سلامت و زیبایی

کرم دست خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

کرم دست خوب

چرا با یک کرم دست خوب از دست هایمان تشکر نمی کنیم؟ وقتی صحبت از مراقبت از پوست می شود، اکثر افراد فقط پوست صورت را مدنظر قرار می دهند و یادشان می رود دست ها، پاها، گردن و… هم دارای پوست هستند. دومین عضو دارای پوست که نیاز به مراقبت مرتب دارد، دست ها هستند. جالب است بدانید که پوست دست ها زودتر از پوست صورت و بقیه جاها، پیر و چروک می شود. علت این اتفاق این است که دستان شما دائماً در معرض آب، نور خورشید، مواد شیمیایی موجود در آشپزخانه و… هستند. آنها برای هر کاری که انجام می دهید، از تایپ کردن گرفته تا شستشو، استفاده می شوند.

ما در مراقبت از پوست دست ها و استفاده منظم از کرم دست خوب بیشترین غفلت را به خود اختصاص می‌دهیم و فقط زمانی متوجه دست‌هایمان می‌شویم که خشک، ترک خورده یا آسیب دیده باشند، که دیگر خیلی دیر شده است. وقتی دست های خود را نادیده می گیریم و از کرم دست خوب و با کیفیت استفاده نمی کنیم، در واقع آنها را در برابر علائم پیری مانند رنگدانه، چین و چروک و کم آبی بی دفاع می گذاریم.

چرا باید از یک کرم دست خوب استفاده کنیم؟

می دانیم که پوست ما سد دفاعی بدنمان را تشکیل می دهد. پوست دست با پوست بقیه بدن شما کاملا متفاوت است. در واقع، حتی پوست جلو و پشت دست نیز با یکدیگر متفاوت است. به طوری که پوست پشت دست ما یکی از نازک ترین و شکننده ترین  قسمت پوست بدن ما است و از اولین جاهایی است که دچار پیری می شود و  چین و چروک بر روی آن ظاهر می شود. همچنین این ناحیه به علت ضخامت کمی که دارد سریع رطوبت خود را از دست می دهد و خیلی سریع خشک می شود. از این رو به بیشترین مراقبت نیاز دارد. در حالی که پوست کف دست ما بسیار ضخیم تر است و کمی محافظت بیشتری ارائه می دهد. با این حال، از آنجایی که پوست این قسمت ضخیم تر است،

کرم دست خوب

نفوذ یک مرطوب کننده معمولی بسیار دشوار است و برای مراقبت از آن نیاز به یک کرم دست خوب است. زیرا کرم های معمولی که برای مرطوب کردن پوست صورت استفاده می کنید نمی توانند حق مرطوب کنندگی و محافظت عمیق مورد نیاز برای دستان شما را ادا کنند. کرم‌ های دست خوب، برخلاف انواع دیگر لوسیون‌ها و کرم های مرطوب کننده، از لحاظ مواد مغذی غنی‌تر و پر از مواد اتصال‌دهنده رطوبت هستند که برای نفوذ به پوست کف دست شما طراحی شده‌اند. این فرمولاسیون خاص کرم دست خوب، به منظور تغذیه پوست دست، تامین محافظت مورد نیاز آن ها، نرم و لطیف کردن دست ها و ترمیم آسیب ناشی از بی دقتی و بی توجهی به دستان است.

همچنین  اگر دقت کرده باشید پوست پشت دست هایمان تیره تر از پوست روی آن ها است. علت این است که دست‌های ما، به‌ویژه قسمت پشت دست‌هایمان، به طور مرتب در معرض اشعه‌های مضر UV قرار دارند. بنابراین یکی دیگر از علت هایی که باید از کرم دست خوب استفاده کنیم، محافظت از پوست در برابر اشعه های آفتاب است و  پیشگیری از سرطان پوست و لکه های قهوه ای پوست است.

پس استفاده از کرم دست خوب باید بخشی از برنامه روزانه شما باشد. اکثر کرم های دست خوب در اندازه های کوچک موجود هستند که می توانید آن ها را در کیف خود حمل کنید. این به شما امکان می‌دهد در طول روز، همیشه کرم دست خوب همراه تان باشد و زمانی که احساس می‌کنید دست‌هایتان خشک می‌شوند، یا بعد از شستن آن‌ها، از کرم دست خوب استفاده کنید.

ویژگی های کرم دست خوب را بدانید

یادتان باشد که دست های خود را نادیده نگیرید چرا که ممکن است در زمان بی توجهی، به سرعت خشک، ترک خورده و دردناک شوند. در واقع، یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای دستان خود انجام دهید این است که آن ها را در طول روز با استفاده از کرم دست خوب مرطوب کنید. در مراقبت از پوست دست ها، هر کرم یا لوسیونی می تواند مفید باشد، اما استفاده از کرم دست خوب که فرمولاسیون مخصوص برای مراقبت از دست ها را دارد، بهترین راه برای ترمیم دست های آسیب دیده است. خب در بخش قبل مقاله متوجه شدیم چرا باید از کرم دست خوب استفاده کنیم. در این بخش مقاله، ویژگی های کرم دست خوب که در هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید را به شما می گوییم.

کرم دست خوب

  • کرم دست خوب باید قدرت مرطوب کنندگی بالایی داسته باشد

تمیز کردن و شستن با آب، دست‌های شما را خشک می‌کند و در موارد شدید، ممکن است پوست به دلیل از دست دادن چربی ‌های طبیعی و رطوبت، ترک بخورد و زخم شود و در نهایت به اگزما منجر می شود. به علاوه، این روزها، زمان قابل توجهی را صرف شستن دست ها و استفاده از مقدار زیادی محلول های ضدعفونی کننده دست می کنیم. این یک عمل بهداشتی عالی است، اما ممکن است منجر به خشکی قابل توجه پوست شود. قرار گرفتن در معرض نور خورشید و سایر عناصر می تواند رطوبت و چربی طبیعی پوست را از بین ببرد.

تامین رطوبت مورد نیاز دست ها توسط کرم دست خوب، مشکلات پوستی را کاهش می دهد و از خشکی یا چربی بیش از حد جلوگیری می کند. با بالا رفتن سن، پوست ما درخشش و رطوبت طبیعی خود را از دست می دهد و می تواند آب کمتری را در خود نگه دارد و در نتیجه مستعد خشکی، ترک خوردن، خارش، افتادگی، خطوط قابل مشاهده و چین و چروک می شود. بنابراین، استفاده از لوسیون ها، کرم دست خوب و سایر محصولاتی که رطوبت را در پوست به دام می اندازند بسیار مهم است. بنابراین روزانه مقدار کافی از کرم دست خوب را روی پوست خود بزنید.

یکی از بهترین کرم دست های خوب که بیشتر به خاطر مرطوب کنندگی قوی اش مشهور است،کرم دست روغن اسب بیوآکوا است. این کرم دست خوب دارای بافت فوق العاده مرطوب کننده است و با بافتی بسیار سبک به سرعت جذب پوست شده و هیچ گونه احساس چربی بر جا نمی گذارد. کرم دست روغن اسب بیوآکوا با رایحه ای طبیعی احساس خوش آیندی پس از استفاده به شما می دهد و و با اینکه سبک است اثر فوق العاده ماندگاری از خود به جا می گذارد. فرمولاسیون این محصول بر پایه مواد طبیعی است و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند و به علت ارگانیک بودن ترکیبات آن می تواند در طول روز پوست دست شما را مرطوب نگه دارد. ویتامین ای موجود در کرم دست روغن اسب بیوآکوا علاوه بر تقویت بافت پوست و کمک به کلاژن سازی می تواند از ایجاد آسیب های ناشی از آفتاب جلوگیری کند و از پیری زود رس جلوگیری کند. گفتیم کرم دست خوب بیوآکوا یک کرم همه چیز تمام است و غنی از مواد مغذی است و با نفوذ به عمق پوست مواد مغذی مثل عصاره روغن زیتون و وروغن بادام و روغن شی باتر را به سلول های پوست دست شما می رساند.

کرم دست خوب

با استفاده از این محصول و خاصیت مرطوب کنندگی فوق العاده آن، چین و چروک های دست شما محو شده و ترک و سایر آسیب های ناشی از خشکی پوست برطرف می شود. سرمای هوای پاییز و زمستان، خشکی هوا، نور آفتاب، آلودگی های محیطی و… از عواملی هستند که می توانند به پوست دست شما آسیب برسانند که به کمک کرم دست خوب روغن اسب بیوآکوا دیگر نگران این شکلات نباشید چرا که از ایجاد چنین مشکلاتی در امان خواهید ماند.

  • با استفاده از کرم دست خوب، از پیری زودرس دست ها جلوگیری کنید

پوست دست‌های ما سریع‌تر از قسمت های دیگر پیر می‌شوند. پوست رویی دست ما غدد چربی کمتری دارد و از این رو سریع تر خشک می شود. همین خشکی یکی از عوامل پیری پوست است. علاوه بر این، دست ها اغلب بیش از حد در معرض چندین عوامل مضر محیطی محیطی از جمله آفتاب،آب بیش از حد گرم یا سرد، خشکی و سردی هوا، آلودگی، مواد شیمیایی و… قرار می‌گیرند. این عوامل باعث از دست دادن خاصیت ارتجاعی و صافی پوست می‌شوند و باعث ایجاد علائم اولیه پیری مانند تغییر رنگدانه ها و ایجاد لکه های تیره، چین و چروک و نازک شدن و حساسیت پوست می‌شوند. استفاده مداوم از کرم دست خوب که دارای فرمولاسیون هدفمند برای کاهش علائم پیری باشد، می تواند با علائم پیری زودرس مبارزه کند و همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد.

  • ترمیم پوست آسیب دیده به کمک کرم دست خوب

کرم دست خوب با ترکیبات طبیعی مانند گیاهان و روغن های ضروری می تواند به ترمیم و معکوس کردن آسیب هایی که قبلاً روی پوست ایجاد شده است کمک کند. بنابراین برای ترمیم پوست آسیب دیده، کرم دستی با فرمول ترمیم کننده قوی با ترکیبات رطوبت رسان مانند کره کوکوم، عسل، آلوئه ورا، روغن نارگیل، روغن زردآلو و غیره انتخاب کنید.

کرم دست خوب

اگر به دنبال کرم دست خوب جهت ترمیم پوست آسیب دیده خود هستید، ما به شما کرم دست حلزون ایمیجز را پیشنهاد می دهیم. استفاده از کرم دست حلزون ایمیجز نه تنها نیاز پوست دست شما به رطوبت و مواد مغذی را برطرف ساخته، بلکه با ترکیبات فعال متعدد به شما در بازسازی آسیب های وارده به پوست دست شما و داشتن پوستی نرم و سالم و جذاب کمک می کند.

کرم دست خوب حلزون ایمیجز سرشار از ترکیبات فوق العاده مفید و مغذی مثل ترشحات حلزون، عصاره های گیاهی، سیتریک اسید، روغن های معدنی و گلیسرین می باشد این ترکیبات در درجه اول بافت پوست دست شما را تقویت کرده و آسیب های وارده به آن را ترمیم می کند. این موارد باعث بهبود بافت پوست، لیفت پوست دست و از بین رفتن آثار پیری مثل لک و چین و چروک می شود. همچنین این کرم دست خوب، حاوی چندین عصاره گیاهی است وجود آن ها، موجب تغذیه بهتر و تامین رطوبت مورد نیاز پوست شما می شود. این موارد به جوانسازی، افزایش کلاژن سازی و تقویت چرخه بازسازی سلول های آسیب دیده پوست می شود.

  • محافظت در برابر عفونت ها

دست های ترک خورده یا زخم شده و یا دست هایی که اگزما دارند، بیشتر در معرض عفونت های باکتریایی و ویروسی هستند. پوست آسیب‌دیده و محافظت ‌نشده حاوی عوامل بیماری‌زای بیشتری است و اگر روتین پوستی خوب و کرم دست خوب نداشته باشد، شستن مکرر دست‌ها کمک چندانی در جلوگیری از ابتلا به عفونت و بیماری های پوستی نخواهد کرد.

کرم دست خوب

  • محافظت از دست ها در برابر آفتاب توسط کرم دست خوب

بسیاری از کرم دست خوب نه تنها رطوبت پوست را بازیابی می‌کنند، بلکه از دست‌ها در برابر آسیب‌های آفتاب نیز محافظت می‌کنند. اشعه ماوراء بنفش و گرمای خورشید می تواند به پوست آسیب برساند و چون دست ها به طور مرتب در معرض نور خورشید قرار می گیرند؛ آسیب های ناشی از نور خورشید می تواند باعث ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست دست شود. زمانی که در حال پیاده روی یا رانندگی باشید، اجتناب از قرار گرفتن دست ها در معرض نور خورشید دشوار است. کرم دست خوب در واقع، یک لایه محافظ روی پوست ایجاد می کند و از آسیب های ناشی از نور خورشید جلوگیری می کنند.

کرم دست خوب را به گونه ای انتخاب کنید که در فرمولاسیون تخصصی خود دارای SPF و خواص ضدآفتاب باشد. به طور مرتب چه زمانی که در خانه هستید و چه زمانی که برای ورزش کردن به بیرون می روید یا حتی زمانی که می دانید بیشتر روز را در خارج از منزل خواهید گذراند، از کرم دست خوب با SPF 15 یا بالاتر استفاده کنید تا از دستان خود در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنید.

  • کرم دست خوب، آرامش بخش است

ساعت‌ها ضربه زدن روی صفحه‌کلید، انجام کارهای کاغذی یا انجام کارهای خانگی می‌تواند منجر به خستگی و التهاب پوست دست ها شود. برای بسیاری از افراد، استفاده از کرم دست خوب می تواند آرامش بخش و کمک به کاهش استرس باشد.

کرم دست خوب

پس از یک روز کاری طولانی یا قرار گرفتن در معرض عناصر مضر خاص، خود مراقبتی می تواند به صورت ماساژ دادن مقداری کرم دست خوب روی دست ها و تسکین استرس و درد باشد. بنابراین اگر از افرادی هستید ک خشکی دست آزارتان می دهد و با استفاده از کرم دست خوب آرامش پیدا می کنید سعی کنید از کرم های دست خوبی استفاده کنید که دارای ترکیبات آرام بخش و تسکین دهنده مانند عصاره هایی مانند اسطوخودوس و میخک به تسکین درد و استرس کمک می کنند، باشند. برای لذت بردن از این احساس آرامش، چشمان خود را ببندید و به آرامی کرم دست خوب را روی دستان تان ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. عمل ماساژ کرم به خودی خود کاملاً درمانی و تسکین دهنده است.

  • ناخن ها هم بخشی از دست ها هستند، به آن ها توجه کنید

کرم دست خوب همچنین می تواند به سلامت ناخن های شما کمک کند. هنگامی که در حال استفاده از کرم دست خوب هستید، مطمئن شوید که مقداری از کرم دست خوب را به ناخن های خود نیز می زنید. استفاده روزانه از کرم دست، پوست را سالم نگه می دارد، که به معنی کوتیکول های زیباتر و نرم تر است. بهتر است بدانید که استفاده از کرم دست خوب همچنین کراتین روی ناخن ها را قوی نگه می دارد و منجر به ناخن های بلندتر و سالم تر می شود و علاوه بر این، کرم دست خوب از تجمع کثیفی و میکروارگانیسم ها در زیر ناخن ها جلوگیری می کند.

کرم دست خوب

  • داشتن دستان لطیف و هیدراته دیگر رویا نیست

با استفاده از کرم دست خوب، دست های نرم تر، رویایی بود، که به حقیقت پیوست. ما در تمام طول روز از دستان خود برای لمس عزیزان مان و مراقبت از صورت و بدن خود استفاده می کنیم. دست های نرم و صاف به شما کمک می کند تا احساس زیبایی و شادی داشته باشید و به دیگران نیز احساس خوبی ببخشید.

  • کرم دست خوب باید زود جذب باشد

همچنین مطمئن شوید که کرم دستی که انتخاب می کنید زود جذب شود، به این معنی که می‌توان کرم دست خوب را در طول روز بدون احساس سنگینی یا چرب شدن دست هایتان استفاده کنید.

  • با استفاده از کرم دست خوب می توانید نیاز های مغذی پوست تان را برطرف کنید

بهتر است در فرمولاسیون کرم دستی که انتخاب می کنید موادی مانند ویتامین E، کره شی، روغن‌های ضروری و گلیسیرین وجود داشته باشد که تغذیه رسانی پوست را نیز انجام دهد. برای مثال عصاره نعناع و مریم گلی دارای ویتامین A هستند که پوست را تغذیه می کند. و عصاره گل رز و قاصدک حاوی ویتامین E هستند.

سعی کنید کرم دستی که انتخاب می کند سنگین و بزرگ نباشد

معمولا کرم های دست را در سایز کوچکی دارند که فرد بتواند به راحتی آن ها را با خود حمل کند. زیرا یک تپوپ کوچک کرم، فضای زیادی در کیف اشغال نمی کند، بنابراین حمل آن راحت است. برای کسانی که مستعد خشکی دست و معتاد به استفاده از کرم دست خوب هستند، این ویژگی، یک امتیاز مثبت در انتخاب کرم دست خوب است.

اگر می خواهید با یک تیر چند نشان بزنید، ما به شما پک پنج عددی کرم دست بیوآکوا را پیشنهاد می کنیم. کرم دست هایی با رایحه های متفاوت و گوناگون از هم که مطابق هر سلیقه ای هستند و به دلیل اندازه کوچک و وزن سبکی که دارند به راحتی در همه مکان و زمانی قابل حمل و استفاده هستند. پک پنج عددی کرم دست بیوآکوا که با عصاره های طبیعی گیاهی باعث نرمی و لطافت و البته مرطوب شدن پوست دست شما می شود. این پکیج کرم دست با مراقبت طبیعی از دستان شما و رساندن رطوبت و تغذیه از نمایان شدن آثار پیری و سایر مشکلات پوست دست مثل ترک، پوسته پوسته شدن و حتی قارچ جلوگیری می کند.

کرم دست خوب

همچنین طبق تحقیقات، کاهش رطوبت پوست علت عمده مشکلات پوست دست می باشد، که این پکیج به طور کامل این مشکل را برطرف می‌کند و به طور شگفت انگیزی مشکلات پوستی دستان شما را برطرف می کند. همینطور این پک کرم دست خوب، آثار پیری را کاهش داده و به جذابیت شما می افزاید. بافت این کرم اصلا چسبناک نیست و با لطافت تمام به سرعت جذب می شود.

طرز استفاده از کرم دست خوب به چه صورت است؟

خبر خوب این است که مراقبت از دستان تان و چگونگی استفاده از کرم دست خوب بسیار آسان است. در مورد مراقبت از دست نیازی به تشریفات ده مرحله ای، سفر های پر هزینه برای آموزش یا دیدن فیلم های آموزشی در فضای مجازی نیست. اما برای اثر گذاری بیشتر کرم دست خوب، در این بخش مقاله یک سری نکات به شما آموزش می دهیم.

  • هنگامی که دست ها را در معرض مواد شیمیایی شدید قرار می دهید، مانند هنگام شستن و تمیز کردن خانه، از دستکش هایی استفاده کنید که از دستان شما محافظت می کند.
  • همچنین می‌توانید در هنگام رانندگی و ورزش کردن و در زمستان و پاییز برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض عناصر طبیعی خشن از دستکش استفاده کنید.
  • کرم دست خوب را به آرامی ماساژ دهید، زیرا این کار نه تنها باعث می شود احساس آرامش بیشتری داشته باشید، بلکه به پوست کمک می کند تا فواید کرم را به خوبی جذب کند.
  • کرم دست خوب
  • استفاده از کرم ضد آفتاب در کنار کرم دست خوب حاوی SPF را برای دست‌ها، به‌ویژه پوست پشت دست، فراموش نکنید تا در آب و هوای سخت، لایه‌ های محافي را افزایش دهید.
  • سعی کنید هفته ای یک بار دست ها را اسکراب کنید. لایه برداری دست فوایدی مشابه لایه برداری صورت دارد و سلول های مرده را از بین می برد و باعث جوان سازی پوست و افزایش جذب و اثر گذاری کرم دست خوب می شود.
  • قبل از استفاده از کرم دست خوب، دست های خود را بشویید تا آلودگی ای روی دست ها باقی نماند.

سخن نهایی

اگرچه دست ها نادیده گرفته ترین قسمت بدن هستند، اما مراقبت از آن ها آسان است. یک کرم دست خوب می تواند از پوست مراقبت کند و همچنین تغذیه عمیق و محافظت از دست ها را فراهم کند. می‌توانید یک کرم دست را در کیف خود نگه دارید و اغلب در طول روز، به تعداد دفعاتی که دست‌ها را می‌شوید یا زمانی که احساس می‌کنید خشک می‌شوند، استفاده کنید.

متوجه شدیم که یک کرم دست خوب و کامل باید دارای میزان کافی از مواد مغذی و آبرسان در فرمولاسیون خود باشد. به دنبال کرمی باشید که حاوی اسید گلیکولیک، ویتامین های A یا E و عصاره های طبیعی باشد که دست ها را در طول روز سالم و مرطوب نگه می دارد. کرم دست خوب خود را به درستی و بر اساس فاکتور های گفته شده در مقاله، انتخاب کنید تا به دست های خود، عشقی که سزاوار آن هستند را بدهید.

 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها