کرد. پس از 20 دقیقه، ماسک ورقه ای را بردارید و مرطوب کننده و ابرسان خود را بزنید.

بهتر است برای تاثیر گذاری بهتر فواید ماسک ورقه ای برای صورت، دو الی سه بار در هفته از آن استفاده کنید. این ماسک ها اگر قبل از خواب استفاده شود بسیار مفیدتر و اثر بخش تر هستند چرا که در طول شب سرم غنی شده به داخل پوست بهتر نفوذ می کند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها