دانستنی های سلامت زنان

بهترین مارک کاندوم کدام است؟

بهترین مارک کاندوم

امروزه بسیاری از افراد در هنگام برقراری روابط جنسی خود از کاندوم استفاده می کنند. به همین دلیل شرکت های بهداشتی مختلف اقدام به تولید بهترین مارک کاندوم می کنند.

بهترین مارک کاندوم توسط مصرف کننده آن تعیین می شود. برخی از کاندوم ها با شرایط ویژه برای برخی از افراد مناسب تر هستند و ضمن پیشگیری از انتقال بیماری ها سبب بیشتر شدن لذت برقراری روابط جنسی در افراد می شوند.

شرکت های متفاوت بهداشتی در کشورهای مختلف جهان و همچنین داخل ایران اقدام به تولید انواع کاندوم ها با رنگ ها و ویژگی های مختلف می کنند که ما در اینجا به معرفی آنها می پردازیم.

معرفی ویژگی های کاندوم کدکس:

بدون شک بسیاری از افراد بهترین مارک کاندوم را کدکس می نامند. انواع مختلف کاندوم های کدکس، طرفداران زیادی در ایران و جهان دارند.

کاندوم های کدکس توسط شرکت های بهداشتی کشور چین تولید می شوند، چینی ها سعی کرده اند این کاندوم ها را با قیمت های مناسب و ویژگی های بهداشتی خوبی وارد بازار کنند.

جنس کاندوم های برند کدکس از لاتکس کاملا طبیعی می باشد، به همین دلیل از ایجاد حساسیت های پوستی در افراد مختلف جلوگیری می کند و مانع عفونت و سوزش در آلت تناسلی مردان و واژن خانم ها می شوند.

این کاندوم های عاری از مواد پلاستیکی، خاصیت ارتجاعی بسیار خوبی دارند و به دلیل سه لایه بودن، به هیچ وجه پاره نمی شوند.

این برند دارای انواع کاندوم های خاردار، ساده، تاخیری، شفاف، حلقوی، تنگ کننده با طعم های مختلف و … می باشد.

استقبال از کاندوم های خاردار برند کدکس نسبت به دیگر کاندوم های تولید شده توسط این برند بیشتر می باشد.

خارهای موجود در کاندوم های کدکس نسبت به خارهای بقیه کاندوم ها با برندهای مختلف، بزرگتر می باشند.

با این حال این خارهای بزرگ، بسیار نرم هستند و سبب اذیت کردن واژن زنان نمی شوند، چون دارای مواد روان کننده می باشند و به خوبی می توانند سبب افزایش لذت در هنگام برقراری روابط جنسی شوند.

این کاندوم ها به خوبی می توانند سبب افزایش جریان خون در آلت تناسلی افراد شوند. کاندوم های برند کدکس از عصاره های میوه های گرم تشکیل شده اند و می توانند لذت رابطه جنسی را افزایش دهند.

معرفی ویژگی های کاندوم ساگامی:

برخی از افراد نیز ساگامی را بهترین مارک کاندوم معرفی می کنند. این کاندوم نیز توسط شرکت های تولید کننده محصولات بهداشتی کشور ژاپن تولید و وارد بازار می شود.

این نوع کاندوم دارای لایه نازکی از پلی یورتان می باشد و در عین نازک بودن دارای استحکام بسیار خوبی می باشد. همچنین افرادی که دچار حساسیت های پوستی هستند، به راحتی می توانند از این نوع کاندوم استفاده کنند.

نازکی و ضخامت کم این کاندوم سبب شده است که نوعی کاندوم گرم کننده نیز محسوب شود و افراد بتوانند گرمای بدن خود را به یکدیگر منتقل کنند، در این صورت از انجام رابطه جنسی لذت بیشتری می برند.

کاندوم ساگامی با محیط زیست سازگاری خوبی دارد و از نظر طولی نیز کشش مناسبی دارد و به راحتی پاره نمی شود.

بهترین مارک کاندوم

معرفی ویژگی های کاندوم ایکس دریم:

این کاندوم توسط شرکت بهداشتی ایکس دریم در ایران ساخته می شود که توانسته است در بازار ایران و خاورمیانه جای خوبی برای خود باز کند به همین دلیل بهترین مارک کاندوم ایرانی محسوب می شود.

این کاندوم دارای عصاره های گیاهی زیادی می باشد و می تواند به خوبی نقش یک کاندوم تاخیری را بازی کند و از زودانزالی جلوگیری کند.

گفتنی است که بنزوکائین یک ماده گیاهی و لیدوکائین یک ماده شیمیایی می باشد، بنزوکائین و لیدوکائین از ایجاد حساسیت در حین برقراری روابط جنسی جلوگیری می کنند.

کاندوم های ایرانی ایکس دریم دارای عصاره های گیاهی و طبیعی بنزوکائین می باشند.

قابل ذکر است که کاندوم های تاخیری و خاردار ایکس دریم دارای طرفداران بیشتری می باشند، زیرا به خوبی می توانند سبب برآورده شدن نیازهای افراد در حین انجام برقراری روابط جنسی شوند.

معرفی ویژگی های کاندوم شادو:

یکی دیگر از برندهای کاندوم موجود در بازار انواع کاندوم های شفاف، تاخیری، حلقوی و خاردار شادو می باشد.

کاندوم های این برند از جنس لاتکس های کاملا طبیعی می باشند. این کاندوم ها دارای مخازن ذخیره می باشند و این مورد امنیت استفاده از آنها را بیشتر کرده است.

قابل ذکر است که این کاندوم ها با وجود ضخامت کم، دارای مقاومت خوبی هستند، کاندوم های خاردار این برند از طرفداران بیشتری برخوردار هستند زیرا حباب های برجسته آنها به خوبی می توانند سبب تحریک افراد در حین برقراری روابط جنسی شوند.

معرفی ویژگی های کاندوم کاپوت:

کاپوت از نظر بسیاری از مردم بهترین مارک کاندوم می باشد. برند کاپوت سال ها است که در زمینه تولید مواد بهداشتی و انواع کاندوم ها با رنگ ها، شکل ها و سایزهای مختلف فعالیت می کند.

این شرکت از مواد مناسبی برای تهیه وسایل بهداشتی مختلف استفاده می کند و افراد می توانند با خیال آسوده از انواع محصولات آن استفاده کنند.

برند کاپوت می تواند انواع کاندوم های خاردار و بدون خار، تاخیری و نازک را تولید کند تا هر فردی با هر ویژگی جنسی بتواند از کاندوم های تولید شده توسط این شرکت استفاده کند.

گفتنی است که قیمت این کاندوم ها نسبت به قیمت کاندوم های ساگامی بسیار مناسب تر می باشد، در ضمن این کاندوم ها دارای عصاره های گیاهی مختلفی هستند و علاوه بر افزایش میل جنسی در افراد می توانند به تنظیم هورمون های جنسی زنان و مردان بپردازند.

کاندوم های تاخیری تولید شده توسط این شرکت نسبت به دیگر کاندوم های تولیدی آن، فروش بیشتری دارند، زیرا به خوبی از زود انزالی در افراد جلوگیری می کنند و لذت رابطه جنسی را در آنها چند برابر می کنند.

 

بهترین مارک کاندوم

معرفی ویژگی های کاندوم تروجان:

این نوع کاندوم توسط شرکت های بهداشتی آمریکایی تولید می شود، جنس آن از لاتکس کاملا طبیعی می باشد، این کاندوم به خوبی از انتقال بیماری های مقاربتی جلوگیری می کند و به پیشگیری از بارداری کمک می کند.

کاندوم های تروجان دارای انواع مواد روان کننده می باشند و بیشتر بر افزایش لذت انجام رابطه جنسی توسط زنان تمرکز کرده است.

معرفی ویژگی های کاندوم چرچیلز:

برند چرچیلز نیز یکی دیگر از بهترین برندهای کاندوم های موجود در بازار می باشد.

برند چرچیلز به ساخت بسیاری از کاندوم های تاخیری، ساده، حلقوی، خاردار و … مشغول است. اما کاندوم های خاردار این برند دارای طرفداران بیشتری می باشد، کاندوم های خاردار چرچیلز دارای خاصیت ارتجاعی بالایی می باشند و دیرتر پاره می شوند.

کاندوم های تولید شده توسط این شرکت دارای عصاره های کاملا گیاهی و طبیعی می باشند، استفاده از وانیل در ساخت این کاندوم ها سبب شده است که دارای بوی خوشی باشند.

جنس کاندوم های چرچیلز از لاتکس طبیعی می باشد و به همین دلیل مانع بروز حساسیت در افراد مختلف می شود.

گفتنی است که کاندوم خاردار چرچیلز، نوعی کاندوم تاخیری نیز محسوب می شود و از زودانزالی در افراد جلوگیری می کند.

معرفی ویژگی های کاندوم بونیتو:

این کاندوم از ضخامت بسیار کمی برخوردار می باشد، براساس تکنولوژی های روز تولید و آزمایش شده است، کاندوم بونیتو از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

جنس این نوع کاندوم از لاتکس طبیعی می باشد و به دلیل استفاده از میکرولاتکس دارای ضخامت فوق العاده ای می باشد و با وجود نازکی به راحتی پاره نمی گردد.

معرفی ویژگی های کاندوم اورز:

خیلی از افراد بهترین مارک کاندوم را کاندوم های ساخت کشور آلمان می دانند. کاندوم اورز ساخت کشور آلمان می باشد و توسط سازمان استاندارد بهداشت ایران نیز تایید شده است.

گفتنی است که واژن برخی از خانم ها بسیار تنگ و حساس می باشد و به همین دلیل آنها در هنگام برقراری روابط جنسی درد زیادی را تحمل می کنند، این کاندوم برای برقراری روابط جنسی بدون درد مناسب می باشد.

این برند آلمانی سازنده انواع کاندوم های خاردار می باشد، کاندوم های خاردار می توانند به خوبی به تحریک بیشتر خانم ها بپردازند.

کاندوم اورز از لاتکس های کاملا طبیعی ساخته شده است، دارای مخزنی برای ذخیره منی می باشد و شامل مواد روان کننده مناسب و طبیعی است.

معرفی ویژگی های کاندوم فیستا:

این کاندوم از نوع کاندوم های خاردار می باشد که می تواند به خوبی سبب لذت بیشتر زنان و مردان در هنگام برقراری روابط جنسی شود.

گفتنی است منظور از خار، حباب هایی از جنس لاتکس می باشند که بر روی کاندوم ها تعبیه شده اند که می توانند سبب تحریک بیشتر واژن خانم ها شوند.

قابل ذکر است که این کاندوم ها از عصاره های گیاهی بنزوکائین تشکیل شده اند و دارای اثرات ضد حساسیتی می باشند.

خارهای موجود در این کاندوم ها دارای مواد روان کننده هستند، خارهای این کاندوم ها از ایجاد صدمه به محیط داخلی واژن جلوگیری می کنند.

در ساخت این نوع کاندوم خاردار از مقداری مواد بی حس کننده نیز استفاده شده است تا سبب به تاخیر انداختن انزال زودرس در افراد شوند. در این صورت مدت زمان برقراری رابطه جنسی در آنها زیاد می شود و افراد لذت بیشتری می برند.

گفتنی است که برقراری روابط جنسی و به ارگاسم رسیدن افراد، سبب تعادل در ترشح هورمون های جنسی و همچنین شادابی پوست بدن و روحیه آنها می شود.

قابل ذکر است که کاندوم خاردار فیستا دارای بو و طعم خوش توت فرنگی می باشد و همین ویژگی میزان فروش آن را بیشتر کرده است.

معرفی ویژگی های کاندوم دورکس:

دورکس را می توان یکی از انواع بهترین مارک کاندوم معرفی کرد. این کاندوم نوعی کاندوم تاخیری محسوب می شود و دارای ویژگی های مثبت زیادی می باشد و افراد زیادی برای جلوگیری از زودانزالی و طولانی کردن روابط جنسی خود از این نوع کاندوم استفاده می کنند.

این کاندوم که توسط شرکت های بهداشتی کشور انگلیس تولید می شود دارای انواع ژل ها و روان کننده ها می باشد و به خوبی می تواند سبب مرطوب شدن ناحیه واژن زنان شود.

گفتنی است که کاندوم دورکس یکی از بهترین کاندوم های گرم کننده محسوب می شود.

این کاندوم سبب بیشتر شدن جریان خون در آلت تناسلی افراد می شود و به همین دلیل می تواند سبب افزایش لذت در هنگام انجام روابط جنسی شود.

معرفی انواع مختلف کاندوم ها

حالا که با انواع بهترین مارک کاندوم موجود در بازار آشنا شدیم، می توانیم به معرفی انواع کاندوم ها بپردازیم. افراد مختلف بر اساس نیازهای خود سعی می کنند از انواع کاندوم ها استفاده کنند.

کاندوم گرم کننده:

این کاندوم به خوبی می تواند با دمای طبیعی بدن سازگار باشد. این کاندوم دارای روان کننده هایی است که می تواند مانع ایجاد درد در حین برقراری روابط جنسی شود.

کاندوم خاردار:

یکی از پرطرفدارترین کاندوم ها، نوع خاردار آنها می باشد. این کاندوم ها دارای خارهای ریز و درشت( حباب) در داخل و خارج خود هستند که می توانند به تحریک بیشتر زنان و مردان در حین انجام رابطه جنسی بپردازند.

کاندوم تاخیری:

این نوع کاندوم برای افرادی که زود به انزال می رسند، مناسب می باشد. این کاندوم دارای مقداری مواد بی حس کننده می باشد و می تواند سبب طولانی شدن مدت زمان ارگاسم در افراد مختلف به خصوص آقایان شود.

نحوه شناسایی بهترین مارک کاندوم

حالا که با تمامی کاندوم ها و ویژگی های مارک های مختلف کاندوم های موجود در بازار آشنا شدیم، می توانیم به بررسی بهترین مارک کاندوم برای هر فردی بپردازیم.

هر فردی با توجه به هدف خاصی از کاندوم استفاده می کند. به همین دلیل به دنبال بهترین مارک کاندوم برای برآورده شدن نیازهایش می رود.

برخی از افراد از کاندوم با هدف پیشگیری از بارداری استفاده می کنند، ویژگی پیشگیری از بارداری در تمامی کاندوم ها با مارک های مختلف وجود دارد.

اما برخی از کاندوم ها مانند کاندوم هایی با مارک های کاپوت و کدکس استحکام بیشتری دارند و پاره نمی شوند.

البته در این میان نحوه استفاده درست از کاندوم نیز می تواند در استحکام و پارگی آن نقش آفرین باشد. به طوری که بهترین کاندوم ها دارای مخزن ذخیره ای برای نگهداری منی می باشند، افراد باید سعی کنند که این مخزن خالی از هوا باشد تا کاندوم در حین برقراری رابطه جنسی پاره نشود.

برخی از افراد به دنبال کاندوم هایی هستند که هیچگونه حساسیت پوستی برای آنها ایجاد نکند، این افراد باید از کاندوم هایی که از لاتکس های طبیعی ساخته شده اند، استفاده کنند.

کاندوم هایی با مارک های کدکس، ساگامی و کدکس بهترین کاندوم ها برای این افراد می باشد.

در این میان برخی از افراد به دنبال بهترین مارک کاندوم که خاصیت ارتجاعی مناسبی دارد، می باشند.

مارک های کدکس، کاپوت، دورکس و ساگامی دارای کاندوم هایی با خاصیت ارتجاعی مناسب هستند و برای تمام سنین مناسب می باشند.

همچنین برخی از افراد قصد دارند با استفاده از کاندوم، لذت رابطه جنسی خود را افزایش دهند. این افراد باید به دنبال کاندوم های خاردار بروند.

بهترین کاندوم ها با مارک های کدکس، فیستا، اورز و کاپوت دارای کاندوم های خاردار و طعم دار می باشند. این مارک ها دارای انواع کاندوم های خاردار ریز و درشت می باشند.

در این میان برخی از افراد با هدف طولانی شدن مدت زمان رابطه جنسی و جلوگیری از زودانزالی از کاندوم استفاده می کنند. این افراد می توانند از کاندوم های تاخیری چرچیلز، کاپوت و کدکس استفاده کنند.

کلام آخر درباره بهترین مارک کاندوم

در پایان می توانیم بگوییم که تنوع زیادی در مارک های کاندوم وجود دارد و افراد می توانند انتخاب های متفاوتی داشته باشند اما باید با توجه به اهداف و شرایط جسمانی خود بهترین کاندوم را خریداری کنند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها