سلامت و زیبایی

چطور مانند یک حرفه ای رژ لب بزنیم؟

چطور مانند یک حرفه ای رژ لب بزنیم؟

رژ لب از اون دسته از لوازم های آرایشه که کاملا ظاهر شما رو دگرگون می کنه. خوبیه رژ لب اینه که به راحتی می تونید ازش استفاده کنید و با پاک کردنش آرایش روزتون رو به شب تبدیل کنید.

با تمام خوبی هایی که رژ لب می تونه برای آرایش ما داشته باشه، باید بتونه بهترین جلوه رو برای آرایش ما ایجاد کنه، اینجاست که تکنیک های مختلفی به کمک شما میاد تا بتونید تمیز ترین آرایش رو داشته باشید.

 

اول رژ لب رو بزنید و بعد مداد لب

با اینکار مداد لب شما نرم تر می شه و به راحتی روی لب شما حرکت می کنه. اینکار به شما کمک می کنه تا با دقت و راحتی بیشتر دور تا دور لبتون رو مداد بکشید. خیلی از خانم ها اعتقاد دارن که اول کشیدن مداد لب باعث ماندگاری بیشتر رژ لبشون می شه اما این مسئله واقعیت نداره، چون اگه قرار باشه رژ لب پاک بشه مداد لب هم باهاش پاک می شه. یادتون باشه که هیچوقت دور لبتون یک خط جدید ایجاد نکنید بلکه سعی کنید مداد لب رو جایی بکشید که مرز لبتون قرار داره، بهتره همه چیز رو طبیعی نگهدارید.

اول رژ لب رو بزنید و بعد مداد لب

بهتره که خطوط رو کمی محو کنید

بعد از زدن مداد لب، با انگشت یا یک براش کوچیک سعی کنید ظاهر خطوط رو نرم تر کنید. اگه نیاز بود می تونید از یک کانسیلر روشن استفاده کنید تا دور لبتون رو روشن کنید. این کار به بزرگتر به نظر اومدن لب ها خیلی کمک می کنه.

 

ماندگاری رژ لبتون رو ببرید بالا

برای اینکه رژ لبتون در تمام روز بمونه، یک لایه از رژ لب رو بزنید بعد با یک دستمال کاغذی روی لبتون رو فشار بدین. بعد کمی روی لب هاتون پودر فیکس بزنید. در آخر یک لایه رژ لب بزنید تا شدت رنگ بیشتر بشه. این تکنیک باعث بالا رفتن ماندگاری رژ لبتون می شه.

تکنیک انگشت رو اجرا کنید

بعد از زدن رژ لب از انگشتتون برای جلوگیری از رنگی شدن دندون ها استفاده کنید. فقط کافیه انگشتتون رو بزارید توی دهنتون و لبتون رو دور انگشت ببندین. حالا به آرومی انگشتتون رو به بیرون بکشید تا هرچی رژ لب اضافی داخل لبتونه به انگشتتون بچسبه و پاک شه.

رژ لب

بهترین متد زدن رژ لب رو برای خودتون انتخاب کنید

اینکه از کجای لب شروع می کنید به زدن رژ، و کجا تمومش می کنید مهم نیست. خیلی ها عادت دارند از وسط لب شروع کنند و خیلی ها هم از گوشه لب. شما باید راحت ترین روش رو برای خودتون پیدا کنید.

 

بافت ها  و رنگ رژ لب ها رو بشناسید

رنگ های تیره و مات باعث باریک تر و کوچیکتر دیده شدن لب هاتون می شه درحالی که رنگ های روشن و براق، لب هاتون رو بزرگتر و حجیم تر نشون می دن.

به شیوه خوردن و آشامیدنتون دقت کنید

وقتی که رژ لب زدین سعی کنید با یک نی نوشیدنیتون رو بنوشید و یا حداقل از لبه لیوان استفاده کنید تا تمام رژ لبتون روی سطح لیوان نمونه. بهترین کار اینه که کمترین فعالیت رو با لب هاتون داشته باشید.

هرچی کمتر از لب هاتون استفاده کنید، رژ لب شما بیشتر باقی می مونه و به تمدید نیازی پیدا نمی کنید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
6 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها
سما5254

موضوع خیلی جذابیه لطفا مقالات بیشتری درمورد نحوه صحیح آرایش کردن بگذارید

زهرا

اگر ممکن هست یه مقاله برای آرایش چشم بگذارید ممنون میشم

hgd

جای خالی لوازم آرایشی تو فروشگاهتون حس میشه