سلامت و زیبایی

آموزش آرایش چشم اسموکی برای افراد مبتدی

آرایش چشم اسموکی . چشم اسموکی آرایش . اسموکی چشم

آرایش چشم اسموکی که معنی دودی کردن چشم ها را می دهد روشی جدید برای زیباتر جلوه دادن چشم ها است. آرایش چشم اسموکی در اصل ساده به نظر می رسند، اما در عمل می توانند بسیار گریزان باشند. دلیلش این است که چیزی به نام دود زیاد وجود دارد (می دانم، ما هم فکر نمی کردیم ممکن باشد). به هر حال، اسموکی چشم ها قرار است جایگزین سرکش رول برای آرایش دقیق و تمیز باشد.
وقتی صحبت از آرایش چشم به میان می‌آید، تعدادی از ظاهرهای کلیدی وجود دارد که احتمالاً بارها و بارها به آنها مراجعه می‌کنید و احتمالاً چشم اسموکی یکی از آنهاست. این یک راه مطمئن برای اینکه به چشمانتان کمی درام ببخشید و زمانی که می خواهید اوضاع را عوض کنید، ظاهری تند را امتحان کنید. می‌توانید با طراحی ظاهری چشم اسموکی خود، آن را به سطح بعدی ارتقا دهید.
آرایش اسموکی چشم یکی از آن آرایش های چشم است که برای همه چیز از فرش قرمز گرفته تا قرار شب گرفته تا نوشیدنی با دوستان کار می کند. در حالی که این ظاهر کلاسیک ممکن است جوری به نظر برسد که فقط متخصصان آرایش می توانند بر آن مسلط شوند، در واقع بسیار ساده است که وقتی آرایش چشم اسموکی را گام به گام تجزیه می کنید، کامل کنید. در زیر، نحوه ایجاد این زیبایی کلاسیک را با کمک برخی متخصصان به شما آموزش خواهیم داد.
اول از همه، چه چیزی باعث ایجاد چشم دودی می شود؟ در واقع، آرایش چشم اسموکی یک سایه چشم ترکیبی یا پراکنده است تا یک رنگ بلوکی ایجاد می کند کاملاً داغ و زنده به نظر می رسد. می‌توانید از یک سایه استفاده کنید و آن را در لبه‌ها دود کنید، اما معمولاً لایه‌هایی با سایه‌ها و بافت‌های مختلف ایجاد می‌کنید.

همه لایه ها ابعاد زیادی ایجاد می کنند. ممکن است تعجب کنید که چرا ابتدا باید یک مداد و سپس سایه را انجام دهم. سپس سایه دیگری؟ اما این به دلیل عمقی است که ایجاد می‌کنید. در عکس‌هایی که می‌گیرید نشان داده می‌شود و زیباست. اساساً، شما یک شیب از تاریکی واقعی ایجاد می‌کنید و آن را محو می‌کنید.آرایش چشم اسموکی . چشم اسموکی آرایش . اسموکی چشم

آنچه در این مطلب می خوانید: نمایش

3 نکته که قبل از شروع آرایش چشم اسموکی باید بدانید

نکته کلیدی این است که همیشه تاریک ترین نقطه را در خط مژه حفظ کنید. این کار آرایش چشم اسموکی را واقعا مدرن و تازه نگه می دارد و تضمین می کند که توجه بیشتری را به چشم در مقابل آرایش جلب می کنید.
آن را ساده نگه دارید! بیش از 3 سایه و یک خط برای برافراشتن چشمانتان نچسبانید.
برس ها برای به دست آوردن یک ترکیب بسیار مهم هستند. وقتی صحبت از آرایش چشم اسموکی به میان می‌آید، مهم نیست که چشم چقدر تیره می‌شود یا از چه رنگ‌هایی استفاده می‌کنید، مهم این است که چگونه می‌توانید خط و سایه را به خوبی ترکیب کنید. این کار همان چیزی است که به آن ظاهری تند می دهد.

آنچه برای یک آرایش چشم اسموکی نیاز دارید

کانسیلر

کانسیلر می تواند برای پرکردن و صاف کردن ناحیه دور چشم استفاده شود. یا اگر ترجیح می دهید به جای کانسیلر از پرایمر سایه چشم استفاده کنید، این کار نیز موثر خواهد بود!

پیشنهاد ما به شما بهترین کانسیلر موجود در دنیا، کانسیلر مایع بیو آکوا است که به واسطه ترکیبات مرطوب کننده و رنگ طبیعی خواصی مانند محافظت در برابر اشعه uv، کنترل کننده چربی، افزایش شادابی پوست و جلوگیری از براق شدن پوست دارد. این کانسیلر به واسطه ترکیبات ضد اب و تعرق و استفاده آسان به انتخابی جذاب برای مردم تبدیل شده است.

بیشتر در مورد پرایمر ها بخوانید

برس سایه چشم

قبل از اینکه شروع به آرایش اسموکی چشم خود کنید، باید از یک برس سایه چشم با بسته بندی متراکم برای انتقال موثر رنگدانه از ظرف سایه چشم به پلک خود استفاده کنید.

برس ترکیبی

وجود یک برس ترکیبی کرکی برای اطمینان از اینکه همه سایه‌های شما بدون خطوط خشن با هم ترکیب می‌شوند، کلیدی است.آرایش چشم اسموکی . چشم اسموکی آرایش . اسموکی چشم

پالت سایه چشم

برای یک آرایش چشم اسموکی کلاسیک به سه سایه چشم هماهنگ نیاز دارید: یک سایه سراسری، یک رنگ چین دار و یک هایلایت. بهتر است که پالتی را انتخاب کنید که در اسموکی ترکیبی از سایه‌های درخشان و مات را ارائه می دهد و ‌بتواند طیف وسیعی از نگاه‌های دودی ایجاد کند.

ژل خط چشم

فرمول ژلی ایجاد یک رنگ غنی و قابل ترکیب را آسان می کند که می توانید آن را برای یک چشم اسموکی چشمگیر لکه دار کنید یا برای ظاهری تمیزتر و کم اثر تر، آن را تیز کنید.

ریمل مشکی

برای اطمینان از اینکه ریمل شما از بین نمی رود، سعی کنید از یک ریمل ضد آب استفاده کنید که تا زمانی که از پاک کننده آرایش استفاده نکنید، کاملاً در جای خود قفل می شود.

در اینجا نحوه انجام آرایش چشم اسموکی آمده است

1. پلک خود را آماده کنید

اول از همه که در آرایش چشم اسموکی مهم است انجام دهیم انتخاب بین پرایمر و کانسیلر است. برای جلوگیری از ریزش سایه و لک شدن در اواخر روز، دور چشم را پرایمینگ کنید. برای پرایم کردن، می‌توانید از پرایمر سایه چشم یا کانسیلر روشن‌کننده استفاده کنید هر دو به صاف کردن ناحیه چشم‌تان کمک می‌کنند و به آرایش شما چیزی برای چسبندگی می‌دهند.
از بین دو گزینه، آرایشگر لورن برلینگری استفاده از کانسیلر را ترجیح می دهد. او می گوید: «این کار چشم را صاف می کند و یک پایه بی عیب و نقص برای سایه شما ایجاد می کند.

2. سایه های چشم خود را انتخاب کنید.

آرایش اسموکی چشم کلاسیک شامل سه سایه مختلف است:

یک سایه برای قسمتی که هنگام پلک زدن حرکت می کند یک رنگ چین و یک سایه برجسته. رنگ چین معمولاً تیره‌ترین رنگ، سایه روشن‌ترین است و سایه نوک پلک که وقت پلک زدن حرکت می کند معمولاً رنگ متوسط است. آرایش چشم اسموکی کلاسیک معمولاً از سایه‌های مات در خانواده سیاه، قهوه‌ای، خاکستری، سرمه‌ای یا سبز استفاده می‌کند، اما از امتحان کردن سایه‌های روشن یا رنگارنگ‌تر نترسید.
اگر چشمان کوچکی دارید، رنگ تیره بیش از حد ممکن است باعث شود که چشمان شما حتی کوچکتر به نظر برسد. برای جلوگیری از این اثر از چشم دودی سیاه مستقیم دوری کنید. در عوض، سعی کنید از قهوه‌ای تیره یا حتی خاکستری برای کاهش شدت سایه سیاه استفاده کنید.آرایش چشم اسموکی . چشم اسموکی آرایش . اسموکی چشم

3. سایه چشم خود را به طور کامل بمالید

سومین مرحله از آرایش چشم اسموکی با استفاده از یک برس سایه چشم صاف است.

رنگی را که به عنوان سایه چشم کل خود انتخاب کرده اید روی پلک خود فشار دهید. بهتر است آن را به خوبی از قسمت پایین پلک تا وسط پلک مخلوط کنید تا بیشتر شبیه یک گرادیان به نظر برسد و مانند یک تکه رنگی بزرگ اشباع نشده باشد. برای ایجاد جلوه باز تر چشم، بهتر است سایه چشم را نزدیک‌تر از حد معمول به ابروی خود بزنید. این توهم را ایجاد می‌کند که فضای پلک شما بزرگ‌تر است و چشم‌ها را بیشتر باز می‌کند، به خصوص اگر چشم‌های کلاه‌دار دارید.

4. رنگ چین خود را اعمال کنید

در مرحله بعد آرایش چشم اسموکی ، بیایید با استفاده از یک رنگ چین، به ظاهر شما بُعد اضافه کنیم. یک سایه تیره هماهنگ را انتخاب کنید که یک تا دو درجه تیره تر از سایه سراسری شما باشد. سپس از یک برس ترکیبی برای ترکیب رنگ در گوشه بیرونی چشم استفاده کنید.

همانطور که سایه را با حرکات دایره ای کوچک ترکیب می کنید، به سمت مرکز پلک خود حرکت کنید و لایه هایی برای تشدید رنگدانه اضافه کنید تا زمانی که ترکیبی دودی داشته باشید. هنگامی که یک انتقال صاف بین این رنگ و سایه سراسری شما وجود داشته باشد، می‌دانید که برای رفتن به مرحله بعدی آماده هستید.

5. هایلایت خود را اعمال کنید

در نهایت، یک سایه روشن و خنثی که یک تا دو درجه روشن‌تر از رنگ سراسری شماست، اعمال کنید. استخوان ردیف این سایه هایلایت به صاف کردن ظاهر کمک می کند و واقعاً آن افکت گرادیانی را که می خواهید جلا می دهد. برای کمی درخشش بیشتر، هایلایت خود را به گوشه داخلی چشم بزنید تا چشمانتان روشن و بیدار به نظر برسد.

آرایش چشم اسموکی . چشم اسموکی آرایش . اسموکی چشم

6. مخلوط کنید

کلید ایجاد یک آرایش چشم اسموکی عالی، انتقال یکپارچه بین سه سایه است. بزرگ‌ترین اشتباهی که می‌بینم مردم مرتکب می‌شوند این است که سایه‌ها را به اندازه کافی ترکیب نمی‌کنند. این می تواند چشم اسموکی را بیشتر شبیه چشم سیاه کند. برای اینکه مطمئن شوید این اتفاق برای شما نمی‌افتد، از آن برس کرکی استفاده کنید و به هم زدن ادامه دهید تا جایی که نتوانید تقسیم واضحی بین سه رنگ مشاهده کنید.

7. چشمان خود را خط بکشید.

قبل از اینکه مداد خط چشم را کنار بگذارید، بهتر است ابتدا چشم ها را با یک سایه چشم مشکی خط بکشد. این کار اطمینان حاصل می‌کند که قبل از اینکه با آستر مایع یا ژل وارد آن شوید، شکل را دوست دارید.
هنگامی که از فرم خط خود راضی بودید، آنچه را که به تازگی ایجاد کرده اید را با ژل خط مژه بپوشانید، مطمئن شوید که در امتداد خط مژه بالایی و خط مژه پایینی خود، ژل خط مژه بمالید. استفاده از خط‌های ژل برای آرایش چشم اسموکی بسیار عالی است زیرا می‌تواند به سرعت یک خط مشکی و پررنگ ایجاد کند که می‌تواند بسیار تیز به نظر برسد یا با یک برس لکه‌دار از بین برود.
اگر به دنبال آرایش چشم اسموکی سبک هستید، ممکن است بخواهید به جای آن از خط مدادی استفاده کنید.

اگر دنبال یک چشم گربه ای شفاف هستید، خط چشم مایع بهترین راه است. و فراموش نکنید، شما می توانید با انتخاب رنگ خط چشم خود ظاهر خود را کامل کنید. خط چشم مشکی ظاهری فوق العاده دودی و دراماتیک به شما می بخشد، در حالی که استفاده از مداد قهوه ای تیره روی خط اشک به جای مشکی می تواند چشم ها را کمی باز کند و درشت تر به نظر برسد.

8. بقیه آرایش خود را بمالید، سپس دایره را به ریمل برگردانید.

اخرین مرحله از آرایش چشم اسموکی این است که به جای شیرجه رفتن مستقیم در ریمل، بقیه آرایش خود را بمالد و سپس به عنوان مرحله آخر ریمل بزنید به این ترتیب، پودر آرایش به تمام مژه ها نمی رسد و باعث می شود که آنها بسیار مشکی باشند. بهتر است که همیشه قبل از مژه‌های بالا، به مژه‌های پایینی خود ریمل بزنید. به این ترتیب وقتی به بالا نگاه می کنید در حالی که روی مژه های پایینی ریمل می زنید، تمام پلک خود را ریمل نمی زنید.

آرایش چشم اسموکی پر طرفدار

1. چشم اسموکی براق

این آرایش چشم اسموکی روشن به لطف سایه نقره‌ای درخشانی که روی قسمت حرکت کننده پلک و در امتداد خط مژه‌های پایینی استفاده می‌شود، ظاهری سرگرم‌کننده و جذاب پیدا می‌کند. این نوع آرایش چشم اسموکی می تواند یک گزینه عالی برای هر کسی با چشمان کوچک باشد. من همیشه توصیه می‌کنم برای بازگرداندن نور به چشم‌ها، کمی سایه روشن یا مات روشن به استخوان ابرو و گوشه‌های داخلی اضافه کنید.آرایش چشم اسموکی . چشم اسموکی آرایش . اسموکی چشم

2. آرایش چشم اسموکی کلاسیک

همان طور که چندین بار بهش اشاره شد آرایش چشم اسموکی کلاسیک یکی از پر طرفدارترین نوع آرایش اسموکی چشم است. در این نوع اسموکی چشم سایه‌های چشم به‌طور یکپارچه با هم ترکیب می‌شوند، خط چشم تنها با یک لمس در امتداد خط مژه‌های پایینی لکه‌دار می‌شود، و مژه‌های دراماتیک بلند چشم‌ها را روشن و باز نگه می‌دارند و در عین حال کل ظاهر را به زیبایی کنار هم می‌آورند.

با استفاده از یک سایه با رنگ متوسط در سراسر چشم شروع کنید. رنگ های خاکستری، قهوه ای یا هدر را انتخاب کنید تا یک پایه دودی ظریف ایجاد کنید.
یک آستر در امتداد خط مژه بزنید و مطمئن شوید که بین مژه‌ها را با رنگ می‌پوشانید و فوراً چشم را باز می‌کنید. فقط مطمئن شوید که قبل از اینکه چشم را ببندد، استر را با یک برس سایه چشم بیرون بکشید، زیرا زمانی که این کار انجام شود، تمام شب تکان نمی خورد.
یک سایه تیره مانند اسپرسو، زغال چوب یا دود را روی آستر قرار دهید، سپس برس را به آن بزنید. با فشار ملایم برس روی ریشه مژه های پایین، در امتداد خط مژه پایینی بمالید. سپس با انگشتان خود چشم و پلک هایتان را لکه دار کنید تا ظاهری دودی تر داشته باشید.
در نهایت، می توانید یک سایه درخشان با انگشت خود اضافه کنید تا ظاهری لوکس واقعی به آن ببخشید. سایه‌های کرمی بلند مدت و خط چشم ژله‌ای که با هم استفاده می‌شوند، راهی سریع و ساده برای آرایش چشم اسموکی با حداقل محصولات است.
به سادگی سایه را در سراسر پلک بمالید، آن را بارها و بارها به سمت گوشه بیرونی چشم برای اثر اسموکی مخلوط کنید. سپس خط چشم ژله ای را در امتداد پلک پایین و خط مژه بزنید و با یک برس چشم کوچک آن را لکه دار کنید. یک سایه کرم تیره برای آرایش چشم اسموکی شدید و یک سایه کرم درخشان برای ظاهری نرم تر اسموکی چشم انتخاب کنید.

3. آرایش چشم اسموکی مشکی

وقتی واقعاً می‌خواهید درام را تقویت کنید، تمام رنگ‌های خنثی با رنگ متوسط را کنار بگذارید و به رنگ‌های سایه چشم تیره مانند مشکی زغالی یا قهوه‌ای بسیار تیره برسید تا از آن به عنوان سایه و رنگ چین‌دار استفاده کنید. در حالی که این آرایش چشم قطعا تیره می شود، توجه کنید که هنوز قهوه ای روشن به عنوان برجسته کنندگی چشم، مژه های بلند و برای باز کردن چشم ها وجود دارد.

4. آرایش چشم اسموکی رنگارنگ

این ظاهر ثابت می کند که یک چشم دودی همیشه نباید از سایه های فوق العاده تیره تشکیل شود. سایه های سبز، آبی، بنفش و حتی قرمز می توانند برای ایجاد این ظاهر شیک موثر باشند. همانطور که به استفاده از رنگ‌ها برای آرایش چشم اسموکی عادت می‌کنید، ابتدا سعی کنید ظاهری تک رنگ بسازید. یک رنگ را انتخاب کنید و یک رنگ متوسط برای جلوی پلک، یک رنگ تیره برای چین و یک رنگ روشن برای هایلایت خود انتخاب کنید. به همین راحتی!آرایش چشم اسموکی . چشم اسموکی آرایش . اسموکی چشم

5. آرایش چشم اسموکی حداقل

اگر تمایل دارید که فردی بدون آرایش باشید، با آرایش چشم اسموکی حداقلی، این ظاهر چشم را راحت کنید. سایه های روشن تر را انتخاب کنید، با رنگ چین خود کاملاً تیره نشوید و آستر خود را لک نکنید. از زدن یک خط تیره در امتداد خط مژه پایین خود به جای چیزی روشن تر صرف نظر کنید یا کلاً آن را نادیده بگیرید.

برای چشم من کدام آرایش چشم اسموکی بهترین است

آرایش اسموکی چشم کلاه دار

اگر پلک های شما با پوست روی استخوان ابرو پوشیده شده باشد، متوجه خواهید شد که آیا چشم های کلاه دار دارید یا خیر. یک شاخص کلیدی این است که بیشتر آرایش چشم شما وقتی چشمان شما باز است پنهان بماند. کمبود فضای پلک می تواند آرایش چشم را سخت کند.
برای جلوگیری از سنگین‌تر نشان دادن چشم‌های کلاهدار، از استفاده از سایه‌های تیره روی پلک خودداری کنید.

چشمان شما در حال حاضر تیره به نظر می رسند زیرا پلک های شما یک لایه پوست اضافی روی چین طبیعی خود دارند. سایه چشم مشکی را با سایه قهوه ای متوسط جایگزین کنید، آن را از گوشه بیرونی چشم خود بزنید، آن را بالا بیاورید و روی کل ناحیه بالای پلک بکشید. یک سایه کانتور، کمی بالاتر از چین طبیعی خود قرار دهید و به سمت بالا ترکیب کنید. دنبال سایه هایلایتر، در گوشه های داخلی خط مژه های پایین و استخوان ابرو خود بروید.

این کار می تواند به ایجاد شکاف بین چشم ها و ابروها کمک کند که باعث می شود چشمان شما بازتر به نظر برسد.

آرایش اسموکی چشم های رو به پایین

چشم‌های رو به پایین تقریباً بادامی شکل هستند اما در گوشه‌های بیرونی کمی شیب به سمت پایین دارند. این شیب رو به پایین در واقع می تواند باعث شود که پلک های بالایی شما بسیار بلندتر از پلک های پایین به نظر برسند.
با استفاده از رنگ هایلایتر روشن روی کل پلک و گوشه داخلی چشم شروع کنید سپس، با استفاده از یک برس، یک سایه صورتی متوسط، از وسط پلک خود تا گوشه بیرونی بزنید. یک رنگ حتی تیره تر، را در گوشه بیرونی پلک خود ترکیب کنید.آرایش چشم اسموکی . چشم اسموکی آرایش . اسموکی چشم

آرایش اسموکی چشم رو به بالا

این شکل چشم شبیه چشم بادامی است زیرا چشم ها بیضی هستند. تفاوت این است که آنها در لبه های بیرونی یک لیفت طبیعی به سمت بالا دارند و پلک های پایین برجسته تر هستند و بسیار بلندتر از پلک های بالایی به نظر می رسند.
از سایه چشمی استفاده کنید تا استخوان ابرو و گوشه های داخلی چشم را برجسته کنید. سپس روی یک رنگ خاکستری روشن به نیمه داخلی نوک پلک خود بکشید. سپس گوشه های بیرونی را با سایه چشم L’Oréal Paris Color Riche Monos ترکیب کنید. خط مژه بالایی را با خط چشم مدادی L’Oréal Paris Infallible Pro-Last، تا 24 ساعت به رنگ مشکی بپوشانید تا فرم چشم را بهتر کنید.

آرایش اسموکی چشم گرد

اگر می‌توانید سفیدی‌های اطراف بالا و پایین عنبیه خود را ببینید و چشم‌هایتان خوب و دایره‌ای است، پس چشم‌های گرد دارید.
هدف شما از آرایش اسموکی چشم باید این باشد که به‌جای بیرون کشیدن سایه‌ها، آن ها را به سمت داخل بکشید.

با برس زدن روی روشن‌ترین سایه موجود در سایه چشم در گوشه‌های داخلی چشم شروع کنید. در مرحله بعد، از یکی از سایه های خاکستری متوسط پالت در گوشه میانی و بیرونی پلک های خود استفاده کنید و به سمت بالا در چین قرار دهید. تیره ترین سایه را در امتداد خط مژه بالایی خود از بیرون به داخل بزنید و رنگ را کمی به سمت چین و چروک چشم خود بکشید. کار را با جارو کردن سایه تیره زیر پلک ها به پایان برسانید.

آرایش اسموکی چشم کوچک

این یکی کاملا خود توضیحی است! اما خبر خوب این است که می‌توانید با آرایش، چشم هایتان خود را بزرگ‌تر نشان دهید.
هدف شما باید ایجاد این توهم باشد که چشمان شما دورتر از آنچه واقعا هستند از هم فاصله دارند.می توانید این کار را با استفاده از رنگ های روشن در قسمت داخلی پلک خود و رنگ های تیره تر در قسمت بیرونی انجام دهید.

با تقسیم چشم به یک سوم شروع کنید و ابتدا روشن ترین سایه را روی پلک خود بزنید و روی گوشه داخلی تمرکز کنید. سپس، سایه متوسط را از وسط نوک پلک خود به سمت بیرون بزنید. از تیره ترین رنگ در لبه های بیرونی چشم و خط مژه های پایین بیرونی استفاده کنید. برای ایجاد ظاهر، سایه چشم پالت جیبی رنگ ریش لورآل پاریس را در لباس بودوآر امتحان کنید.آرایش چشم اسموکی . چشم اسموکی آرایش . اسموکی چشم

کلام آخر

آرایش اسموکی چشم یکی از کلاسیک ترین آرایش های چشم است که می تواند در صورت درست انجام دادن، ظاهری جذاب، چشمانی برجسته و بزرگتر به شما بدهد این نوع آرایش برای هر چشمی مناسب است وقتی که به عکس های چشم اسموکی نگاه می کنیم شاید انجام دادن آن سخت به نظر برسد اما همه مراحل آرایش چشم اسموکی 8 تا است که کاری ساده ایست و در 5 دقیقه می توانید آن را انجام دهید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها