سلامت و زیبایی

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک کدام است

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک

قطعا چسبندگی محصولات آرایشی به پوست برای گذاشت حداکثر تاثیر یکی از چالش های کسانی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند استفاده از بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک باعث می شود که این چالش به طرز صحیحی جواب داده شود.

پرایمر یک محافظ پایه است که قبل از آرایش روی سطح بیرونی پوست زیر آرایش و محصولات زیبایی و مراقبتی پوست استفاده می شود. پرایمرها از پوست محافظت می کنند و به چسبندگی بهتر محصولات پوستی به سطح بیرونی پوست کمک می کند. علاوه بر این، پرایمرها استحکام آرایش را افزایش می دهد.

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک ممکن است مهم ترین محصول برای افزایش طول عمر و تاثیر گذاری کرم مورد علاقه شما، رژگونه و هایلایتر باشند. آماده‌سازی پوست، از جمله لایه‌برداری و مرطوب‌سازی کافی قبل آرایش و استفاده از محصولات مراقبت از پوست، همیشه کلیدی برای ایجاد صاف‌ترین پوست برای پرایمر شما خواهد بود تا کار خود را انجام دهد.

اگر پرایمر را استفاده نکنید و مستقیماً به سراغ کرم های زیبایی و مراقبت از پوست بروید، خشکی پوست می تواند باعث چروک شدن آرایش شود. برای جلوگیری از این امر، بهتر است به دنبال بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک باشید که حاوی مواد مرطوب‌کننده مراقبت از پوست مانند اسید هیالورونیک، ویتامین E، آلوئه ورا و عصاره آگاوا آبی هستند. همچنین باید از پرایمرهای مات کننده سنتی دوری کنید، زیرا این پرایمرها برای پوست چرب ساخته شده اند و حاوی موادی هستند که به طور بالقوه می توانند پوست را خشک کنند.

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک، پرایمر مرطوب کننده  و آبرسان است. یک پرایمر آبرسان و مرطوب کننده می تواند تفاوت زیادی در تقویت آرایش شما ایجاد کند. همانطور که، پرایمرها “مرحله کلیدی در آماده سازی پوست شما” هستند و باید قبل از آرایش پوست استفاده شوند. بهتر است به پرایمرها مانند پوشش بالایی فکر کنید، چیزی که اجازه می دهد محصولات اضافی بعد از آن بدرخشند.بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک

نحوه استفاده از بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک

پرایمر را فقط در مناطقی که نیاز به پرایمینگ دارند استفاده کنید. به عنوان مثال، آن را به ناحیه T پوست بمالید زیرا غدد چربی بیشتری دارد. با این حال، اگر علائم آکنه روی گونه های خود دارید، می توانید از پرایمر برای صاف کردن سطح استفاده کنید.

مقداری از پرایمر را به اندازه نخود روی پوست تمیز و خشک بمالید. از انگشت خود برای پخش یکنواخت روی ناحیه استفاده کنید.

اجازه دهید پرایمر شما حداقل یک دقیقه بماند و سپس آرایش مورد علاقه خود را روی آن بمالید.

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک می‌تواند به‌عنوان پایه‌ای برای آرایش شما باشد و به پوست شما ظاهری صاف و مخملی بدهد.

مانند رطوبت، پوست خشک نیز تمایل دارد آرایش را سریعتر جذب کند، بنابراین یک پرایمر آبرسان برای پوست خشک صورت ضروری است. بهتر است که با مقدار کمی از بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک شروع کنید و در صورت نیاز و عدم حساسیت آن را زیاد کنید.

افرادی که پوست خشک دارند می توانند تا یک چهارم پرایمر را بدون هیچ مشکلی استفاده کنند. مطمئن شوید که بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک انتخابی شما به طور کامل روی پوست ماساژ داده شده و جذب پوست شما می شود در صورت شک، بهتر است قبل از استفاده از کرم ها و آرایش یک دقیقه کامل صبر کنید تا از ایجاد قرص یا لکه های غیر ضروری جلوگیری کنید.

چرا از بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک استفاده کنیم

وقتی بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک مناسب خود را پیدا کردید، و از آن استفاده کردید باعث می شود که پوست شما مغذی تر، هیدراته تر و درخشان تر به نظر برسد. پرایمر مطمئناً می‌تواند در مبارزه بدن با کم‌آبی پوست به شما کمک کند، مراقبت از پوست نیز نقش مهمی دارد پوست شما مهم‌ترین عامل برای پوشش زیبا است، بنابراین آماده‌سازی پوست، از جمله لایه‌برداری کافی و مرطوب‌سازی، همیشه بهترین راهی خواهد بود. تا صاف ترین پایه را برای پرایمر خود فراهم کنید و سپس از بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک استفاده کنید.

پوست خشک می تواند بدتری  اتفاق برای کرم آرایشی باشد. از آنجایی که محصولات پوستی اغلب به تکه‌های خشک پوست می‌چسبند و آن‌ها را برجسته می‌کنند، پوست خشک می‌تواند باعث شود که پوست شما ناهموار و غیر ایده‌آل به نظر برسد.

آماده سازی پوست با بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک بهترین راه برای صاف کردن پوست خشک قبل از استفاده از محصول آرایشی مورد علاقه شما است. بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک طراحی شده، با ایجاد پوستی فوق العاده صاف و مرطوب، به آرایش شما کمک می کند تا در تمام طول روز روی صورت شما باقی بماند و پوست عالی به نظر برسد.

اگر پوست خشکی دارید، بهتر است قبل از اینکه آرایش خود را کامل کنید، لایه‌هایی از مرطوب‌کننده و سرم آبرسان را به کار ببرید.

پوست خشک فاقد رطوبت است، و به همین دلیل است که اغلب آسان نیست که آرایش را به خوبی و بدون ظاهر ناهموار انجام داد. اینجاست که بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک به تصویر می آیند. آنها یک پایه صاف برای نگه داشتن آرایش شما ارائه می دهند. این پرایمرها با مواد مغذی و دوست‌دار پوست فرموله شده‌اند که پوست را آبرسانی می‌کنند، ظاهر منافذ را به حداقل می‌رسانند، تمام عیوب را محو می‌کنند و پوست شما را درخشان تر می‌ کنند.

پرایمرها محصولاتی بر پایه سیلیکون هستند که منافذ بزرگ و چین‌ها را پر می‌کنند تا پوست شما صاف شود و بافت‌های ناهموار به حداقل برسد به طوری که فونداسیون به آرامی سر بخورد. پرایمرها پوشش و ماندگاری آرایش را افزایش می دهند.

پرایمرها می توانند تغییر رنگ پوست را محو کنند و خطوط ریز و هایپرپیگمانتاسیون را بپوشانند. اگر پوست خشکی دارید، یک پرایمر خوب با ترکیبات آبرسان می‌تواند آرایش شما را تقویت کرده و درخشش را از درون به شما بدهد. علاوه بر این، می تواند رطوبت را برای جلوگیری از خشکی در پوست نگه دارند.بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک

انتخاب بهترین مارک پرایمر برای پوست دشوار است چون مارک های زیادی در بازار وجود دارد و ترکیبات آنها با هم فرق دارند و هر یک از ترکیبات خواص ویژه ای دارند ابتدا مهم است پوست خود، حساسیت ها و نیاز های پوستی حود را بدانید سپس بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک که برای پوست شما بهترین است را انتخاب کنیم ما بهترین مواد موجود در پرایمرها را اینجا آورده ایم تا شما از آن ها استفاده کنید.

عصاره مروارید

یکی از بهترین ترکیبات موجود در بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک عصاره مروارید است که به دلیل آبرسانی بالا، بی وزن بودن، روشن کنندگی و مرطوب کنندگی باعث می شود که پوست درخشنده تر به نظر برسد. عصاره مروارید رنگ پوست را متعادل می کند. خاصیت ضد آب و عرق عصاره مروارید، سبوم را کنترل می کند و با چربی مبارزه می کند و در عین حال پایه ای صاف برای آرایش شما ایجاد می کند و به چسبندگی آرایش به پوست شما کمک می کند تا تاثیر آرایش بیشتر بماند.

محصولاتی که حاوی این ترکیب هستند خاصیت ضد لک دارند و تنها عیبی که بر آن ها وارد است این است که در پوست های خیلی حساس باعث ایجاد جوش می شوند.

روغن هسته انگور

روغن دانه انگور از دیگر ترکیبات موجود در بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک است که برای جذب سریع تر و تاثیر بیشتر به آن ویتامین های آ، سی و ای  اضافه میکنند. این ترکیب همراه افزودنی هایش باعث تغذیه پوست، آبرسانی پوست، خنک کنندگی، مرطوب کنندگی، روشن و درخشان شدن پوست می شود.  این ترکیبات سبک وزن به دلیل موجود بودن ویتامین ها در آن یک آنتی اکسیدان قوی به شمار می روند و پوست رادر برابر زائده های پوستی حاصل از استرس محافظت می کنند. همچنین خطوط ریز، منافذ و سایر نواقص را می پوشانند.بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک

عصاره بذر شاهدانه و عصاره آبی آگاوا

عصاره بذر شاهدانه که دارای فواید آنتی اکسیدانی، صاف کنندگی و آبرسانی است این مواد یکی از محتویات بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک است. این مواد آبرسان همچنین با عصاره آبی آگاوا در پرایمر ها ترکیب می شود که یک لایه نامرئی تشکیل می دهند تا آرایش شما را تا 12 ساعت ثابت کند.  این ترکیبات باعث درخشندگی و کم شدن لک ها نیز میشوند.

عصاره های گیاهی قارچ ترملا، بابونه، جنسینگ، کاکتوس، گیلاس شیرین و گلابی

این ترکیبات در کنار هم دارای فرمولی برای جذب سریع دارند و بافت چسبناکی دارند که پوششی طبیعی ارائه می دهند و تا 24 ساعت روی آرایش می مانند. بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک که دارای عصاره های گیاهی قارچ ترملا، بابونه، جنسینگ، کاکتوس، گیلاس شیرین و گلابی هستند جدا از خاصیت هر پرایمری که سفید کردن و چسبندگی آرایش است بافت پوست را سفت، مرطوب و صاف می کند.

نارگیل

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک که دارای نارگیل است با جذبی سریع پوستی شاداب و سالم را ارائه می دهد. می توانید این پرایمر ها را به تنهایی زیر آرایش استفاده کنید. پرایمر های حاوی نارگیل پوست را آبرسانی و احیا می کند. این پرایمر ها خاصیت انعکاس نور دارند که باعث درخشندگی پوست می شوند و ظاهری شبنم دار به پوست می بخشند. گاهی به پرایمر های حاوی نارگیل، پروتئین کینوا اضافه می کنند که خاصیت محافظت، ترمیم و تقویت پوست به این پرایمر ها می افزایند.

عصاره پلانکتون و گل همیشه بهار

اگر به دنبال بهترین پرایمر محافظ نور هستید، پرایمر های حاوی عصاره پلانکتون و گل همیشه بهترین انتخاب هستند. این پرایمرها بی وزن و مات کننده می تواند فورا پوست شما را شاداب کند. این ترکیبات از پوست شما در برابر نور آبی و آلاینده ها محافظت می کنند و پوست شما را تسکین و آبرسانی می کند. این پرایمر های خنک کننده را می توانید به تنهایی زیر آرایش استفاده کنید.

برای کسانی که به دنبال پرایمر محافظ نور هستند، بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک حاوی عصاره پلانکتون و گل همیشه بهار هستند.

دیگر ترکیبات به کار رفته در بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک

نیاسین آمید

نیاسین آمید یکی از موادی است که در اکثر محصولات زیبایی و مراقبت از پوست یافت می شود. بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک هم از این ماده تهی نیست. نیاسین آمید با خواصی همچون تنظیم کننده چربی و رطوبت پوست، کاهش آثار پیری، تقویت بافت پوست، آبرسان قدرتمند، بسیار مغذی، جلوگیری از افتادگی پوست، محو کننده چین و چروک و ترمیم کننده آسیب های ناشی از خشکی پوست تقریبا در هر پرایمری  یافت میشود.

یکی از بهترین محصولات حاوی نیاسین آمید که تاثیر فراوانی بر پوست دارد و با اکثر پرایمر ها به کار می رود کرم آبرسان هیالرویک اسید بیوآکوا است که برای افزایش خواص پرایمر ها به پوست اضافه میشود.

  • اسید هیالورونیک
  • میکا
  • سنتلا آسیاتیکا
  • آلوئه ورا

هنگام خرید بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک، همیشه به دنبال مواد مرطوب کننده و آبرسان در آن باشید. این باعث می شود پوست شما پوسته پوسته نشود و آرایش تکه تکه به نظر نرسد و در برخی پرایمر ها مواد معدنی مانند سیلیس، مس، روی و آهن برای حمایت از سلامت کلی پوست یافت می شود.

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک

نحوه انتخاب بهترین پرایمر برای پوست های خشک

یکی را بر اساس پایه خود انتخاب کنید

اگر نمی‌خواهید آرایش سنگین و پوسته پوسته‌ای داشته باشید، باید آرایش خود را در هنگام انتخاب پرایمر در نظر بگیرید. همه پرایمرها زیر همه فرمول های فونداسیون صاف نمی نشینند. به عنوان مثال، اگر از آرایش مبتنی بر آب استفاده می کنید، یک پرایمر با فرمول مشابه انتخاب کنید.

مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید

قبل از انتخاب بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک، لیست مواد تشکیل دهنده روی برچسب محصول را بررسی کنید. محصولی که می‌خرید باید پوست را هیدراته کند، عیوب شما را محو کند و رنگ پوست شما را روشن کند. به دنبال مواد غنی کننده مانند گلیسیرین، سیلیکون، آلوئه ورا، اسید هیالورونیک و ویتامین E باشید.

بافت را در نظر بگیرید

همچنین بافت پرایمر خود را در نظر بگیرید. آنها در اشکال مختلف مانند کرم و ژل موجود هستند. نمونه ها را بررسی کنید و متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر پوست مختلط دارید، ممکن است فرمول سبک ژل یا آب را ترجیح دهید، در حالی که افرادی که پوست بسیار خشکی دارند ممکن است بخواهند از روش کرم استفاده کنند.

بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک

خلاصه

پرایمرها باعث چسبندگی، ماندگاری و صاف شدن پوست می شوند و بهترین مارک پرایمر برای پوست خشک، پرایمر آبرسانی است که حاوی موادی همچون آلوئه ورا، نیاسین امید، روغن دانه انگور، عصاره های گیاهی، نارگیل، میکا و اسید هیالرونیک باشد و روی پوست حساسیتس ایجاد نکند و به شما پوستی اماده برای آرایش هدیه بدهد تا بهترین نتیجه را از آرایش بگیرید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها