سلامت و زیبایی

بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف

بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف

چین و چروک، خشکی پوست و از بین رفتن شادابی همه از علائم پیری پوست هستند. بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف پیشنهاد ما به شما است تا از پوست خود در برابر آثار پیری محافظت کنید.

پوست ناحیه چشم سریع تر از بقیه صورت پیر می شود و می تواند شما را تا 20 سال پیرتر نشان دهد، زیرا نازک ترین قسمت پوست با کمترین خاصیت ارتجاعی و رطوبت است. خطوط ظریف و چین و چروک ها پوست دور چشم بزرگترین نگرانی 86 درصد از زنان است. این نگرانی با چین و چروک، پف، حلقه های تیره زیر چشم همراه است. بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع تیرگی و پف همانند پچ های زیر چشم، که برای کاهش آثار پیری طراحی شده اند را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

آنچه در این مطلب می خوانید: نمایش

بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف یا کرم صورت؟

کرم‌های دور چشم با کرم‌های صورت فرق می‌کنند، زیرا کرم های دور چشم به‌طور خاص برای پوست ظریف دور چشم ساخته شده‌اند. استفاده از کرم های دور چشم برای مرطوب نگه داشتن پوست بسیار مهم است. به علاوه، برخی از کرم های دور چشم طبیعی حاوی روشن کننده هایی هستند که تیرگی زیر چشم را پوشانده و به شما کمک می کنند شاداب تر به نظر برسید.

نحوه استفاده از کرم دور چشم

اغلب مردم فراموش می کنند که استفاده صحیح از کرم دور چشم به اندازه انتخاب بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف مهم است. متخصصان توصیه می کنند هر روز صبح و شب از کرم دور چشم استفاده کنید تا رطوبت پوست دور چشم را تامین کنید و پوست را با مواد مخصوص مراقبت از پوست درمان کنید و از پیری زودرس جلوگیری یا اثرات پیری را کاهش داد.

برای تاثیرگذاری بهتر، کرم دور چشم را روی پوست تمیز و خشک (با استفاده از دست‌های تمیز) کل ناحیه مداری چشم (استخوانی که حفره چشم را احاطه کرده است، نه مستقیماً روی پلک‌تان) را قبل از مرطوب‌کننده صورتتان بمالید. کشیدن دور چشم هنگام استفاده از محصولات مراقبت از پوست می‌تواند در دراز مدت باعث ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست شود. کرم دور چشم را به آرامی روی پوست بکشید یا آن را روی پوست بمالید و ضربه بزنید که باعث می شود کرم دور چشم تاثیر بیشتری داشته باشد.

از آنجایی که پوست اطراف چشم نازک‌تر، ظریف‌تر و مستعد حساسیت است، بهتر است از انگشت حلقه خود استفاده کنید تا محصول را به آرامی زیر چشم و اطراف استخوان اربیتال بکشید تا جذب شود، مراقب باشید که پوست را نکشید.

  • با انگشت حلقه، مقداری از کرم دور چشم را به اندازه یک نخود بردارید
  • سپس روی نقطه های کوچکی که از گوشه داخلی چشم شروع می شود به سمت بیرون ضربه بزنید.
  • مرطوب کننده را به آرامی روی پوست بمالید از کشیدن آنها روی پوست خودداری کنید.
  • قبل از انجام روتین بعدی مراقبت از پوست، ۲ دقیقه صبر کنید تا مطمئن شوید که کرم روی پوست شما جذب می‌رود.

بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف

کرم دور چشم را کجا بزنیم؟

بهتر است بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف را از  استخوان ابرو  تا چین‌ها استفاده کنید. اگر کرم دور چشم را روی خط مژه‌تان بمالید، هنگام خواب به داخل چشم‌تان منتقل می‌شود، که تحریک‌کننده است و باعث میشود چشم را بمالید و چشم آسیب ببیند.

چگونه بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف را برای خود پیدا کنیم؟

پاسیخ این سوال به این نکته بستگی دارد که می خواهید کدام مشکل پوست دور چشم را برطرف کنید؟

  • برای چین و چروک و افتادگی، به دنبال فرمول پپتیدها و رتینول باشید.
  • برای سیاهی دور چشم، به دنبال نیاسین آمید یا ویتامین C باشید.
  • برای پف کردگی، به دنبال کافئین باشید.
  • ویتامین K می‌تواند به تیرگی‌های زیر چشم و اسید هیالورونیک با هیدراتاسیون کمک کند.
  • برای درمان مشکلات متعدد ناحیه چشم، به دنبال ترکیبی از موادی باشید که مطابق با نیازهای شما باشد.

چشم ها دریچه‌هایی به روح هستند، چشم ها نه تنها طرز فکر و احساستان را نشان می دهند، بلکه در مورد سلامتی، سبک زندگی و سن شما نیز گوینده ای سرسام آور هستند که به شکل پف، حلقه های تیره، خطوط ریز و چین و چروک حرف های بد خود را می توانند بیان می کنند.

برای جوان سازی ناحیه ظریف دور چشم، به چیزی بیش از چند تکه خیار نیاز دارید، در واقع به یک کرم دور چشم عالی نیاز دارید. ممکن است بخواهید فقط سرم یا مرطوب کننده معمولی خود را روی ناحیه دور چشم بمالید، اما این کار را نکنید، زیرا می تواند چین و چروک دور چشم را بدتر کند.

بهترین کرم های دور چشم ضد چروک، رفع تیرگی و پف دارای روغن های بسیار سنگین با فرمولاسیون های بسیار قوی برای پوست حساس مناسب نیستند، زیرا پوست دور چشم 10 برابر نازک تر از بقیه قسمت های صورت است. برندها به‌طور خاص کرم‌های دور چشم را فرموله می‌کنند تا برای پوست بسیار نازک دور چشم مناسب باشند.

اسید هیالورونیک با خشکی پوست مبارزه کرده و پوست را حجیم می کند. اگر با پف و سیاهی دور چشم دست و پنجه نرم می کنید، کافئین و ویتامین K با انقباض موقت رگ های خونی در ناحیه به عنوان یک درمان سریع عمل می کند.

برای روشن کردن و تحریک تولید کلاژن همچنین برای به حداقل رساندن خطوط ریز، به ویتامین C نیاز دارید، و اگر می خواهید خطوط و چین و چروک‌هایی دور چشم را کاهش دهید، می‌توانید ازکرم دور چشم رتینول دار استفاده کنید.

به طور طبیعی، فرمول‌های مورد علاقه ما آبرسانی را به صورت استاندارد ارائه می‌کنند، خواه صاف‌کننده، حجیم‌کننده، روشن‌کننده، بلندکننده نیز هستند. بهترین کرم دورچشم ضد چروک، رفع تیرگی و پف میتواند برای هر فردی متفاوت باشد چون نیاز پوستی هر دور چشمی متفاوت است.

چرا کرم دور چشم استفاده کنیم ؟

برخی بر این باورند که می‌توانید با استفاده از مرطوب‌کننده معمولی روی پوست دور چشم، در پول خود صرفه‌جویی کنید. اما بسیاری از متخصصان استدلال می کنند که برای پوست ظریف اطراف چشم، از محصولی استفاده کنید که به طور خاص برای دور چشم ساخته شده است،

آیا استفاده از بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی واقعا ضروری است؟

قبل از اینکه شروع به فکر کردن در مورد استفاده از کرم ها یا هر چیز دیگری مانند آن کنید، نگاهی به کارهایی که با مراقبت از پوست خود انجام می دهید بیندازید. هیچ گاه برای استفاده از کرم دور چشم زود نیست، زیرا پوست دور چشم اولین ناحیه‌ای است که خطوط ظریف و چین و چروک را نشان می‌دهد، بنابراین برای کاهش یا از بین بردن آثار پیری باید از بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف استفاده کنید که برای پوست شما فرموله شده است.

چرا به کرم دور چشم جداگانه نیاز داریم؟

پوست نازک اطراف چشم اولین چیزی است که علائم پیری را نشان می دهد، پوست از کلاژن و الاستین تشکیل می شود، که افزایش آن ها باعث شادابی و تند شدن پوست می شود و از پیری، چین و چروک، پف و سیاهی جلوگیری می کند .این همان کاری است که بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف انجام می دهد. با این حال، پوست نازک تحت تاثیر مرطوب کننده های معمولی می تواند بیش از حد تحریک شود. مهم است که مطمئن شویم که کرمی که برای پوست دور چشم ساخته شده است خیلی تحریک کننده نباشد.

غدد چربی کمتری در اطراف ناحیه چشم نسبت به نواحی چرب دیگر پوست صورت وجود دارد. چربی کمتر به معنای افزایش خطر چین و چروک است، بنابراین فکر می‌کنیم برای تغذیه پوست دور چشم به بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف نیاز دارید.

در بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف به دنبال چه موادی باشیم؟

اگر تصمیم دارید یک کرم دور چشم را در روتین مراقبت از پوست خود بگنجانید، طیف گسترده ای از مواد وجود دارد که می توان از آنها برای رفع نگرانی های مربوط به چشم مانند حلقه های تیره، خطوط ریز و پف استفاده کرد. در اینجا چند مورد وجود دارد که باید در بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف به دنبال آن باشید.

1. رتینول

یکی از ترکیباتی که در بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف پیدا میشود رتینول است. رتینول برای کمک به تثبیت ملانوسیت ها [سلول هایی که رنگدانه در پوست ایجاد می کنند] به منظور جلوگیری از هیپرپیگمانتاسیون ضروری است. رتینول لایه درم را ضخیم می‌کند و بافت پوست را بهبود می‌بخشد، خطوط و چین و چروک‌ها را صاف می‌کند و رنگ‌های بنفش پوست را پنهان می‌کند.بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف

2. ویتامین C

از دیگر ترکیباتی که در بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف به کار برده می شود ویتامین C است. این ویتامین یک قهرمان برای روشن کردن پوست و کاهش رنگدانه ها و سیاهی دور چشم است. این ویتامین به روش‌های مختلفی میتواند بر پوست دور چشم موثر باشد، اول اینکه می‌تواند تولید کلاژن را افزایش دهد (برای درم ضخیم‌تر، حجیم‌تر و درشت‌تر)، دوم اینکه ویتامین C آنتی‌اکسیدانی قوی است که می‌تواند به خنثی کردن آسیب اشعه ماوراء بنفش کمک کند. همچنین می‌تواند رنگدانه زیر چشم را کاهش دهد.

3. اسید هیالورونیک

بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف می تواند دارای اسید هیالورونیک باشد که در آبرسانی به چشم های خسته شگفت انگیز عمل می کند.

4. سرامیدها

سرامیدها پوست درونی یا درم را حجیم می کنند. سرامیدها بلوک ساختمانی پوست سالم هستند، آنها به حفظ رطوبت پوست کمک می کنند و عملکرد حفظ مواد را تقویت می کنند تا بدن همه ی موادی را که لازم دارد را در خود نگه دارد. این ترکیب نیز می تواند در بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف به کار برود.

5. کافئین

هنگامی که کافئین روی پوست استفاده می شود، انقباض عروق (انقباض رگ های خونی زیر چشم ما) را تحریک می کند، که می تواند منجر به کاهش پف شود. در بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف، کافئین به مقدار کمی پیدا می شود.

نکات کرم دور چشم

محصولات مراقبتی دور چشم اعم از کرم، پچ و ماسک برا سنین محتلف آماده و تهیه شده است علاوه بر سن نیز عوامل دیگری همچون رنگ پوست و مشکلی که در دور چشم خود دارید و به دنبال حل آن هستید می تواند در انتخاب بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف تاثیر گذار باشد.

بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف

بهترین محصول دور چشم برای سنین 12_19سالگی

این افراد هیچ نیازی به کرم دور چشم  یا هر محصولی برای دور چشم خود ندارند اما باید در دور چشم خود همیشه از ضد آفتاب استفاده کنند و عینک آفتابی UV400 استفاده کنند.

بهترین محصول دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف برای سنین20_30سال

در این افراد نیز نیاز خاصی به استفاده از کرم دور چشم نیست البته به نوع پوست و شادابی پوست نیز بستگی دارد اما به طور عام بهتر است که این افراد از مرطوب کننده هایی استفاده کنند که حاوی اسید هیالورونیک باشد. بهتر است این مرطوب کننده ها دو دفعه در روز استفاده شوند و آن را به آرامی روی پوست بمالید قبل از استفاده روتین از آن مطمئن شوید حساسیتی به آن کرم مرطوب کننده ندارید.بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف

بهترین محصول دور چشم برای سنین 40_30 سال

افرادی که در این گروه سنی قرار دارند علاوه بر استفاده از کرم دور چشم می توانند از مرطوب کننده ها، آنتی اکسیدان ها، ویتامین C و چای سبزاستفاده کنند که این امر باعث می شود که اطراف چشم روشن تر به نظر برسد و پوستی شاداب تر را در اطراف چشم شما می دهد مکانیسم این کار  تسریع تولید کلاژن در پوست است.

اگر در این بازه سنی قرار دارید شب ها از کرم دور چشم استفاده کنید. البته می توانید صبح ها هم دوباره کرم را تجدید کنید برای این منظور از یک کرم دور چشم با فرمولاسیون سبک تر استفاده کنید تا آرایش چشم خراب نشود.

بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف برای ۴۰-۵۰ سالگی

در این سنین سعی کنید از محصولی استفاده کنید که حاوی رتینول باشد تا خطوط ریز دور چشم، بافت و حتی رنگ پوست را بهبود بخشد. همچنین بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف انتخابی شما باید اسید هیالورونیک هم برای حفظ رطوبت پوست داشته باشد. از کرم‌های حاوی رتینول فقط در شب‌ استفاده کنید. اگر پوستتان خشک است می‌توانید در روز از کرم حاوی اسید هیالورونیک برای مرطوب نگه داشتن چشم استفاده کنید.

بهترین محصول دور چشم برای ۵۰-۶۰ سالگی

از کرم‌هایی استفاده کنید که حاوی پپتید باشند. پپتید باعث تحریک و تولید کلاژن پوست می‌شود و خطوط ریز دور چشم را کم می‌کند. عموما این محصولات ملایم هستند بنابراین می‌توانید از آن‌ها دوبار در روز استفاده کنید.

بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف برای ۶۰ سال به بعد

در این سنین شما نیاز به محصولی دارید که حاوی فاکتورها رشد با نام مستعار فاکتورهای رشد اپیدرمال ( EGF) باشند.

فاکتورهای رشد عبارتند از مگاپپتید که باعث رشد سلول های پوستی شده و بیشتر اساس گیاهی دارند. ( به عنوان یک مثال سلولهای بنیادی سیب) و یا به طور مصنوعی تولید می‌شوند. محصولاتی که حاوی فاکتورهای رشد می‌باشند به تولید دوباره پوست کمک کرده و نمای ظاهری خطوط دور چشم و چین و چروک‌ها را بهبود می‌دهند. روزی دوبار از این کرم‌ها استفاده نمایید؛ اگر دورچشمتان کدر است، محصولی که حاوی کافئین است می‌تواند موثر باشد.

بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف

  • یکی از بهترین کرم های دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف، پچ زیر چشم جلبک قرمز و نیاسین آمید ایمیجز است که حاوی نیاسین آمید، عصاره جلبک قرمز و ویتامین C است.این کرم به سبب ترکیبات موجود در آن خاصیت های آنتی اکسیدانی ، ضد تیرگی و سیاهی پوست، رفع چین و چروک، مرطوب کننده و آبرسان را دارد همچنین این کرم کلاژن سازی قوی برای پوست است که میتواند پوست را شاداب و تقویت کند.

 

  • یکی دیگر از بهترین کرم های دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف که امروزه در قالب پچ های دور چشم ارائه می شود پچ دور چشم خاویار بیواکوا است. این پچ به دلیل ترکیبات مغذی خود همچون ویتامین E، C، عصاره خاویار و رتینول، جزو پچ های مغذی آنتی اکسیدانی قوی به حساب می آید. این پچ ها نیز مانند دیگر کرم های دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف ضد پیری، نرم کننده، روشن کننده، مرطوب کننده، آبرسان، ضد سیاهی و پف هستند این پچ پاسخی مناسب به نیاز های پوست زیر چشم نیز هست.

 

  • کرم بعدی که به عنوان یکی از بهترین کرم های دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف شناخته می شود کرم دور چشم ضد پیری عسل بیوآکوا است. این کرم محصولی کاملا طبیعی است که از روغن های معدنی، عصاره عسل و موم زنبور ساخته شده و نیکوتین آمید و هیالورونیک اسید نیز در آن موجود است. این کرم نیز همانند سایر دیگر کرم های دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف از بین برنده آثار پیری، مرطوب کننده، آبرسان و ضد چین و چروک در ناحیه دور چشم است جدا از این خواص کرم دور چشم ضد پیری عسل بیوآکوا خاصیت کشسانی پوست و لیفت پوست دور چشم را نیز دارد که این کرم را خاص تر می کند.

 

  • از دیگر محصولاتی که به عنوان بهترین کرم ضد چروک، رفع سیاهی و پف شناخته می شود کرم طلا دور چشم ایمیجز است. این کرم نیز مانند سایر کرم های دور چشم خاصیت های از بین برنده آثار پیری، مرطوب کننده، آبرسان و ضد چین و چروک را دارد. همچنین چندین ویژگی دارد که آن را متمایز تر از بقیه کرم های دور چشم می کند تقویت پوست دور چشم، نرم کننده، افزایش خاصیت کشسانی و از بین برنده گودی زیر چشم از ویژگی های آن است کرم طلا دور چشم ایمیجیز به واسطه ترکیباتی همچون عصاره مخمر، طلا و گلیسیرین در مقابله با پف و تیرگی دور چشم آثار شگفت انگیزی دارد.

بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف

  • کرم دور چشم بیو آکوا یکی دیگر از بهترین کرم های دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف است که به دلیل داشتن گلیسیرین، رتینول و هیالرونیک اسید در خود، جدا از خواص معمول کرم های دور چشم مثل از بین برنده آثار پیری، مرطوب کننده، آبرسان و ضد چین و چروک در ناحیه دور چشم، دارای خواص دیگری مانند ضد تیرگی، روشن کننده، ضد گودی، ضد پف، افزایش انرژی و جوانسازی پوست است. این کرم به همین خواص بسنده نکرده و از آن ها فراتر رفته و خط های ریز دور چشم را نیز به حداقل می رساند.

 

  • یکی دیگر از بهترین کرم های دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف، کرم دور چشم گل داوودی بیوآکوا است. این کرم دارای خواص از بین برنده آثار پیری، مرطوب کننده، آبرسان و ضد چین و چروک در ناحیه دور چشم است همچنین از خواص آن می توان به سفید کنندگی، از بین برنده تیرگی و سیاهی دور چشم، تقویت پوست و ترمیم آثار خشکی اشاره کرد. که این کرم را به یکی از بهترین کرم های دور چشم ایران و اروپا تبدیل کرده است.

بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف

  • هفتمین محصولی که می خواهیم معرفی کنیم که یکی دیگر از بهترین کرم های دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف ساخته شده در جهان است که توانسته کسانی که از آن استفاده کرده اند را شگفت زده کند، کرم مرطوب کننده و تقویت کننده دور چشم انار وان اسپرینگ است. این کرم به واسطه ترکیبات طبیعی خود همچون انار همه خواص یک کرم دور چشم را دارد که می توان به مرطوب کنندگی، کاهش سیاهی و تیرگی، آبرسان، کاهش آثار پیری، ضد گودی، ضد پف، ضد چین و جروک، افزایش خواص کشسانس پوست، لیفت پوست دور چشم، تقویت بافت پوست و کاهش خطوط ریز دور چشم اشاره کرد.

کرم مرطوب کننده و تقویت کننده دور چشم انار وان اسپرینگ به واسطه این خواص یکی از بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف است که هر کس که از آن استفاده کرده را شگفت زده کرده است.

 

این اسنس هم خاصیت بهترین کرم های دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف را دارد و به واسطه ترکیباتی چون کافئین، عصاره جو دو سر، عصاره مروارید، گلیسیرین، عصاره انگور، عصاره رزماری، ویتامین K و C، بافت پوست را تقویت، کاهش آثار پیری، ضد چروک، رفع سیاهی، ضد پف، فوق مرطوب کننده ، لیفیت پوست دور چشم، جذب سریع و مناسب برای ماساژ پوست است.

این اسنس توانسته است همه خصوصیات بهترین کرم دور چشم ضد چروک، رفع سیاهی و پف را در خود جای بدهد و انتخابی مقرون به صرفه است.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها