سلامت و زیبایی

آنزیم تراپی پوست چیست و چه مزایایی برای جوان سازی پوست دارد؟

آنزیم تراپی پوست

همه ما می خواهیم در عین داشتن پوستی بدون لک و شفاف، جوان به نظر برسیم. آنزیم صورت بهترین راه برای رسیدن به آن است. آنزیم تراپی پوست در سال های اخیر محبوبیت زیادی به دست آورده اند. اگرچه مفهوم استفاده از آنزیم ها روی پوست ترسناک به نظر می رسد، اما آنزیم تراپی پوست برای داشتن پوستی شفاف و جوان تر بسیار موثر هستند. در طی یک دوره زمانی، آنزیم های صورت کمتر به یک تجربه آسیب زا و بیشتر به یک تجربه لذت بخش تبدیل شده اند.

با توجه به نتایجی که یک آنزیم صورت روی پوست به ارمغان می آورد، دربین مردم بسیار محبوب شده اند. بسیاری از افراد مشهور این ادعا را تایید کرده اند که استفاده از آنزیم های صورت می تواند به داشتن پوستی جوان و سالم منجر شود.

ممکن است قبلاً در مورد آنزیم تراپی پوست و شگفت انگیز بودن آن برای اصلاح پوست شنیده باشید، بنابراین بیایید بیشتر در مورد آنها بدانیم.

آنزیم تراپی پوست در 20 سال گذشته به یک محصول انقلابی در بازار استرالیا تبدیل شده است که به جای اینکه ما فقط به سطح پوست نگاه کنیم، روی اختلال عملکرد واقعی پوست از سطح سلولی تمرکز دارد.آنزیم تراپی پوست

آنزیم ها چه هستند؟

آنزیم ها مواد زنده ای هستند که با مواد معدنی خاصی در بدن کار می کنند تا تمام فرآیندهای بدن را هماهنگ کنند.

هنگامی که آنزیم ها به درستی فرموله شوند، می توانند پروتئین مرده، سموم و سایر ترشحات را از اپیدرم با استفاده از فرآیندی به نام اسمز معکوس حذف کنند.

به طور کلی، آنزیم ها موادی هستند که به تنظیم سلامت و حفظ تعادل مناسب مواد معدنی در بدن کمک می کنند. آنها همچنین یک سیستم طبیعی از آنتی اکسیدان ها را در پوست تشکیل می دهند. هنگامی که آنزیم ها به درستی فرموله شوند، می توانند به از بین بردن باقی مانده های پروتئین مرده در پوست کمک کنند و می توانند علائم پیری زودرس را معکوس کنند.

آنها همچنین می توانند به بازسازی کلاژن سازی کمک کنند. صورت آنزیمی فواید دوگانه مواد شیمیایی آنزیمی و همچنین حرکات استراتژیک دست و تحریک نقاط فشار روی صورت شما را ارائه می دهد. همه اینها باعث افزایش گردش خون در ناحیه صورت می شود. آنزیم تراپی پوست پوستی سالم‌تر، شفاف‌تر و جوان‌تر می‌کنند.

آنزیم تراپی پوست چیست؟

در مرحله اول، بسیار مهم است که بدانیم آنزیم تراپی پوست چیست. آنزیم‌ها مواد زنده‌ای هستند که هدفشان تقویت یکپارچگی ساختاری پوست شما برای ایجاد محیطی سالم برای سلول‌ها برای زندگی است. آنها همچنین پروتئین‌های مرده و سموم را از پوست شما حذف می‌کنند و چهره‌ای درخشان‌تر را نشان می‌دهند.

معنی آنزیم تراپی پوست چیست؟؟ این بدان معنی است که در آنزیم تراپی پوست از درون به بیرون به آنچه در واقع باعث ایجاد بیماری پوستی می شود نگاه می کنیم تا هر دو را درمان کنیم تا پوست شفاف تر شود.

آنزیم تراپی پوست چگونه کار می کند

آنزیم تراپی پوست با لایه برداری قبل و سپس استفاده از ماسک آنزیمی روی صورت، گردن و دکلته ادامه می یابد. برای اینکه آنزیم تراپی پوست اثر کامل داشته باشد، ماسک به مدت 45 دقیقه باقی می ماند. در این مدت متوجه خواهید شد که ماسک سفت می شود و پوست شما شروع به تپش می کند.

آنزیم تراپی ماهیچه های صورت شما را تحریک می کند و از داخل پوست کار می کند تا آن را محکم، سالم و مغذی کند.

افزایش سن و سایر مشکلات پوستی نتیجه از دست دادن عملکرد پوست است. آنزیم تراپی به بازیابی سریع عملکردهای از دست رفته کمک می کند و فرآیندهای طبیعی پوست را قادر می سازد تا به حالت عادی بازگردند.

پس از برداشتن ماسک، آنزیم تراپی پوست با ایجاد یک الگوی “وریدی” در سراسر پوست، یک اثر پلاسماتیک ایجاد می کند. نگران نباشید! این فقط هجوم خون تازه اکسیژن شده به پوست در نتیجه گشاد شدن مویرگ های شما از ماسک است. به سادگی به این معنی است که درمان کار خود را انجام داده است.

درمان با انفوزیون و ماساژ ترانس درمال به پایان می رسد.آنزیم تراپی پوست

آنزیم تراپی پوست برای چه کسانی مناسب است

کار آنزیم تراپی پوست این است که پوست شما را به حالت اوج خود بازگرداند. این درمان خاص برای همه در دسترس است و برای درمان طیف گسترده ای از بیماری های پوستی پیشنهاد می شود.

اسمز معکوس چیست؟

اسمز معکوس یک عمل “بازگرداندن” است که مایعات را از طریق غشای اطراف سلول ها وارد می کند و تمام ناخالصی ها (لیپوفوسسین) را پاک می کند و یک ماده تمیز و سفید باقی می گذارد. لیپوفوسین یک ماده رادیکال آزاد است که در اثر آسیب نور خورشید یا آسیب های دیگر به پوست ایجاد می شود.

چرا باید آنزیم تراپی پوست را امتحان کنید؟

متخصصان معتقد هستند که منشاء اکثر بیماری های پوستی نتیجه ناهماهنگی درون پوست است. آنزیم تراپی، با تحریک فعالیت آنزیمی طبیعی خود پوست، به بازیابی هارمونی در پوست کمک می کند. آنزیم تراپی عنصر اصلی مفهوم حذف، بازسازی، محافظت، نگهداری است.

چیزی که در مورد آنزیم تراپی پوست عالی است، این است که به جای کار بر روی سطح پوست، با پوست کار می کند. این به انواع نگرانی های پوستی رسیدگی می کند و مزایایی از جمله:

– کاهش ظاهر چین و چروک و خطوط ریز

– درمان آکنه و سایر ناخالصی ها

– کاهش رنگدانه

– تقویت و سفت شدن پوست شما

– کاهش هر گونه اسکار قابل مشاهده

– محرک کلاژن برای پوست پرپشت

آنزیم تراپی پوست در کدام قسمت بدن می کند؟

درمان های آنزیم تراپی پوست بر روی سه سیستم بسیار مهم بدن عمل می کند. اینها هستند:

عضلات صورت

رگ های خونی پوست

سیستم لنفاوی

ماهیچه های صورت

درمان با آنزیم عضلات صورت را تحریک می کند و آنها را قادر می سازد قوی تر، سفت تر و صاف تر شوند و ظاهری جوان تر ایجاد کنند.

رگ های خونی پوست شما

پوست شما برای انتقال خون به سلول های پوست به منبع غنی خون و عروق خونی سالم و با عملکرد مناسب وابسته است. به خصوص صورت شما دارای رگ های خونی زیادی است.

عمل فلاشینگ پشت درمان های آنزیمی ناخالصی ها را از بین می برد و سیستم لنفاوی را تحریک می کند.

سیستم لنفاوی

سیستم لنفاوی بدن سیستم تصفیه کننده خون است. سیستم لنفاوی شامل شبکه ای از غدد لنفاوی و عروق لنفاوی است که در نواحی مختلف بدن از جمله صورت و گردن یافت می شود.

آنزیم های فرموله شده ویژه بر روی غدد لنفاوی عمل می کنند تا اثر زهکشی را تشویق کنند. عمل تخلیه لنفاوی توسط فرد به عنوان سفت شدن و ضربان دار شدن ماسک آنزیمی احساس می شود.

همانطور که رگ های خونی و غدد لنفاوی به اقدامات درمان آنزیمی پاسخ می دهند، یک اثر عجیب به نام اثر پلاسماتیک ایجاد می شود.

اثر پلاسماتیک

درمان آنزیمی به دلیل مویرگ‌های گشاد شده، جریان جدیدی از خون تازه اکسیژن‌دار را از داخل پوست ترویج می‌کند.

شما می توانید به معنای واقعی کلمه این اثر را بر روی پوست گردن و صورت پس از درمان آنزیمی مشاهده کنید. مویرگ ها مانند یک نقشه راه برجسته می شوند که اثرات درمان آنزیم ها را اثبات می کند زیرا به اندازه کافی عمیق می شود که مویرگ های محیطی گشاد شود.آنزیم تراپی پوست

مزایا آنزیم تراپی پوست

تقویت پوست

هدف آنزیم ها تقویت یکپارچگی ساختاری پوست برای ایجاد محیطی سالم برای سلول ها برای زندگی و رشد است. آنزیم تراپی پوست ماهیچه های صورت را تقویت می کند و باعث می شود پوست احساس سفت و لطیفی بدهد.

سم زدایی

تمام پوست باید به طور منظم سم زدایی شود و آنزیم تراپی پوست این کار را از طریق اسمز معکوس با استفاده از غدد لنفاوی انجام می دهد، زمانی که ماسک به مدت 45 دقیقه را روی پوست خود می گذارید، در واقع می توانید با یک احساس نبض ضعیف کار آن را احساس کنید.

شرایط پوست را اصلاح می کند

درمان آنزیمی یا آنزیم تراپی پوست یعنی حذف، بازسازی، محافظت و نگهداری، به آموزش مجدد پوست عمل می کند. استفاده از لایه‌بردارهای حرفه‌ای و ماسک آنزیم برای تقویت، سم‌زدایی و آموزش مجدد پوست به حالت جوانی‌اش کار می‌کند.

جوانسازی و روشن کردن پوست

درمان منظم آنزیم با تمام درمان های حرفه ای صورت، پوست را شاداب و هیدراته نگه می دارد و استفاده از لایه بردارهای حرفه ای و ماسک آنزیم یا آنزیم تراپی پوست با پمپاژ خون تازه، اکسیژن و مواد مغذی به پوست باعث روشن شدن پوست می شود.

10 ماده ی روشن کننده پوست که اسیب به پوست نمی رسانند!آنزیم تراپی پوست

سفت کردن پوست

آنزیم تراپی پوست قوی ترین و موثرترین روش برای هیدرولیز مواد سلول های مرده از بافت های پوست، سم زدایی پوست از تمام ناخالصی ها و سفت شدن پوست است، پوست را تقویت و سفت می کند تا ظاهری سفت تر و جوان تر داشته باشد.

پر کننده فوری

آنزیم تراپی پوست سیستم لنفاوی شما را تحریک می کند تا سموم را از پوست شما خارج کند تا تولید کلاژن جدید را تشویق کند. کلاژن پروتئینی است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد که به پوست ما خاصیت ارتجاعی می دهد و ما را جوان نگه می دارد.

اکسیژن رسانی به پوست

آنزیم تراپی پوست، این درمان منحصر به فرد باعث ایجاد یک اثر پلاسماتیک در پوست شما می شود و در نتیجه اکسیژن درمانی به جای اعمال اکسیژن به طور مستقیم به سطح پوست مانند سایر روش های موجود در بازار، در داخل جریان خون شما اتفاق می افتد.

به پوست شما احساس انرژی می دهد

به عنوان بخشی از آنزیم تراپی پوست، پوست شما با طیف قوی از مولتی ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه مشابه پوست تزریق می شود و به پوست آنچه را که تشخیص می دهد و برای بهترین عملکرد نیاز دارد، می دهد.آنزیم تراپی پوست

چه وقت از آنزیم تزاپی نتیجه می گیریم

آنزیم تراپی پوست باعث کاهش رنگدانه، جای زخم، آکنه، روزاسه می شود و در عین حال پوست را سفت و صاف می کند. برای نتایج مطلوب به حداقل 3 جلسه درمانی نیاز دارید. ما همچنین طیف وسیعی از مراقبت از پوست را داریم که باید با خود به خانه ببرید!

آنزیم تراپی پوست بیشتر به شیوه ماسک و لایه بردار روی پوست به کار می رود. بیایید بیشتر در مورد لایه بردار ها و ماسک ها بخوانیم.

ماسک لایه بردار آنزیمی و شیمیایی

لایه‌برداری‌های آنزیمی صورت اغلب با انواع مختلف لایه‌بردارهای شیمیایی که در حال حاضر در بازار موجود هستند اشتباه گرفته می‌شوند، اگرچه از نظر تئوری، لایه‌برداری شیمیایی هنوز هم بر روی پوست خشن است. لایه برداری شیمیایی از بسیاری از مواد شیمیایی ساخته می شود. اگرچه لایه برداری شیمیایی برای ایمنی پوست آزمایش شده است، اما همچنان می تواند منجر به قرمزی و واکنش برای پوست های حساس شود.

خوشبختانه، بسیاری از لایه‌برداری‌های شیمیایی امروزی از آنزیم‌های میوه‌ای ساخته می‌شوند و به آن‌ها آنزیم‌های صورت می‌گویند. این ها نه تنها گزینه ایمن تر هستند، بلکه حاوی اسیدهای سالم طبیعی از میوه هایی مانند آناناس، پاپایا، کدو تنبل و حتی دارچین هستند. این اسیدهای میوه ای برای پوست ملایم هستند و برای پوست های حساس بسیار مناسب هستند.

آنها به درمان و پاکسازی لکه ها و لایه برداری عمیق پوست کمک می کنند و لایه های جدیدی از پوست جوان تر را آشکار می کنند و اثرات پیری را پنهان می کنند. این اسیدهای نرم و مبتنی بر میوه برای پوست مضر نیستند، اما به درمان لکه‌ها و لایه‌برداری عمیق کمک می‌کنند تا لایه‌های جدیدی از پوست جوان‌تر ظاهر شوند.

ماسک ورقه ای آبرسان آلوئه ورا ایمیجز که غنی از ویتامین ها و آلوئه ورا است دارای آنزیم های زیادی است که می تواند تا حدی باعث آنزیم تراپی پوست شود جدا از این خاصیت ضد التهابی، تسکین دهنده، آنتی اکسیدان، کمک به درمان سوختگی، جوش و آکنه و خشکی، نرم کننده، بازسازی سلول های آسیب دیده، درمان آسیب های ناشی از خشکی پوست، مرطوب کننده و آبرسان و درمان آفتاب سوختگی نیز دارد.آنزیم تراپی پوست

کلام آخر

آنزیم درمانی برای بازگرداندن پوست به تعادل – هموستاز – طراحی شده است. این درمان منحصر به فرد حاوی آنزیم های زنده ای است که آنزیم های طبیعی خود را برای سرعت بخشیدن به فرآیندهای سلولی در پوست تحریک می کنند. این مواد مغذی و اکسیژن تازه را با از بین بردن سموم، خون راکد، تجمع لنف و مواد سلول های مرده از طریق سیستم لنفاوی، اساساً به “تمیز کردن بهاره” پوست شما می رساند.

این شکل واقعی از اکسیژن درمانی پس از آن با ترکیب پیشرفته ترین علم گیاه شناسی با فناوری نوآورانه، عملکرد پوست را بهبود می بخشد و ساختارهای زیرین را تقویت می کند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها