سلامت و زیبایی

بهترین سرم برای جوانسازی پوست

بهترین سرم برای جوانسازی پوست

تا به حال از شنیدن سن برخی از بانوان خوش چهره متعجب شده اید؟ آنقدر پوست شاداب و جوانی دارند که وقتی نگاهشان می کنی انگار یک جوان 20 ساله مقابل تو ایستاده، اما وقتی از سن شان جویا می شوی و عدد 50 را می شنوی، تضاد شگفت آوری در ذهنت ایجاد می شود. از خود می پرسی راز این جوانی چیست؟ برخی می گویند بی خیالی و خوش گذرانی و ثروت رمز جوانی است. اما ما می گوییم همه چیز به مراقبت صحیح پوست برمی گردد. سرم جوانساز پوست یکی از رمز و رازهای جوانی و شادابی پوست است که خیلی از ما نسبت به نتایج شگفت انگیز و روش استفاده از آن آگاه نیستیم. اگر شما هم به دنبال روش هایی برای جوانسازی پوست تان هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. در این مطلب تصمیم داریم تا در رابطه با فرمولاسیون ویژه سرم جوانسازی پوست صورت و صحیح ترین نحوه استفاده از سرم صورت اطلاعاتی در اختیار شما بگذاریم. با ما همراه باشید.

آشنایی با فرمولاسیون سرم جوانساز پوست

برای اینکه بدانیم سرم جوانساز پوست چگونه موجب جوان ماندن می شود خوب است ابتدا با فرمولاسیون ساخت آن آشنا شویم. قطع به یقین این محصول معجزه نمی کند فقط و فقط کمبودهای پوستی شما را که به مرور زمان موجب ایجاد چین و چروک می شوند جبران می کند.

در فرمولاسیون ساخت سرم های جوانساز از انواع ویتامین ها از جمله ویتامین C، E و A استفاده شده است. این سرم ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند و به همین واسطه می توانند کمبودهای پوستی شما را به خوبی جبران کنند و از صدمات ناشی از وجود رادیکال های آزاد در پوست نیز به خوبی جلوگیری کنند . در میان مواد تشکیل دهنده سرم جوانساز نقش ویتامین A بسیار پررنگ تر از بقیه است چرا که نقش بسزایی در بازسازی سلول های مرده و رشد مجدد آنها می شود. به عبارتی دیگر ویتامین A نقش ترمیم کنندگی را در سرم جوانسازی صورت دارد.

علاوه بر موارد یاد شده در فرمولاسیون سرم های جوانساز می‌توان به ماتریکسیل اشاره کرد. ماتریکسیل در واقع نقش محرک را برای کلاژن های پوستی ایفا می‌کند. همانطور که پیش از این نیز در مقالات توضیح داده ایم، کلاژن پروتئینی است که در ساختار پوست وجود دارد و وجود آن از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می‌کند. در واقع هرگاه روی پوست تان چین و چروک مشاهده کردید در جریان باشید که کلاژن موجود در پوست شما افت کرده است.

سرم جوانساز پوست علاوه بر موارد یاد شده حاوی سلول های بنیادی است که می‌توانند فاکتورهای موثر در رشد و خود ترمیمی سلول های پوستی شما را تحریک کنند. با این توضیحات در حال حاضر با ساختار یا فرمولاسیون ویژه سرم های جوانساز آشنا شدید و پی بردید که افرادی که در 50 سالگی پوست بسیار جوان و شادابی دارند معجزه نکرده اند بلکه با دقت بیشتری از پوست خود مراقبت کرده اند.

بهترین سرم برای جوانسازی پوست

سرم جوان کننده خاویار ونزن

روش های استفاده از سرم جوانساز پوست

در بخش قبل به صورت کامل با مکانیزم عملکرد سرم های جوانسازی پوست آشنا شدید و دریافتید که سرم ها با برخورداری از فرمولاسیون ویژه شان می‌توانند از عواملی که به مرور زمان موجب ایجاد چین و چروک در صورت می‌شوند، جلوگیری کنند. با این وصف آگاه شدید که اگر به افت فاکتورهای مختلف و موثر در جوانسازی پوست‌تان توجه کنید و به موقع به فکر جبران آن‌ها باشید می‌توانید پوستی سالم و شاداب داشته باشید، به گونه ای که با افزایش سن، چهره‌تان تغییر آنچنانی نکند. نکته حائز اهمیت دیگری که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم روش های استفاده از سرم جوانساز پوست است.

سرم ها به نسبت انواع کرم ها یا لوسیون ها تاثیر بیشتری دارند چرا که قدرت نفوذپذیری شان بیشتر است. به عبارتی دیگر اگر هم زمان هم از کرم ها استفاده کنید و هم از سرم ها خواهید دید که سرعت جذب سرم ها بیشتر و تاثیر و نتیجه شان بسیار بهتر است.

در استفاده از سرم جوانساز پوست محدودیت بسیار چشم گیری وجود ندارد. توصیه می کنیم در حالت ایده آل روزی دو یا سه نوبت یا حداقل یک نوبت از آنها استفاده کنید. البته قبل از اینکه سرم را روی تمامی قسمت های پوست صورت تان بمالید، توصیه می کنیم کمی از آن را روی چانه تان تست کنید. اگر دیدید که پوست تان هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نداد یا اصطلاحا به آن حساسیت یا آلرژی نداشتید با خیالی راحت از آن استفاده کنید.

نحوه استفاده از سرم صورت به این شکل است که ابتدا باید صورت خود را خوب بشویید. اگر روی پوست تان کرم های پایه میکاپ یا انواع ضدآفتاب ها یا هر مادۀ آرایشی دیگری وجود دارد ابتدا آن‌ها را با تونر یا پدهای مخصوص پاک کردن آرایش یا شیرپاک کن، تمیز کنید و سپس مقداری از سرم را کف دست تان ریخته و با انگشت روی صورت بمالید و سپس به آرامی همۀ قسمت های پوست تان را به آن آغشته کنید.

بعد از استفاده از سرم جوانسازی پوست صورت نیز حتما از یک کرم مرطوب کننده یا آبرسان خوب استفاده کنید.

بهترین سرم برای جوانسازی پوست

فواید استفاده از سرم جوانساز پوست

در بخش قبل به صورت کامل با نحوه استفاده از سرم جوانساز صورت آشنا شدید. در این بخش می خواهیم به شما از فوایدی بگوییم که با استفاده از جوانسازها عایدتان خواهد شد.

  • سرم جوانساز در مرحله اول چین و چروک های پوست شما را برطرف کرده و پوست شما را شاداب و صاف می‌کند.
  • استفاده درست و منظم سرم جوانسازی پوست صورت، از افتادگی های پوستی به صورت کامل جلوگیری می‌کند.
  • استفاده مداوم و صحیح از سرم جوانساز پوست را سفت می‌کند، به گونه ای که انگار لیفت انجام داده اید.
  • سرم جوانساز حتی از بروز کک و مک و لکه های پوستی نیز پیشگیری کرده و در صورتی که پوست تان دچار کک و مک نیز بوده است آنها را تا حد قابل توجهی درمان می کند.
  • سرم پوستی می‌تواند از قرمزی پوست یا تیرگی دور چشم های شما جلوگیری کرده و موجب روشن شدن یا اصطلاحاً باز شدن پوست صورت شما شود. در ضمن جوانساز ها، آبرسان های قدرتمندی نیز هستند و می‌توانند رطوبت مورد نیاز پوست شما را تأمین کنند.
  • اگر پوست‌تان آفتاب سوخته شده نیز می‌توانید از سرم‌های جوانساز برای درمان آن استفاده کنید. اگر هم به واسطه شغل‌تان در طول روز ساعات زیادی را در معرض آفتاب هستید توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از آفتاب سوختگی در کنار ضد آفتاب ها حتماً از سرم های جوانساز استفاده کنید، چرا که قدرت نفوذپذیری سرم های جوانساز بسیار بیشتر از کرم ها است و می‌تواند تأثیر بسیار بالاتر و چشم‌گیر‌تری در برابر جلوگیری از نفوذ اشعه های مضر به پوست شما داشته باشد.
  • سرم جوانساز در برابر درمان زخم های پوستی نیز قدرت قابل قبولی از خود نشان داده است. اگر پوست صورت تان زخم شده برای اینکه جای زخم و لک آن روی پوست‌تان نماند و روند درمان زخم نیز کوتاه تر شود می‌توانید از سرم های جوانساز پوست صورت استفاده کنید و تأثیر شگفت انگیز آن را ببینید.
  • سرم جوانساز به خاطر برورداری از سلول های بنیادی در ترکیبات خود موجب تقسیم سلولی بهتر، رشد و خودترمیمی سلول های مرده پوست صورت تان می شود و علاوه بر جوانسازی به پیشگری از بروز بیماری های پوستی، سرطان پوست و بسیاری از حساسیت های پوستی خطرناک کمک ویژه ای می‌کند.

بهترین سرم برای جوانسازی پوست

سرم جوان کننده حلزون ایمیجز

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم راز جوانی خیلی از افرادی را فاش کنیم که شاید از نگاه ما به علت ثروت یا آسوده خاطری جوان مانده اند. اما حقیقت این است که آنها فقط کمی بیشتر از انسان های عادی به سلامت و مراقبت از پوست شان توجه کرده اند.

سرم جوانساز صورت یکی از راهکارهای خودمراقبتی پوستی است که اگر مصرف درست آن را در روتین پوستی خود قرار دهید قطع به یقین شما نیز از پوست شاداب و چهرۀ جوان خود لذت خواهید برد. اما نکته حائز اهمیت این است که باید سرم های جوانساز را به شکل صحیح استفاده کرده و توصیه های قبل و بعد استفاده از آن را جدی بگرید تا شاهد نتیجۀ استثنایی آن‌ها باشید.
در این مطلب از فرمولاسیون ویژه سرم جوانساز صورت نیز پرده برداشتیم و به این نکته نیز اشاره کردیم که کرم ها یا سرم ها معجزه نمی‌کنند بلکه کمبودهای پوستی شما را جبران می‌کنند.
امیدواریم از ارائه این مطلب استفاده لازم را برده باشید. نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما برای ما بسیار حائز اهیمت است. ما را از آنها بهره‌مند سازید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها