سلامت و زیبایی

درمان سریع جای جوش با سرم های درمانی

ازبین بردن جای جوش با سرم

اگر به عنوان یک فرد، که روی زیبایی ظاهری و به خصوص سلامت پوست صورتش بسیار حساس است و از مشکلات پوستی رایج، نظیر جوش های مختلف و ماندن رد شان رنج می برد مخاطب ما هستید تا انتها با ما با روش های از بین بردن جای جوش، همراه باشید.
جوش ها معمولاً مهمان های ناخوانده ای هستند که هر چند وقت یک بار روی پوست شما ظاهر می شوند. دلایل مختلفی برای بروز آنها وجود دارد. برخی از جوش ها ممکن است بخاطر شرایط روحی نامناسب همانند استرس و اضطراب بر روی پوست ظاهر شوند. عموماً جوش هایی که علت بروزشان عصبی است خیلی دردناک هستند و در صورتی که آنها را بکنید جای آنها روی پوست صورت تان خواهد ماند. جوش های دیگری نیز هستند که عمدتاً علت بروز شان به نوع تغذیه و حساسیت های شخصی شما نسبت به بعضی از مواد یا خوراکی ها بر می‌گردد. اما اگر بخواهیم کمی تخصصی تر به این مسئله نگاه کنیم باید بگوییم عمدتا جوش های صورت در اثر تجمع سلول های مرده یا چربی زیر پوست در انواع سرسیاه، سرسفید و یا نوع التهابی به وجود می آیند.
زمانی که روی پوست صورت شما جوش می‌زند، تنها با یک حرکت اشتباه و نادرست ممکن است جای جوش برای مدت ها و یا شاید تا آخر عمر همراه شما باقی بماند. توصیه ما این است که چنانچه روی صورت خود جوش دیدید، اصلا تا زمانی که خودش از بین نرفته به آن دست نزنید. اما اگر به هر دلیلی جوش صورت‌تان را زودتر از اینکه خودش بیفتد کندید و جای آن روی صورت‌تان ماند باز هم جای نگرانی نیست چرا که می‌توانید با استفاده از سرم پوست برای جای جوش ها به درمان آن بپردازید.

برای درک بهتر از چگونگی درمان جای جوش ها با سرم صورت ضد جوش تا انتها با ما در این مطلب همراه باشید.

 چند روش ساده برای درمان جای جوش ها

درمان جوش در مرحله نخست و درمان جای آنها در صورتی که روی صورت تان باقی مانده است می تواند با روش های مختلفی درمان شود. در ادامه به معرفی این روش ها می پردازیم:

  • درمان جای جوش ها با روش های خانگی

همان‌طور که در بخش قبل گفتیم جوش‌ها به دو دسته جوش‌های غیر التهابی همانند جوش های سرسیاه و سرسفید و یا جوش های التهابی همانند جوش‌های قرمز گوشتی تقسیم بندی می‌شوند. جوش های غیر التهابی معمولاً با روش‌های خانگی درمان می‌شوند. حتی اگر جای آن‌ها روی صورت بماند باز هم با روش‌های خانگی ساده ای نظیر ماسک آبلیمو و نمک می‌توان به درمان لک آنها پرداخت اما برای جوش های التهابی توصیه می‌کنیم از انواع سرم جوش صورت استفاده کنید.

ازبین بردن جای جوش با سرم

  • درمان با استفاده از سرم های ضد جوش

در این بخش قصد داریم به معرفی روش‌های مختلف استفاده از سرم پوست بری جای جوش ها بپردازیم. با توجه به اینکه هر یک از انواع جوش ها به علتی بروز می‌کنند، محصولات مراقبت از پوست متنوعی نظیر سرم شستشو برای جوش صورت، سرم صورت برای جوش، سرم ضد جوش و انواع مختلف دیگری که نام بردن همه آنها برای ما مقدور نیست تولید شده اند. در واقع با ظهور این سرم ها می‌توان به نارضایتی‌های پوستی شدیدی که اکثر جوانان و نوجوانان با آن سر و کار دارند پایان داد.

انواع سرم های ضد جوش یا سرم ‌های از بین برنده جای جوش ها معمولاً حاوی ویتامین  A، B و B3، بنزوئیل پراکسید، سالیسیلیک اسید و رتینول هستند و مکانیزم عملکردشان به این گونه است که از تجمع سلول های مرده زیر پوست جلوگیری کرده و سلول‌های تازه را جایگزین آنها می‌کنند. ضمناً التهابات پوستی ناشی از جوش ها را نیز درمان می‌کند. ضدجوش ها با پاکسازی پوست از تجمع سلول های چربی نیز زیر پوست جلوگیری کرده و با این وجود از بروز جوش های جدید هم پیشگیری می کنند و با جبران کمبود آب مورد نیاز پوست و نفوذ پذیری بالا به روشن شدن جای جوش ها روی صورت کمک می کنند.

  • درمان با استفاده از ابزارآلات جراحی پلاستیک

در این روش با استفاده از تکنیک هایی نظیر پانچ صورت، پلکسرتراپی و میکرونیدلینگ فرورفتگی های ناشی از جای جوش ها را برطرف می‌کنند. این روش ها عمدتاً برای درمان جای جوش هایی است که با دو روش فوق قابل درمان نیستند و پزشک متخصص پوست مستقیماً استفاده از این روش ها را به شما توصیه می‌کند.

با توجه موارد گفته شده تا این قسمت مقاله دریافتید که برای چه نوع جوش یا ردی از چه روشی استفاده کنید. توصیه ما برای پیشگیری، درمان و حتی جوانسازی پوست صورت استفاده از سرم تراپی است. استفاده از سرم پوست برای جای جوش‌ها ضمن اینکه پوست شما را روشن و شفاف می کند باعث می‌شود تا جوش جدیدی روی پوست شما ظاهر نشود. در ادامه به معرفی چند سرم ضد جوش صورت خوب و نحوۀ استفاده از آن می‌پردازیم:

پر فروش ترین محصولات ضدجوش و جای جوش

 

چند روش برای از بین بردن جای جوش با استفاده از سرم های ضد جوش

حال که با مکانیزم عملکرد انواع سرم‌های ضد جوش و سرم پوست برای جای جوش ها آشنا شدید جای سؤال اینجاست که کدام سرم از بقیه بهتر است؟ کدام سرم را برای پوست صورت تهیه کنیم؟ تفاوت سرم ها با هم در چیست؟ در ادامه به معرفی چند سرم ضدجوش خوب می‌پردازیم:

کرم درمان جای جوش و اسکار لانبنا (Lanbena TCM) از معروفترین محصولات این برند میباشد که تاثیر معجزه آسایی در درمان انواع زخم های پوستی دارد و تاثیر گذاری آن را طی چند روز مصرف خواهید دید. این کرم با نفوذ سریع به لایه های عمیق پوست بدون هیچ گونه لایه برداری به درمان مشکلات پوستی می‌پردازد و انواع نواقص و ناهمواری های پوستی و لک های  قدیمی را از بین میبرد.

ازبین بردن جای جوش با سرم

سرم درمان جای جوش و اسکار لانبنا برای صاف و یک دست کردن سطح پوست و افزایش لطافت آن فرموله شده. سرم درمان جای جوش و زخم لانبنا همینطور با عصاره های گیاهی تکمیل شده تا مواد مغذی و رطوبت را به پوست شما برساند. این سرم به طور معجزه آسایی تمام زخم های پوستی مثل جای سوختگی، جراحی، جای جوش، کشش پوست و… را محو می کند و تیرگی و لک های های پوستی را کاهش می دهد و پوستی صاف و یک دست و درخشان به شما هدیه می دهد.

ازبین بردن جای جوش با سرم

  • کمپلکس رتینول اسکین مدیکا

این سرم حاوی مقدار قابل توجهی رتینول و ویتامین A است و می‌تواند در روند ترمیم سلولی پوست بسیار تأثیرگذار باشد. این سرم می‌تواند یک پاکساز پوست قوی نیز باشد. با صاف کردن پوست و از بین بردن چین و چروک ها از پیری پوست جلوگیری کند. ضمناً برای درمان جای جوش ها و انواع زخم‌ها نیز گزینه درمانی ایده آلی است.

ازبین بردن جای جوش با سرم

  • سرم پرواکتیو ادونس ترمیم کننده لک های تیره

هیدروکینون یکی دیگر از انواع سرم صورت برای جوش است که به از بین بردن جای جوش و آکنه کمک بسیار شایانی می‌کند. این سرم با جلوگیری از تولید ملانین در پوست، رنگ های موجود در پوست را از بین می‌برد.
این محصول با داشتن 2 درصد هیدروکنینون به عنوان یک سرم صورت ضد جوش مناسب برای پوست شناخته می‌شود.

  • سرم یکدست کننده رپلنیکس آل ترانس رتینول

اگر به دنبال یک سرم ضد جوش عالی و فوق العاده کاربردی هستید و تمایل دارید که برای ازبین بردن جای جوش از سرم های متفاوت استفاده کنید، سرم یک دست کننده رپلنیکس آل ترانس رتینول محصول منحصر به فردی است که برای ازبین بردن کامل لک های ناشی از جوش‌های صورت توصیه می‌شود. این محصول یک ضد چروک فوق العاده است و با از بین بردن جای جوش ها به داشتن پوستی جوان، سالم و شاداب کمک مثبتی می‌کند.

  • کنترل کننده و روشن کننده پیگمانت های نئو استراتا

اگر جای جوش‌ها بر روی صورت از بین رفتنی نیستند و از وجود آن ها بر روی صورت‌تان کلافه شده اید، می‌توانید از سرم پوست کنترل کننده و روشن کننده پیگمانت های نئو استراتا برای درمان جای جوش ها استفاده کنید.
این سرم متشکل از مقدار قابل توجهی ویتامین c و رتینول است و قدرت بالایی در از بین بردن جای جوش بر روی پوست صورت دارد.

  • ژل سیلیکون پیشرفته نیوژل

ژل سیلیکون پیشرفته نیوژل نیز دارای خاصیت از بین برندگی بسیار قوی جای جوش هاست، دارای ویتامین E بوده و با افزایش رطوبت پوست، لک ها و جای جوش‌ها را به مرور زمان محو کرده و کم کم ازبین می‌برد.

  • سرم محو کننده و ضد پیری نچرال اسکیپ

بهتر است بدانید که یکی از بهترین و اثربخش‌ترین روش ها برای از بین بردن جای جوش و ترمیم صورت، بازسازی کلاژن ها است. اگر به دنبال یک محصول کاملاً طبیعی و ارگانیک هستید، سرم محو کننده و ضد پیری نچرال اسکیپ با خاصیت آنتی اکسیدان، ویتامینC  و رتینول تأثیر بسزایی در ترمیم کردن جای جوش دارد.

  • بالم اسپکرتوم ام دی سولار ساینس

همیشه پیشگیری بخشی از کارهای روزمره است که باید به آن بسیار توجه کرد. زمانی که یک جوش بر روی صورت‌تان ظاهر می‌شود مطمئن شوید که از یک ضد آفتاب خوب استفاده می‌کنید.
بالم اسپکرتوم ام دی سولار ساینس دارای ضدآفتاب های مینرال است که تاثیر فوق العاده ای در ازبین بردن جای جوش دارد.

  • سرم از بین برنده جای جوش و جای زخم نئا اسپا

به دلیل وجود کراتولیتیک در سرم از بین برنده جای جوش و جای زخم نئا اسپا، این محصول سبب نابودی تجمع ملانین‌ها در پوست می‌شود. این سرم همچنین دارای ویتامینC  است. اگر برای از بین بردن جای جوش به دنبال یک سرم صورت برای جای جوش هستد، می‌توانید از این سرم استفاده کنید.

ازبین بردن جای جوش با سرم

جمع بندی

در این مطلب در رابطه با روش‌های مختلف درمان جوش‌ها و جای آنها صحبت کردیم. همچنین به معرفی چند سرم پوست برای جای جوش ها، چند سرم جوش صورت و تعدادی سرم پوست ضد جوش پرداختیم. امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید. نظرات شما می‌تواند به ما در ارائه مطالب مفیدتر کمک شایانی کند ما را از این موهبت بهره‌مند سازید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها
peyman

متشکر از مطلب مفیدتون