سلامت و زیبایی

معجزه زیبایی با روغن آرگان

روغن آرگان

اگر می­خواهید با استفاده از محصولات طبیعی، زیبایی دائمی به پوست خود ببخشید و ظاهری جوان و شاداب داشته باشید، بیشک روغن آرگان یک انتخاب خارق العاده برای شما خواهد بود. این روغن طبیعی خواص بسیار زیادی دارد که می­تواند به عنوان یک ماسک تقویت کننده، مرطوب کننده، نرم کننده و… عمل کنند. همین ویژگی­های خاص آرگان است که آن را به طلای مایع تبدیل کرده است. این یک اکسیر طبیعی است که می­تواند زیبایی و لطافت را به پوست، مو و ناخن­های شما ببخشد.

آنچه در این مطلب می خوانید: نمایش

روغن آرگان چیست؟

این یک روغن ارگانیک به عمل آمده از درخت آرگان می­باشد. دلیل نام گذاری آن هم همین است. درخت آرگان بومی کشور مراکش بوده و بعدها در کشورهای مختلفی پرورش یافته است. فرمول تک ماده­ای این رغن باعث شده تا بافت نرمی هم داشته باشد و حین استفاده موجب احساس سنگینی روی پوست نشود.

میوه آرگان ظاهری شبیه به بادام زمینی دارد که طعم آن تلخ است. از هسته این میوه اکسیر آرگان بدست می ­آید که می­تواند در زیبایی ظاهری شما تاثیر بسیار زیادی بگذارد. این روغن خاصیت زیادی دارد و این خاصیت را مدیون مواد مغذی همچون ویتامین­ها، اسیدهای امینه، اسید چرب و… است که در ترکیب ان به مقدار قابل توجهی وجود دارد.

روغن ارگان امروزه به صورت بسته بندی شده در اختیار مصرف کنندگان قرار می­گیرد و با توجه به نیاز خود می­توانید آن را به کار ببرید. علاوه بر آن در تولید بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی هم از آرگان استفاده می­شود. شما می­توانید با خرید هر یک از آن­ها از خاصیت­های معجزه آسا این محصول بهره­مند شوید و تاثیر آن را به صورت ملموس احساس نمایید.

روغن آرگان چیست

پر فروش ترین محصولات مو

مهمترین ویژگی های روغن آرگان را بشناسید

این روغن را  برای مصارف آشپزی هم به کار می­برند اما تاثیر آن بر روی سلامت پوست و مو بسیار چشمگیر است. شما می­توانید به صورت مستقیم آن را روی پوست بزنید و از فواید آن بهره­مند شوید. اما پیش از آن بهتراست با ویژگی­های مهم روغن آرگان و خواص آن آشنا شوید که عبارتند از:

حاوی مقدار زیادی مواد مغذی است

این روغن متشکل از انواع ترکیب­های فنولی و اسیدهای چرب است. به عبارتی چربی سالم دارد که سلامتی شما را تهدید نمی­کند و می­توانید با خاطری آسوده از آن استفاده کنید. این روغن دارای خواص آنتی اکسیدانی زیادی هم می­باشد و دارای ویتامین Eمحلول در چربی است که به صورت آنتی اکسیدان قدرتمند عمل می­کند. همین ترکیبات کافی است تا مصرف آرگان صدمات پوستی را ترمیم کند و همچنین التهابات ناشی از عفونت را هم از بین ببرد و به حداقل برساند.

مهمترین ویژگی های روغن آرگان

التیام دهنده زخم می­باشد

وجود خراش یا زخم روی پوست در بسیاری از مواقع به این زودی­ها خوب نمی­شود و گاهی در صورت عمیق بودن زخم احتما ایجاد گوشت اضافه و… هم وجود دارد. همین امر ممکن است زیبایی و لطافت پوست شما را تحت تاثیر قرار دهد. استفاده موضعی از روغن آرگان باعث می­شود تا زخم شما سریعتر بهبود یابد. همچنین از بیماری­های پوستی و عفونی هم پیشگیری می­کند.

آرگان خاصیت ضد میکروبی هم دارد و باعث شستشو زخم شما هم خواهد شد. به همین خاطر توصیه می­کنیم در چنین شرایطی حتما از این روغن استعمال نمایید.

پوست را شاداب و صاف می­کند

این ماده سرشار از ترپنوئید است که در کنار دیگر مواد معدنی موجود در آرگان باعث می­شود تا لکه­های پوستی شما از بین برود. قدرت آرگان به اندازه­ای زیاد است که می­تواند درماتیت و حتی آکنه­های پوستی را هم بهبود ببخشد. مانع از ایجاد و رشد سرطان هم می­شود. در نتیجه با استفاده از آن می­توانید طراوت و نشاط را به پوست خود بازگردانید.

ناگفته نماند که ترکیبات موجود در روغن آرگان باعث می­شود تا خاصیت ارتجاعی پوست برای مدت زمان طولانی­تری حفظ شود. در نتیجه دچار پیری زودرس نخواهید شد و همیشه پوستی صاف و جوان خواهید داشت.

مهمترین ویژگی های روغن آرگان

با بسیاری از بیماری­ها مبارزه می­کند

از دیگر ویژگی­های مهم این روغن خاصیت ضد سرطانی آن است. علاوه بر آن برای کنترل دیابت هم مناسب است. این روغن با قند اضافه مقابله کرده و باعث می شود انسولین خون بیشتر تولید شده و در نتیجه دیابت را در بدن بیماران دیابتی کنترل می­کند. جدای از آن برای تقویت کبد هم یک گزینه مناسب است. البته برای تقویت کبد با استفاده از آرگان باید آن را به عنوان خوراکی همراه با غذاها نوش جان کنید.

 درخشندگی و لطافت را به موها بازمی­گرداند

رنگ کردن بیش از اندازه موها، نگهداری غیر اصولی، شانه کردن موهای خیس و… هر کدام یک آسیب جدی برای موهای زیبای شما خواهد بود. استفاده از روغن آرگان باعث می­شود تا حد زیادی از این آسیب­ها در امان باشید. جدی از آن این روغن با ساختار و ترکیبات مغذی که دارد به تقویت رشد موها و درخشندگی آن­ها کمک می­کند.

روغن آرگان برای چه پوست هایی مناسب است؟

خبر خوب این است که این طلای مایع برای تمامی پوست­ها قابل استفاده است. شما می­توانید به راحتی از آن برای پوست خشک، چرب، نیمه خشک و… استفاده کنید و تاثیرات آن را در کوتاه­ترین زمان احساس نمایید. روغن آرگان می­تواند سلول­های مرده پوست را هم از بین ببرد و همچنین ترک­های پوستی در قسمت پاشنه و… را بهبود ببخشد. از مهم­ترین فواید این روغن برای پوست که بهتر است بدانید، می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

مرطوب کننده درجه یک

چربی­های این روغن به آسانی از منافد پوست عبور می­کنند و می­توانند مواد مغذی را به سلول­های پوست شما برسانند. وجود ویتامین E سرعت جذب آن را هم بیشتر کرده است و یک آبرسان قوی به حساب می­آید. همچنین بهتر است بدانید که روغن آرگان رطوبت پوست را تا مدت زمان بیشتری حفظ می­کند. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که در دماهای پایین به خصوص در فصل زمستان دچار ترک­های پوستی و… می­شوید، حتما از این روغن استفاده کنید.

روغن آرگان برای چه پوست هایی مناسب است

روشن کننده جذاب و ایده آل

داشتن پوستی شفاف و روشن که در نگاه اول توجهات را به خود جلب کند، آرزوی هر شخصی است. تمامی روتین­های مراقبتی پوست خود را کنار بگذارید و این روغن را امتحان کنید. وجود توکوفرول­های بسیار در آرگان باعث شده تا به یک روشن کننده قوی تبدیل شود و خاصیت درخشندگی پوست را بیشتر کند. این روغن با از بین بردن لکه­های پوستی، جای زخم­ها و… پوستی صاف و زیبا را برای شما به ارمغان می­آورد.

 

تقویت ایمنی پوست

پوست، بیرونی ترین عضو بدن شما است که روزانه رد معرض انواع میکروب­ها و باکتری­ها، عوامل محیطی و… قرار می­یگرد و سلامت آن در خطر است. اما روغن ارگان با خاصیت ضد باکتریایی خود به یک محافظ مناسب برای پوست شما تبدیل شده است که می­تواند ضمن تقویت از پوست شما هم محافظت کند.

 

از روغن آرگان تنها برای زیبایی پوست استفاده می­شود؟

خیر، این یک محصول جادویی است که می­توانید برای تمامی قسمت­های بدن خود از آن استفاده کنید و از خاص بی­نظیر آن سود ببرید. این روغن برای نرمی و اسکراب کردن لب­ها هم گزینه فوق العاده ای است. همچنین بعد از اپیلاسیون و سوختگی باعث تسکین پوست می­شود. برای تقویت موها و جلوگیری از ریزش آن­ها هم مناسب است. ناخن­ها را جلا می­دهد و باعث تقویت آن می­­شود. با استفاده از روغن آرگان می­توانید زیبایی پوست، مو و ناخن­های خود را تضمین کنید و با ظاهری آراسته­تر در جمع­ها حضور یابید.

معرفی محصولاتی که دارای روغن آرگان هستند

قرار نیست همیشه از روغن آرگان به صورت خالص استفاده نمایید. شما می­توانید به سراغ محصولات آرایشی  بهداشتی بروید که در ترکیبات خود روغن آرگان دارند. با این کار یک تیر و دو نشان خواهید زد. از بهترین محصولات حاوی روغن آرگان که استفاده از آن­ها را به شما پیشنهاد می­کنیم، عبارتند از:

روغن آرگان مراکشی لاو جوجو

این یک محصول 120 میلی است که سرشار از این روغن جادویی بوده و می­تواند شکنندگی و خشکی موهای شما را درمان کند. علاوه بر آن یک لایه محافظتی روی موها ایجاد می­کند. این محصول می­تواند حایگزین مناسبی برای مرطوب کننده­ها و نرم کننده­های شما باشد. اگر هنوز هم مشکل موخوره رنج می­برید، حتما از این محصول استفاده کنید.

ماسک مو روغن آرگان و برنج قهوه­ای

ترکیب عصاره برنج قهوه­ای در کنار روغن آرگان ریزش موهای شما را قطع خواهد کرد. این محصول یک بازسازی کننده مو قوی و مرطوب کننده است که در ترکیبات خود مقدار زیادی پروتئین و ویتامین B5 و گیلیسرین دارد. این ترکیبات موجب می­شود تا موهای ابریشمی و نرمی داشته باشید.

شامپو روغن آرگان و برنج قهوه­ ای

اگر اهل استفاده از ماسک نیستید، بهتر است به سراغ یک شامپو بروید که دارای روغن آرگان است.  شامپو روغن آرگان و برنج قهوه­ای دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این شامپو هم برای آقایان و هم برای خانم­ها قابل استفاده می­باشد. بدون پارابن و سولفات است که سلامت موهای شما را تضمین می­کند. حاوی مرطوب کننده، ویتامین B5 مواد مغذی است که نیاز موهای شما را برآورده می­سازد. این شامپو 900 میلی تحت لیسانس ایتالیا تولید شده و کیفیت شگفت انگیزی دارد.

معرفی محصولاتی که دارای روغن آرگان هستند  

سرم آرگان هشت کاره دکتر راشل

این یک سرم چندکاره است که می­تواند جایگزین چندین محصول مراقبتی شود. از تاثیرات و فواید این سرم می­توان به :

  • جوان سازی
  • مرطوب کنندگی
  • تقویت پوست
  • رفع نیازهای پوستی
  • حاوی مقادیر زیادی مواد مغذی
  • سفیدکنندگی
  • و…

اشاره داشت. اگر می­خواهید پوستی لطیف و شاداب داشته باشید، حتما برای یکبار هم شده از این سرم استفاده کنید. تنها با یکبار استفاده از این سرم مشتری دائم آن خواهید شد.

شامپوبازسازی کننده پروتئین برزیلی

از دیگر حصولات مراقبتی و بهداشتی که حاوی آرگان است، می­توان به این شامپو اشاره داشت که به عنوان مرطوب کننده عمل می­کند و مواد مغذی مورد نیاز موهایتان را تامین می­کند. اگر می­خواهید موهایی همچون ابریشم داشته باشید و آن­ها را تقویت کنید، شامپو بازسازی کننده پروتئین برزیلی را از دست ندهید. این شامپو قدرت ترمیم مورا هم داشته و با وزگیری و از بین بردن موخوره ها شادابی و لطافت را به موهای شما باز می­گرداند. نکته قابل توجه در خصوص این شامپو قابلیت استفاده از آن برای تمامی موها است.

خرید محصولات اصل روغن آرگان با قیمت مناسب

زمانی استفاده از محصولات مراقبتی حاوی روغن آرگان برایتان رضایت بخش خواهد بود که نمونه اصل و باکیفیت آن­ها را مورد استفاده قرار دهید. گران بودن یک محصول به هیچ عنوان به معنای اصل بودن آن نیست. از همین رو سعی کنید این لوازم را از فروشگاه­های معتبر خریداری کنید. رنگ دونه با ارائه محصولات باکیفیت و اورجینال از برترین و بهترین تولید کننده­های جهان در خدمت شما است. می­توانید به راحتی سفارش خود را از هر جای ایران که هستید ثبت کنید و در آدرس دلخواهتان در کم­ترین زمان تحویل بگیرید.

قیمت این محصولات هم بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. همچنین در صورت داشتن سفارش به تعداد بالا می­توانید از تخفیفات فوق العاده فروشگاه هم بهره­مند شوید. زیبایی پوست و مو شما الویت اصلی ما است.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها