سلامت و زیبایی

آشنایی با بهترین محصولات پوستی چینی و کره ای

محصولات پوست چینی

اطلاعاتی درباره ی محصولات پوستی چینی

امروزه محصولات پوستی چینی در بازار فراوان یافت می شود و اغلب افراد این تصور را دارند که تمامی این محصولات از کیفیت مرغوبی برخوردار نیست و بسیاری نگران ایجاد حساسیت در پوست خود هستند. اما جالب است بدانید که در تمام آسیا و علی الخصوص چین، مردم نگران ایجاد مسمومیت غذایی و آلودگی هستند. به همین دلیل سعی می کنند در ساخت محصولات آرایشی از مواد طبیعی و ارگانیک بهره بگیرند. هر چند با گذشت زمان دانش مربوط به استفاده از مواد طبیعی کمرنگ شده است؛ اما دولت چین قانونی مبتنی بر تولید و عرضه ی محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت ارگانیک و طبیعی در کشور به تصویب رسانده است. در این مقاله قصد داریم برترین محصولات پوست چینی را برای شما نام برده و شرح دهیم. خوب است بدانید که این محصولات با محصولات با کیفیت و برند های معروف کره ای هم تراز هستند.

BIOAQUA؛ محصولات پوستی چینی

یکی دیگر از معروف ترین برند های محصولات پوستی چینی بیوآکوا است. این برند محصولات بسیاری مانند ماسک های ورقه ای دور چشم، سرم آبرسان و انواع کرم های ضد جوش تولید کرده است. برای ساخت این محصولات از مواد کاملا ارگانیک و طبیعی استفاده شده است و راز ماندگاری و موفقیت این شرکت نیز در همین مورد است. شرکت BIOAQUA از سال 2009 شروع به تولید محصولات مراقبت از پوست نمود و تا به امروز به کار خود ادامه داده است. خوب است بدانید که اکثر افراد برای روشن کردن، جوانسازی و مراقبت از پوست خود به دنبال مواد طبیعی هستند. این برند نیز به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد. یکی از مهم ترین نقاط مثبت این نوع از محصولات پوست چینی این است که در عین کیفیت بسیار بالا و درجه یک، قیمت کمتری دارد. اما محصولات مشابه با همین کیفیت، قیمت بسیار بالاتری دارند.

محصولات پوست چینی با کیفیت

پر فروش ترین محصولات بیوآکوا

مشاهده تمامی محصولات بیوآکوا

Wetcode؛ محصولات پوستی چینی

یکی از بهترین و مرغوب ترین محصولات پوستی چینی، برند Wetcode است که این برند بیشتر به تولید محصولات مراقبت از پوست، انواع ماسک های صورت و کرم های مرطوب کننده می پردازد. پس از استفاده از این محصول، آبرسانی و رطوبت پوست شما تنظیم می شود. لازم به ذکر است که محصولات این برند، متناسب با انواع پوست ها بوده و سازگاری بالایی دارد. همچنین از میزان حساسیت های پوستی کم می کند و طراوت و شادابی را به پوست باز می گرداند.

Wetcode؛ محصولات پوست چینی

Caisy؛ محصولات پوستی چینی

یکی دیگر از بهترین و باکیفیت ترین محصولات پوستی چینی که طرفداران بسیار زیادی در چین دارد، برند Caisy است که در زمینه ی تولید محصولات مراقبتی از پوست فعالیت می کند. این برند تجاری انواع ماسک های صورت، پاک کننده پوست و ماسک ها و کرم های مرطوب کننده تولید کرده است. علاوه بر آن محصولات ضد جوش و ضد آکنه به بازار عرضه کرده است که برای پوست های چرب و مستعد جوش بسیار سازگار است. از مهم ترین مزایای این برند در مقایسه با دیگر محصولات، مقرون به صرفه بودن و کیفیت بالا است.

Caisy؛ محصولات پوست چینی

CHANDO؛ محصولات پوستی چینی

برند CHANDO یکی از معروف ترین محصولات پوستی چینی است که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این برند در سال 2009 روی کار آمد و در شانگهای شروع به تولید محصولات نگهداری و حفظ پوست نمود. جالب است بدانید از همان سال های اولیه این برند در بین مردم این کشور محبوب شد؛ به طوری که هواداران بینگ بینگ و یکی دیگر از سلبریتی های چینی آن را تایید کردند. این برند خیلی زود در بین مردم آسیای شرقی شهرت و محبوبیت پیدا کرد و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرد. هدف تولید کنندگان این برند، ترکیب کردن نحوه ی زندگی غربی ها با روح مدرن مردم شرق بوده است. یکی از دلایل محبوبیت این دسته از محصولات پوستی چینی به دلیل رایحه ی خاص و دلنشین و زیبایی بسته بندی آن می باشد.

CHANDO؛ محصولات پوست چینی

DABAO؛ محصولات پوستی چینی

برند DABAO نیز به عنوان یکی دیگر از محصولات پوستی چینی می باشد که نام آن در کشور چین به معنی “گنجینه بزرگ” است. هدف این برند تولید محصولاتی بوده است که به سلامت پوست کمک کند و تغذیه ی مورد نیاز آن را تامین کند. این محصول بسیار باکیفیت بوده و محبوبیت بالایی در بین مردم دارد. یکی از محصولات این برند، کرم های آبرسان پوست است که ضمن ایجاد روشنایی، شفافیت و رطوبت رسانی به پوست، کلاژن سازی کرده و از پیری پوست جلوگیری می کند. همچنین باعث جوانسازی پوست می شود.

محصولات چینی DABAO

PECHOIN؛ محصولات پوستی چینی

یکی از قدیمی ترین و مشهورترین برند های محصولات پوستی چینی PECHOIN است که از سال 1931 در زمینه ی تولید محصولات مراقبتی برای پوست های مختلف کار خود را شروع کرده است و تا به امروز توانسته شهرت و کیفیت خود را مانند سابق حفظ کند. خوب است بدانید که این برند تاثیر بسزایی در پیشرفت و توسعه ی محصولات زیبایی در کشور چین داشته است و افراد زیادی طرفدار آن هستند. از ویژگی منحصر بفرد این محصولات، تولید انواع کرم و آبرسان برای انواع پوست می باشد. همچنین این محصول کمترین میزان حساسیت پوستی در افراد ایجاد کرده است و دلیل آن این است که از مواد ارگانیک استفاده می کند و ترکیبات حساسیت زا در آن وجود ندارد.

PECHOIN؛ محصولات پوست چینی

YUNIFANG؛ محصولات پوستی چینی

برند YUNIFANG که برخی آن را با نام Unifon می شناسند، از دیگر محصولات پوستی چینی است که در بین افراد شناخته شده است. این برند از فرمول مخصوص چینی “گل سلطنتی” استفاده کرده است و به همین دلیل موفق به تولید محصولاتی شده است که نقش پررنگی در افزایش زیبایی و جذابیت پوست داشته است. همچنین هر گونه بیماری های پوستی مانند جوش، لک، آکنه و تیرگی را از بین میبرد. شایان ذکر است که انواع ماسک های پوستی در محصولات فوق العاده ی این برند شهرت و محبوبیت زیادی دارند.

YUNIFANG؛ محصولات پوست چینیINOHERB؛ محصولات پوستی چینی

برند INOHERB نیز از سال 1999 به عنوان یکی از محصولات پوستی چینی شناخته شد که تا به امروز پیشرفت و کیفیت بسیار خوبی در ارائه ی این مواد به دست مصرف کنندگان داشته است. لازم به ذکر است که این شرکت در شانگهای قرار دارد و به عنوان یکی از مشهورترین شرکت ها به فعالیت خود ادامه می دهد. از نقاط مثبت محصولات این شرکت بهره گیری از گیاهان در تولید انواع کرم ها می باشد. این برند به تولید و عرضه ی کرم های مرطوب کننده برای انواع پوست و کرم هیدراتاسیون پرداخته است. خوب است بدانید که یکی از ویژگی های منحصر بفرد این برند، عدم استفاده از مواد شیمیایی در تهیه ی محصولات است.

INOHERB؛ محصولات پوست چینی

PROYA؛ محصولات پوستی چینی

یکی دیگر از معروف ترین برند ها در زمینه ی محصولات پوستی چینی، Proya است. این برند چند سال است که در این زمینه فعالیت می کند و کارنامه ی درخشانی داشته است. خوب است بدانید که این شرکت به منبع زیبایی مشهور است. دلیل چنین شهرتی این است که هدف آن از تولید این محصولات، فراهم آوردن زیبایی بیرونی در عین زیبایی درونی برای زنان است. لازم به ذکر است که این شرکت با تولید و عرضه ی محصولات مراقبتی در زمینه ی پوست، اعتماد به نفس خانم ها را تا حد زیادی افزایش داده است. یکی از ویژگی های خاص این برند، ابتکار، خلاقیت و ساخت محصولات متناسب با انواع پوست است.

بهترین محصولات پوست چینی

WEI BEAUTY؛ محصولات پوستی چینی

برای آشنایی بیشتر با محصولات پوستی چینی باید برند معروف دیگری را به شما معرفی کنیم. برند WEI BEAUTY محبوبیت بالایی در بین خانم ها دارد و دلیل آن سازگاری این محصولا با انواع پوست ها می باشد. جالب است بدانید که این شرکت با بهره گیری از طب سنتی چینی، فرمول های مخصوص و ارگانیکی تولید کرده است که برای پوست خواص بسیاری دارد. از مهم ترین محصولات این شرکت می توان به روشن کننده های پوست، مقابله با لکه های پوستی و افزایش زیبایی و طراوت پوست نام برد. قابل توجه است که فرمولاسیون مخصوص این برند برای حفظ سلامتی و شادابی پوست در برابر استرس ها و آلودگی های مختلف است. اگر شما هم به دنبال یکی از محصولات پوستی چینی ارگانیک و فوق العاده با کیفیت هستید، می توانید از این برند استفاده کنید.

WEI BEAUTY؛ محصولات پوست چینی

HERBORIST؛ محصولات پوستی چینی

برند HERBORIST نه تنها در چین، بلکه در سراسر جهان به عنوان یکی از محصولات پوستی چینی معروف شده است. این برند از 110 سال قبل به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده ی محصولات زیبایی پوست در شانگهای تاسیس شد و تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است. هدف این برند طراحی محصولاتی بوده است که موجب زیبایی پوست شود و تا حد زیادی به این هدف رسیده است. به طوری که نه تنها در چین، بلکه در سراسر دنیا محبوبیت خاصی پیدا کرده است. لازم به ذکر است که این نوع از محصولات پوستی چینی ترکیبی از طب سنتی چینی و دانش نوین امروزی است که پس از عبور از آزمایشگاه ها و انجام مراحلی به بازار رسیده است.

HERBORIST؛ محصولات پوست چینی

MASK FAMILY.1908.6؛ محصولات پوستی چینی

شاید با نگاه کردن به نام این برند از محصولات پوستی چینی با خود فکر کنید که این برند تنها ماسک های مناسب پوست تولید می کند. اما باید بگوییم که در واقع اینطور نیست؛ این شرکت به عنوان یکی از مشهورترین شرکت ها در چین شناخته شده است و علاوه بر تولید ماسک، به تولید محصولات زیبایی پوستی چون کرم های مرطوب کننده، آبرسان و غیره نیز می پردازد. از نقاط مثبت این برند این است که تاثیرات بسیاری بر روی پوست می گذارد که پس از چند بار استفاده می توان آن را دریافت. همچنین کارایی بسیاری در تامین رطوبت و حذف آلودگی های آن دارد.

برترین برند محصولات پوست چینی

LU MING TANG LONGJING؛ محصولات پوستی چینی

اگر به دنبال محصولات پوستی چینی هستید که زیبایی شما را دوچندان کند و با پوست شما سازگار باشد می توانید با برند LU MING TANG LONGJING آشنا شوید. این برند یک مارک مدرن و جدید است و با وجود آنکه چند سالی است کار خود را شروع کرده است، طرفداران بسیاری را به سمت خود کشانده است. این محصول با توجه به سلیقه ی افراد مختلف تولید شده است. افرادی که از این مارک استفاده می کنند اعتقاد دارند این برند به تنهایی یک امپراطوری زیبایی در سراسر جهان به راه انداخته است. لازم به ذکر است که تولید و عرضه ی این برند از سال 2016 شروع شده و تا به امروز به عنوان یک محصول باکیفیت و محبوب، طرفداران خاص خود را دارد. خوب است بدانید که طرفداران این مارک روز به روز در حال افزایش هستند.

محصولات پوست چینی در بازار

نتیجه گیری؛ محصولات پوستی چینی

در این مقاله معروف ترین و بهترین محصولات پوستی چینی را به شما معرفی کردیم. همانطور که می دانید در حال حاضر برند های لوازم آرایشی و بهداشتی چینی شهرت بسیار زیادی پیدا کرده اند و نه تنها در خود این کشور، بلکه در سراسر دنیا طرفداران خاصی دارند. همچنین یکی از دلایل زیبایی زنان چینی این است که در هر ماه بیش از 400 دلار صرف خرید لوازم آرایشی می کنند و از آن ها استفاده می کنند. اما بر خلاف تصور اکثر افراد، همه ی محصولات پوستی چینی بی کیفیت نیستند و چین محصولات پوستی تولید کرده است که نه تنها در خود کشور، بلکه در کشور های اروپایی و آمریکایی و به خصوص آسیای شرقی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و محبوبیت بالایی دارد.

مرغوب ترین محصولات پوست چینی

خوب است بدانید که بیشتر طرفداران محصولات پوستی چینی خانم ها و دختران جوان هستند. این محصولات در کشور های آسیایی مصرف کنندگان بسیاری دارد و فروشندگان بسیاری در ایران این مارک ها را به فروش می رسانند. اگر شما هم به این محصولات علاقه مند هستید، بهتر است بهترین و باکیفیت ترین مارک های آن را بشناسید و تهیه کنید. همانطور که در مقاله ذکر کردیم، کشور چین بسیار غنی و با قدمت است؛ همچنین دانش طب سنتی دارد که در چند سال اخیر آن را در صنعت آرایشی و بهداشتی خود به کار گرفته است. بنابراین بسیاری از محصولات چینی طبیعی، ارگانیک و گیاهی هستند و در دراز مدت آسیبی به پوست وارد نمی کنند.

یکی از دلایل پیشرفت محصولات پوستی چینی مربوط به مردم این کشور است. شاید برای شما جالب باشد که دختران و خانم هایی که در چین زندگی می کنند، دوست دارند همیشه زیبا به چشم آیند و ضمن داشتن اخلاق خوب، ظاهری مانند یک پرنسس داشته باشند. به همین دلیل میزان زیادی از لوازم آرایشی استفاده می کنند و به ظاهر خود توجه زیادی دارند. در این راستا دلیل شرکت های مختلف در این زمینه فعالیت های گسترده ای انجام داده اند و کیفیت محصولات خود را تا حد زیادی افزایش داده اند. تا جایی که این لوازم با برند های کره ای و تایلندی رقابت می کنند. امیدواریم از مطالب این مقاله استفاده کرده باشید و برای شما مفید بوده باشد.

محصولات پوست چینی درجه یک

محصولات پوستی کره ای

اگر به دنبال مارک های برتر K-Beauty هستید که در سال های اخیر صنعت محصولات پوستی را تعریف کرده اند ، موارد وجود دارد که می توان به آنها اشاره کرد. در حالی که مارک های زیر هرکدام ویژگی های منحصر به فردی دارند که به خاص بودن آنها کمک کرده است ، آنها دارای چندین ویژگی مشترک هستند که موفقیت آنها را تضمین کرده است. به عنوان مثال ، همه مارک های زیر به دلیل توانایی تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب شناخته شده اند. به همین ترتیب ، همه آنها در تلاش برای بهبود کیفیت مراقبت از پوست هستند که مشتریان از آنها لذت می برند ، به سمت تمرکز بر مواد طبیعی سوق پیدا کرده اند.

Innisfree، محصولات پوستی کره ای

 

حتی اگر اهل K-Beauty نباشید ، احتمالاً نام Innisfree را شنیده اید. این برند در سال 2000 تاسیس شد و یکی از مشهورترین مارک های مراقبت از پوست کره ای در سراسر جهان است و اولین شرکت مراقبت از پوست طبیعی کره ای نام گرفت. محصولات آنها با حداقل 70 درصد مواد طبیعی تولید شده و از جزیره آتشفشانی ججو تهیه شده است.

این مارک همچنین با تلاش برای مقابله با انواع مختلف بیماری های پوستی ، قلب و ذهن بسیاری از طرفداران K-Beauty را به خود جلب کرده است. در حال حاضر ، آنها محصولاتی دارند که هشت مشکل پوستی مختلف را برطرف می کند ، از ازبین برنده منافذ گرفته تا محصولات ضد پیری .

Innisfree، محصولات پوستی کره ای

THE FACE SHOP،محصولات پوستی کره ای

بسیاری از طرفداران K-Beauty هنگام راه اندازی THE FACE SHOP در سال 2003 ، با تبلیغات و تبلیغات پیشگامانه “Natural Story” نشسته و مورد توجه قرار گرفتند. امروزه ، این مارک با بیش از 3000 فروشگاه در 35 کشور مختلف گسترش یافته است ، و این برند را به یکی از موفق ترین مارک های تجاری K-Beauty در تاریخ تبدیل کرده است.

 

THE FACE SHOP به عنوان یک مارک زیبایی طبیعی ، محصولات خود را از بین تقریباً 600 ماده طبیعی تولید می کند. اینها شامل گل ، غلات ، گیاهان ، میوه ها و آبهای معدنی است. علم مدرن در ترکیب با تکنیک های دارویی سنتی استفاده می شود و نتیجه آن تولید محصولاتی است که گذشته و حال را برای تسکین و تغذیه پوست گرد هم آورده است.

THE FACE SHOP،محصولات پوستی کره ای

Missha،محصولات پوستی کره ای

در حالی که دوستداران K-Beauty از یک محصول استفاده می کنند ، آنها معمولاً وقت کمی برای محصولاتی دارند که انتظارات را برآورده نمی کنند و یا نمی توانند به نتیجه برسند. میشا موفق شده است تعادل کاملی بین هزینه و کیفیت ایجاد کند و به خود شهرت تولید کننده لوازم آرایشی و مراقبت از پوست با قیمت مناسب و روزمره را بدهد که واقعاً کارساز هستند.

این مارک محبوب لوازم آرایشی کره ای که در سال 2000 تاسیس شد ، با انتشار The Time Revolution First Treatment Essence به یک پدیده تبدیل شد. محلول مخمر تخمیر شده که برای آبرسانی ، روشن و سفت شدن پوست طراحی شده است ، به دلیل توانایی رطوبت رسانی بدون چرب شدن صورت ، بسیار دوست داشتنی است.

Missha،محصولات پوستی کره ای

COSRX،محصولات پوستی کره ای

COSRX بخاطر بسته بندی بی معنی و محصولات ارزان قیمت با کیفیت بسیار معروف است. در بازاری که مصرف کنندگان درک خوبی از آنچه باید در قیمت های خاص انتظار داشته باشند دارند ، COSRX به دلیل ارائه مراقبت از پوست برتر با هزینه ای معقول بارها ستایش می شود.

این مارک شاید به دلیل طیف وسیعی از محصولات مورد نیاز پوست چرب و مستعد آکنه شناخته شده باشد. 2 محصول پر فروش آنها Patch Acne Pimple Master و Two in One Poreless Power Power است که در فیلیپین فقط در چند ساعت به فروش رسید.

COSRX،محصولات پوستی کره ای

Dr Jart+،محصولات پوستی کره ای

دکتر جارت + در جامعه K-Beauty بازیگوش ، رنگارنگ و بسیار مورد توجه قرار می گیرد و خود را “با الهام از علم با الهام از هنر” معرفی می کند. دکتر جارت + در سال 2004 توسط متخصص پوست ، دکتر سونگ جائه یونگ تاسیس شد ،که از تکنولوژی وعلم پیشرفته برای توسعه استفاده می کند محصولی که تقریباً با هر مشکلی در مراقبت از پوست که می توانید تصور کنید مقابله می کنند. آنها محصولات نوآورانه خود را در بسته بندی های جالب در بازار به فروش می رسانند.

این برند برتر K-Beauty به دلیل کیفیت بالای کرم BB مورد احترام است. دکتر جارت + اولین شرکتی بود که این محصول را به بازار آمریکا آورد. اخیراً ، این برند برای محصول Cicapair خود مورد تحسین قرار گرفته است. کرم Cicapair (به عنوان کرم Tiger Grass) ، به دلیل توانایی تسکین و ترمیم پوست های خشک ، در عین حال تقویت پوست ، مورد توجه است.

Dr Jart+،محصولات پوستی کره ای

Etude،محصولات پوستی کره ای

اگر به دنبال یک مارک معروف لوازم آرایشی کره ای هستید که خود را خیلی جدی نگیرد ، اتود را بررسی کنید. مجموعه های مراقبت از پوست و آرایش Etude به دلیل بسته بندی های باحال! و دامنه محصولات متنوع و گسترده مشهور است.در گذشته ، اتود همچنین به لطف همکاری در تبلیغات عالی با مارک های مشهور و فعالیت در صنایع دیگر ، توجهات را به خود جلب کرده است.

Etude،محصولات پوستی کره ای

همچنین میتوانید برای مشاهده معروف ترین برند های لوازم آرایشی کلیک کنید

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
43 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها
سارا

من همیشه فکر می کردم محصولات چینی بی کیفیت هستند و می ترسیدم ازشون استفاده کنم تا اینکه یبار از محصولات لانبنا استفاده کردم و نتیجه گرفتم نسبت به قیمتش خیلی خوب بود

frzaneh1386mousaviii-2434

خیلی خوب بود ممنون اما من اسم لانبنا رو ندیدم مگه این محصول چینی نیست

آتناب

سلام من به تازگی یه اسپری ضدآفتاب چینی خریدم میخواستم ببینم با کیفیت هست یا نه چون اسم برند رو بین برندهایی که معرفی کردید ندیدم

آتناب

اسمش PIBAMYهست اسپری

ملیحه

سلام آیا درسته محصولات برندها درجه بندی دارن وممکنه درجه ضعیفشو به ما بفروشن

فائزه

میشه لطفا درجه بندی برندها رو کلا بگید . ممنون میشم

نرگس خندان

فروش عمده این محصولات رو هم دارید؟!

مهرک

میشه اگه خودتون این محصولا رو میفروشین . لینکشو کانالتونو بدین؟

فائزه

ببخشید از کجا باید بفهمیم فیک هستند یا نه ؟اصلا این محصولات فیک دارند؟

ریحانه

سلام ببخشید محصولات مراقبتی چینی مثل فوم و ویتامین سی و ابرسان اینا برای خانومای حامله ضرر داره؟

فاتحه

سلام میشه بگید برند venzen خوبه یانه

Ns

نظرتون درباره ی کیفیت محصولات برند venzen چیه؟؟؟ تعریفشو شنیدم ولی واقعا تا چه حد قابل اعتماده و کارایی داره؟

فائزه

سلام وقت بخیر من به تازگی از برند kanjn چندتا محصول سفارش دادم این هم برند مرغوبی هست مثل اونهایی که معرفی کردید ؟

رزا

اگه خواستین چیزی تهیه کنید حضوری و یا از کانالها و پیج های معتبر خرید کنید، من متاسفانه یه تجربه فوق العاده بد از خرید اینترنتی لوازم آرایشی دارم ولی با شما به اشتراک میذارم تا شما کلاه سرتون نره خدایی نکرده…از یه کانال معروف آرایشی بهداشتی که ده تا سایت و کانالو پیج دارن” با اسامی شامل این عبارات و کلمات”پخش آرایشی دبی ،امارات،ایران،بیواکوا ولانبنا بریلی و…”مال اشخاصی با اسامی “هاشمی نیا و کبیری”(از شهر ابهر بودن فکر میکنم)سفارش چندتا کرم دادم، تا یک ماه بعد که واسم ارسال نشد (لازم به ذکره چنان دم و دستگاهی راه انداختن که به هیچ وجه نمیتونین شک کنین، کانال مرسولات و نظرات مشتری هم داشتن)بعد از یک ماه پیام دادم چرا هنوز بسته من ارسال نشده، باور نمی کنید چنان الفاظ رکیکی استفاده کردن که من تو عمرم نشنیده بودم(دهنم باز مونده بود فقط ) ؛ نمیدونم با چه رویی حتی برم ازشون شکایت کنم و مکالمه رو به پلیس نشون بدم (فعلا بنظرم بهترین راهکار اینه که تا جایی که میتونم رسواشون کنم تا ازشون خرید نشه)،ضمنا ادمین کانال که در واقع همون مدیریت کانال هم هستن منو بلاک کردن و پول بنده رو که زهر هلاهل هم براشون بدتره نوش جان کردن…(باید عکسا و بیوی پروفایل تلگرامشونو میدیدین نصفش از دین و حضرت علی و اسلام نوشتن؛ ننگ به بعضی از این انسانهای متظاهر )خلاصه حتی به تعداد فالوور و ممبرای اینستا و تلگرام و حتی کانالهایی که به اسم مرسوله های مشتریها هست توجه نکنید…تا جایی که میشه از شهر و محل خودتون حضوری خرید کنید یا از سایتهای معتبر…ممنون که وقت گذاشتین …

ریحانه طاوسیان

سلام . واقعا از این کانال خرید کردید . منم تواينستا وتلگرام پیج هاشونو دارم . پس سفارش ندم . پس چرا این همه رضایت و بسته بندی ازارسالي و مشتری میذارن !!!

علیرضا

سلام وقت بخیر آیا فروشگاه یا شرکت هایی هستند که محصولات آرایشی چینی رو با برچسب اصالت کالا یا سیب سلامت به صورت عمده ارائه بدن؟ خیلی جستجو کردم اما همه به صورت قاچاق و بدون لیبل اصالت هستن
محصولات چینی رو با برچسب اصالت یا سیب سلامت نیاز دارم به صورت عمده

فاطمه

سلام روز بخیر یه سوال داشتم
این محصولات محدودیت سنی هم داره؟

نگار

به نظرتون اصله

حسینی

سلام من برای اولین بار سرم هیالورونیک اسید ونزن رو خریدم ولی خیلی شک دارم که ازش استفاده بکنم میترسم پوستم رو خراب کنه.برند ونزن کره ایه یا چینی ؟و ایا خوب هست؟

زهرا

سلام
میشه زود جوابمو بدید😪
من کرم ابرسان حلزون ایمیجز رو خریدم .بهم یچیز دیگه معرفی کردن اما فردشنده نداشت و اینو معرفی کرد .نظرتون چیه؟میتونم بهش اعتماد کنم

الناز

سلام من این مارک ماسک رو از کجا میتونم تهیه کنم؟

سپیده

لطفا محصولات کره ای رو هم موجود کنید

الهه لطفی مطلق

ممنون از توضیحات عالی تون. من محصولات بیواکوا رو استفاده کردم و خیلی راضیم ولی سوالی که دارم اینه بین برند بیواکوا و لانبنا کدوم یکی بهترن و تاثیرگذاری کدوم یکی زودتره؟

پشتیبانی رنگدونه

الهه عزیز
سلام
بستگی به محصول و کاربردش داره محصولات لانبنا و بریلی بیشتر درمانی هستند و کیفیت فوق العاده ای دارند