سلامت و زیبایی

رنگ موی سال 1400 را بشناسید

رنگ موی سال 1400

رنگ موی سال 1400 چیست؟ از میان رنگ موهای جذاب کدام یک ترند امسال است و کدام یک به چهره شما می آید؟ برای پاسخ این سوالات در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

از آنجایی که رنگ مو تاثیر زیادی بر روی زیبایی ظاهر و چهره دارد و می تواند باعث ایجاد روحیه بهتر برای خانم ها شود؛ بنابراین زمانی که تصمیم به رنگ کردن موهایتان می گیرید، بهتر است به رنگ موی مناسب با رنگ پوست و قد موی تان را انتخاب کنید. همچنین برای اینکه رنگ موی شما بروز باشد، بهتر است رنگ موی سال 1400 را مد نظر قرار دهید.

رنگ موی سال 1400

همان طور که می دانید هر ساله ترند های آرایشی و زیبایی به سرعت در حال تغییر و نوآوری هستند. همه ساله سبک های جدید آرایشی، لباس و استایل، مدل ناخن و مدل ابرو و شیوه کاشت مژه، مدل مو و… به دنیا معرفی می شود. یکی دیگر از فاکتور های زیبایی که دستخوش این تغییرات می شود رنگ مو است. به طوری که امروزه، تکنیک های رنگ مو مانند آمبره، بالیاژ و… وجود دارد که بسته به رنگ موی انتخابی از هر کدام از آن ها استفاده می شود. در این مقاله رنگ موی سال 1400 متناسب با انواع قد مو و رنگ پوست را معرفی می کنیم.

رنگ موی سال 1400 برای مو های کوتاه

  • رنگ موی مسی

رنگ موی سال 1400 انتخابی برای قد موهای تا روی گردن و پوست گندمی تا روشن، رنگ موهایی با تناژ مسی، قهوه ای- قرمز و دارچینی است.

رنگ موی سال 1400

  • رنگ موی بلوند شنی

اگر موهایتان خیلی کوتاه است و دوست دارید رنگ پوستتان روشن تر به نظر برسد، پیشنهاد ما به شما به عنوان رنگ موی سال 1400، رنگ موهای بلوند روشن است.

رنگ موی سال 1400

  • رنگ موی صورتی

یکی از رنگ های فانتزی و دخترانه، ارائه شده به عنوان رنگ موی سال 1400 برای موهای کوتاه تا روی گردن، رنگ موی صورتی است. این رنگ صورتی را هنگام غروب خورشید در آسمان می توان دید. رنگ های فانتزی حدود یک ماه دوام دارند و چون نیاز به دکلره کامل موها دارند، برای موهایی که  قبلا دکلره شده اند پیشنهاد مناسبی جهت تنوع است.

رنگ موی سال 1400

 

  • بالیاژ قهوه ای

استفاده از بالیاژ یکی از بهترین راه های برای داشتن رنگ موی جذاب برای موهای کوتاه است. یکی از پر طرفدارترین رنگ مو های سال 1400، بالیاژ قهوه ای است که از رنگ قهوه اسپرسوی تیره تا سایه های نرم لاته، الهام گرفته است.

رنگ موی سال 1400

رنگ موی سال 1400 مناسب برای پوست های سبزه

رنگ موی سال 1400 پیشنهادی برای پوست های سبزه، ترکیبی از چند روش است. به این صورت که موهای قسمت جلویی و نزدیک به صورت، هایلایت روشن و به رنگ بلوند بوده و سایر قسمت ها از روش رنگ موی آمبره استفاده می کنیم. به طوری که از ریشه مو تا اواسط آن با رنگ های تیره، رنگ می شود و از اواسط مو تا ساقه به آرامی روشن می شود. استفاده از هایلایت روشن و آمبره تیره به روشن، به افراد دارای پوست های سبزه، جذابیت خاصی می دهد.

رنگ موی سال 1400

رنگ موی سال 1400 برای پوست های روشن

به پوست های سفید اکثر رنگ موهای موجود می آید، مخصوصا رنگ موهای فانتزی. بنابراین علاوه بر رنگ های سنگین ذکر شده در بالا،  در این قسمت از مقاله، به معرفی چند رنگ فانتزی معرفی شده به عنوان رنگ موی سال برای پوست 1400 برای پوست های روشن می پردازیم.

  • رنگ موی هلویی

پوست های سفید، یکی از تناژ رنگ های مناسب چهره شان، رنگ های هلویی و مرجانی است و آن ها را زیباتر و جوان تر نشان می دهد. بنابراین افراد با پوست سفید می توانند از رنگ هایی که ترکیبی از رنگ موی هلویی و مرجانی با هایلایت های متالیک هستند، به عنوان رنگ موی سال 1400 خود استفاده کنند.

رنگ موی سال 1400

  • رنگ موی قرمز شرابی

این رنگ مو برای افراد با موی کم حجم و پرحجم و موی بلند یا کوتاه مناسب است و چهره را جوان تر و روشن تر نشان می دهد.

رنگ موی سال 1400

  • رنگ موی سبز

رنگ سبزآبی یا سبز تیره و یا ترکیبی از سبز و سفید از رنگ موهای فانتزی مناسب و پیشنهادی برای افرادی است که موی کوتاه و یا متوسط دارند.

رنگ موی سال 1400

رنگ موی سال 1400 دخترانه

  • دو مورد از پرطرفدار ترین رنگ موهای دخترانه در سال 1400، رنگ های خرمایی، قهوه ای تیره یا گردویی و بیسکوییتی یا ترکیبی از آن ها است. این رنگ ها نیاز به دکلره کردن مو ندارند. بنابراین کمترین آسیب را به مو می رسانند.

رنگ موی سال 1400

  • آمبره بلوند نقره ای در ریشه مو و ترکیب آن با رنگ موهای جواهری مانند یاسی، صورتی، قرمز بر روی ساقه مو، رنگ موی سال 1400 دخترانه برای فصل تابستان است. شما می توانند به جای یاسی یا صورتی و… از رنگ های دلخواه خود مانند سایه های پاستیلی سبز، سرخابی، آبی و… استفاده کنید. حتی می توانید برای فصل پاییز از ترکیب رنگ های گرم مانند قهوه ای، آجری، نارنجی در کنار زرد و قرمز برای ساقه مو استفاده کنید.

رنگ موی سال 1400

انواع روش هایلایت برای رنگ موی سال 1400

  • رنگ موی گلدن رز

اگر هایلایت مو را دوست دارید اما تمایلی به دکلره و بلوند کردن موها ندارید، پیشنهاد می کنیم رنگ موی گلدن رز را به عنوان رنگ موی سال 1400 خود امتحان کنید. این رنگ موی زیبا با چند رشته هایلایت رزی بر روی موهای قهوه ای و تیره، برای شما یک رنگ موی فانتزی و شیک ایجاد می کند.

رنگ موی سال 1400

  • هایلایت بلوند ساقه مو

اگر تناژ رنگ موهایتان خرمایی- قهوه ای است، لطفا دست به آن ها نزنید و با یک تغییر کوچک  می توانید زیبایی موهایتان چند برابر کنید. شما می توانید از هایلایت های بلوند با فاصله از ریشه مو را امتحان کنید. به طوری که این هایلایت ها هر چه به ریشه نزدیک تر می شوند، ضخیم تر و پر رنگ تر می شوند.

رنگ موی سال 1400

 

  • رنگ موی خاکستری

تعداد افرادی که رنگ موی خاکستری علاقه دارند کم نیست. می توانید از روش بالیاژ  ریشه تیره و  هایلایت ساقه خاکستری یا یخی و یا بالیاژ روشن ریشه مثلا خاکستری و هایلایت ساقه به رنگ تند مانند زرد استفاده کنید. دقت کنید ترکیب خاکستری و زرد، رنگ سال 1400 معرفی شده است.

گاهی دوست دارید تغییری در ظاهر موهایتان ایجاد کنید و به طوری که تغییر ایجاد شده ظریف و اندک و در عین حال موثر جلوه کند. برای رسیدن به این هدف می توانید از  روش هایلایت برای تارهای قسمت جلویی مو استفاده کنید. این روش یکی از ترند های پرطرفدار برای رنگ موی سال 1400 شده است و صورت را بسیار زیبا می کند.

رنگ موی سال 1400

  • بالیاژ رنگ موی گردویی ذوب شده

رنگ موی گردویی شامل دو تناژ از رنگ مو تیره و بلوند بر روی موها است. در این نوع رنگ موی سال 1400، رنگ پایه و ریشه مو می تواند، رنگ مو طبیعی شما باشد اما اواسط و ساقه مو به رنگ بلوند باشد به گونه ای که هر چه به انتهای مو نزدیک تر می شود، بلوند آن روشن تر می شود. این گونه حالت ذوب شده ای پیدا می کند.

رنگ موی سال 1400

  •  رنگ موی افرا

اگر پوست سبزه ای دارید یا به طور کل به رنگ های روشن و بلوند علاقه مند نیستید، پس احتمالا رنگ افرا رنگ موی انتخابی شما به عنوان رنگ موی سال 1400 باشد. رنگ افرا تناژ رنگی بین قهوه ای اجری  و مسی دارد. این رنگ یک بعدی نه خیلی تیره است و نه خیلی روشن و به موها درخشندگی و زیبایی فوق العاده ای می دهد.

رنگ موی سال 1400

  • رنگ موی نسکافه ای

این رنگ مو به همه نوع رنگ پوست و قد مویی می آید و چهره را شیک و جذاب می کند. رنگ نسکافه ای در بین خبرنگاران و مجریان زن تلویزیون  و سلبریتی ها طرفداران بسیاری دارد. اگر قبلا تجربه رنگ موهای عسلی و تناژ های مشابه آن را داشته اید، رنگ موی نسکافه ای که به عنوان رنگ موی سال 1400 انتخاب شده را از دست ندهید.

  • رنگ موی تیلور سویفت

همه ساله بسیاری از افراد برای انتخاب رنگ موی خود، از رنگ موی سلبریتی ها استفاده می کنند. یکی از سلبریتی های معروف که رنگ موی و استایل و… او مورد توجه دنیای مد و عموم قرار دارد، خواننده آمریکایی تیلور سویفت است. در سال 2021 که مصادف با سال 1400 شمسی است تیلور رنگ موی خود را به قهوه ای فندقی تغییر داد. از این رو رنگ موی قهوه ای فندقی به عنوان رنگ موی سال 1400 ترند شد.

رنگ موی سال 1400

  • رنگ موی بلوند کلاسیک هالیوودی

یکی دیگر از رنگ موهای ترند شده در سال 1400 که از رنگ موی سلبریتی ها ایده گرفته است، رنگ موی بلوند کلاسیک است. رنگ اصلی موهای بیلی ایلیش خواننده 19 ساله آمریکایی، این گونه است. پس از انتشار عکس هایی از بیلی با این رنگ مو،  این رنگ تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین رنگ موها در سال 1400 شد. اگر پوست روشنی دارید رنگ موی بلوند کلاسیک یکی از بهترین گزینه ها به عنوان رنگ موی سال 1400 برای شماست.

رنگ موی سال 1400

رنگ موی سال 1400 برای مو های پر حجم

  • موی دور رنگ

اگر موهای پرحجمی دارید و دنبال  رنگ موی جذاب و در عین حال فانتزی هستید می توانید از سبک موی دو رنگ ایده بگیرید. در سبک مو قسمت بالایی یا زیرین موها ( به سلیقه فرد بستگی دارد) دارای یک رنگ ویژه و خاص که معمولا فانتزی یا رنگی حدودا بر خلاف رنگ قسمت دیگر موها است. قسمت دیگر هم می تواند رنگ طبیعی موها باقی بماند یا رنگی سنگین مانند قهوه ای رنگ شود. همین دوگانگی رنگ موها و پر طرفدار بودن آن، باعث انتخاب این سبک از رنگ مو به عنوان رنگ موی سال 1400 شده است.

رنگ موی سال 1400

  • رنگ موی بلوند مرواریدی

این رنگ مو به علت روشن بودنش، برای مو های پرحجم و پوست گندمی و روشن پیشنهادی عالی است. این رنگ مو به علت سایه های مرواریدی که درخشش فوق العاده ای دارند یکی از بهترین رنگ موها به عنوان رنگ موی سال 1400 است.

رنگ کردن موها تصمیمی مهم تاثیر گذار در ظاهر شخص است.بنابر این علاوه بر در نظر گرفتن سلامت موهایتان و استفاده از رنگ موی مناسب، باید ویژگی های ظاهری مناسب و رنگ موی سال 1400 را در انتخاب رنگ موی انتخابی‌تان، مد نظر قرار دهید.

 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها