دانستنی های سلامت زنان

روش‌های افزایش سایز سینه

روش‌های افزایش سایز سینه

سینه ها یکی از اندام‌های جنسی زنانه محسوب می‌شود که نقش مهمی در زیبایی اندام بانوان دارد، بسیاری از خانم‌ها هستند که علاقه دارند بدنی کامل و بی نقص داشته باشند به دنبال راه‌کارهایی برای برای داشتن سینه‌های بزرگتر هستند. داشتن یک اندام بی نقص می‌تواند به داشتن اعتماد به نفس بالاتر نیز کمک بسیاری کند.

راه‌های زیادی برای رسیدن به سینه‌های سایز بزرگ وجود دارد که از روش‌های خانگی و ورزش کردن آغاز شده و نهایتا به شیوه‌های پزشکی و جراحی مانند ایمپلنت‌ها یا تزریق چربی می‌رسد. در این مقاله قصد داریم به همه روش‌های افزایش سایز سینه در بانوان نگاهی داشته و آنها را بررسی کنیم.

روش‌های افزایش سایز سینه بدون جراحی

روش‌های افزایش سایز سینه‌ها در خانم ها بدون جراحی به شیوه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که شامل انواع خوراکی‌ها، لوسیون‌ها و پمادهای موضعی و همچنین ورزش‌های مخصوصی که می‌توانند در تغییر سایز سینه‌ها موثر باشند، می‌شود.

افزایش سایز سینه‌ها با رژیم غذایی و خوردنی‌ها

افزایش سایز سینه‌ها با رژیم غذایی و خوردنی‌ها

یکی از روش‌های خانگی و بدون عوارض برای افزایش سایز سینه‌ها در خانم‌ها رژیم غذایی و مصرف خوراکی‌های مخصوص است، در این بخش سعی می‌کنیم با معرفی این مواد خوراکی و خواص آنها هریک را به شکل کامل بررسی کنیم.

شیر

سینه‌های خانمها از بافت چربی تشکیل می شود، وقتی شیر کامل مصرف کنید این ماده خوراکی سرشار از انواع چربی‌ها است که می‌تواند باعث افزایش سایز سینه‌ها شود.

پاپایا

آزمایشات مختلف نشان داده است که مخلوط پاپایا و شیر می‌تواند باعث افزایش اندازه سینه‌ها در بانوان باشد. البته توجه داشته باشید که مصرف این مخلوط برای خانم‌های باردار ممنوع است.

بذر شنبلیله

دانه شنبلیله منبع غنی استروژن محسوب می‌شود، این هورمون برای تحریک رشد سینه‌ها بسیار مفید است، خمیر دانه شنبلیله با روغن خردل و ماساژ سینه‌ها با آن می‌تواند به عنوان یکی از راه‌کارهای خانگی برای افزایش سایز سینه استفاده شود.

رازیانه

اضافه کردن دانه رازیانه به غذا و یا مخلوط کردن آن با روغن زیتون و ماساژ دادن سینه‌ها با آن یکی دیگر از راهکارهای بدون عوارض برای افزایش سایز سینه‌ها محسوب می‌شود.

دانه کتان

جویدن تخم کتان، یا مصرف آن به صورت پودر یا دانه همراه با غذا یکی دیگر از راه‌های افزایش سایز سینه‌ها است.

آجیل‌ها

می‌دانیم که آجیل ها منبع غنی انواع چربی های اشباع نشده هستند، این چربی‌ها برای ساخت بافت سینه ضروری هستند. آجیل شامل انواع مغزها، تخم آفتابگردان و دانه سویای خوراکی می‌شود.

سویا

دانه سویا سرشار از فیتواستروژن استف این هورمون می‌تواند در رشد اندازه سینه‌ها به شدت تاثیرگذار باشد. سویا دارای خواص ضد سرطانی نیز هست و استفاده از آن خطر ابتلا به سرطان سینه را در خانم ها به شدت کاهش می‌دهد.

گیاهان دارویی

برخی از گیاهان دارویی دارای خواصی هستند که به افزایش سایز پستان در خانم‌ها کمک می‌کند، این گیاهان شامل شبدر قرمز، شیرین بیان، میوه نخل بادبزنی، یام وحشی و ترشک میشی می‌شوند، بهتر است قبل از استفاده از این گیاهان دارویی حتما با پزشک خود در این رابطه صحبت کنید.

مواد غذایی حاوی استروژن

اگر سعی کنید از رژیم های غذایی حاوی استروژن پیروی کنید در مدت زمان کوتاهی شاهد افزایش سایز سینه‌ها خواهید بود، این مواد غذایی شامل: میوه ها، سبزیجات، مرغ، تخم مرغ، تخم بادیان رومی (انیسون)، تخمه آفتاب گردان، تخم کتان و دانه های کنجد می‌شود.

ریشه گیاه قاصدک

ریشه گیاه قاصدک از جمله گیاهان موثر در لیست داروهای خانگی برای بزرگ کردن سینه در خانم‌ها است که به طور قابل توجهی در رشد بافت و سلول های پستان کمک می‌کند. شما می‌توانید هر روز دو بار دمنوش گیاه ریشه قاصدک را مصرف کنید و یا از کپسول های آماده آن در بازار با دوز 525 میلی‌گرم روزی یک بار استفاده کنید.

غذاهای دریایی

غذاهای دریایی مثل میگو، صدف، حلزون دریایی و جلبک دریایی سرشار از منگنز هستند و منگنز از جمله املاحی است که باعث تحریک هورمون‌های جنسی در بدن می‌شود. به همین دلیل هم به بزرگ شدن سینه کمک می‌کند.

موز

موز به عنوان یک آرامش دهنده طبیعی برای ماهیچه‌ها شناخته می‌شود و همچنین غنی از پتاسیم و منیزیم است که می‌تواند به شکل کاملا موثری سایز سینه‌های زنان را به طور طبیعی افزایش دهد.

عسل و تخم مرغ

این ترکیب نیز یک درمان خانگی موثر است که می‌تواند به طور طبیعی به افزایش اندازه سینه شما کمک کند. یک تخم مرغ را بردارید و با یک قاشق غذاخوری عسل و 1 قاشق غذاخوری شیر مخلوط کنید. این مخلوط حاوی پروتئین است و چربی برای بافت در قفسه سینه جهت افزایش سینه شما مناسب است.

استفاده از کرم‌ها و روغن‌های مخصوص سینه

 

استفاده از کرم‌ها و روغن‌های مخصوص سینه

حال که با روش‌های تغذیه ای برای افزایش سایز سینه‌ها آشنا شدید نوبت به روش ماساژ درمانی می‌رسد، در این روش با استفاده از روغن‌های طبیعی یا پماد و لوسیون‌های طبی و ماساژ آنها به سینه‌ها می توانید سایز سینه‌ها را تا حدودی افزایش دهید. در این بخش به معرفی برخی از روغن‌ها و پمادها در این زمینه می‌پردازیم.

ماساژ درمانی با افزایش گردش خون در بافت پستان باعث می‌شود که آنها بزرگ و سفت به نظر برسند، برای این کار باید روغن مورد نظر را در کف دست ریخته و به صورت دورانی در مدت زمان 15 دقیقه هریک از سینه‌ها را با آنها ماساژ  دهید، بهتر است برای حصول نتیجه بهتر این کار را دوبار در روز انجام دهید.

روغن زیتون

روغن زیتون به عنوان یکی از موثرترین داروهای خانگی برای بزرگ کردن پستان در نظر گرفته می‌شود. ماساژ منظم با روغن زیتون می‌تواند باعث شود سینه‌ها نرم و سفت به نظر برسند. علاوه بر این، استفاده از روغن زیتون می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان پستان کمک کند.

روغن اسطوخودوس و روغن درخت چای

ترکیب این دو روغن رشد بافت سینه را تحریک می‌کند و باعث افزایش سایز قابل توجه در سینه‌ها می‌گردد. روغن درخت چای و روغن اسطوخودوس را با مقادیر کاملا مساوی مخلوط کرده و حدود 10دقیقه روی سینه خود ماساژ دهید. سپس آن را با آب ولرم بشویید و حداقل یک ماه این کار را به شکل روزانه تکرار کنید.

آب پیاز و زردچوبه

درست خواندید،  در طب سنتی آمده است که برای داشتن سینه‌های بزرگ و زیبا می‌توانید از این ترکیب استفاده کنید، برای این کار کافی است که مخلوط عسل، زردچوبه با آب پیاز را به شکل موضعی به سینه بمالید. چنین مخلوطی می‌تواند به سفت کردن سینه کمک کند و همچنین باعث افزایش سایز در سینه ها باشد. قبل از اینکه بخوابید، این روش درمانی را به کار گیرید و آن را تا صبح که از خوب بیدار می‌شوید در همان حال بگذارید. سپس مخلوط را با آب گرم بشویید.

خمیر عدس قرمز

یکی دیگر از مواردی که برای افزایش سایز سینه‌ها به آن اشاره شده است این است که عدس قرمز را خیس کنید و سپس آن را در مخلوط کن ریخته و به خمیر کاملا یکدستی تبدیل کنید، این مخلوط را روی تمام قسمت‌های سینه بگذارید و نیم ساعت صبر کنید تا خشک شود و سپس شستشو دهید.

پماد یام وحشی

گفته می‌شود که استفاده از پماد یام وحشی یکی از بهترین راهکارها برای داشتن سینه‌های بزرگ است، برای این کار باید پماد یام وحشی را به صورت دورانی روی سینه‌ها بمالید، از آنجایی که این کرم پروژسترون زیادی دارد برای افزایش سایز سینه‌ها بسیار موثر عمل می‌کند.

روغن گندم

یکی دیگر از روغن های موثر در افزایش سایز پستان ها روغن گندم است، استفاده از آن در ماساژ دادن سینه‌ها، جریان خون را در سینه‌ها افزایش داده، آن را تغذیه کرده و همچنین اکسیژن مورد نیاز برای متابولیسم مناسب را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، غنی از ویتامین E است که برای حفظ سفتی سینه مفید عمل می‌کند.

روغن کنجد

از جمله روغن های درمانی موثر دیگر می‌توان به روغن کنجد اشاره کرد. برای این کار بهتر است که روغن را گرم کنید و سپس با آن سینه ها را ماساژ دورانی دهید و بعد از ماساژ لباس تنگ نپوشید تا بافت سینه‌ها توانایی رشد داشته باشند.

روغن شترمرغ

روغن شتر مرغ یکی از روغن‌های بسیار موثر برای افزایش سایز سینه است که حاوی اسیدهای چرب مشابه سلول‌های پوستی است. وجود این اسیدهای چرب نفوذ عمیق آن به هفت لایه از غشا سلول‌های پوستی را امکانپذیر می‌سازد. این روغن، به دلیل ماهیت ذاتی خود بهترین روغن برای ماساژ سینه محسوب می‌شود. نفوذ عمیق این روغن لایه‌های پوست را نرم می‌کند، از این رو باعث بزرگ شدن سینه نیز می‌گردد. این روغن علائم کشیدگی روی سینه را نیز از بین می‌‌برد.

روغن گل میخک

این روغن در کنار عصاره زنجبیل بهترین عملکرد را دارد و به شما کمک می‌کنند تا به صورت کاملا طبیعی به افزایش سایز دلخواه سینه‌ها برسید.

ورزش و روش های افزایش سایز سینه

ورزش و روش های افزایش سایز سینه

از جمله روش‌های دیگری که می توان به جز روش‌های جراحی برای افزایش سایز سینه‌ها از آن استفاده کرد ورزش کردن است، ورزش با تاثیر مستقیم روی بافت سینه‌ها  می‌تواند باعث حجیم شدن آنها شود. در این بخش برخی حرکت‌های ورزشی موثر در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.

پرس دیواری

برای انجام این ورزش باید در مقابل یک دیوار بایستید و کف دست‌ را در مقابل سینه به دیوار تکیه دهید. حالا به آرامی به دیوار فشار وارد کرده و از آن جدا شوید و مجدد به سمت آن برگردید تا جایی که سر دوباره به دیوار نزدیک شود.

پرس بازو

باید دست‌ها را از آرنج خم کرده‌‌ و در دو طرف بدن نگه دارید. دست‌ها را به هم نزدیک کنید‌‌ و کف دست‌ها را به هم برسانید.

پرس افقی پروانه

در این حرکت به صورت افقی با دستان‌تان L درست کنید و در حالی که کمر صاف است تا جای ممکن بازو‌‌‌ها را عقب کشیده و بعد جلو آورید تا کف دست‌ها همدیگر را لمس کنند.

پرس سینه با وزنه

به پشت دراز بکشید و بازوها را روی زمین استراحت دهید. دو وزنه انتخاب کنید و آن را تا بالای قفسه سینه تا جایی که دست‌ها کاملا صاف شوند ببرید و مجدد به جای اول برگردید.

وضعیت دعا

کف دست‌های خود را به حالت دعا به هم بچسبانید و در مقابل سینه خود نگه دارید. آرنج‌‌‌ها باید از هم فاصله داشته باشند و صاف باشند. در این وضعیت شست دست‌تان را به سمت سینه بچرخانید و دوباره به حالت اول برگردانید.

فشار‌های پایین و بالا

در این حرکت باید روی شکم دراز بکشید‌‌ و دست‌تان را دو طرف قفسه سینه روی زمین قرار دهید، حال در حالی که زانوها روی زمین است با فشار کف دست سینه خود را از زمین بلند کرده‌‌ و مجدد به حالت نخست برگردید.

سایر روش‌ها

روش‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند در  افزایش سایز سینه‌ها در خانم ها موثر باشد، به طور مثال پوشیدن سوتین یا سینه بند مناسب می‌تواند نقش مهمی در این جریان داشته باشد. سوتین‌های کوچک یا بزرگ می‌تواند باعث فشرده شدن بافت سینه و یا کوچک نشان دادن آن شوند، بنابراین بهتر است که از یک سوتین مناسب و سایز برای پوشاندن سینه‌ها استفاده کنید.

وضعیت بدنی خود را بهبود بخشید، این مسئله به ویژه در خانم‌های کارمند و پشت میز نشین بسیار دیده می شود که دارای شانه های افتاده و اصطلاحا قوز کرده هستند، این مسئله باعث می شود که سینه‌ها کوچکتر از آنچه هست دیده شود، بنابراین بهتر است که با رفع قوز و اصلاح وضعیت بدنی شاهد تغییر سایز در سینه‌ها باشید.

انجام فعالیت های بدنی و  کارهای خانه نیز باعث می‌شود که حرکت دست‌ها و بازوها بیشتر شده و نهایتا بافت سینه متحول شود، در این صورت نیز می‌توانید شاهد افزایش سایز سینه‌ها باشید.

استفاده از کپسول ویتامین E به صورت خوراکی یا مصرف موضعی از جمله مواردی است که در بسیاری از منابع به آن اشاره شده است، همچنین استفاده از روغن نارگیل نیز بسیار موثر بوده و در کنار افزایش سایز و حجم سینه‌ها می‌تواند باعث رفع آثار کشیدگی پوست در این ناحیه شود.

کلام آخر

توجه داشته باشید که تمام روش‌هایی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم روش‌های بدون تهاجم و عوارض هستند، اگرچه توصیه ما این است که در مورد خوراکی‌ها و داروهای گیاهی حتما با پزشک متخصص مشورت کنید، ضمن این که روش‌هایی مثل ماساژ درمانی و ورزش کردن می‌تواند بسیار مفید و کارآمد بوده و در کنار افزایش سایز سینه‌ها به خوش اندام شدن، کاهش استرس و اضطراب و سلامت عمومی بدن نیز کمک بسیاری کند.

روش‌های جراحی نیز از جمله روش هایی است که می توان برای داشتن سینه‌های بزرگتر روی آنها حساب کرد اما در کنار عوارضی مثل ابتلا به عفونت، سرطان پستان، مشکل در شیردهی، پس زدن ایمپلنت توسط بدن و … این روش‌های درمانی نیاز به تمدید دارند به طور مثال در مورد ایمپلنت‌ها باید هر 4 سال یک بار تعویض صورت گیرد، این مسئله می‌تواند در کنار عوارضی که شایع است هزینه زیادی را به شما تحمیل کند.

 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها