سلامت و زیبایی

چگونه بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب را انتخاب کنیم؟

بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب

چرا با وجود انواع مداد چشم در بازار، باید به دنبال بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب باشیم؟ برای زیبا و یکدست شدن پوست، از کرم پودر و برای زیبایی لب ها از رژلب استفاده می کنیم. حال برای زیبایی و کشیده نشان دادن چشم ها، از مداد چشم استفاده می کنیم. اما نه هر مداد چشمی. زمانی که از مداد چشم نامرغوب و فیک استفاده کنیم، آسیب های جبران ناپذیری مانند عفونت، حساسیت چشمی و در دراز مدت آب مروارید و دیگر بیماری های چشمی را برای چشم به دنبال دارند. همچنین مداد چشم فیک باعث کاهش زیبایی آرایش شده و بعد از یک الی دو ساعت دور چشم را سیاه و تیره می کند. تمام این مشکلات با انتخاب بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب بر طرف می شود.

مداد چشم چیست و چه کاربردی در آرایش صورت دارد؟

تاریخ به ما نشان می دهد که از زمان های بسیار قدیم در تمدن مصری ها از آرایش چشم به شکل های گوناگونی استفاده می شده است مردم از آن زمان معتقد بودند که نقاشی روی صورت، آن ها را در برابر چشم شیطان محافظت می کند و این تنها اعتقادات مربوط به آن زمان است. به گونه ای که مصریان به آرایش چشم های خاص و استفاده از سرمه معروف بودند.

شما هم اگر به مادربزرگ های خود دقت کنید می بینید که برای زیبایی چشمان خود از سرمه استفاده می کردند. با گذشت زمان و به دلیل اینکه سرمه زیر چشم را سیاه می کرد، بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب جایگزین شدند که همه افراد به راحتی به توانند از آن استفاده کنند.

مداد چشم یک محصول آرایشی با رنگ های متفاوت و در شکل های مختلف است که برای زیبایی چشم ها استفاده می شود. بهرین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب را می توان در اطراف چشم به عنوان مداد چشم و در درون چشم نیز استفاده کرد و بسته به محل و نحوه استفاده از مداد چشم، باعث بزرگتر یا کوچکتر شدن چشم ها می شوند. در ادامه انواع مداد چشم ها را بررسی می کنیم و بعد راهنمایی جامع ارائه می دهیم تا بتوانید بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب را برای خودتان انتخاب کنید.

بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب

انواع مداد چشم  و مزایای هر کدام را بشناسید

مداد چشم جامد یا مدادی

این نوع مداد چشم، پرکاربردترین و بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب است. چرا که استفاده از آن سریع، آسان و راحت است و برای مبتدیان بسیار مناسب است. این مداد نوع مداد چشم معمولاً نرم و کرمی است و بدون زحمت روی بن مژه و خط مژه زیرین قرار می گیرد. برخی از مداد چشم های جامد مانند مدادهای قدیمی هستند که باید آن ها را تراشید تا نوک آن ها تیز شود، در حالی که برخی دیگر پیچی هستند به صورتی که آن ها را می پیچید تا محصول بیرون بیاید. این نوع بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب برای مدت طولانی برای شما باقی می مانند و قیمت مناسبی نیز دارند.

مداد چشم مایع

مداد چشم مایع بیشتر برای کشیدن خط چشم در اطراف چشم کاربرد دارد. این نوع از بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب بیشتر مناسب افراد حرفه ای و کسانی است که به کشیدن خط چشم نازک و با ظرافت علاقه دارند. مداد چشم های مایع اغلب اولین انتخاب برای انواع مختلف خط چشم مانند خط چشم بالدار، خط چشم گرافیکی، چشم گربه ای، چشم مصری و غیره است.

این مداد چشم بیشترین دقت را به شما می دهد و ماندگاری بیشتری نسبت به مداد چشم دارد. این نوع خط چشم سریع خشک می شود، بنابراین این نوع از بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب، برای فید کردن، مناسب نمی باشد. بیشتر مداد چشم های مایع در دو نوع مات یا براق و در انواع رنگ ها موجود هستند که شما با توجه به رنگ پوست و آرایش خود، یکی را انتخاب کنید.

بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب

مداد چشم قلمی

یکی از بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب، مداد چشم قلمی است. اگر مبتدی هستید اما به مداد چشم مایع علاقه دارید، مداد چشم قلمی گزینه مناسبی برای شما است. با مداد چشم قلمی می توانید ظاهر یک خط چشم مایع را به راحتی یک خط چشم مدادی داشته باشید. نوک ظریف این نوع از بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب، کشیدن خطوط دقیق را آسان می کند و شکل قلم طراحی، استفاده از آن را حتی برای مبتدیان کاملاً آسان می کند.

خط چشم های قلم نمدی معمولاً دارای فرمول ضد آب و ضد حساسیت هستند. اگر آرایش چشم بی نقص و بدون نگرانی از حساسیت و ریزش می خواهید، به سراغ این نوع از بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب بروید.

مداد چشم پودری یا سایه چشم

مداد چشم های پودری از به صرفه ترین و بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب هستند که برای ایجاد خط چشم های محو استفاده می شوند. همچنین مداد چشم پودری راهی سریع، آسان، اقتصادی و به صرفه برای ایجاد خط چشم های فانتزی و رنگی است.

سایه چشم به عنوان خط چشم خب، این واقعا یک نوع خط چشم نیست، بلکه در واقع یک هک خط چشم است! استفاده از سایه چشم به عنوان خط چشم یک راه سریع و آسان برای ایجاد خطوط نرم است. استفاده از سایه چشم رنگارنگ به عنوان خط چشم روی خط مژه نیز برای ایجاد خط چشم رنگی یکی از راهکارها است.

بدون خرید خط چشم جدید و بدون صرف هزینه، به سادگی سایه چشم مورد علاقه خود را از هر پالتی انتخاب کنید، یک برس زاویه دار را در ظرف آغشته کنید، و یک خط روی خط بن مژه خود بکشید.

بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب

مزیت استفاده از بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب چیست؟

بزرگ ترین مزیت بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب، سادگی استفاده و ماندگاری فوق العاده آن ها، وجود انواع مختلف مداد چشم برای کاربرد های مختلف است. اگر چشمان رنگی دارید مداد چشم باعث گیرایی بیشتر رنگ چشمان شما و جلوه زیباتر آن ها می شود.

اگر پوست حساسی دارید یا از لنزهای تماسی استفاده می کنید و یا مستعد آلرژی هستید، احتمالاً از قبل می دانید که پیدا کردن خط چشمی که چشم را اذیت نکند و ایجاد حساسیت نکند، چقدر سخت است. یکی از راه حل های موثر که برای پوست های حساس پیشنهاد می شود، استفاده از بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب است که مواد موجود در آن ایجاد حساسیت نمی کند.

زمانی که یک محصول برچسب ضد حساسیت زده می شود، نشان می‌دهد که سازنده ادعا می‌کند که محصول واکنش‌های آلرژیک کمتری نسبت به سایر محصولات دارد. اگر مداد چشم (یا هر نوع محصول زیبایی دیگر) را می بینید که به عنوان ضد حساسیت تبلیغ می شود، به طور کلی نشانه خوبی است که باعث تحریک نمی شود. سعی کنید به دنبال مداد چشم هایی باشید که آلرژن های رایجی مانند پارابن ها، فتالات ها، سولفات ها، عطرهای مصنوعی، روغن های معدنی، تالک، فرمالدئید، کربن بلک و… را در فرمولاسیون خود نداشته باشند.

همچین همیشه یادتان باشد شمایی که حساسیت دارید، حتی زمانی که بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب را تهیه می کنید، حتما قبل از استفاده آن را بر روی قسمتی از پوست خود تست کنید. بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب باعث می شود که شما دیگر نگران قرمزی، آبریزش و خارش چشم نباشید. بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب به شما کمک می کند که آرایش چشم شما تمام طول روز تکان نخورد و حتی زمانی که عرق می کنید دور چشمتان سیاه نشود.

کدام مداد چشم برای من مناسب است؟

انواع بی‌پایانی مداد چشم در رنگ‌ها و بافت‌های مختلف وجود دارند، که فرآیند انتخاب را سخت می کنند این نکات مفید را دنبال کنید تا دقیقاً بدانید که چگونه بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب مناسب را برای خود انتخاب کنید. انتخاب مداد چشم مناسب به رنگ پوست، حالت چشم و رنگ چشم بستگی دارد.

بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب

  • رنگ پوست

اگر رنگ پوست روشن دارید بهتر است به جای مداد چشم مشکی مایع از مداد چشم قهوه ای پودری استفاده کنید و اگر پوست گندمی و تیره دارید مداد چشم مشکی مایع برای شما مناسب است

  • اندازه چشم

اگر چشمانی درشت دارید بهتر است بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب را در تمام چشم بکشید. اما اگر چشمانتان ریز است مداد چشم را فقط در گوشه خارجی پلک بالایی بکشید

  • فرم و حالت چشم

چشمان گرد و چشم هایی که رو به پایین هستند، برای این که چشمانشان کشیده تر به نظر برسند، خط چشم خود را به صورت کشیده و گربه ای بکشند.

  • رنگ چشم ها

رنگ بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب، تنها به مشکی و قهوه ای محدود نمی شود و در انواع مختلف طیف رنگ وجود دارند. به خاطر داشته باشید هدف شما در انتخاب رنگ مداد چشم این است که رنگ چشم‌های خودتان را بیشتر به نمایش بگذارید و جذابیتش را دوچندان کنید.

انواع رنگ های مداد چشم را استفاده می کنید؟

ممکن است با شنیدن نام مداد چشم، تنها رنگ مشکی در ذهنتان تداعی شود. اما باید بگوییم که انتخاب ها بسیار متنوع تر هستند. کافیست کمی جسارت به خرج دهید تا بتوانید بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب رنگی را انتخاب کنید. در ادامه انواع رنگ هایی که می توانید با آن ها خط چشم بکشید یا آرایش چشم را انجام دهید معرفی می کنیم. اما اول باید متناسب با رنگ چشم هایتان دست به انتخاب بزنید تا هارمونی رنگ ها را در آرایشتان کاملا رعایت کنید.

بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب

رنگ آبی

کسانی که چشم‌های آبی دارند رنگ‌هایی مثل مسی و طلایی، آبی چشم‌هایشان را بیشتر نشان می‌دهد و جذابیت‌شان را بیشتر می‌کند.

رنگ سبز

رنگ تکمیل کننده سبز، قرمز است. به همین دلیل هم برای انتخاب رنگ مداد چشم باید سراغ مداد چشم‌هایی بروید که حاوی پایه‌ رنگ قرمز هستند. برای مثال رنگ‌هایی مثل بنفش، ارغوانی و حتی یاقوتی برای شما انتخاب‌های مناسبی خواهند بود.

رنگ عسلی

استفاده از بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب به رنگ نیلی یا سبز آبی برای افرادی با رنگ چشم عسلی، بسیار عالی به نظر می‌رسد. همچنین می‌توانید سراغ خط چشم بنفش تیره، مشکی یا برنزی صورتی، طلایی و مسی بروید.

رنگ قهوه ای

خانم‌هایی که دوست دارند چشم‌های قهوه‌ای آن‌ها خیلی جذاب به نظر برسد، می‌توانند با خیال راحت سراغ یک خط نازک زرد تیره بروند؛ زردی که انگار رگه‌هایی از پرتقالی دارد.

رنگ میشی

رنگ‌هایی مثل زمردی و طلایی باعث می‌شوند تناژ چشم‌های میشی بیشتر خودش را نشان دهد. همچنین قهوه‌ای نه چندان تیره و روشن هم برای این چشم‌ها مناسب است.

سخن نهایی

ما در این مقاله سعی کردیم ویژگی های بهترین مداد چشم ضد حساسیت و ضد آب را ذکر کنیم تا بتوانید راحت تر دست به انتخاب بزنید. فراموش نکنید که برای انتخاب ابتدا باید به ترکیبات دقت کنید تا مواردی را که در بالا اشاره کردیم نداشته باشد. مورد بعدی برای انتخاب رنگ چشمان شماست که تعیین می کند کدام رنگ به شما می آید.

با توجه به سبک آرایشی خودتان، میزان تبحرتان در آرایش کرذن و نوع جلوه ای که می خواهید به چشم هایتان بدهید، می توانید یکی از انواع مداد چشم های معرفیب شده را انتخاب نمایید.

 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها