سلامت و زیبایی

بلک فرایدی چیه؟ توی بلک فرایدی چه چیزهایی بخریم؟

بلک فرایدی

ممکن است شما نیز در سال های اخیر بسیار با کلمه و روز بلک فرایدی برخورد کرده باشید. بسیاری از کسب و کارها در شبکه های اجتماعی در این روز محصولات خود را با تخفیف بسیار بیشتری به فروش می رسانند. امروز در این مقاله قصد داریم به طور ساده بگوییم بلک فرایدی چیست و خرید کدام محصولات در این روز انتخاب بهتری است؟ در ادامه با من همراه باشید.

بلاک فرایدی چیست؟

اگر بخواهم معنای ساده و فارسی بلک فرایدی را ترجمه کنم باید بگویم جمعه سیاه. اما ترجمه این کلمه کمکی به ما نمی کند. زیرا بلک فرایدی یکی از مناسب هایی است که ابتدا در آمریکا سر برآورد و خیلی زود در بسیاری از کشورهای جهان اجرا شد. در سال های اخیر ایرانیان زیادی نیز در این روز خریدهای خود را انجام می دهند و از تخفیف های ویژه استفاده می کنند.

بلک فرایدی در ایالات متحده به روز بعد از شکر گذاری گفته می شود و معمولاً روزی پر از معاملات ویژه خرید و تخفیف های بزرگ و آغاز فصل خرید تعطیلات در نظر گرفته می شود. این روز در ایران روز 5 آذر می باشد که می توانید در این روز خریدهای ویژه خود را با تخفیف انجام دهید. اما بلک فرایدی چند سالی است که فقط در یک روز انجام نمی شود. این موضوع به این دلیل است که در یک روز خاص، معمولا مردم نمی توانستند تمام خریدهای خود را انجام دهند، به همین دلیل معمولا برخی از فروشگاه ها سه تا هفت روز را به بلک فرایدی اختصاص می دهند.

دلیل تخفیف های این روز این است که فروشگاه ها می خواهند محصولاتی که در انبار باقی مانده است یا محصولات جدید خودرا بهتر و بیشتر به فروش برسانند. در این روزها معمولا محصولات محبوب و محصولاتی که خرید کمی دارند با تخفیف خوبی به فروش می رسند. به همین دلیل بلک فرایدی می تواند فرصت خوبی برای شما باشد تا خریدهای خود را انجام دهید و به اندازه تخفیف داده شده سود کنید!

بلک فرایدی

 در بلک فرایدی چه چیزهایی بخریم؟

بلک فرایدی فرصت محدودی برای خرید است. پس بهتر است از الان بدانید خرید کدام محصولات در این روز به صرفه است و بهتر است چه چیزهایی بخرید. خرید گکدام محصولات در این روز بیشتر از همه است و کدام فروشگاه ها بر روی محصولاتشان تخفیف می گذارند؟

بر اساس آمارهای گرفته شده در ایران، در روز بلک فرایدی، محصولات مراقبتی پوست و محصولات آرایشی بیشتر از همه طرفدار دارند و فروش محصولات زیبایی و مراقبت پوست در این روز در بالاترین جایگاه این لیست قرار دارد. بعد از محصولات مراقبتی پوست و مو، لباس ها بیشترین فروش را دارند. محصولات الکترونیک نیز در جایگاه سوم قرار دارند.

اگر با شنیدن نام هر کدام از این رتبه ها، محصول خاصی در ذهنتان آمد بهتر است از الان به فکر این باشید که می خواهید کدام محصول را بخرید تا بتوانید در مدت محدود بلک فرایدی خریدتان را انجام دهید و این فرصت محدود را از دست ندهید.

پیشنهاد ما به عنوان سایت رنگدونه، خرید کدام محصولات مراقبتی پوست و مو است؟

همانطور که گفتیم در بلک فرایدی دو دسته از محصولات تخفیف خوبی می خرند، دسته اول محصولاتی که از محبوبیت زیادی برخوردارند و دسته دوم محصولاتی که باید به فروش برسند تا تاریخ اتقضای آن ها فرا نرسد و انبارها خالی شوند. ما در سایت رنگدونه، به مناسب بلک فرایدی، بر روی محبوب ترین محصولات تخفیف گذاشته ایم تا بتوانید محصولات مراقبت از پوست را با بهترین قیمت بخرید و پوستی شاداب و درخشان داشته باشید.

بلک فرایدی

با اطمینان می توان گفت که تخفیف های بلک فرایدی، فقط سالی یک بار با این درصد بزرگ تخفیف اتفاق می افتد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با محبوب ترین محصولاتی که در بلک فرایدی رنگدونه می توانید با تخفیف فوق العاده تهیه نمایید آشنا شوید.

سرم های پوست

سرم ها آن دسته از محصولات مراقبتی پوست هستند که برای رفع مشکلات پوستی متفاوت مانند جوش یا چین و چروک می توان از آن ها استفاده کرد. استفاده از سرم های پوستی، می تواند به بهبود وضعیت پوست کمک کند و باعث شود پوستی درخشان و زیبا داشته باشید.

سرم لانبنا یکی از سرم های مرطوب کننده پوست است که باعث روشن شدن و درخشان شدن پوست صورت می گردد. محبوبیت زیاد این سرم به دلیل خاصیت آبرسانی فوق العاده آن و کمک به رفع چین و چروک پوست می باشد. استفاده از سرم لانبنا برای کسانی که می خواهند به بازسازی پوستشان کمک کنند یک گزینه بسیار مناسب است. زیرا این سرم بافت پوست را تقویت می کند و باعث افزایش خاصیت کشسانی آن می شود.

خبر خوب این است که هم اکنون می توانید این محصول را با تخفیف ویژه از سایت رنگدونه خریداری نماییدو فراموش نکنید که فرصت خرید بلک فرایدی محدود است. پس همین الان سفارش خود را ثبت نمایید.

سرم بلوبری لانبنا

این سرم حاوی عصاره سنبل ختایی، عصاره برگ و میوه ازگیل ژاپنی و هیالورونیک اسید می باشد. به دلیل وجود این ترکیبات و بسیاری از عناصر مفید دیگر، این سرم به بهبود جوش، جای جوش و اکنه کمک زیادی می کند. سرم درمان جوش و آکنه لانبنا تمام نیازهای افراد با پوست ملتهب و مستعد جوش و آکنه و افرادی که دارای جوش و آکنه فعال بر روی پوستشان هستند را تامین می کند. با استفاده از این محصول نه تنها شدیدترین جوش و آکنه های پوست صورت به سرعت درمان شده بلکه آسیب های وارده مثل خشکی و التهاب نیز بهبود یافته و پوست صورت کاملا تسکین می یابد.

برای خرید سرم جوش و آکنه لانبنا فقط کافیست روی لینک کلیک کنید تا به صفحه خرید محصول بروید و با سایر خواص مفید آن آشنا شوید.

یکی از اصلی ترین علل به وجود آمدن جوش سر سیاه، آلودگی ها و ترشح بیش از حد چربی پوست است. ترشح چربی و آلودگی همچنین باعث ایجاد جوش و لک های پوستی نیز می شود. این سرم با قابلیت حل کنندگی بالا، منافذ پوست را از آلودگی ها پاکسازی می کند و باعث از بین رفتن جوش های سر سیاه می گردد. همچنین این سرم با تنظیم PH پوست و میزان ترشح چربی پوست، از به وجود آمدن انواع جوش ها جلوگیری می کند و علاوه بر آن باعث خشکی و التهاب پوست نمی گردد.

با وجود همه ی این ویژگی های فوق العاده، سرم ضد جوش بیوآکوا قیمت مناسبی دارد و در بلک فرایدی رنگدونه نیز، با تخفیف خوبی به فروش می رسد. همین الان می توانید با خرید این محصول، درصد زیادی از خریدتان سود کنید و با خیال راحت به مراقبت از پوستتان توجه نمایید. برای خرید به لینک مراجعه نمایید.

سرم ضد جوش بیوآکوا

روغن ها از گذشته تا الان هم برای ساخت محصولات آرایشی مورد استفاده قرار می گرفته اند و هم برای محصولات مراقبت از پوستو یکی از مهم ترین روغن هایی که در تمام محصولات ضد چین و چروک به کار می رود، روغن هسته انگور است. روغن دوفاز لانبنا علاوه بر دارا بودن روغن هسته انگور حاوی روغن های  هسته ی هلو ، پرتقال و عصاره گل كامليا می باشد. به همین دلیل این روغن سفید كننده و روشن کننده قوی پوست است.

این سرم با قدرت جذب قوي و نفوذ به لایه زیرین پوست باعث کلاژن سازی سریع پوست شده و درخشندگی و لطافت پوست را افزایش می دهد. ويتامين C یکی از ترکیبات مهم این روغن است که سبب روشن شدن پوست و از بین رفتن جوش می گردد. اگر می خواهید در مورد تاثیرات ویتامینC بر پوست بیشتر بخوانید، کافیست به مقاله تاثیر ویتامین C بر جوش صورت مراجعه کنید.

این کرم یکی از محبوب ترین محصولاتی است که در بلک فرایدی رنگدونه تخفیف زیادی خورده است. این سرشار از عصاره شیر شتر است و حاوی اسیدهای چرب ضروری برای پوست است. عصاره شیر شتر حاوی ترکیبات فوق العاده مغذی مثل اسید های آمینه، پروتئین، انواع ویتامین ها  بخصوص ویتامین C ،مواد معدنی و… است.  این کرم باعث تقویت بافت پوست می شود و مواد ضروری آن را تامین می کند.  در مجموع کرم تقویت کننده شیر شتر کتی کت مجموعه ای از ترکیبات فعال بسیار مغذی و مفید برای پوست بوده که به شما در داشتن پوستی سالم و زیبا کمک می کند و همچنین با تامین مواد مغذی و رطوبت پوست شما را بی نیاز کرده و سلامت و شادابی را به چهره شما بر می گرداند. این کرم را می توانید همین الان در بلک فرایدی رنگدونه با تخفیف فوق العاده عالی تهیه نمایید و علاوه بر سود بردن از خواص بی نظیر آن، از تخفیف های قیمتی نیز بهره مند شوید.

ماسک ورقه ای مرطوب کننده و آبرسان ونزن

 ماسک های ورقه ای و پچ زیر چشم

همواره ماسک های ورقه ای صورت و پچ زیر چشم، از محبوب ترین و پر استفاده ترین محصولات برای شما عزیزان بوده است. به همین دلیل ما در رنگدونه، قصد داریم این محصولات را به مناسب بلک فرایدی، با تخفیف خوبی برای شما شارژ کنیم.

برای خرید ماسک های ورقه ای محبوبتان و همچنین تهیه ماسک لب، پچ زیر چشم و سایر سرم های پوستیب، می توانید همین الان به این لینک مراجعه کنید تا تمام تخفیف های بلک فرایدی را مشاهده کنید.

فراموش نکنید این فرصت چند روزه بسیار کوتاه است. پس همین الان خریدتان را ثبت کنید تا شما هم جزو افرادی باشید که لذت خرید با تخفیف فراوان در بلک فرایدی را تجربه کنید.

 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها