سلامت و زیبایی

بهترین کرم لیفتینگ صورت ایرانی و خارجی

بهترین کرم لیفتینگ صورت

احتمالا شما نیز می خواهید پوستی جوان تر و شاداب تر  داشته باشید که به دنبال بهترین کرم لیفتینگ صورت ایرانی و خارجی هستید. از سن خاصی به بعد احساس می کنیم پوستمان شادابی سابق را ندارد و نشانه‌های پیری را روی پوست خود حس می کنیم. در واقع با افزایش سن، پوست کم کم دچار عارضه هایی از جمله چین و چروک، لک های پوستی، افتادگی، و شل شدن می شود. این موضوع به انسان ها حس بدی می دهد و باعث کاهش اعتماد به نفس افراد می شود. بنابراین رفع چین و چروک پوست و کاهش روند پیری پوست یکی از دغدغه های مهم افراد در حوزه زیبایی شد. به طوری که امروزه روش های متفاوتی را برای جلوگیری از پیری پوست به وجود آمده است.

در واقع از بین بردن چین و چروک هایی که با بالا رفتن سن به وجود می آیند، بر خلاف تصور اکثریت افراد، علاوه بر بوتاکس و تزریق ژل و کشیدن پوست به وسیله عمل های جراحی، راه های آسان تر و کم خطرتری نیز دارد. یکی از کم هزینه ترین و امن ترین این روش ها، استفاده از بهترین کرم لیفتیگ صورت است. اگر از انجام عمل های جراحی پر هزینه و پر خطر می ترسید و یا علاقه ای به انجام جراحی ندارید، استفاده  صحیح از بهترین کرم لیفتیگ صورت، نتایج شگفت انگیزی  به همراه خواهد داشت. با ما همراه باشید تا در مورد بهترین لیفتیگ صورت بیشتر بدانید.

بهترین کرم لیفتینگ صورت ایرانی و خارجی

دلیل افتادگی پوست چیست؟ و از چه سنی پوست شروع به شل شدن و پیری می کند؟

معمولا افراد زمانی که وارد دوره ی میانسالی می شوند یعنی از 35 سالگی به بعد، کم کم پوستشان دچار چین و چروک می شود. این چین و چروک ها بیشتر در ناحیه ی زیر چشم و اطراف لب ظاهر می شوند و دلیل بروز آن از بین رفتن بافت های چربی پوست و کاهش کلاژن پوست است. پوست از بدو تولد دارای خاصیت ارتجاعی است. این قابلیت به آن علت است که در زیر سطح پوست حجم وسیعی از سلول های چربی وجود دارد.

اما به مرور و با افزایش سن، این سطح از چربی کاهش پیدا کرده و همین مسئله سبب می گردد که خطوط ریز چین و چروک بر روی پوست نمایان شود و پوست دچار شل شدن و افتادگی شود. همچنین با افزایش سن کلاژن که یکی از مهم ترین پروتئین های بدن در زیبایی و سلامت پوست است، رفته رفته کاهش میابد. کاهش کلاژن باعث خشکی پوست و به وجود آمدن چین و چروک می شود. البته عوامل دیگری به غیر از افزایش سن نیز در تغییر چهره و پوست وجود دارد. عواملی مانند تغذیه ناصحیح، در معرض نور آفتاب بودن به مدت طولانی، استفاده از الکل و مواد دود زا و غیره.

کرم لیفتینگ صورت چیست و حاوی چه ترکیباتی است؟

کرم های لیفتینگ یکی از مهمترین و موثرترین محصولات مراقبت پوستی می باشند که امروزه برای جلوگیری از افتادگی پوست به کار می روند و استفاده صحیح و مداوم از آن‌ها، باعث بهبود سلامت پوست و جلوگیری از روند پیری زودرس و بروز مشکلات پوستی می شود. بهترین کرم لیفتینگ صورت با نفوذ کردن به عمیق ترین لایه پوستی، عملیات بازسازی پوست را شروع کرده و باعث از بین رفتن چین و چروک ها می شود.

بهترین کرم لیفتینگ صورت ایرانی و خارجی

بهترین کرم لیفتینگ صورت با ویتامین A و E و D که دارد استحکام پوستتان را افزایش می دهد و با تقویت عضلات زیر پوست، مانع افتادگی پوست می شود. بنابراین اگر شما در اثر کاهش و افزایش وزن و یا زایمان دچار افتادگی پوست ناحیه شکمی شده اید و یا با افزایش سن افتادگی پوست به سراغتان آمده است، استفاده از بهترین کرم لیفتینگ صورت می تواند روش مناسبی برایتان باشد تا این افتادگی ها را بر طرف کنید.

همچنین می تواند با روغن های مخصوص گیاهی و امگاهای ۳ و ۶ی که دارد بافت چربی پوست را ترمیم نماید و موجب جلوگیری از تخریب سلول های پوستی شوند. بهترین کرم لیفتینگ صورت همچنین مواد مرطوب کننده موجود در بهترین کرم لیفتینگ صورت، پوست را مرطوب و شاداب می سازد. از این رو استفاده از بهترین کرم لیفتینگ صورت می تواند بعد از مدتی جلوه ای زیبا و شاداب به صورت شما بدهد.

فواید استفاده از بهترین کرم لیفتینگ صورت

  • از بین بردن علائم پیری و کم کردن ضخامت خط اخم و لبخند
  • جلوگیری از پیری زودرس و جوان کننده ی پوست
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • جبران کاهش چربی پوست چرا که بهترین کرم لیفتینگ صورت حاوی اسیدهای چرب ضروری برای پوست است.
  • از بین بردین چین و چروک های سطحی پوست و کم رنگ کردن و کاهش عمق آنها
  • کمک به سفت شدن پوست، و جلوگیری از شل شدن پوست صورت و گردن
  • کمک به افزایش کلاژن و الاستین
  • برطرف کردن لک ها و کمک به شفاف و روشن شدن پوست
  • بازسازی فوق العاده قوی پوست

بهترین کرم لیفتینگ صورت ایرانی و خارجی

آیا کرم های لیفتینگ می توانند به پوست آسیب برسانند؟

استفاده از کرم لیفتینگ در صورتی عوارض دارد و آسیب به پوست وارد کند که مناسب با نوع پوست نباشد. گاهی برخی از کرم ها با برخی از پوست ها سازگار نیستند و باعث بروز عوارض می شوند. یا محصولی که استفاده می کنید اورجینال و با کیفیت نباشد. نسخه های غیر اورجینال نه تنها تاثیرات مثبت برای پوست ندارند بلکه آسیب های غیر قابل جبرانی را نیز به آن وارد می نمایند. یکی دیگر از عوامل آسیب زا، استفاده از بهترین کرم لیفتینگ صورت در سن نادرست است.

زمانی که در سن کمتر از استاندارد، از بهترین کرم لیفتینگ صورت استفاده کنید، پوست به مرور زمان نسبت به مواد کرم مقاوم می شود و در دوره میانسالی دیگر کرم های لیفتیگ بر روی پوست تاثیری ندارند. همچنین استفاده از کرم در سن کم می تواند آسیب های جزئی به پوست وارد نماید. اگر موارد گفته شده در بالا را رعایت کنید، بهترین کرم لیفتینگ صورت هیچ عوارض و آسیبی برای پوست ندارد.

چقدر زمان می برد تا بهترین کرم لیفتینگ صورت ، بر روی پوست اثر کند؟

کرم های لیفتینگ را اساس زمان اثر گذاری به دو دسته تتقسیم می کنند.

  1. کرم‌هایی که دارای اثری طولانی مدت هستند

این نوع از کرم های لیفتینگ صورت اثر خود را پس از گذشت مدت زمانی در حدود دو یا سه ماه نشان داده و نتیجه بخش بودن آن ها نیازمند استفاده مداوم از آن ها است. این نوع کرم های لیفتینگ پوست با داشتن مواد جوانساز در فورمولاسیون خود، کلاژن سازی در پوست را شروع می‌کنند و در اثر استفاده مداوم از آن سفت و محکم می‌کنند.

  1. کرم هایی که دارای اثر کوتاه مدت هستند

نوع دوم کرم های لیفتینگ صورت کرم‌های با اثر کوتاه مدت و فوری اند و یک یا دو شب پس از استفاده، خود را نمایان می‌سازند.

بهترین کرم لیفتینگ صورت ایرانی و خارجی

چگونه از بهترین کرم لیفتینگ صورت استفاده کنیم؟

اگر برای شما سوال است که چگونه باید از بهترین کرم لیفتیگ صورت استفاده کنید، پس احتمالا اولین بار است که می خواهید از کرم های لیفتینگ استفاده کنید. استفاده از بهترین کرم لیفتینگ صورت بسیار آسان است. ابتدا صورت خود را با آب بشویید تا تمیز شود. پس از خشک کردن صورتتان و زدن تونر، در دو نوبت صبح و شب قبل از خواب، مقدار مناسبی از بهترین کرم لیفتینگ صورت را روی پوست خود بمالید و اجازه دهید تا کامل جذب شود. سعی کنید در هنگام صبح حتما از ضد آفتاب  کنید. همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که به طور مرتب و مداوم از کرم استفاده کنید تا کرم بتواند به طور کامل تاثیر خود را بر روی پوستتان بگذارد.

یادتان باشد بهترین کرم لیفتینگ صورت را فقط روی چروک‌ها نباید استفاده کرد و باید مواد بهترین کرم لیفتینگ صورت را روی کل صورت استفاده کرد. حتی می‌توان بهترین کرم لیفتینگ صورت را برای پیشگیری از به‌ وجود آمدن چروک‌های گردن، روی پوست گردن نیز مالید و یا پشت کف دست را نیز کرم بمالید تا کمی از جوانی آن را حفظ کنید. اینکه فقط کرم را روی قسمت های چروک دار و یا افتاده بمالید اصلا فایده‌ای ندارد، باید بهترین کرم لیفتینگ صورت را روی کل پوست بمالید تا تحریک کلاژن ‌سازی‌ یکنواختی اتفاق بیفتد.

اگر به دنبال کرم لیفتینگ تخصصی برای پوست گردن هستید، کرم لیفت گردن لانبنا را به شما پیشنهاد می کنیم. دهیدراته شدن و کاهش رطوبت قدم اول بروز آثار پیری است که باید خیلی حواسمان به این موضوع باشد. نیکوتین آمید موجود در این کرم قدرت فوق العاده ای در تامین رطوبت و کنترل چربی در پوست را دارد، به طوری که بلافاصله پس از استفاده، احساس مرطوب شدگی در پوست گردن خود احساس می کنید.

بهترین کرم لیفتینگ صورت ایرانی و خارجی

وجود ترکیبات فعال مغذی مثل روغن های معدنی متعدد، تری گلیسرین، طلا 24 و…. این کرم را به محصولی فوق العاده مغذی و مفید برای تقویت و لیفت پوست گردن تبدیل کرده است. پس از یک دوره استفاده از این کرم آثار پیری مثل چین و چروک، تیرگی و خشکی از ناحیه گردن شما رفع می شود و از همه مهم تر افتادگی ناحیه گردن شما رفع شده و پوستی بسیار نرم و کشسان و سفید خواهید داشت.

چه سنی برای استفاده از بهترین کرم لیفتینگ صورت مناسب است؟

تعیین دقیق سن استفاده از بهترین کرم لیفتینگ صورت، شرایط ژنتیکی فرد، شرایط محیطی، نوع پوست(خشک یا چرب یا معمولی بودن)، استفاده زیاد از عضلات و… باید درنظر گرفته شود، یعنی نمی‌توان به‌طور کلی به همه توصیه کرد در یک سن خاص مصرف بهترین کرم لیفتینگ صورت را شروع کنند. کار اصلی کرم‌های لیفتینگ جلوگیری از به‌وجود آمدن و عمیق‌تر شدن چروک‌ها است، بنابراین بهتر است قبل از به‌وجود آمدن چروک‌ها و شل شدن پوست به فکر حفظ سلامت و زیبایی پوست باشیم.

شاید بتوان گفت بهترین سن شروع استفاده از چنین کرم‌هایی 30 سال است و معمولا کرم‌ ها نیز برای سن بالای 30 طراحی شده اند. اما به این معنی نیست که استفاده از این کرم‌ ها فقط مختص به همین سن است. ممکن است فرد با توجه به شرایطش حتی در سنین بسیار کمتر مثلا 20سالگی احتیاج داشته ‌باشد از بهترین کرم لیفتینگ صورت استفاده کند.

بهترین کرم لیفتینگ صورت ایرانی یا خارجی؟

کرم های لیفتینگ چه ایرانی چه خارجی، محصولات با کیفیت و بی کیفیت دارند. بنابراین شما باید کرم لیفتینگی را انتخاب کنید که با پوست شما سازگار باشد و روی پوست شما اثر گذار باشد. حال ممکن بهترین کرم لیفتینگ صورت مناسب شما، ایزانی باشد یا خارجی. لزوما هر کرم گران قیمتی، محصول خوبی نیست. اما شاید هم باشد ولی با پوست شما آسیب بزند.

بهترین کرم لیفتینگ صورت ایرانی و خارجی

در هنگام خرید بهترین کرم لیفتینگ به چه چیزهایی باید توجه کنیم؟

اولین نکته ای که در هنگام خرید بهترین کرم لیفتینگ صورت به آن توجه کنید، هزینه کرم است. پس از سی سالگی برای پیشگیری از چین و چروک، باید مداوم کرم لیفتینگ سازگار با پوستتان را تمدید کنید. پس ببنید قیمت آن مناسب است؟ آیا توان تمدید دوباره آن را دارید؟

دوم توجه به نوع پوست است. مثلا اگر پوست خیلی حساس است‌؛ باید به‌دنبال یک کرم لیفتینگ سبک باشد یعنی درصد اسید میوه لایه بردار آن یا فاکتورهای ضد‌چروک آن بسیار کم باشد. کرم‌ها انواع مختلف دارند؛ کرم‌هایی با غلظت کمتر و سبک‌تر برای پوست‌های جوان‌تر و کرم‌هایی با غلظت بالاتر برای پوست‌های با چروک بیشتر مناسب تر اند.

اگر پوست حساس و خیلی خیلی چربی دارید و نمی توانید بافت کرمی را تحمل کنید، می توانید سرم های لیفتینگ را جایگزین آن کنید. سرم لیفتینگ سیکس پپتاید و طلا 24 لانبنا به علت این که حاوی موادی مثل طلا و کلاژن و آمینو اسید و هیالرونیک اسید و پپتاید است یک محصول تمام عیار برای جوان سازی و از بین بردن چین و چروک و از همه مهم تر لیفت پوست است. پپتاید ها پروتئین های بسیار کوچکی هستند که فواید بسیاری برای سلامت بدن از جمله سلامت ظاهری به همراه دارند، از آن جمله می تواند به افزایش خاصیت کشسانی پوست، جلوگیری از افتادگی پوست، جلوگیری از ریزش مو، جلوگیری از چین و چروک، کاهش پف زیر چشم، ضد تیرگی زیر چشم و همچنین تقویت چرخه بازسازی سلول های پوست و… اشاره کرد و سرم لیفتینگ سیکس پپتاید و طلا 24 لانبنا حاوی شش نوع پپتاید ضروری برای پوست است.

بهترین کرم لیفتینگ صورت

همچنین طلا 24 خواص متعدد مرطوب کنندگی، سفید کنندگی و آنتی اکسیدان را دارد که موجب مرطوب شدن بافت پوست، کاهش لک های ناشی از پیری و محافظت از پوست در برابر آفتاب و آلاینده های محیطی و کاهش سرعت پیر شدن پوست می شود. فرمولاسیون کامل این سرم آن را به یک محصول چند منظوره برای تغذیه، جوان سازی، آبرسانی و بهبود بافت پوست تبدیل کرده است. تمام این موارد در کنار هم سرم لیفتینگ پپتاید و طلا 24 لانبنا را به محصولی فوق العاده قوی تبدیل کرده که برای جوان سازی و لیفت پوست بسیار کار آمد است.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها