سلامت و زیبایی

بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی

بهترین کرم ضد چروک

افزایش سن فرایند خوشایندی نیست و باعث نگرانی افراد و در نتیجه جستجوی آن ها برای خرید بهترین کرم ضد چروک می شود. پیری پوست روندی عادی است که با افزایش سن رخ می دهد. وقتی سن بالا می رود، بدن دیگر مانند قبل قادر به تولید کلاژن نیست و همین امر سبب می شود پوست نتواند زیبایی و طراوت خود را حفظ کند و به مرور زمان شکسته می شود. این شکستگی به صورت چروک بر روی پوست ظاهر می شود. پوست در زیبایی انسان نقش بسیار مهمی دارد. در واقع هر چقدر پوست شفاف تر و درخشان تر باشد، فرد زیباتر به نظر می رسد. بنابراین یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از ایجاد چین و چروک بر روی بافت پوست و کاهش روند پیری پوست، استفاده از بهترین کرم ضد چروک است. در این مقاله شیوه استفاده از بهترین کرم ضد چروک، فواید استفاده از بهترین کرم ضد چروک و… را برای شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید صحیح ترین انتخاب را داشته باشید واز بهترین کرم ضد چروک، موثر ترین نتیجه ممکن را بگیرید.

چه عواملی باعث ایجاد چین و چروک و پیری در پوست می شوند؟

علاوه بر افزایش سن که اصلی ترین دلیل ایجاد چین و چروک در صورت است، عامل های دیگری هم هستند که عمل پیری پوست و چروک شدن را سرعت می دهند و استفاده از بهترین کرم ضد چروک را افزایش می دهند. این عوامل به شرح زیرند:

  • قرارگیری در معرض آفتاب ( اشعه آفتاب به DNA سلولهای پوست آسیب وارد می کند و سبب بروز چروک می شود)
  • سیگار
  • مصرف الکل
  • آلودگی هوا
  • استرس و اضطراب

بهترین کرم ضد چروک کرم ضد چرک چیست و چه کاربردی دارد؟

بهترین کرم ضد چروک نیز درواقع چین و چروک ها را از بین نمی برند بلکه حاوی ترکیباتی است که به وسیله پاکسازی سلول های مرده، تغذیه و آبرسانی به پوست و بهتر کردن ظاهر کلی پوست کمک می کنند تا پوست صاف تر و جوانتر به نظر برسد. کرم ضد چروک به طور کل اثربخشی آنتی اکسیدان ها را درون پوست افزایش می دهد و یا غدد پوستی را برای تولید سبوم یا همان چربی پوستی تحریک می کند.

اگر بخواهیم در مورد کرم ضد چروک با زبانی ساده صحبت کنیم، باید بگوییم این کرم ها مرطوب کننده های قوی هستند که در آن ها ترکیبات فعال به کار رفته است که به کلاژن سازی پوست کمک می کنند و همین امر سبب می شود پوست ظاهری زیبا و شاداب پیدا کند. کرم های ضد چروک به صورت های مختلفی اثر می گذارند. برخی از آن ها با کلاژن سازی پوست را تحریک می کنند و این چنین باعث کاهش چین و چروک صورت و افزایش قدرت بازسازی و ترمیم سلول های پوستی می شوند.

اگر نمی دانید که کدام ضد چروک را انتخاب کنید، راهنمایی ما به شما، امتحان ماسک شب حلزون و جنسینگ ‌ونزن است. این ماسک از ترکیب مخاط حلزون و جینسینگ طبیعی ساخته شده و آبرسان قوی و کلاژن ساز قوی و ضد چروک قوی است. جنسینگ یکی از قدرتمند ترین ترکیبات فعال طبیعی برای تحریک کلاژن سازی پوست است. عصاره جنسینگ به کاهش آثار پیری، کاهش لک و بهبود رنگ پوست، مبارزه با آکنه بهبود ناهمواری های سطح پوست و تقویت بافت پوست کمک می کند. همچنین این ماسک به علت اینکه حاوی ترسحات حلزون می باشد قدرت آبرسانی و رطوبت رسانی این ماسک شب به قدری بالاست که تا چند ساعت بعد از استفاده، تازگی و نرمی و رطوبت پوست کاملا احساس می شود. وجود این دو ترکیب در کنار هم ماسک شب حلزون جنسینگ ونزن را به یکی از بهترین ماسک های شب تبدیل کرده است.

از دیگر خواص این ماسک ضد چروک می توان به وجود ترکیبات فعال در فرمولاسیون آن اشاره کرد. ترکیبات فعا این ماسک، از سلول های پوست در برابر تخریب و پیری زودرس محافظت کرده و دیواره های مویرگی را تقویت می کند. همچنین این ماسک مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین می کند، رنگ پوست خود را سفید و درخشان می کند، از ایجاد چروک، آکنه، جوش و سایر مشکلات دیگر پیشگیری می کند و از همه مهم تر به دلیل تقویت کلاژن سازی پوست بافت پوست را فوق العاده جوان و محکم می کند.

بهترین کرم ضد چروک

انواع کرم های ضد چروک

سردسته كرم های ضد چروک، كرم های اسید میوه است. تركیبات اسید میوه سلول های لایه درم پوست را تحریك می كنند تا كلاژن سازی و ساخت الاستین زیاد شود. اسیدهای میوه از میوه های طبیعی گرفته می شوند. یکی از انواع کرم های ضد چروک اسید میوه، حاوی تركیبات ترتینوئین است.

دسته دیگر از كرم های ضد چروک كه به تازگی مورد استفاده قرار می گیرد، كرم های حاوی اسید هیالورونیك است. هیالورونیك اسید ماده ای است كه در لایه درم پوست قرار دارد و كم شدن آن باعث خشکی پوست و به وجود آمدن چروك می شود. این دسته از بهترین کرم ضد چروک با افزایش آب پوست، موجب افزایش کلاژن سازی پوست می شوند. زیرا ماده اصلی سازنده کلاژن، آب است.

بهترین کرم ضد چروک حاوی چه ترکیبانی می باشد؟

  • ویتامین E
  • اسیدهای هیدروکسی( از جمله آلفا هیدروکسی اسیدها، بتاهیدروکسی اسیدو پلی هیدروکسی اسید که شامل گلیکولیک، سیتریک و اسید لاکتیک می شوند)

این مواد به لایه برداری پوست کمک می کنند. استفاده از یک محصول حاوی AHA به طور منظم پوست شما را برای روشن می سازد و مشکلات پوستی را از بین می برد. AHA ها که شامل اسیدهای هیدروکسیل بتا و پلی هیدروکسی اسیدها نیز هستند، در کاهش خطوط ریز و چین و چروک موثرند.

  • رتینول

رتینول یکی از مشتقات ویتامین A است و به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد، برای کاهش چین و چروک ها در بهترین کرم ضد چروک استفاده می شود.

  • تریتینوئین

ترتینوئین شكل تغییر یافته ویتامین A است و اثراتی شبیه آن را بر روی پوست می گذارد و برای درمان آکنه و صدمات ناشی از خورشید مورد استفاده قرار گیرد. ترتینوئین درمان اصلی جوش های زیرپوستی است و همچنین می تواند در بهبود چروك ها نیز بسیار موثر باشد، چون در دراز مدت روی سنتز كلاژن تاثیر می گذارد. در واقع تاثیر ترتینوئین روی كلاژن سازی 9 ماه بعد از مصرفش اتفاق می افتد.

بهترین کرم ضد چروک

  • آلفا لیپوئیک اسید

این ماده یک آنتی اکسیدان است و اثر سایر آنتی اکسیدان ها را بر روی پوست نیز افزایش می دهد. همچنین می تواند پوست مرده را لایه برداری می کند و اثر رادیکال های آزاد را خنثی می کند.

  • کوآنزیم

کو آنزیم سلول های تولید انرژی را تنظیم می کند. همچنین می توان از آن برای درمان آسیب آکنه و نور خورشید نیز استفاده کرد.

  • ایزوفلاون

ایزوفلاون ها در عصاره سویا یافت می شود و اثری شبیه استروژن ایجاد می کنند. نقشی که آن ها در سلامت پوست دارند این است که از ظاهر شدن خطوط ریز و لکه های ناشی از بالا رفتن سن جلوگیری کنند.

  • ویتامین C

ویتامین سی یک آنتی اکسیدان قوی است و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. زیرا رادیکال های آزاد و یا مولکول های اکسیژن ناپایدار سلول های پوست را می شکنند و باعث چین و چروک می شوند. بنابراین ویتامین C می تواند به محافظت از پوست در برابر آفتاب و کاهش خطوط و چین و چروک کمک کند.

  • پپتیدها

این مولکول ها به طور طبیعی در موجودات زنده وجود دارند و در در سلول های پوست تولید می شوند و به التیام زخم ها کمک می کنند. برخی از پپتیدها قادر به تولید کلاژن هستند و مطالعات نشان داده است که این مواد باعث بهبود بافت و چین و چروک پوست می شوند.

بهترین کرم ضد چروک

  • عصاره چای سبز

چای سبز به علت خاصیت آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی که دارد، می تواند صدمات را درمان و ترمیم کرده و حتی از آسیب به پوست جلوگیری کند. به همیین علت در بهترین کرم ضد چروک از عصاره چای سبز استفاده می شود.

  • عصاره هسته انگور

هسته انگور دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است و به تولید کلاژن کمک می کند.

  • نیاسین آمید

نیاسین آمید مرطوبت پوست را به دام می اندازد و به به کاهش اتلاف آب در پوست کمک می کند. زمانی که میزان رطوبت و آب پوست به اندازه کافی باشد باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست می شود.

چه مدت پس از استفاده بهترین کرم ضد چروک، نتیجه آن را مشاهده می کنیم؟

تحریك سلول های پوستی برای ساخت كلاژن تقریبا یك فرآیند بلندمدت است و در ماه های اول استفاده از بهترین کرم ضد چروک احتمالا هیچ تغییری مشاهده نخواهید كرد. همچنین مدت زمان اثر گذاری و نتیجه دهی بهترین کرم ضد چروک، به نوع پوست و شدت آسیب فرد نیز بستگی دارد. اگر چروک های پوستی عمیق باشند، بهترین کرم ضد چروک عمیق تر شدن این چروک ها را کنترل می کند و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند که کمتر آسیب ببیند. اگر پوست آسیبی ندیده باشد و مصرف کرم ضد چروک به موقع آغاز شود می تواند از آسیب دیدن پوست جلوگیری به عمل آورد و سلامت آن را حفظ کند.

بنابراین فرد باید صبور بوده و به طور منظم و دراز مدت از بهترین کرم ضد چروک استفاده كند تا كلاژن سازی در پوست اتفاق بیفتد. بعد از 5 تا 6 ماه از شروع استفاده از بهترین کرم ضد چروک علائم بهبود كم كم خود را نشان می دهند، بنابراین اگر می خواهید تاثیر بهترین کرم ضد چروک را ببینید باید كمی صبر داشته باشید. البته دقت داشته باشید استفاده مرتب و منظم زمانی نتیجه می دهد که شما از یک کرم ضد چروک استاندارد و با کیفیت استفاده کرده باشید.

بهترین کرم ضد چروک

در انتخاب بهترین کرم ضد چروک به چه چیز هایی باید توجه داشته باشیم؟

انتخاب بهترین کرم ضد چروک، شامل چندین گام می شود:

  • اولین گام، شناخت دقیق نوع پوست و شرایط آن است.
  • گام دوم در نظر گرفتن سن
  • گام سوم شرایط ظاهری پوست است. ممکن است برخی در سن ۵۰ سالگی، در اثر فشار و استرس زیاد چروک هایی به میزان یک فرد ۶۰ ساله داشته باشند. این افراد نیاز به انتخاب یک ضد چروک قوی و در کنار آن تغییر در عادات رفتاری دارند.
  • گام چهارم خواندن ترکیبات موجود در بهترین کرم ضد چروک می باشد تا مطمئن شوید فاقد موادی باشد که به آن حساسیت داشته باشید و همچنین حاوی موادی متناسب با نیاز پوستی تان باشد.
  • گام پنجم توجه به قیمت محصول می باشد. حواستان باشد هزینه ای که برای بهترین کرم ضد چروک صرف می کنید، معقول باشد. زیرا ارتباطی بین قیمت محصول و اثربخشی آن وجود ندارد. بالاتر بودن قیمت محصول ضد چروک به معنی اثربخشی بیشتر آن نسبت به محصولات ارزان تر نمی باشد.
  • گام ششم توجه به دوز بهترین کرم ضد چروک است. هر چه دوز بهترین کرم ضد چروک کمتر باشد، در مدت زمان طولانی تری اثر خود را نشان می دهد.
  • در گام هفتم چک کنید که تعداد مواد موثر موجود در بهترین کرم ضد چروک به حد کافی باشد. زیرا داده هایی در دست نیست که نشان دهد افزودن دو یا سه ماده موثره همزمان با هم در یک محصول می تواند اثربخشی آن را چند برابر کند.
  • بهترین کرم ضد چروک

بهترین سن برای استفاده از  بهترین کرم ضد چروک

به طور کلی ساخت کلاژن در بدن از 30 سالگی متوقف می شود. ولی این امر در همه نژادها و کشورها به یک شکل نیست و امکان دارد توقف ساخت کلاژن در بعضی نژادها زودتر و در بعضی نژادها دیرتر شروع شود. بنابراین اینکه چه زمانی از بهترین کرم ضد چروک استفاده نمایید به نوع پوست فرد و میزان خشکی آن نیز بستگی دارد. ممکن است فردی با پوست بسیار خشک، این چروک‌ ها را حتی از سن ۲۵ سالگی نیز داشته باشد. کارشناسان سلامتی پوست توصیه می کنند استفاده از کرم ضد چروک از 30 سالگی شروع شود تا صدمه زیادی به پوست وارد نشود. اما به به افرادی که پوست بسیار خشک و حساسی دارند پیشنهاد می دهند که استفاده از بهترین کرم ضد چروک را از سن 25 سالگی شروع کنند.

چگونه از بهترین کرم ضد چروک استفاده کنیم؟

از بهترین کرم ضد چروک باید بر روی پوست تمیز استفاده شود. به این صورت که پس از شستشوی صورت با آب ولرم و خشک کردن پوست، مقداری از بهترین کرم ضد چروک را بر روی پوست زده و صبر کنید تا جذب شود. یادتان باشد که بهترین کرم ضد چروک را نباید تنها روی چروک ‌ها استفاده کرد؛ بلکه باید از بهترین کرم ضد چروک روی همه صورت استفاده کرد تا تحریک کلاژن‌ سازی یک دستی به وجود بیاید. حتی می توان برای جلوگیری از پیدایش چروک ‌های گردن، روی گردن هم از آن استفاده کرد. بهتر است برای پوست پشت کف دست که بسیار نازک است هم از بهترین کرم ضد چروک  استفاده کنید تا قدری از جوانی آن را حفظ کنید.

 نکاتی که باید در هنگام استفاده از بهترین کرم ضد چروک آن ها را رعایت کنید

  • حداکثر فقط یک بار در طول شبانه روز از بهترین کرم ضد چروک استفاده کنید.

بهتر است از شب ها قبل از خواب از بهترین کرم ضد چروک استفاده نمایید و فردا صبح پس از شستشوی صورت، آبرسان و مرطوب کننده بزنید. همچنین اگر پوست حساسی داشتید می توانید یک شب در میان از بهترین کرم ضد چروک استفاده نمایید.

بهترین کرم ضد چروک

  • دستور عمل استفاده را حتما قبل از استفاده بخوانید

درست است که در بخش قبلی مقاله برای شما دستور العمل کلی در رابطه با چگونگی استفاده از بهترین کرم ضد چروک به شما گفتیم، اما برخی از کرم های ضد چروک دستور العمل های خاص خود را دارند و در صورت استفاده نادرست از آن ها موجب تحریک، بروز راش، التهاب و قرمز شدن پوست می شود. بنابراین حتما قبل استفاده از محصول دستورالعمل آن را به دقت بخوانید تا احتمال بروز عوارض جانبی به حداقل برسد و از طرز استفاده کرم ضد چروک آگاه شوید.

  • از زدن بهترین کرم ضد چروک به پوست اطراف دور چشم جدا خودداری کنید.
  • در کنار استفاده از بهترین کرم ضد چروک باید کارهای دیگری نیز انجام دهید

اگر می خواهید چین و چروک پوست خود را کاهش دهید، تنها نباید به استفاده از بهترین کرم ضد چروک اکتفا کنید. زیرا بهترین کرم ضد چروک به تنهایی اثر زیادی نمی تواند داشته باشد بلکه باید در کنار استفاده از بهترین کرم ضد چروک، موارد زیرا را رعایت کنید.

  • استفاده از کرم ضد آفتاب
  • استفاده روزانه از کرم مرطوب کننده پوست

سعی کنید در کنار استفاده از بهترین کرم ضد چروک، استفاده از کرم مرطوب کننده دارای اهمیت زیادی است. برای استفاده از کرم مرطوب کننده احتیاج نیست که حتما به سن خاصی برسید. بنابراین بهتر از سن 20 سالگی به بعد از مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید تا رطوبت مورد احتیاج پوستتان تامین شود و از بروز چروک ها پیشگیری شود.

بهترین کرم ضد چروک

یکی از بهترین و قوی ترین آبرسان های با کیفیت، کرم کریستال آبرسان بیوآکوا است که ماده اصلی سازنده هیالورونیک اسید می باشد و نقش جذب و تامین رطوبت در بافت های بدن را دارد. بیشترین کاربرد این ماده در بدن در پوست است که با افزایش سن، قرار گیری در معرض آلاینده ها و… میزان آن کاهش یافته و مشکلاتی مثل خشکی، حساسیت و التهاب، کاهش کلاژن سازی و بروز آثار پیری و…. در پوست صورت پدیدار می شود. با استفاده از کرم کریستال آبرسان بیوآکوا، رطوبت مورد نیاز پوستتان را تامین کرده و از بروز خشکی و به دنبال آن پین و چروک جلوگیری کنید. کرم کریستال آبرسان بیوآکوا  دارای بافتی بسیار سبک و فاقد چربی است و پس از استفاده هیچ احساس ناخوش آیندی به شما دست نداده و همچنین این کرم سرعت و قدرت جذب فوق العاده ای داشته و می تواند به سرعت جذب اعماق پوست شما شده و رطوبت مورد نیاز سلول ها را تامین می کند و به این صورت از بروز چین و چروک و پیری پوست جلوگیری کند.

  • عدم استعمال سیگار و دخانیات

کشیدن سیگار سبب تنگ شدن عروق خونی در لایه های بیرون پوست می شود همچنین به کلاژن و الاستین موجود در پوست نیز آسیب می رساند. به این ترتیب پوست آویزان شده و دچار چروک می گردد.

  • پیروی از رژیم غذایی حاوی میوه ها و سبزیجات تازه
0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها