سلامت و زیبایی

4 ماسک ورقه ای مناسب برای آقایان

ماسک ورقه ای برای آقایان

من چند سالی است که در زمینه محصولات آرایشی و مراقبت از پوست کار می کنم. تا امروز هر چی تحقیق کردم و مقاله نوشتم بیشتر در مورد خانم ها بوده است. ولی چند وقت پیش یکی از مشتریان فروشگاه رنگدونه از پشتیبانی سایت پرسیده بود بهترین ماسک ورقه ای برای آقایان کدام است؟ حقیقتا پشتیبانی سایت جواب این سوال را نمی دانست و به من زنگ زد. گفتم دو ماسک ورقه ای در سایت وجود دارند که برای پوست آقایان طراحی شده است. بعد از پشتیبانی سایت خواستم من را به آن کاربر وصل کند تا خودم شخصا با آن حرف بزنم.

بعد از اینکه این دو محصول را به آن معرفی کردم. گفت من چنین چیزی نمی خواهم چون این ماسک های ورقه ای برای آقایان خواصی دارند که من نمی خواهم. من به دنبال ماسک ورقه ای کوچک کننده منافذ صورت هستم. بعد از آن وقت خواستم که تا فردا محصولات و منابع معتبر را بررسی کنم بعد بهترین ماسک ورقه ای مردانه کوچک کننده منافذ را به آن معرفی کنم. راستش را بخواهید اول می خواستم به آن ماسک ورقه ای خانگی آقایان خانگی را به آن معرفی کنم.

ولی بعد از اینکه خودم آن را ساختم و روی برادرم امتحان کردم. فهمیدم که تاثیر این ماسک ورقه ای خانگی خیلی کم است و جدا از آن طرز تهیه آن خیلی سخت است. بعد این اتفاق قصد داشتم به فرد ماسک کاسه ای آقایان را توصیه کنم؛ ولی بعد ایده جالبی به ذهنم آمد. گفتم که ماسک ورقه ای خانم ها و آقایان چه فرقی دارند؟ بعد از امتحان کردن چندین ماسک ورقه ای نتایج جالبی را دیدم. در ادامه این مقاله با رنگدونه همراه باشید تا بدانید این نتایج جالب چه چیزی هستند و بهترین ماسک ورقه ای برای مردان را بشناسید.

ماسک ورقه ای برای آقایان چیست؟

ماسک ورقه ای مردانه

ماسک های ورقه ای از جنس پنبه یا پارچه های خاصی ساخته شده اند و غنی از مواد مغذی هستند. این ماسک ها به شکل صورت هستند و منافذی برای بینی، دهان و چشم ها دارند. این ماسک ها آغشته به مواد محلول مغذی مثل ویتامین و آمینواسیدها (پروتئین) هستند. این ویژگی همه ماسک های ورقه ای است. البته ترکیبات ماسک ورقه ای برای آقایان متفاوت است و بستگی دارد که برای چه کاری مناسب باشد. مثلا مدلی از ماسک ورقه ای پوست چرب آقایان حاوی ذغال است؛ ولی ذغال در ماسک ورقه ای پوست خشک پیدا نمی شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ماسک ورقه ای برای پوست چرب را بخوانید.

ماسک ورقه ای مردانه چگونه استفاده می شود؟

بهترین ماسک ورقه ای برای آقایان

طرز استفاده از ماسک ورقه ای برای آقایان دقیقا مثل مدل زنانه آن است. ولی از آنجایی که شیوه استفاده از ماسک ورقه ای پسرانه خیلی مهم است و نیمی از تاثیر آن به استفاده درست بستگی دارد. یک بار به صورت خلاصه طرز استفاده از ماسک ورقه ای مردانه را بررسی می کنیم. بعد هم سوالات رایجی که در نحوه استفاده از ماسک ورقه ای پسرانه و دخترانه مطرح است را پاسخ می دهیم.

1. ماسک ورقه ای آقایان را کجا نگهداری کنیم؟

شاید فکر کنید این مرحله جزء مراحل استفاده از ماسک ورقه ای مردانه نیست. خیلی از سایت ها و افراد اولین مرحله را شستن صورت می دانند؛ ولی این طور نیست. قبل از هر چی ماسک ورقه ای را به صورت افقی در یخچال قرار دهید. این کار را 30 تا 60 دقیقه قبل از زدن ماسک به صورت انجام دهید. افقی نگه داشتن ماسک ورقه ای کمک می کند که مواد مغذی آن به خوبی پخش شوند و به یک طرف نروند. همچنین این کار باعث سرد شدن ماسک ورقه ای مردانه می شود که می تواند التهاب و استرس پوست را از بین ببرد.

2. تمیز کردن

چند دقیقه بعد از اینکه ماسک ورقه ای را درون یخچال گذاشتید، نوبت تمیز کردن صورت است. سعی کنید از پاک کننده قدرتمند و غیر صابونی استفاده کنید. این کار باعث تمیز شدن منافذ پوست می شود. مواد مغذی موجود در ماسک ورقه ای هم از طریق این منافذ جذب می شوند.پوست کثیف مانع از چسبیدن ماسک ورقه ای به صورت می شود برای همین صورت کثیف نمی تواند بهترین نتیجه را از ماسک ورقه ای بگیرد. سعی کنید شوینده ای را انتخاب کنید که برای نوع پوست‌تان مناسب باشد. اگر دنبال بهترین شوینده صورت بدون عوارض ارزان هستید می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

3. باز کردن منافذ باز

در بالا گفتم که مواد مغذی از طریق منافذ باز جذب می شوند. برای اینکه تاثیر ماسک ورقه ای بیشتر شود بهتر است این منافذ را بازتر کنید. برخلاف تصور این کار خیلی آسان است. بعد از شوینده را به صورت‌تان زدید، آن را با آب گرم آبکشی کنید. اگر می خواهید منافذتان بازتر هم شوند می توانید کمی بخور بگیرید. ولی با منافذ باز به مکان های آلوده نروید. بلافاصله بعد از بخور گرفتن ماسک ورقه ای را به صورت بزنید.

4. زدن ماسک ورقه ای مردانه

بعد از اینکه بخور گرفتید ماسک لایه ای را از یخچال در بیاورید و به صورت افقی روی زمین قرار دهید و چند ثانیه آن را ماساژ دهید. این کار به پخش شدن مواد محلول در سراسر ماسک ورقه ای می شود. بعد از این کار پاکت را باز کنید و ماسک ورقه ای را روی صورت قرار دهیدو از اینکه به خوبی ماسک ورقه ای مردانه به صورت چسبیده است مطمن شوید. نگذارید هوا یا هر پیز دیگری بین پوست شما و ماسک قرار بگیرد. برای چسبیدن بهتر ماسک ورقه ای روی پوست کمی آن را ماساژ دهید.

اگر بعد از این کار باز هم بعضی از قسمت های ماسک ورقه ای به پوست صورت نچسبیده بود و چروک شده بود. قیچی را بردارید و با کمک آن سعی کنید مناطقی را که روی هم افتاده است را درست کنید. وقتی که ماسک ورقه ای به خوبی به پوست بچسبد تاثیر بیشتری می گذارد. همچنین ماساژ ماسک ورقه ای مردانه باعث می شود که بهتر به پوست بچسبد و مواد محلول سریع تر جذب پوست شوند.

یادتان نرود که بعد از زدن ماسک ورقه ای پاکت آن را درون یخچال بگذارید، در ادامه دلیلش را می فهمید. یادتان نرود بعد از 20 تا 30 دقیقه ماسک ورقه ای را از روی پوست بردارید. یادتان نرود این زمان بیشتر نشود چون خیلی مهم است.

5. رسیدگی به گردن

بعد از اینکه ماسک ورقه ای را برداشتید، پاکت ماسک ورقه ای که در یخچال بود را بیاورید. مقداری از مواد محلول درون این پاکت مانده است. بهتر است آن را به گردن بزنید تا آن را جوان و شاداب کند. بعد از اینکه آن را به گردن زدید کمی آن را ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود.

6. ماساژ صورت

بعد از برداشتن ماسک ورقه ای مردانه پوست ممکن است چسبنده به نظر برسد. برای همین خیلی از افراد می پرسند آیا بعد از استفاده از ماسک ورقه ای صورت را بشوریم؟ این کار اشتباه است چون همه مواد مفیدی که ماسک به پوست می رساند را از بین می برد. نمی خواهم بیشتر وارد جزئیات بشوم و از مبحث اصلی دور شوم. بعد از برداشتن ماسک لایه ای کمی پوست را ماساژ دهید تا چسبندگی آن از بین برود و این مواد چسبنده مغذی باقی مانده جذب پوست شوند. همچنین موادی که تازه جذب شده اند به قسمت های عمیق تر پوست بروند.

7. مرطوب کننده

موادی که تازه جذب پوست شده اند تمایل دارند که از پوست بیرون بروند. کوچک ترین محرک می تواند این مواد را تبخیر کرده و باعث شود از پوست خارج شود. بهتر است بعد از ماساژ پوست کمی مرطوب کننده به پوست بزنید. مرطوب کننده ها باعث حبس مواد مغذی در پوست می شوند و اجازه تبخیر به آن ها را نمی دهند.

اگر قبل از هر چیزی ریش‌تان را بزنید خیلی بهتر است. چون ریش اجازه چسبیدن ماسک ورقه ای مردانه به چانه و  گونه را می‌گیرد.

بهترین ماسک ورقه ای مردانه

در اینجا دو مدل از بهترین ماسک های ورقه ای برای آغایان را معرفی می کنیم که مخصوص پوست مردان شاخته شده اند:

پک سه عددس ماسک مردانه اکسی

پک سه عددی ماسک مردانه اکسی

خرید پک سه عددی ماسک مردانه اکسی

اگر شما هم از آن دسته از مردانی هستید که به پوست خود اهمیت می دهید و دنبال زیبا تر کردن پوست‌تان هستید. بهتان تبریک می گویم به جای خوبی آمدید، چون این پک مخصوص شما ساخته شده است. دیگر نیازی نیست هزینه زیادی را برای ماسک ورقه ای مردانه صرف کنید چون این پک خیلی مقرون به صرفه است. این پک شکفت انگیز حاوی سه ماسک ورقه ای برای آقایان است. سه ماسک با ترکیبات طبیعی و بدون عوارض که تاثیر گذاری شگفت انگیزی روی پوست مردها دارد.

این سه ماسک ترکیبات مختلفی دارند که یکی از آن ها حاوی هیالورونیک اسید است. این ماسک ورقه ای آبرسان، مرطوب کننده و نرم کننده است. دیگر ماسک موجود در این پک از عصاره جلبک ساخته شده است. این محصول مراقبت از پوست مردانه باعث کاهش التهاب و از بین بردن خشکی پوست می شود. همچنین شادابی پوست را افزایش می دهد. آخرین ماسک ورقه ای مردانه در این پک ترکیبی از زیتون و اووکادو است. که خاصیت نرم کنندگی و کنترل چربی پوست را دارد. البته این پک خواص دیگری هم که دارد که در همه آن ها مشترک است:

  • تغذیه پوست
  • آبرسانی
  • نرم کننده
  • مرطوب کنندگی

ماسک ورقه ای آمینو اسید آتوساید

ماسک ورقه ای آمینو اسید آتوساید

خرید ماسک ورقه ای آمینو اسید آتوساید

می خواهید با صرف هزینه ای کم لایه برداری ملایم بخرید. لایه برداری که مناسب پوست آقایان باشد و هیچ عوارضی ایجاد نکند. اگر شما هم دوست دارید چنین محصولی را داشته باشید، فقط کافی است این ماسک ورقه ای مردانه را بخرید. در چند سال اخیر که این ماسک به بازار آمده است در بین آقایان و حتی خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. چون این محصول برای انواع پوست مناسب است و چندین کاربرد متفاوت دارد.

7 محصول در یک ماسک ورقه ای ارزان تا قبل از اینکه با این محصول آشنا شوم و نتایج واقعیش را با چشمانم ببینم برای من هم باورنکردنی بود. ولی وقتی که این محصول را به یکی از فامیل‌هایم پیشنهاد کردم و نتایج آن را با چشمان خود در زمانی کم دیدم به این حرف ایمان آوردم. البته اگر در حوزه زیبایی تخصص داشته باشید ممکن است تعجب نکنید که این محصول چندین فواید دارد. چون ماسک ورقه ای مردانه آتوساید از آمینواسیدهای متعدد، هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان و عصاره گل هاماملیس ساخته شده است. این ماسک بیشتر از 7 فایده دارد که در زیر آن ها را آوردیم:

  • افزایش طراوت پوست
  • مرطوب کننده
  • نرم کننده
  • بازسازی سلول های پوست
  • لایه بردار فوق ملایم
  • تغذیه پوست
  • آبرسان قدرتمند
  • تنظیم کننده چربی
  • محافظت در برابر آسیب های اشعه خورشید

ماسک ورقه ای ویتامین سی بیوآکوا

4 ماسک ورقه ای مناسب برای آقایان 4 ماسک ورقه ای مناسب برای آقایان

خرید ماسک ورقه ای ویتامین سی بیوآکوا

این ماسک ورقه ای مردانه بیوآکوا خیلی بیشتر از تصورات ظاهر شده است. اگر پوست حساسی دارید و حتی خانم هستید می توانید از این ماسک استفاده کنید. اوایل که این ماسک به بازار معرفی شده بود در توضیحات آن فقط نوشته شده بود نرم کننده و مرطوب کننده. برای همین خواستم همه خواص آن را بدانم و خودم آن را در خانه استفاده کردم. از آنجایی که برند بیوآکوا نوشته بود برای صورت خانم ها و آقایان و حتی پوست حساس مناسب است. هیچ استرسی نداشتم از اینکه پوستم دچار التهاب شود، البته قبلا از محصولات ویتامین سی استفاده کرده بودم و می دانستم پوستم نسبت به آن حساسیت ندارد.

فکر نکنم پوست کسی به ویتامین سی حساسیت داشته باشد مگر اینکه در ترکیبات محصول از مواد شیمیایی استفاده شده باشد. خلاصه بعد از اینکه چند بار از آن استفاده کردم نتایج شگفت انگیزی را دیدم. اول باور نکردم برای همین به یکی از همکارنم هم گفتم که از این ماسک لایه ای استفاده کند و نتایجش را به من بگوید. در کمال ناباوری همان نتایج من را گفت. حتی من حس می کردم کوچک کردن منافذ پوستم به خاطر شوینده صورت است. ولی همکارم گفت من هیچ محصول دیگری استفاده نکردم و منافذ صورتم کوچک و تمیز شد.

من خیلی کم تعجب می کنم ولی خواص زیاد این ماسک ورقه ای مردانه و زنانه من را شگفت زده کرد. اگر دنبال محصولی همه کاره و ارزان هستید و در عین حال پوست حساسی دارید حتما از این محصول استفاده کنید. در این شرایط اقتصادی همه دنبال محصول عالی با قیمت مناسب هستند محصولی که عوارضی ایجاد نکند. این محصول را خودم استفاده کردم و تضمینی است که هیچ عوارضی ایجاد نمی کند. تاثیر گذاری سریعی هم دارد و خیلی زود می توانید نتایحج آن را ببینید.

فقط کافی است یکبار از آن استفاده کنید تا تاثیر ان را با چشمان خودتان ببینید. دیگر لازم نیست پول زیادی را برای خرید چند محصول پرداخت کنید. این محصول ارزان می تواند همه مشکلات پوستی را درمان کند و آنچه پوست نیاز دارد را در خود دارد. در این شرایط اقتصادی این می تواند بهترین خبر برای پوست‌تان باشد. از آن وقت است که درباره خواص شگفت انگیز این ماسک ورقه ای کوچک کننده منافذ صحبت می کنیم. حالا بیایید بررسی کنیم این خواص چی هستند:

  • آبرسان
  • فوق العاده مغذی
  • روشن کننده و سفید کننده پوست
  • کاهش لک های پوستی
  • تقویت کننده بافت پوست
  • کمک به ساخت کلاژن
  • کاهش آثار پیری
  • مرطوب کننده
  • کوچک کننده منافذ باز
  • ضد خشکی
  • کاهش آسیب های ناشی از خشکی پوست
  • نرم کننده
  • حاوی آنتی اکسیدان

البته این ماسک ورقه ای مردانه و زنانه برای کوچک کردن منافذ در پوست خشک و معمولی است. ولی برای کوچک کردن منافذ باز در پوست چرب چه محصولی باید استفاده کنید.

ماسک ورقه ای کوچک کننده منافذ ونزن

4 ماسک ورقه ای مناسب برای آقایان 4 ماسک ورقه ای مناسب برای آقایان

خرید ماسک ورقه ای کوچک کننده منافذ ونزن

اگر پوست چربی دارید و دنبال درمانی ارزان برای کوچک کردن منافذ باز و از بین بردن جوش هستید به جای خوبی آمدید. در بالا بهترین ماسک ورقه ای برای کوچک کردن منافذ باز آقایان در پوست خشک معرفی کردیم. ولی این محصول مخصوص پوست چرب آقایان و خانم‌ها است. این محصول ترکیبی از سالسیلیک اسید، هیالورونیک اسید، سدیم هیالورونات، روغن کنجئد و عصاره آلوئه ورا است. ترکیباتی که هر یک به تنهایی خواص شگفت انگیزی دارند. ولی در کنار هم خواص آن ها چند برابر شده است.

مثلا آلوئه ورا به تنهایی خواص نرم کنندگی، آبرسانی، کاهش التهاب، بهبود تسریع زخم، درمان سوختگی، کاهش جوش، مرطوب کنندگی و کنترل چربی را دارد. البته این ها فقط گوشه ای از خواص آلوئه ورا هستند. از موضوع اصلی دور نشویم. این محصول فواید زیر را دارد:

  • کوچک کننده منافذ پوست
  • کنترل ترشح چربی
  • کمک به افزایش گردش خون
  • افزایش اکسیژن رسانی
  • کاهش جوش سر سیاه

نتیجه گیری

سوالات زیادی درباره بهترین ماسک ورقه ای برای آقایان روزانه از ما پرسیده می شود برای همین لازم دانستیم نحوه استفاده از آن ها و بهترین مدل هایش را معرفی کنیم. بیشتر این سوالات درباره بهترین ماسک ورقه ای کوچک کننده منافذ باز صورت آقایان است. برای همین در آخر بهترین ماسک ورقه ای کوچک کننده منافذ را بررسی کردیم. مردان می توانند از ماسک ورقه ای زنانه استفاده کنند؛ ولی خانم ها نمی توانند از ماسک ورقه ای مردانه استفاده کنند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها