سلامت و زیبایی

ویژگی یک کرم دور چشم خوب را بدانید

ویژگی یک کرم دور چشم خوب را بدانید

همه‌ ی ما دوست داریم که پوستی صاف، بدون کوچک ترین چین و چروکی داشته باشیم. به همین دلیل به سراغ روش های زیادی برای داشتن چنین موهبتی می ‌رویم. یکی از مرسوم ‌ترین روش ها به ویژه در بانوان، استفاده از کرم های دور چشم می باشد. اما چیزی که بسیار اهمیت دارد، این است که شما باید ویژگی یک کرم دور چشم خوب را بدانید و از هر کرم با هر نوع برندی استفاده نکنید. حال به دلیل اهمیت این موضوع، قصد داریم شما را با لیست ویژگی‌ های یک کرم دور چشم مناسب آشنا کنیم؛ تا شما نیز بتوانید بهترین کرم دور چشم را برای خود خریداری نمایید. پس در ادامه ی این مطلب کاربردی همراه ما باشید.

چرا حتما باید از یک کرم دور چشم مناسب استفاده کرد؟

پوست دور چشم یکی از حساس‌ترین قسمت‌ های بدن انسان می باشد و در صورتی که از آن به درستی مراقبت نشود؛ قطع به یقین، خیلی زود چین و چروک و یا سیاهی و کبودی روی آن ظاهر می ‌شود. و یا حتی در بعضی مواقع ریز دانه هایی در زیر آن به وجود می‌ آیند؛ که در هر صورت، ظاهر صورت شما را به هم می ریزد و نه تنها از زیبایی شما کم می‌کند؛ بلکه ممکن است نقطه ضعف صورت شما نیز محسوب ‌شود. به همین خاطر باید از این ناحیه از صورت به صورت روزانه و مداوم مراقبت کرد.

بهترین روش برای مراقبت روتین، استفاده از کرم دور چشم می باشد. اما موضوع اصلی اینجاست که شما باید ویژگی یک کرم دور چشم را بدانید تا بتوانید کرم مناسب خود را خریداری نمایید. قطعا در صورتی که از کرم‌ های دور چشم مرغوب و با کیفیتی استفاده کنید؛ از چین و چروک های دور چشم خود رها می ‌شوید و از پیری زودرس چشمان خود جلوگیری می‌کنید و در نهایت باعث می شوید که صورت شما جوان ‌تر به نظر برسد. اما اینکه از چه نوع کرم دور چشمی استفاده کنیم که مناسب پوست صورت ما باشد؛ بسیار اهمیت دارد. در ادامه به سراغ بررسی ویژگی یک کرم دور چشم خوب رفته ایم؛ حتما به آن ‌ها دقت کنید.

یک کرم دور چشم خوب باید چه ویژگی ‌هایی داشته باشد؟

در صورتی که برای خرید کرم دور چشم مناسب، به داروخانه ‌ها و مغازه‌ های لوازم آرایشی بهداشتی سر بزنیم؛ قطعا با انواع زیادی از آن ‌ها مواجه می‌ شویم که این تنوع در بیشتر اوقات ما را سردرگم می کند. اما در صورتی که با ویژگی یک کرم دور چشم خوب آشنا شویم؛ قطعا از این سردرگمی نجات پیدا می‌ کنیم و می ‌توانیم خیلی هوشمندانه بهترین کرم دور چشم را برای خود خریداری کنیم.

ویژگی یک کرم دور چشم خوب را بدانید ویژگی یک کرم دور چشم خوب را بدانید

یکی از ویژگی های یک کرم دور چشم خوب: آبرسان و مرطوب‌کننده بودن است

از مهم‌ترین ویژگی یک کرم دور چشم خوب، این است که آبرسان و مرطوب کننده باشد؛ از آنجایی که پوست دور چشم بسیار نازک می باشد و غده ‌های چربی کمی در زیر پوست این ناحیه وجود دارد؛ به تبع زودتر دچار خشکی می‌ شود. در صورتی که به آن رسیدگی نشود؛ خشکی ‌های مداوم باعث ایجاد چین و چروک دور چشم می‌ شود. پس اینجاست که یک کرم دور چشم با داشتن خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی قوی به کار شما می‌ آید.

در واقع به واسطه استفاده از یک کرم دور چشم خوب، به دلیل آبرسانی، وضعیت رنگ و ظاهر پوست این ناحیه تغییر می کند و چشمان شما جوان تر و شاداب تر می ‌شود. پس در حین خرید کرم دور چشم به دارا بودن خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی آن توجه داشته باشید و حتما از فروشنده در مورد موادی که برای ضد چروک بودن محصول به کار برده شده است جویا شوید.

مثلا یک کرم دور چشم که خاصیت ضد چروک و ضد پیری دارد؛ باید حاوی موادی مانند ویتامین سی، کافئین، رتینوئید، آلفاهیدروکسی اسید، آنزیم Q10 باشد.

توجه داشته باشید: با توجه به اینکه فروش کالا، از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت اینترنتی شده، پس برای انتخاب مناسب ترین کرم دور چشم از سایت و شبکه های اجتماعی معتبر خرید خود را انجام دهید در هنگام خرید به مشخصات و اورجینال بودن کالا دقت کنید. در حال حاضر سایت رنگدونه، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا مشخصات دقیق محصولات را به طور شفاف همراه با گالری عکس و قیمت به راحتی بررسی کنید.

ویژگی یک کرم دور چشم خوب را بدانید ویژگی یک کرم دور چشم خوب را بدانید

یکی دیگر از ویژگی های یک کرم دور چشم خوب: ضد لک و ضد تیره بودن

یکی از شایع ‌ترین مشکلاتی که برای پوست دور چشم پیش می ‌آید ایجاد گودی و تیرگی دور چشم می باشد. این مشکل بیشتر در آقایان رخ می ‌دهد و در بانوان بیشتر به دلیل کم خونی و عدم رژیم غذایی مناسب می باشد. به همین دلیل باید با استفاده از یک کرم دور چشم خوب از این اتفاق ناخوشایند رها شد. علاوه بر این قطعا با یک روتین مراقبت از پوست می توانید از شر لک ‌های زیر چشم خلاص شد. بنابراین حین خرید کرم دور چشم مناسب باید به خواص ضد تیرگی و ضد لک محصول نیز توجه کنید و در مورد این ویژگی از فروشنده سوال بپرسید.

کرم دور چشمی که برای از بین بردن تیرگی و فرورفتگی و حلقه‌ های دور چشم به کار می ‌آید باید حاوی یکی از مواد ویتامینه مانند ویتامین K، رتینول، هیدروکینون، عصاره چای سبز باشد. توجه داشته باشید که فقط باید یکی از مواد در ساخت کرم دور چشم، مورد استفاده قرار گیرد.

از مهم ترین ویژگی یک کرم دور چشم خوب: کلاژن ‌ساز بودن است

خاصیت کلاژن سازی یکی از مهم ترین ویژگی های محصولات پوستی می باشد. به لطف کرم دور چشم کلاژن ساز می ‌توان سلول های مرده پوست را به سلول های زنده تبدیل کرد. البته خود پوست ها تا حدی این کار را انجام می ‌دهند ولی در صورتی که به اندازه کافی کلاژن بدن تامین نشود؛ قطع به یقین، فرد دچار پیری زودرس می ‌شود. در واقع این خاصیت کلاژن است که پوست شما را ترمیم می ‌کند و به پوستی شفاف، شاداب و جوان مبدل می‌ کند. بهتر است در انتخاب یک کرم دور چشم خوب به این خاصیت نیز توجه کنید.

از دیگر ویژگی یک کرم دور چشم خوب: کاهش پف چشم

بسیاری از افراد از پف دور چشم خود که گاها در ساعاتی از شبانه روز ایجاد می‌ شوند؛ ناراضی می باشند. چرا که این اتفاق ناخوشایند، باعث کوچک به نظر رسیدن و خواب آلود به نظر رسیدن چشم های افراد می ‌شود. پف شدن زیر چشم ها زمانی رخ می دهد که کلاژن پوست اطراف چشم کاهش یافته و غده های چربی زیر پوست به حالت برآمده می ‌شود که به تبع باعث پف شدن ناحیه زیر چشم خواهد. برای رهایی از این مشکل، باید به صورت روتین وار، از یک کرم دور چشم مناسب که کلاژن ساز است؛ استفاده کرد تا ظاهر صورت بهبود یابد.

پزشکان می ‌گویند هر چه در سنین جوانی از پوست بیشتر مراقبت شود، روند پیری پوست به تعویق خواهد افتاد. پس در جوانی شروع به استفاده از کرم دور چشم کنید.

یکی دیگر از ویژگی های یک کرم دور چشم خوب: ضد لک و ضد تیره بودن

آشنایی با ویژگی یک کرم دور چشم خوب برای زیر 30 سال

همه ی ما می ‌دانیم که هر چه در سنین جوانی از پوستمان بیشتر مراقبت کنیم قطعا روند پیری را به تعویق خواهیم انداخت؛ پس چه بهتر که در سنین کمتر به سراغ کرم‌ های مناسب پوست به ویژه کرم دور چشم برویم.

در صورتی که اکنون شما در حال گذراندن دوره ی دهه بیست زندگی خود هستید؛ باید بیشتر از هر سنی به پوست خود رسیدگی کنید ولی بهتر است از کرم های سبک حاوی مرطوب کننده مصرف کنید. به طور مثال به سراغ کرم هایی که حاوی حاوی ویتامین E، ویتامین C و آنتی اکسیدان می باشند؛ بروید.

ویژگی یک کرم دور چشم خوب برای افراد سی تا چهل سال

به افرادی که بین 30 الی 40 سال دارند؛ اکیدا توصیه می‌ کنیم که کرم دور چشم را به صورت روزانه، مصرف کنند. کرم ‌هایی که استفاده می ‌کنید باید از فرمولاسیون قوی بهره مند شده باشند. کرم ‌های دور چشم برای افراد بین 30 تا 40 سال باید از انواع ویتامین ‌ها، عصاره گیاهان و آنتی اکسیدان ‌ها ساخته شده باشد تا از پیری زودرس پوست شما جلوگیری کنند.

ویژگی یک کرم دور چشم خوب را بدانید ویژگی یک کرم دور چشم خوب را بدانید

ویژگی یک کرم دور چشم خوب برای افراد 40 سال به بالا

هر چه سن بالاتر برود؛ قطعا چین و چروک های بیشتری بر روی پوست می ‌نشیند؛ پس برای پیشگیری عمیق شدن چروک ‌ها و جلوگیری از تیره تر شدن پوست دور چشم؛ بهتر است از کرم‌ هایی که حاوی رتینول و هیالورونیک اسید می باشند استفاده کنید. چرا که این موارد باعث شاداب تر شدن پوست شما می‌ شود و با ایجاد رطوبت؛ از عمیق شدن مشکلات پوست دور چشم شما جلوگیری می ‌کند.

عزیزانی که قصد خرید مناسب ترین کرم دور چشم متناسب با سن خود را دارند؛ می ‌توانند سری به محصولات بهداشتی رنگدونه بزنند و با بررسی مشخصات، قیمت و … اقدام به خرید آن کنند. در صورت نیاز به دریافت مشاوره پیش از خرید می توانید با شماره های درج شده در سایت نیز تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها
zahra

سلام من زیر چشمم گود و کبوده یکمم چروک شده سنم ۲۴ سال از محصولی استفاده کنم