سلامت و زیبایی

چرا باید از ماسک های صورت استفاده کنیم؟ به همراه معرفی 10 مورد از بهترین ماسک های صورت

ماسک های صورت

ماسک های صورت یکی از مواد مراقبتی عالی در روتین های پوستی هستند. بسیاری از افراد از ماسک های صورت برای زیبایی و سلامت بیشتر پوست استفاده م کنند. بعضی از افراد نیز ماسک های صورت را برای رفع برخی از مشکلات پوستی به کار می گیرند. در این مطلب علاوه بر بررسی اهمیت استفاده از ماسک های صورت، به معرفی 10 مورد از بهترین ماسک های صورت نیز می پردازیم.

ماسک های صورت
ماسک های صورت چه کاری انجام می دهند؟

ماسک های صورت به دو شکل وجود دارند. ماسک های کاسه ای که به شکل کرم و مشابه آن روی پوست قرار می گیرند و ماسک های ورقه ای پوست که به روی صورت قرار می گیرند.
ماسک های صورت تجربه ای عالی در روتین های مراقبتی پوست هستند، این مواد به آبرسانی و تنظیم چربی پوست، کوچک کردن منافذ و ایجاد حس آرامش کمک می کنند.
ماسک ها رو پوست تمیز قرار می گیرند و باعث آبرسانی و افزایش سلامت پوست می شوند. پس یادتان باشد ماسک های صورت را روی پوست تمیز استفاده کنید.

چرا باید از ماسک های صورت استفاده کنیم؟

تاثیر گذاری این ماسک ها به مواد موجود در ترکیبات آنان بستگی دارد. دسته ای ماسک های صورت که ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید دارند، باعث شفاف تر شدن پوست و نرمی آن می شوند. در حالی که برخی از ماسک های صورت باعث لیفت و سفت شدن پوست صورت می شوند.
ماسک ها با آبرسانی و تقویت پوست، به شما پوست زیباتری هدیه می دهند. برخی از ماسک ها با لایه برداری سلول های مرده به جوان سازی پوست کمک می کنند. توصیه ی ما این است قبل از هر چیزی جنس پوست خودتان را بشناسید. در قدم دوم با مراجعه به مقالات روتین مراقبت از پوست چرب، روتین مراقبت از پوست خشک و روتین مراقبت از پوست مختلط نیازهای پوستتان را بشناسید تا بتوانید محصولی متناسب با آن انتخاب نمایید.

ماسک های صورت
معرفی 10 مورد از بهترین ماسک های کاسه ای صورت

1. ماسک صورت بیوآکوا مدل اسمانتوس

در توصیف این ماسک باید گفت: ماسکی حاوی گلبرگ های طلایی!
این ماسک از آن دسته از ماسک های صورت است که با انواع پوست ها سازگار است و باعث ایجاد واکنش منفی نمی شود. در ترکیبات این ماسک از گلبرگ های طلایی گیاه اسمانتوس استفاده شده است که باعث ایجاد یک حس عالی در پوست شما خواهد شد.
ماسک صورت بیوآکوا، با تقویت پوست مانع از پیری پوست شما می شود و چین و چروک های موجود را نیز بهبود می بخشد. با استفاده از این ماسک به مرور متوجه سفید و روشن شدن پوست خواهید شد. علاوه بر تمامی نکاتی که این ماسک را جزو بهرین ماسک های صورت کرده است، این ماسک آبرسان و مرطوب کننده ی قوی پوست صورت نیز هست که هم آقایان و هم خانم ها می توانند از آن استفاده کنند.

ماسک صورت شب بیواکوا مدل اسمانتوس
2. ماسک خواب شراب وان اسپرینگ

از دیرباز تا به حالا، شراب قرمز یکی از مواردی بوده که تاثیر شگفت انگیزی در زیبایی پوست داشته اند. ماسک خواب وان اسپرینگ دارای عصاره ی تخمیر شده ی انگور است که علاوه بر رایحه ی عالی، دارای خواص شگفت انگیزی است که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.
• پاکسازی کننده ی پوست
• کوچک کننده ی منافذ باز پوست
• مغذی و ضد چین و چروک
• آبرسان و مرطوب کننده
• افزایش خاصیت الاستیته و کشسانی و محکم کننده ی پوست صورت
• حاوی اسید میوه، اسید هیالورونیک و عصاره ی انگور قرمز

ماسک خواب وان اسپرینگ
3. ماسک خواب انار بیوآکوا

اگر به دنبال یکی از بهترین ماسک های صورت هستید که پوست را به طور کامل تغذیه کند، ماسک خواب انار بیوآکوا گزینه ی مورد نظرتان است.
حفظ رطوبت پوست در طول شب یکی از موارد مهم و تاثیر گذار بر روی شادابی پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک است. این ماسک علاوه بر حفظ رطوبت پوست در طول شب، باعث رطوبت رسانی کلی پوست خواهد شد. ماسک خواب انار با نفوذ به لایه های عمقی پوست از پیری و خشک شدن پوست جلوگیری می کند. به همین دلیل به شما در کنترل چربی پوست و داشتن پوستی زیبا کمک می کند.

ماسک خواب انار بیوآکوا
4. ماسک حبابی کربن بیوآکوا

همانطور که گفتیم انتخاب ماسک، به نیاز پوست بستگی دارید. اگر پوستتان نیاز به پاکسازی عمیق منافذ و بستن منافذ دارد، ماسک کرین بهترین گزینه است.
این ماسک منافذ پوست را کوچک می کند و حتی آن ها را می بندد. ماسک های صورت خاصیت مرطوب کنندگی خوبی برای پوست دارند و ماسک کربن نیز این خاصیت را دارد. این ماسک با رطوبت رسانی به پوست باعث افزایش حالت الاستیته و کشسانی پوست گردیده و از پیری پوست جلوگیری می کند. اگر می خواهید به جوان سازی وست خود کمک کنید، ماسک کربن گزینه ی محبوبتان خواهد بود.

ماسک حبابی کربن بیوآکوا
5. ماسک صورت گل رز بیوآکوا

پر کردن خطوط عمیق صورت، برای جوان تر به نظر رسیدن الزامی است، این همان کاری است که ماسک گل رز برایتان انجام خواهد داد. این ماسک از گلبرگ های تازه ی گل رز تهیه شده و حاوی سدیم هیالرونات است که ترمیم کننده ی پوست می باشد.
عصاره های مخمر و شیرین بیان موجود در این ماسک، باعث ایجاد حس آرامش و شادابی در پوست می شوند. این ماسک با تقویت بافت پوست و از بین بردن منافذ باز پوست، ضد چین و چروک بوده و سبب شفاف شدن و سفید شدن پوست صورت می گردد.

ماسک صورت گل رز بیوآکوا
6. ماسک زغال فعال و بامبو بیوآکوا

اگر از ماسک های صورت انتظار پاکسازی و از بین برنده ی جوش های سر سیاه را دارید، این ماسک مناسب شما است.
ماسک زغال فعال و بامبو، با دارا بودن نانو شن های معدنی و عصاره ی آلوئه ورا و نعنا، علاوه بر پاکسازی عمیق صورت و از بین بردن جوش های سر سیاه، سبب رطوبت رسانی به پوست نیز می گردد.
این محصول چند منظوره، گردش خون پوست را افزایش داده و تغذیه کننده ی پوست است. در اثر استفاده از این ماسک، زبری پوست از بین رفته و پوستی نرم خواهید داشت. ماسک زغال، در کنار پاکسازی پوست به تنظیم چربی پوست نیز کمک می کند، در نتیجه با جوش های سر سیاه خداحافظی خواهید کرد.

ماسک زغال فعال و بامبو بیوآکوا
7. ماسک شب حلزون و جنسینگ ونزن

کلاژن های از دست رفته ی پوست را جبران کنید و پوستی جوان و جذاب داشته باشید. از خاصیت های مخاط حلزون، ضد پیری بودن است. این ماسک با دارا بودن مخاط حلزون و جنسینگ، یکی از ضد چروک های قوی برای پوست می باشد.
با استفاده از این ماسک، پوستتان را بازسازی کنید و از ایجاد چین و چروک جلوگیری نمایید. این ماسک شب، جزو ماسک های صورت با رایحه ی خوشبو بوده که تعدیل کننده ی رنگ پوست می باشد و به شما پوستی روشن، صاف و یکدست می بخشد.

ماسک شب کرمی حلزون و جینسینگ ‌ونزن
8. ماسک ستاره ای بیوتوآ

با ماسک ستاره ای، پوستی درخشان مثل ستاره ها داشته باشید.
ماسک ستاره ای بیوتوآ، به پاکسازی پوست و از بین بردن جوش های سر سیاه کمک می کند. این ماسک منافذ باز پوست را عمیقا پاکسازی می کند و در نتیجه این پاکسازی، منافذ کوچک خواهند شد.
این ماسک باعث تقویت پوست شده و به اصلاح رنگ پوست می پردازد، در نتیجه رنگ پوستی یکدست و روشن خواهید داشت.
با این ماسک آثار پیری را از صورت خود محو کنید و پوستی درخشان و زیبا داشته باشید.

ماسک ستاره ای بیوتوآ
9. ماسک حبابی بینگ جو lazy pig

با پوست دهیدراته و خشک خداحافظی کنید!
ماسک حبابی مناسب کسانی است که رطوبت رسانی عمیقی برای پوستشان نیاز دارند. این ماسک های صورت، پاکسازی عمیق صورت را انجام می دهند و در کنار پاکسازی باعث افزایش رطوبت پوست می شوند.
حفظ حالت الاستیته پوست برای جلوگیری از پیری پوست و ایجاد چین و چروک ضروری است. با این ماسک ، حالت الاستیته صورت را حفظ کنید و پوستی سفت داشته باشید.

ماسک حبابی بینگ جو
10. ماسک خاک رس و جلبک دریایی بیوآکوا

ماسک غنی شده با عصاره ی جلبک دریایی یکی از بهترین انتخاب ماسک های صورت است که می توانید داشته باشید.
بافت ملایم این ماسک، به عمق پوست نفوذ کرده و سبب اصلاح رنگدانه های پوست می شود. در نتیجه لک ها و تیرگی های پوست را به مرور از بین می برد.
این ماسک یکی از آبرسان های قوی پوست است که از پیری و چین و چروک پوست جلوگیری می کند. رش معدنی چشمه آب گرم موجود در این ماسک، باعث تنظیم چربی پوست شده و باعث کاهش جوش ها یا خشکی پوست خواهد شد. در کنار این موارد پوستی روشن، صاف، بدون جوش و چین و چروک خواهید داشت.

ماسک خاک رس و جلبک دریایی بیوآکوا

جمع بندی نهایی

اگر برای پوستتان روتین منظمی را انجام می دهید، باید به همه ی موارد توجه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. ماسک های صورت، تاثیرات عمیق تری نسبت به موارد دیگر دارند و این امر سبب محبوبیت آن ها شده است. در کل می توان گفت ماسک های صورت برای پاکسازی پوست، جلوگیری از ایجاد چین و چروک و تقویت بافت پوست مناسب اند.
همواره می توانید بهترین محصولات مراقبتی پوست را از سایت رنگدونه با بهترین قیمت تهیه نمایید. ما در این لیست به معرفی بهترین ماسک های صورت از نظر کاربران سایت پرداختیم تا برای انتخاب، تصمیم درستی داشته باشید. علاوه بر این برای دسترسی به سایر ماسک های صورت، روی لینک کلیک کنید.
برای دسترسی به سایر مقالات در مورد زیبایی و سلامت پوست، به مجله ی زیبایی رنگدونه سر بزنید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها