سلامت و زیبایی

15 بلاگر معروف آرایشی در دنیا

بلاگرهای آرایشی دنیا

بلاگرهای آرایشی دنیا که معمولا به عنوان اینفلوئنسر زیبایی شناخته می شوند. کسانی هستند که ویدیوهایی را درباره لوارم آرایشی، مد، آرایش مو، هنر ناخن و سایر موارد مرتبط با زیبایی در صفحات یوتیوب یا اینستاگرام خود به اشتراک می گذارند. البته بیشتر بیوتی بلاگرهای جهانی آموزش میکاپ می دهند. بیشتر بلاگرهای آرایشی ایران در اینستاگرام فعالیت می کنند؛ ولی در خارج از کشور برعکس است. طبق تحقیقات سال 2016 در مورد ویدیوهای میکاپ یوتیوب، 5.3 میلیون ویدیو در این باره وجود داشت. 86% از 200 ویدیوی برتر از این تعداد توسط بلاگرهای آرایشی جهان ساخته شده بود.

معروف ترین بلاگرهای آرایشی جهان

1.کیتی جین هیوز

بلاگرهای آرایشی دنیا

یکی از بهترین بیوتی بلاگرهای دنیا که متولد انگلستان است و در اینستاگرام و دیگر پلتفرم ها فعالیت می کند، کیتی جین هیوز است. وی در اینستاگرام 861000 فالوئر دارد و یکی از معروف ترین افراد در این زمینه است. کیتی جین در 19 اکتبر 1983 در انگلیس متولد شد و الان هم ساکن این کشور است. کیتی به واسطه میکاپ ارتیست بودن طرفداران زیادی پیدا کرد و همین باعث شد به بلاگر تبدیل شود. مادر کتی خواننده بود و زیاد گریم می کرد. همین باعث شد کیتی به گریم علاقه مند شود. او در 17 سالگی اولین کارش را در شرکت Estée Lauder به عنوان دستیار فروش شروع کرد.

2. جکی آینا

بیوتی بلاگرهای جهان

جکی آینا متولد 4 اوت 1987، یکی دیگر از بلاگرهای آرایشی جهان که ساکن آمریکا است و ملیتی دو رگه دارد. وی مادر آفریقایی-آمریکایی و پدر نیجریه ای با تبار یوروبا دارد. جدا از بلاگر وی یک اینفلوئنسر (تاثیر گذار) اجتماعی است که از دیده شدن رنگین پوستان در دنیای میکاپ حمایت می کند. وی در ایالات متحده آمریکا زندگی می کند و شغلش میکاپ ارتیست اینترنتی است. جکی آینا از سال 2009 در بلاگری فعالیت می کند و در یوتیوب 3.57 میلیون دنبال کننده دارد. می توان گفت تنها منبع درآمد جکی آینا هم یوتیوب است.

3. نیما تانگ

بلاگرهای آرایشی دنیا

یکی دیگر بلاگرهای میکاپ دنیا که در سودان متولد شده است؛ ولی در حال حاظر در آمریکا زندگی می کند. این شخص به برابری خیلی باور دارد و علیه تبعیض بر اساس رنگ پوست فعالیت می کند. این هم در مشهور شدن نیما تانگ بی اثر نیست. این بیوتی بلاگر جوان متولد 3 اپریل 1991 است که در یویتیوب بیش از 1.3 میلیون دنبال کننده دارد. وی محصولات آرایشی را بازبینی و نقد می کند و همچنین آموزش میکاپ می دهد. وی ویدیوهایش را به عنوان بخشی از مجموعه ای به نام تاریک ترین سایه منتشر می کند.

محبوبت نیما تانگ به خاطر سریال یوتیوبش به نام The Darkest Shade است. او در چند سال اخیر که در زمینه بلاگری فعالیت کرده است. همیشه خواسته که این را ثابت کند رنگ پوست در صنعت زیبایی اهمیت خاصی ندارد. وی همچنین لوازم آرایشی را تست، بررسی و نقد می کند. عمده درآمدش هم از همین راه است و محصولات تبلیغی را معرفی می کند. نیما در یوتیوب به عنوان سیاه پوست ترین بیوتی بلاگر شناخته شده است. هر چند بیشتر فعالیت نیما تانگ در یوتیوب است؛ ولی در اینستاگرام هم 472 هزار فالوئر دارد.

4. نام وو

بلاگرهای آرایشی دنیا

نام وو، آرتیست آرایشی که به خاطر سبک خاص خود به نام Nam Vo Glow معروف است. همچنین بنیانگذار خط آرایش Oribe Beauty است. وی متولد 15 جولای 1996 در ویتنام است؛ ولی الان در آمریکا زندگی می کند. قبل از به شهرت رسیدن او چندین شغل را در صنعت آرایش و طراحی انجام داد، از توسعه عملی گرفته تا ایجاد رنگ و بسته‌بندی. او که به خاطر شغل هایی که داشته تجربه زیادی کسب کرد شرکت خودش را راه اندازی کرد. او بیش از 425 هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. هر چند که تعداد دنبال کننده هایش در یوتیوب بیشتر از این ها است.

5. سوزان یارا

سوزان یارا

سوزان یارا یکی از بیوتی بلاگرهای دنیا است که در سئول متولد و زندگی می کند. وی کارآفرین زیبایی Mixed Makeup  را تأسیس کرد، که یک پلتفرم رسانه‌ای برای زنان علاقه‌مند به زیبایی و سبک زندگی است. او قبلاً به‌عنوان مدیر تحریریه ویدئو برای مجله NewBeauty کار می‌کرد و برای بیش از 10 سال در رسانه‌هایی مانند PopSugar، Total Beauty و Forbes فعالیت داشته است. او سال 2014 در یوتیوب صفحه ای به نام Mixed Makeup راه اندازی کرد و از آنجا مشهور شد.

6. ماریا لئونارد Mariah leonard

ماریا لئونارد

ماریا لئونارد متولد 21 ژانویه 1990 در تام ها فلوریدا آمریکا است. وی یکی از بلاگرهای آرایشی دنیا است که بیش از 350 هزار دنبال کننده در یوتیوب دارد. او در سراسر وب به‌عنوان thegalsguide شناخته می‌شود. قبل از شهرت او یک هنرمند زیبایی خودآموخته بدون آموزش حرفه‌ای بود. او از دانشگاه فلوریدا جنوبی با لیسانس هنر در ارتباطات جمعی فارغ‌التحصیل شد. او با برندهایی مثل Revlon، Urban Decay، Sephora، Seventeen Magazine و غیره کارکرده است.

7. شارلوت پارلر

شارلوت پارلر

بلاگر آرایشی که به‌خاطر توصیه‌ها و روش‌های مراقبت از پوستش معروف است. وی متولد 16 می 1987 آمریکا است. او از روش‌های بهداشتی مراقبت از پوست حمایت می‌کند و توصیه‌های بهداشت روانی را ارائه می‌کند. اینستاگرام شارلوت پارلر بیش از 370 هزار دنبال‌کننده دارد. یکی از اولین پست‌های اینستاگرام او مربوط به نوامبر سال 2011 است و از نمایش M83 گرفته شده است. او یکی از بهترین بیوتی بلاگرهای دنیا در تیک تاک است. وی بیش از آموزش میکاپ به درمان اهمیت می دهد. حوزه کار او فقط پوست صورت نیست، بلکه کل بدن است. او در تیک تاک بیش از 6 میلیون بازدید دارد.

8. شهدالبطل

شهد باتال

شهدالبطل یک بلاگر آرایشی جهانی سودانی – آمریکایی است که با آموزش‌های آرایشی و روتین‌های مو بیش از 390 هزار دنبال کننده را در یوتیوب دارد. او در سال 2022 با برند HOLZWEILER همکاری کرد. قبل از شهرت او در مینه‌سوتا بزرگ شد؛ ولی الان در آمریکا زندگی می کند. وی یکی از جوان ترین بیوتی بلاگرهای جهان است که در سال 1996 متولد شده است. وی اولین کارش را در فروشگاه کفش Journeys آغاز کرد.

9. شایلا میچل

شایلا میچل

شایلا میچل که با نام MakeupShayla شناخته می‌شود، یک پدیده در اینستاگرام و یوتیوب است. وی همچنین یک وبلاگر میکاپ آرتیست است که آموزش‌های زنده را در وب‌سایت makeupshaylalive انجام می‌دهد. او  3.2 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. او در سال 2012 کانال یوتیوبش را راه اندازی کرد. او در ابتدا آرزو داشت که یک آرایشگر مشهور باشد. نکات و آموزش‌های آرایشی باعث شد شایلا بیش از 750000 مشترک در YouTube جمع‌آوری کند. او یکی از بهترین بیوتی بلاگرهای دنیا است که در 14 سپتامبر 1987 در کالیفرنیا متولد شده است.

10. هی رام یاربرو

هی را یاربرو

هی رام یاربرو یکی از اولین بلاگرهای آرایشی دنیا است که در 20 آپریل 1996 در آریزونا متولد شد. هر چند که هی رام سن کمی دارد؛ ولی از اولین بیوتی بلاگرهای جهانی موفق است. ویدئوهای او حاوی توصیه‌های محصول، تکنیک‌های تمیزکردن و اطلاعات عمومی پوست است. اولین کارش در یوتیوب مروری بر مرطوب‌کننده Perricone است. او در اکتبر 2020 با آژانس استعدادیابی UTA قرارداد امضا کرد. او در سال 2022 درVidCon  غرفه‌ای داشت تا محصول مراقبت از پوستش را تبلیغ کند. اگر یادتان باشد گفتم که در کجا متولد شد و بعد به هاوایی نقل مکان کرد.

11. آلیسا اشلی

الیسا اشلی

آلیسا اشلی از معروف ترین بلاگرهای آرایشی دنیا است که در YouTube خودش 2 میلیون دنبال کننده دارد. قبل از به شهرت رسیدن او در یک شغل خرده‌فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی کار می‌کرد. این باعث شد که او برای کانال یوتیوب خود محتوایی ایجاد کند که ابتدا آن را italissaweekly نامید. سپس آن را با عنوان خود نام‌گذاری کرد. در حال حاظر عمده درآمد آلیسا از یوتیوب و شغل وبلاگری است. وی متولد  11 فوریه 1995 در یونایتد استس است.

12. کریستا آلن

کریستا آلن

بازیگر آمریکایی که بیشتر به‌خاطر بازی در نقش شارلوت گریسون در سریال ABC Revenge مشهور شد. کریستا آلن همچنین نقش‌هایی در فیلم‌های بلند از جمله 13 Going on 30 داشته است. قبل از شهرت او کار خود را با تبلیغات تلویزیونی و صداپیشگی آغاز کرد. وی اکنون یکی از مشهورترین بلاگرهای آرایشی دنیا است. کریستا متولد 11 نوامبر 1991 در وایلدومار کالیفرنیا است. این شخص هم مثل دیگر بلاگرها بیشتر درآمدش را از تبلیغات در کانال و پیجش به دست می‌آورد. ولی این تنها منبع درآمد وی نیست، گفتم که او بازیگر هم هست.

13. هدا قطان

بلاگرهای آرایشی دنیا

اگر بلاگرها را دنبال می کنید و به زیبایی خود اهمیت می دهید احتمالا اسم محصولات و برند هدا بیوتی به گوشتان خورده است. این برند مال یکی از بهترین بلاگرهای آرایشی دنیا است. هدا قطان یا همان برند هدا بیوتی یکی از بیوتی بلاگرهای خارجی است که اصالتی عراقی دارد. ولی در حال حاظر به آمریکا مهاجرت کرده است و در آنجا اقامت دارد. هدی در سال 2019 در مجله فوربز به عنوان 40 مین زن ثروتمند خودساخته معرفی شد. ثروت هدا قطان به خاطر تاسیس برند زیبایی است که آن را با خواهرهایش انجام داد. این بلاگر بیش از 52 میلیون فالور در اینستاگرام دارد.

14. نیکی دوژاگِر

نیکی د ژاگر

یکی دیگر از بیوتی بلاگرهای خارجی که در اینستاگرام خیلی معروف است نیکی دوژاگر است. این بلاگر آرایشی و مراقبت از پوست که اصالت هلندی دارد در اینستاگرام حدود 17 میلیون فالوور دارد. البته یوتیوب نیکی دوژاگر دنبال کنندگان بیشتری از اینستاگرامش دارد. نیکی اولین کارش را در یوتیوب انجام داد و در آنجا آموزش آرایش کردن می داد. ولی الان پست هایش وایرال شده است و جنبه تبلیغاتی-آموزشی دارد. همچنین نیکی دوژاگر در سال 2020 به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل معرفی شد.

15. زویی سوگ

زویی سونگ

یکی از بلاگرهای آرایشی خارجی قدیمی که بیش از 10 سال است در این زمینه فعالیت می کند، زویی سوگ است. زویی به نسبت بلاگرهایی که قبلا درباره ش صحبت کردم فالوور (حدود 1 میلیون) کمتری دارد. ولی این شخص برندی به اسم زوئلا دارد به همین خاطر معروف است. یکی دیگر از ویژگی های خاص این بلاگر این است که جدا از مراقبت پوست و زیبایی، در پیجش درباره مسائل و مشکلات زنان، مد و تغذیه هم صحبت می کند. زویی سوگ در سال 2014 کتابش به چاپ رسید و حدود 80 هزار نسخه از آن فروخته شد.

کلام آخر

اگر می خواهید میکاپ را یاد بگیرید یا دوست دارید روش مواقبت از پوست را با فیلم یاد بگیریدو لازم است که بلاگرهای آرایشی دنیا را دنبال کنید که این آموزش ها را می دهند. ولی این افراد همه آموزش‌هایشان خوب و تاثیر گذار نیست و خیلی از آن ها فقط حرف می زنند. ولی چیزهایی که می گویند تاثیر گذار نیست. برای همین لازم است یک بیوتی بلاگر موفق را دنبال کنید که روش هایش تاثیر گذار باشد. در این مقاله می توانید بهترین این افراد را پیدا کنید.

 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها