سلامت و زیبایی

10 اشتباه رایج در مراقبت از پوست

10 اشتباه رایج در مراقبت از پوست

توصیه های زیادی درباره اصول صحیح مراقبت از پوست وجود دارد، از توصیه اینقلوئنسرها، دوستان، متخصصان، فروشندگان، خانواده و …، فهرست طولانی از روش های مراقبت از پوست با توجه به حرف این افراد می توان ایجاد کرد، ولی تا حالا در مورد چند اشتباه رایج در مراقبت از پوست چیزی شنیده اید؟ برای داشتن پوست سالم و زیبا لازم است که چند اشتباه رایج پوستی و اشتباهات رایج در استفاده از محصولات مراقبت از پوست را بدانید که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

10 اشتباه رایج در مراقبت از پوست

  1. خوابیدن با آرایش

این مورد اولین اشتباه رایج در مراقبت از پوست است. زندگی همه شلوغ است و گاهی آنقدر افراد را درگیر خود می کند که خسته شوند، این خستگی باعث می شود که حوصله نداشته باشند آرایششان را پاک کنند و فقط می خواهند بدون هیچ کاری سرشان را روی بالش بگذارند و بخوابند؛ ولی این کار یک اشتباه رایج پوستی است چون باعث مسدود شدن منافذ، جوش های سرسیاه و لکه های پوستی شود.

همچنین از جذب محصولات مراقبت از پوست مثل سرم، کرم ها و درمان های دیگر جلوگیری کند. اصول صحیح مراقبت از پوست در شب چند مرحله ساده دارد، اول شستشوی صورت و بعد استفاده از یک محصول شب.10 اشتباه رایج در مراقبت از پوست

بهتر است اول صورت را با بهترین فوم شستشوی بلوبری پاک کنید، محصولات پاک کننده صورت خیلی زیاد هستند؛ ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم از این محصول برای پاک کردن آرایشتان استفاده کنید چون این فوم شیستشو صورت جدا از پاک کردن آرایش صورت به تغذیه پوست، مرطوب کردن پوست، بهبود پوست چرب، تقویت بافت پوست و تمیز کننده کردن منافذ باز صورت کمک می کند. این محصول به دلیل ترکیبات ملایمی که دارد برای همه مناسب است و سرشار از آنتی اکسیدان دهای متعدد است که به کاهش التهاب صورت کمک می کند.10 اشتباه رایج در مراقبت از پوست

بعد از اینکه صورتتان را تمیز کردید، استفاده از کرم شب ضروری است. پیشنهاد ما به شما استفاده از بهترین کرم شب ویتامین سی دکتر راشل است، چون هر چیزی که پوست ممکن است در شب به آن نیاز داشته باشد را تامین می کند برای همین است این کرم شب در هر روتین پوستی جای دارد. بهترین کرم ویتامین سی مخصوص شب سرشار از کلاژن، نیاسین آمید و آمینو اسید است. به واسطه همین ترکیبات این محصول خواص زیر را دارد:

  • تغذیه پوست
  • ضد پیری قدرتمند
  • نرم کردن پوست
  • رفع کامل آثار پیری
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • آنتی اکسیدانی
  1. فقط مرطوب کننده در شب

بعضی از خانم ها فکر می کنند پوست فقط شبانه به مرطوب کننده نیاز دارد و صبح ها صورتشان مرطوب کننده نمی خواهد، چون فکر می کنند اگر صبح مرطوب کننده بزنند ماندگاری آرایششان کم می شود یا پوستشان بیش از حد مرطوب می شود؛ وای این یک اشتباه رایج در استفاده از مراقبت از پوست است.

اگر به خاطر آرایشتان صبح ها مرطوب کننده نمی زنید به شما توصیه می کنیم که بعد از اینکه صبح ها صورتتان را با بهترین شوینده صورت( حاوی ذرات نانو طلا و ترشحات حلزون) شستید. بهتر است که مرطوب کننده را بزنید و چند دقیقه صبر کنید تا جذب شود و بعد آرایش کنید. ناگفته نماند یک اشتباه رایج در مراقبت از پوست این است که بلافاصله بعد از زدن مرطوب کننده آرایش کنید، این کار باعث چرب شدن بیش از حد پوست می شود.10 اشتباه رایج در مراقبت از پوست

احتمالا شما هم از آن دسته افرادی هستید که زیاد حوصله یا وقت ندارد که منتظر بماند مرطوب کننده جذب شود و بعد آرایش کنید. برای همین ما استفاده از پکیج مرطوب کننده و تقویت کننده پوست بلوبری را پیشنهاد می کنیم که جذب و تاثیر گذاری سریعی دارد و جدا از مرطوب کردن پوست، باعث تقویت پوست نیز می شود.

این محصول مغذی ترکیبی از چندین محصول متفاوت است و شما با خرید مرطوب کننده قدرتمند بلوبری چند نشان را با هم می زنید چون این پکیج ترکیبی از شوینده، تونر، اسنس( امولوشن)، مرطوب کننده، بی بی کرم و سرم هیالورونیک اسید است.

این محصول جادویی خواص متعددی مثل مرطوب کردن پوست، آبرسانی پوست، تقویت پوست، تنظیم چربی پوست، روشن کننده، افزایش خاصیت کشسانی پوست، کاهش آثار پیری و کوچک کردن منافذ پوست را دارد. محبوبیت این پکیج به دلیل ترکیبات ملایمش است که آن را برای انواع پوست ها در هر سن و جنسیتی مناسب می کند. برای خرید این پکیج و خرید بهترین کرم مرطوب کننده اصلی با قیمت مناسب به این صفحه مراجعه کنید.10 اشتباه رایج در مراقبت از پوست

  1. استفاده نکردن روزانه از کرم ضد آفتاب

استفاده نکردن روزانه از ضد آفتاب در پاییز و زمستان یک اشتباه رایج در مراقبت از پوست است. مردم می گویند فقط نور شدید آفتاب به پوست آسیب می رساند؛ ولی این از اشتباهات رایج مراقبت از پوست است چون نور خورشید حتی اگر ضعیف هم باشد می تواند به پوست آسیب برساند و می تواند باعث پیری زودرس، ایجاد چین و چروک، از دست دادن قابلیت ارتجاعی پوست، لک های پوستی و حتی سرطان پوست شود.

برای همین است که استفاده از کرم ضد آفتاب هر روز ضروری است؛ ولی این را بدانید هر ضد آفتابی خوب نیست، بعضی از ضد آفتاب ها باعث چرب شدن پوست می شوند و رنگ پوست را تغییر می دهند. برای همین مهم است که ضد آفتاب اورجینال بخرید، البته این برای هر محصول مراقبت از پوستی صدق می کند.

10 اشتباه رایج در مراقبت از پوست

بهتر است که از بهترین ضد آفتاب خارجی لوفمیس استفاده کنید. این ضد آفتاب ملایم و سبک برای زیر آرایش مناسب است و مانع از برخورد اشعه ماورا بنفش، UVA و UVB به پوست می شود. این ضد آفتاب طبیعی با بافت سبکی که دارد تمام پوست را پوشش می دهد و آن را سفید و مرطوب می کند. این کرم ضد آفتاب اورجینال و اصلی خیلی مغذی است چون در آن ویتامین E به فراوانی یافت می شود. دو ویژگی دیگری که این کرم را به بهترین ضد آفتاب طبیعی تبدیل کرده است  spf 50و PA++++ هستند.

برای خرید بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی اصلی با کمترین قیمت ممکن به بخش کرم های ضد آفتاب فروشگاه رنگدونه مراجعه کنید.

  1. شستشو با آب خیلی گرم یا سرد

این اشتباه رایج در مراقبت از پوست شاید مهم ترین نباشد؛ ولی یکی از رایج ترین اشتباهات در مراقبت از پوست است. دوش گرفتن با آب سرد در تابستان یا دوش آب گرم در زمستان خیلی لذت بخش است، به خصوص اگر خسته باشی؛ ولی آب گرم می تواند روغن های مرطوب کننده پوست و مو را از بین ببرد و آب خیلی سرد هم می تواند باعث آسیب دیدن پوست شود.

بهتر است پوست و مویتان را با دوش آب ولرم بشویید که نه پوستتان خشک شود؛ آسیب نبیند و چربی های اضافی و آلودگی پوست و مو تمیز شود. در کنار این نکات استفاده از شامپو مناسب و بادی واش مناسب خیلی مهم است. برای خرید بهترین شامپو بدون  با بهترین قیمت به صفحه شامپو مو مراجعه کنید.

  1. استفاده نکردن از سرم قبل از مرطوب کننده

خیلی ها فکر می کنند که استفاده کردن از مرطوب کننده بعد از شستشو صورت بهترین روتین پوست است؛ ولی این فکر هم یک اشتباه رایج در مراقبت از پوست است. درستش این است که بین شستشو صورت و زدن مرطوب کننده از سرم صورت برای تغذیه، محافظت و آبرسانی صورت استفاده کنید. بافت سرم بسیار سبک است و به سریعی جذب پوست می شود برای بعد از شستشوی صورت عالی است؛ ولی نه هر سرمی. بهتر است از سرمی استفاده کنید که حساسیتی ایجاد نکند و فاقد هر گونه مواد شیمیایی باشد.10 اشتباه رایج در مراقبت از پوست

پیشنهاد ما به شما بهترین سرم آبرسان خارجی هیالرونیک اسید است که با گلیسیرین و عصاره برگ سنتلا ترکیب شده است، این سرم با بفت سبکی که دارد سریع ترین جذب ممکن را دارد. این سرم تقویت کننده پوست به مرطوب شدن، آبرسانی، نرم کردن پوست، جلوگیری از پیری زودرس، افزایش شادابی پوست و درمان آسیب های ناشی از خشکی پوست کمک می کند. استفاده از سرم پوست یکی از مهم ترین نکات شیوه درست مراقبت از پوست است. از اینجا برای خرید بهترین سرم صورت با قیمت مناسب اقدام کنید.

  1. لایه برداری بیش از حد

درست است که لایه برداری پوست راهی مناسب برای از بین برده سلول های مرده پوست است و پوستی صاف و روشن تر بهتان می دهد؛ ولی لایه برداری بیش از حد یک اشتباه رایج در مراقبت از پوست است چون به سد رطوبت طبیعی پوست آسیب می رساند. علائم لایه برداری زیاد پوست خشک، پوست سفت، پوسته پوسته شدن، قرمزی و جوش پوستی است. بهتر است لایه برداری خود را کم  کنید بسته به نوع پوستتان هفته ای یکی دوبار و از لایه بردارهای ملایم و مناسب برای پوستتان استفاده کنید. برای خرید بهترین لایه بردار اصلی از اینجا اقدام کنید.

هر آنچه لازم است درباره بهترین لایه بردار ایرانی و خارجی بدانید.10 اشتباه رایج در مراقبت از پوست

  1. ندانستن چه چیزی روی پوست خود می گذارید

داشتن پوستی زیبا سخت نیست؛ ولی خیلی ها آرزوی داشتن آن را دارد. پوست سالم و زیبا برای همه مهم است. این کار روزی چند دقیقیه وقت می خواهد، روزانه چندین ساعت از عمرمان الکی تلف می شود، چرا 30 دقیقه آن را برای پوستمان نگذاریم؟ ولی همه چیز که این نیست خیلی ها بهترین روتین مراقبت از پوست را دارند؛ ولی پوستشان هنوز زیبا و سالم نیست. دلیلش چیست؟

محصولات مراقبت از پوست. هر محصولی قابل اعتماد نیس، این روزها محصولات بی کیفیت در قالب مارک های معتبر خیلی به فروش می رسد. برای همین است که همیشه بهتان توصیه می کنیم ازما خریداری کنید چون همه محصولاتمان اورجینال هستند و در آن ها هیچ مواد مضری وجود ندارد و خیلی موثر هستند. جدا از این ها محصولات رنگدونه امتحانشون رو پس دادن:-).

استفاده از محصولات نامناسب روی پوست یک اشتباه رایج در مراقبت از پوست است، نه ببخشید رایج ترین اشتباه در مراقبت از پوست است.10 اشتباه رایج در مراقبت از پوست

  1. روتین مراقبت از پوست

استفاده از محصولات مراقبت از پوست مهم است از آن مهم تر این است که محصولات اصلی و اورجینال باشد؛ ولی از آن هم مهمتر داریم. یک اشتباه رایج در مراقبت از پوست این است که مردم فکر می کنند فقط استفاده از محصولات اصلی مراقبت از پوست کافی است تا پوستی زیبا داشته باشند؛ ولی مهم است این محصولات را به ترتیب انجام دهید. برای این شما را دعوت می کنیم اصول صحیح مراقبت از پوست را بخوانید.

بهترین روتین پوست

روتین پوست خشک

روتین پوست چرب

  1. آبرسانی پوست

پوست برای شاداب ماندن نیاز به آب دارد. نبود آب باعث چین و چروک، پیری، شل شدن پوست، ضعیف شدن پوست و حتی جوش شود. برای همین است که می گوییم آب زیادی بنوشید و از آبرسان استفاده کنید؛ ولی اشتباه رایج در مراقبت از پوست در رابطه با آبرسانی پوست چیست؟ یک نکته عجیب که احتمال اینکه تاکنون شنیده باشید خیلی کم است. پوستی که چرب است ممکن است خشک باشد! منظورمان از خشک کم آب است. ممکن است پوست کم آب باشد و بافت پوست در جواب کم آبی چربی تولید کند تا کمبود آب را جبران کند.10 اشتباه رایج در مراقبت از پوست

اشتباه رایج در مراقبت از پوست این است که مردم فکر می کنند وقتی پوستشان چرب است آبرسانی نمی خواهد و پوستشان هیدراته است؛ ولی توضیح دادیم این نکته اشتباه است. البته حق هم دارند فکر نکنم جایی این نکته را شنیده باشند.

پیشنهاد ما به شما استفاده از بهترین سرم آبرسان صورت کپسولی هیدروبوست است. این محصول با فرمولاسیون جدید و ملایمی که دارد برای آنواع پوست مناسب است و جذب سریعی دارد. این سرم آبرسان قدرتمند پوست غنی از هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان و ویتامین E است که به کاهش التهاب پوست، نرم و مرطوب کردن پوست کمک می کند. ناگفته نماند این آبرسانی جادویی پوست ساخت کره و تحت لیسانس آمریکا است.

برای خرید بهترین سرم آبرسان پوست اصلی با قیمت مناسب فقط به سایت رنگدونه و بخش آبرسان ها مراجعه کنید.10 اشتباه رایج در مراقبت از پوست

  1. سبک زندگی و چند اشتباه رایج در مراقبت از پوست ساده

این اشتباهات کمتر مورد توجه قرار می گیرند، ولی از مهم ترین اشتباه رایج در مراقبت از پوست هستند که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

  • پاک نکردن گوشی

تا با گوشی تماس بگیرید صفحه گوشی به پوستتان می خورد، اگر صفحه گوشیتان ضدخش نا ملایمی داشته باشد یا گوشیتان کثیف و یا داغ باشد ممکن است پوست آسیب ببیند و بافت آن تضعیف شود.10 اشتباه رایج در مراقبت از پوست

  • مالیدن و کشیدن پوستتان

این اشتباه رایج در مراقبت از پوست را زیاد انجام می دیم در کشیدن پوست دور چشم حین کشیدن خط چشم تا مالیدن کرم دور چشم و حتی عادت هایی که باعث کشیدن پوست می شود. این کارها باعث می شود که خاصیت ارتجاعی پوست به مرور از بین برود و چین و چروک ایجاد شود.

این مورد در دور چشم زودتر دیده می شود چون ناحیه دور چشم خیلی حساس تر است و اولین جایی است که علائم پیری را نشان می دهد برای همین است که استفاده از بهترین کرم دور چشم برنج است که پوست دور چشم را آبرسانی، تغذیه و تقویت می کند و مانع از پیری زودرس و جلوگیری از چین و چروک می شود.10 اشتباه رایج در مراقبت از پوست

خرید بهترین کرم دور چشم اصلی با کمترین قیمت

مالش و کشیدن صورت به پوست استرس وارد می کند. ما این کار را روزانه بدون فکر کردن انجام می دهیم، از نگه داشتن پوست دور چشم که در حین کشیدن خط چشم آموزش داده شده تا مالیدن در کرم دور چشم. مالیدن روی پوست، به خصوص ناحیه ظریف چشم، باعث می شود پوست شما به مرور زمان خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهد. نحوه استفاده از کرم دور چشم را به روش صحیح یاد بگیرید.

  • تعویض رو بالشی

بخواهید یا نخواهید روبالشیتان با مو و صورتتان برخورد می کند و اگر بافت خشنی داشته باشد ممکن است که به پوستتان آسیب برساند، موهای سرتان را بشکند، دچار موخوره کند و چرب کند. همچنین روبالشی نامناسب باعث چرب شدن پوست، آسیب دیدن پوست و ایجاد حساسیتی پوستی می شود. نمی شود که از بالش و روبالشی استفاده نکنیم، پس چاره چیست؟ تنها درمان این است از روبالشی ابریشم یا ساتن استفاده کنید. این اشتباه رایج در مراقبت از پوست را همه تجربه کردند برای همین این نکته خیلی مهم است چون این اشتباه در بین مردم خیلی رایج است.10 اشتباه رایج در مراقبت از پوست

نتیجه گیری

ما در این مقاله 10 اشتباه رایج در مراقبت از پوست را معرفی کردیم و بعد راه حل این اشتباهات رایج در مراقبت از پوست را گفتیم.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها