سلامت و زیبایی

آیا نکات مراقبت از پوست در شب را می دانید؟

مراقبت از پوست در شب

چرا مراقبت از پوست در شب مهم است؟ می دانیم در شب و هنگام خواب به علت عدم وجود آلودگی های محیطی و آسیب های ناشی از نور خورشید و عوامل استرس زا و همچنین به علت نداشتن آرایش بر روی پوست، منافذ پوست باز است و پوست می تواند به راحتی نفس بکشد. بنابراین در شب هنگام قدرت جذب پوست بیشتر است که این امر موجب می شود که اثرگذاری محصولات مورد استفاده چندین برابر بیشتر شود.

اکنون متوجه شدیم که چرا مراقبت از پوست در شب مهم است. بنابراین باید برای مراقبت پوست در شب، روتین پوستی مناسب پوست خود را به وسیله محصولات مناسب داشته باشید. برای آشنایی با روتین مناسب مراقبت از پوست در شب و آگاه شدن از نکات آن، ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

مراحل مراقبت از پوست در شب

  • با آرایش خوابیدن ممنوع

خوابیدن با آرایش ضررهای بسیاری به پوست وارد می کند. زیرا همانطور که شما نیاز به استراحت دارید، پوستتان هم نیاز به استراحت و ترمیم خود دارد. ماندن آرایش روی صورت باعث مسدود شدن منافذ پوست و در نتیجه ایجاد لک، جوش و همچنین پیری زودرس پوست می‌شود. حتی اگر آرایش ندارید بهتر از قبل از خواب به منظور زدودن آلودگی های روزانه، صورت خود را تمیز کنید. پاک کردن آرایش صورت قبل از خواب یک باید است. اگر می خواهید در مورد دلایل این موضع بیشتر بخوانید به مقاله چرا پاک کردن آرایش صورت قبل خواب ضروری است؟ مراجعه کنید.

بنابراین اولین گام در مراقبت از پوست در شب، پاک کردن آرایش صورت با استفاده از میسلار واتر ها به همراه پد آرایش پاک کن یا دستمال های پاک کننده آرایش استفاده است.

برای پاک کردن آرایش خود می توانید از محصول با کیفیت میسلار واتر بیوآکوا استفاده کنید . یکی از مزیت های این میسلار واتر این است که می توانید برای دور  چشم و دور لب نیز از آن نیز استفاده کنید. میسلار واتر بیوآکوا از ریز مولکول های حلال چربی ساخته شده که می تواند انواع محصولات آرایش از کرم پودر تا آرایش چشم و رژ لب را به طور کامل در خود حل کند و به راحتی از روی صورت پاک کند. این ویژگی همچنین به از بین بردن چربی، آلودگی و.. که بر روی صورت هستند، کمک می کند و در نهایت پوستی بدون هیچ آلودگی اضافه و کاملا تمیز را برای شما فراهم می آورد.

 مراقبت از پوست در شب

 

این محصول علاوه بر پاکسازی کامل آرایش، به سلامت پوست صورت شما نیز کمک می کند. کنترل ترشح چربی و پاکسازی چربی اضافه، پاکسازی منافذ و کاهش جوش سر سیاه، مرطوب کنندگی و نرم کنندگی بافت پوست نیز، از مزایای میسلار واتر بیوآکوا هستند. همچنین این میسلار واتر حاوی عصاره آلوئه ورا نیز می باشد که موجب تسکین و افزایش انرژی پوست و همچنین آبرسانی و مرطوب کنندگی بافت پوست شما می شود.

برای استفاده از میسلار واتر بیوآکوا می توانید از  پد آرایش پاکن استفاده کنید. پدر آرایش پاک کن چون از جنس کتان است میسلار را جذب خود نمی کند و این امر موجب می شود که در مصرف میسلار صرفه جویی شود و مقدار بیشتر آن به خورد پوست برود.

یکی از محصولات دیگر برای پاک کردن آرایش، دستمال پاک کننده آرایش بیوآکوا است. این دستمال بدون از بین بردن چربی و رطوبت پوست، تمام آلودگی های اضافی، آرایش و… را به طور کامل از بین می‌برد. این دستمال بافتی بسیار نرم و سبک از جنس کتان داشته و با خیال راحت برای انواع پوست حتی پوست های ملتهب یا مستعد آکنه قابل استفاده است و پس از استفاده هیچ اضافاتی از بافت این دستمال بر روی صورت به جا نمی ماند.

  • صورت تان را بشورید

دومین قدم در مراقبت از پوست در شب، شست و شوی صورت با استفاده از ژل ها و فوم های شستشو مخصوص صورت است تا اگر مواد آرایشی در منافذ پوست باقی مانده و میسلار واتر نتوانسته آن ها را پاک کند، با شستشو از بین بروند.

می دانیم یکی از اصول مراقب پوست در شب استفاده از فوم شستشوی متناسب با پوستتان است. اگر پوستتان جوش دارد می توانید از فوم شستشوی ضد جوش بیوآکوا استفاده کنید. فوم شستشوی ضد جوش بیوآکوا دارای بافتی ملایم و لطیف است که موجب ایجاد حساسیت و التهاب پوست نمی شود. این فوم به طرز قدرتمندی چربی پوست را کنترل کرده اما با این حال موجب خشکی پوست نمی شود و باعث ایجاد احساس خنکی بعد از مصرف می شود. فوم شستشوی ضد جوش بیوآکوا با توجه به داشتن ترکیبات آلی طبیعی و پاکسازی عمیق پوست، به تسکین پوست مستعد آکنه کمک کرده و از ظهور جوش و آکنه بیشتر در پوست شما جلوگیری می کند.

 مراقبت از پوست در شب

اگر یکی از علت هایی که از شستن پوست خود اجتناب می کنید، خشکی بیش از حد پوست تان است؛ می توانید از فوم های آبر سان مانند فوم شستشوی بلوبری بیوآکوا استفاده کنید. این فوم، به بهبود ظاهر و تامین رطوبت پوست شما کمک می کند. عصاره بلوبری غنی از آنتوسیانین است که ماده ای فوق العاده مفید برای تغذیه و تقویت پوست شما است.

فوم شستشوی بلوبری بیواکوا غنی از این ماده است و می تواند به تقویت پوست شما در جهت آبرسانی کمک فراوان کند. عصاره میوه بلوبری همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که از آسیب های ناشی از اشعه مضر آفتاب و آلاینده های محیطی جلوگیری می کند و با این کار باعث کاهش احتمال پیری زودرس می شود.

  • تونر

قدم سوم مراقبت از پوست در شب که به تنظیم چربی و رطوبت پوست، از بین بردن کامل آلودگی ها و لایه برداری خفیف پوست کمک می کند، استفاده از تونر است.

اگر صورت تان دارای لک حاصل از جای جوش یا آفتاب سوختگی است، می توانید از تونر ویتامین سی بئوتا که روشن کننده است، استفاده کنید. این تونر خواص دیگری از جمله تغذیه رسانی پوست، کاهش چین و چروک والتهاب، افزایش استحکام و تقویت بافت پوست و رطوبت رسانی پوست را دارا است. ویتامین سی موجود در این تونر می تواند آسیب های وارده به سلول های پوست توسط خورشید را کاهش داده و بئوتا منجر به کاهش لک ها و افزایش درخشندگی چهره شما می شود. از آن جایی که ویتامین سی موجود در این تونر از منبع طبیعی میوه ها تهیه شده و بدون ایجاد حساسیت جذب پوست شما شده و آن را تقویت می کند. یهترین زمان استفاده از تونر در مراقبت از پوست در شب، پس از شستشوی صورت است.

  • استفاده از ماسک های پاکسازی کمکی به مراقبت از پوست در شب

استفاده از ماسک های پاکسازی در روتین مراقبت از پوست در شب اجباری نیست و نیاز نیست هر شب آن را اجرا کنید. زیرا در این صورت باعث حساس شدن پوست و نازک شدن آن می شود . بنابراین بهتر است استفاده از این ماسک ها را دو الی سه بار در هفته، در روتین مراقبت از پوست در شب، قرار دهید. این ماسک ها را بسته به نیاز پوستی تان تهیه کنید.

یکی از پرطرفدارین ماسک های پاکسازی، ماسک حبابی کربن بیوآکوا است. اکسیژن فشرده  شده موجود در این ماسک پس از استفاده آزاد شده و تشکیل حباب هایی می دهد. این اتفاق در درجه اول خواص مفیدی مثل اکسیژن رسانی به پوست، کمک به نفوذ فوق العاده بالا تر ماسک،پاکسازی عمیق و قدرتمند منافذ، مرطوب کنندگی و آبرسانی عمقی و… دارد. در هنگام استفاده با حضور اکسیژن خود به خود شروع به ایجاد کف می کند و باعث پاکسازی عمیق منافذ از آلودگی ها و تعدیل چربی پوست می شود.همچنین علاوه بر رطوبت رسانی باعث روشن شدن و استحکام بیشتر پوست می شود. این محصول به علت تعدیل چربی، مناسب پوست ها ی چرب و مستعد جوش است. همچنین با پاکسازی عمیق پوست، باعث جلوگیری از جوش سر سیاه و سفید می شود.

 مراقبت از پوست در شب

یکی دیگر از ماسک های پاکسازی مناس برای مراقبت از پوست در شب ، ماسک دوقلو بن بنگ بیوآکوا است. این محصول، یک ماسک صورت فوق العاده مناسب برای پاکسازی و آبرسانی پوست در روتین مراقبت از پوست در شب می باشد. مواد موجود در این ماسک از مواد دریایی ساخته شده است که همین، باعث نرمی و لطافت پوست صورت شما می شود و تاثیر شگفت انگیزی روی صورت، آکنه و تیرگی های پوست دارد. این ماسک با آبرسانی فوری که دارد باعث می شود تا پوست شما همیشه هیدراته بماند که همین امر از ایجاد چین و چروک و خطوط روی صورت جلوگیری می کند.

ماسک دوقلو بن بنگ بیوآکوا حاوی دو قسمت می باشد که قسمتی از آن، دارای مواد گیاهی می باشد که این مواد گیاهی شامل: نعنا، گل کلم، برگ ملیسا می باشد و قسمت دیگر آن دارای مواد مغذی مانند: بادام، آووکادو و پاپایا می باشد.از این ماسک می توان به صورت ترکیبی یا جداگانه استفاده کرد. که این ها، مواد مغذی مورد نیاز مراقبت از پوست در شب را فراهم می کنند.

مراقبت از پوست در شب

  • استفاده از کرم شب در روتین مراقبت از پوست در شب را جدی بگیرید

شاید مهم ترین مرحله مراقبت از پوست در شب، استفاده از کرم شب است. چرا کرم شب در روتین مراقبت از پوست در شب انقدر اهمیت دارد؟ گفتیم که در طول شب میزان جذب پوست و قدرت ترمیم کنندگی آن نیز بیشتر است. حال اگر کرم هایی باشند که به این ترمیم کنندگی کمک کنند و مواد مورد نیاز پوست را تامین کنند، این روند دو الی سه برابر سریع تر می شود و شما فردا صبح متوجه تغییر اندک حال پوست خود و در طول یک الی دو ماه متوجه بهبود شگفت انگیز پوست تان می شوید. برای کرم شب هزینه کرده و از محصولات با کیفیت استفاده کنید. مطمئن باشید از این کار پیشمان نمی شوید.

کرم آبرسان پوست بلوبری بیوآکوا برای کسانی که به دنبال یک کرم مراقبت از پوست در شب بی نظیر می گردند، یک انتخاب فوق العاده است. می دانیم در اثر کم آبی و خشکی پوست به مرور، شادابی و نشاط پوست را گرفته و موجب ظهور چین و چروک روی پوست می شود که قطعا روی ظاهر، تاثیرات ناخوشایندی گذاشته و اعتماد به نفس فرد را از بین می برد. اما می توان با استفاده از کرم اسانس بلوبری تا حد زیادی خشکی و زبری پوست را برطرف کرده و از پیری و کهولت پوست، جلوگیری به عمل آورد. این کرم مرطوب کننده به دلیل ترکیبات طبیعی و مفیدی که دارد، برای استفاده ی هر نوع پوستی کاملا مناسب است.

کرم اسانس بیوآکوا هیچ گونه حساسیتی برای هیچ نوع پوستی ایجاد نمی کند و ترکیبات این کرم مرطوب کننده با هر نوع پوستی کاملا سازگار است. شما با استفاده از این کرم می توانید درمان پیشگرانه ای  را برای چین و چروک و پیری پوست انجام دهید. همچنین این کرم به علت خاصیتی که در کنترل چربی پوست دارد به درمان آکنه و جوش ها نیز کمک می کند. نرم کنندگی، روشن کنندگی و شاداب کنندگی پوست و تامین مواد مغذی مورد نیاز پوست از دیگر وظایف کرم اسانس بلوبری می باشد که همه این خواص، این کرم را به یکی از بهترین انتخاب ها برای مراقبت از پوست در شب تبدیل کرده است.

 مراقبت از پوست در شب

  • در زمان مراقبت از پوست در شب، چشم هایتان را فراموش نکنید.

استفاده از کرم دور چشم در روتین مراقبت از پوست در شب، به اندازه استفاد از کرم شب بسیار مهم است. زیرا پوست اطراف چشم، حساس‌ترین و نازک‌ترین بخش از پوست روی صورت است، پس مراقبت از آن بسیار جدی و ضروری است. پوست دور چشم به دلیل بافت متفاوتش با پوست دیگر بخش‌های صورت، به کرم مخصوص احتیاج دارد. بنابراین استفاده از کرم دور چشم از سنین جوانی، حدودا بیست سال به بالا توصیه می شود و این یک باور غلط است که استفاده از کرم دور چشم در مراقبت از پوست در شب را مختص سنین بالا می دانند.

به طور کلی می‌توان گفت، استفاده دائم از کرم دور چشم در مراقبت از پوست در شب، باعث کاهش چین و چروک‌، کاهش سیاهی دور چشم، افزایش رطوبت، بهبود بافت پوست اطراف چشم، محافظت در برابر هرگونه آسیب و افزایش نرمی و درخشندگی پوست ناحیه اطراف چشم خواهد شد. پس مصرف آن را جدی گرفته و در روتین مراقبت از پوست در شب، حتما آن را قرار دهید.

اگر با گوشی، لپ تاپ و کامپیوتر زیاد سروکار دارید، اگر شب ها تا دیر وقت بیدار می مانید و تیرگی و پف دور چشمتان به خاطر این عوامل ایجاد شده است؛ سرم دور چشم حلزون لانبنا با داشتن خواص رفع چین و چروک های سطحی، سیاهی و گودی اطراف چشم و کیسه های چشمی و خاصیت ضد پیری و سفید کنندگی برای نواحی دور چشم، یکی از بهترین گزینه ها به عنوان کرم دور چشم برای مراقبت از پوست در شب است. فرمولاسیون این سرم به طور تخصصی برای مرطوب کنندگی و از بین بردن تیرگی دور چشم طراحی شده و بخاطر وجود عصاره حلزون توانایی شگفت انگیزی در تقویت بافت پوست و تقویت سلول های آسیب دیده دارد. و به هیمن علت توانایی شگفت انگیزی در روشن کردن پوست اطراف چشم دارد. همچنین این سرم به علت سر غلتکی که دارد باعث افزایش گردش خون در اطراف پوست اطراف چشم می شود.

 مراقبت از پوست در شب

یکی دیگر از کرم های دور چشم مناسب برای مراقبت از پوست در شب، کرم دور چشم طلا ایمیجز است . این کرم دور چشم با ترکیبات مغذی فراوانی که دارد پوست دور چشم تان را تقویت کرده و پف و تیرگی را به طور کامل از بین می برد. همچنین این کرم فاقد چربی بوده و سرعت جذب بالایی دارد و همچنین برای انواع سنین مناسب است.

امیدواریم با نکات و توضیحات داده شده در بالا، مراقبت از پوست در شب را جدی بگیرید و با تهیه محصولات با کیفیت در جهت سلامت پوست خود تلاش کنید.

 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها