سلامت و زیبایی

0 تا 100 معرفی برند بیسوتانگ

معرفی برند بیسوتانگ

در سال های اخیر که تقاضای لوازم آرایشی زیاد شده است. پیدا کردن محصولی مناسب برای پوست خیلی سخت است. چون بیشتر برندهایی که در بازار موجود هستند ادعا می کنند که بهترین هستند. بیشتر وب سایت ها اگر ازشان بپرسید بهترین برند لوازم آرایشی بازار کدام است احتمالا نام یکی از برندهای معروف را می گوید. ولی نظر من این نیست. درست است که این برندها بهترین محصولات مراقبت از پوست و آرایشی را تولید می کنند. ولی خیلی گران هستند و این باعث می شود که برای ایرانی ها مناسب نباشند. از همین رو در این مقاله به معرفی برند بیسوتانگ که یک تولیدکننده لوازم آرایشی چینی است پرداخته ایم.

قیمت لوازم آرایشی برند

معرفی برند بیسوتانگ

 

یک کرم مرطوب کننده برند قیمتش بیشتر از 10 دلار است که با این شرایط چیزی بالای نیم میلیون می شود. این هزینه ی زیادی است به خصوص اگر بدانید که حجم محصولات مراقبت از پوست برند خیلی کم است. شرایط اقتصادی فعلی ایران را هم در نظر بگیرید. همه این عوامل در کنار هم باعث می شوند که استفاده از این محصولات برای ایرانیان مناسب نباشد. برای همین همه سراغ محصولات دیگری می رویم که ارزان تر هستند. ولی همیشه خطر این وجود دارد که این محصولات عوارض داشته باشند یا تاثیر گذاری‌شان پایین باشد و فقط پول‌تان را الکی خرج کرده باشید.

 

من شخصا مدتی پیش همین مشکل را داشتم. اولین باری که می خواستم از ماسک ورقه ای استفاده کنم نمی دانستم کدام را انتخاب کنم. قبل از هر چیزی دنبال محصول بدون عوارض بودم، چون پوستم خیلی خشک و حساس بود. بعد از آن چند ماسک ورقه ای پیدا کرم ولی قیمت‌شان خیلی بالا بود. مثلا قیمت یکی از این ماسک های ورقه ای در حد قیمت یک ماسک کاسه ای برندهای دیگر بود. بعد در بین محصولات ارزانی که در بازار وجود دارند چند تا را انتخاب کردم که با توجه به مشخصات‌شان کمترین عوارض را داشتند.

در ادامه محصولاتی که بافت سنگینی را دارند حذف کردم چون این محصولات دیر جذب پوست می شوند. بعد از این کار که به محصولات انتخاب شده نگاه کردم متوجه شدم که همه ی آن ها ساخت سه چهار برند هستند. بعد از خرید و استفاده از آن ها واقعا شگفت زده شدم. چون توقع نداشتم که آنقدر تاثیر گذار باشند. همچنین هیچ عوارضی ایجاد نکنند.

بعد از مدتی گفتم اگر ماسک ورقه ای غیر برند این خواص را دارد برند ها چقدر تاثیر گذاری دارند. برای همین چند ماسک ورقه ای برند خریدم. در کمال تعجب دیدم که تاثیر گذاری این ماسک های ورقه ای به اندازه همان محصولات غیر برند هستند. حتی در بعضی موارد محصولات غیر برند بهتر هستند.

برند بیسوتانگ

برای همین امروز می خواهیم یکی از بهترین برندهای محصولات زیبایی پوست صورت را بررسی کنیم. اگر شما هم مثل من (البته در گذشته) نمی دانید محصولات کدام برند را استفاده کنید. همچنین دنبال محصولات تاثیر گذار و در عین حال ارزان هستید به جای خوبی آمدید. اینجا می توانید برندی را پیدا کنید که این ویژگی ها را دارد. دیگر لازم نیست نگران خرید محصولات غیر برند باشید، چون بیسوتانگ بهترین محصولات را با کمترین قیمت به بازار معرفی می کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما با معرفی برند بیسوتانگ شما بیشتر با این برند آشنا کنیم.

معرفی برند بیسوتانگ

از بهترین برند لوازم آرایشی در ایران شرکت بیسوتانگ است. این شرکت در زمان کمی که به بازار آمده است طرفداران زیادی در ایران پیدا کرده است. چون محصولات با کیفیت را به قیمت کمی عرضه می کند. این شرکت سعی می کند از آخرین یافته ها در تولید محصولاتش استفاده کند. این محصولاتش را به روز نگه می دارد. امحصولات برند بیسوتانگ در کشور کره ساخته می شوند. این کشور مهد محصولات زیبایی تاثیر گذار و ارزان است. خودتان که صورت مردم کره را دیدید، آن ها صورتی صاف، زیبا و سالم دارند.

محصولات زیبایی این کشور 50 درصد در این زیبایی نقش دارند. این شرکت به واسطه ماسک های ورقه ایش معروف شده است و در بازار ایران هم بیشتر ماسک های ورقه ای آن پیدا می شود. ماسک های ورقه ای برای اولین بار در کره ساخته و استفاده شدند. برای همین این کشور بهترین ماسک های ورقه ای را تولید می کند. در ادامه مقاله می خواهیم محصولات بیسوتانگ را بگوییم. همچنین بهترین محصولات برند بیسوتانگ را که در بازار ایران موجود هستند را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

محصولات بیسوتانگ

محصولات برند بیسوتانگ

در ادامه لیست محصولاتی که بیوستانگ تولید می کند را مشاهده می کنید:

  1. مرطوب کننده و آبرسان
  2. محصولات ضد پیری و جوانساز
  3. لایه بردار و اسکراب
  4. شوینده صورت
  5. ضد لک و روشن کننده
  6. ترک پوستی
  7. کرم دور چشم
  8. ضدآفتاب
  9. ماسک ورقه ای

در ادامه این محصولات را معرفی کرده ایم.

1. مرطوب کننده و آبرسان

فرقی نمی کند که پوست چرب، خشک، مختلط یا معمولی دارید. در هر صورت به مرطوب کننده و آبرسان نیاز دارید. این محصولات رطوبت پوست را تامین می کنند و همچنین اجازه تبخیر و خروج مواد مغذی از پوست را نمی دهند. کم آبی پوست می تواند دلیل خیلی از مشکلات پوستی باشد. برای همین لازم است که پوست را به درستی آبرسانی کنید. برخلاف تصور بیشتر مردم مرطوب کننده و ابرسان یکی نیست. مرطوب کننده ها از تبخیر آب و مواد مغذی پوست جلوگیری می کنند. ولی آبرسان ها رطوبت پوست را تامین می کنند. البته که بیشتر محصولات این دو خواص را با هم دارند.

2. محصولات ضد پیری و جوانساز

برند بیسوتانگ

با افزایش سن صورت شل و چروکیده می شود. این می تواند در اعتماد به نفس فرد خیلی تاثیر بگذارد و آن را پیرتر از آنچه که هست نشان دهد.

3. لایه بردار و اسکراب

یکی از مشکلاتی که هر فرد ممکن است با آن روبه رو شود این است آلودگی به پوستش بچسبد. همچنین بعد از مدتی لایه های بالایی پوست کیفیتشان پایین می آید. برای همین نیاز است این لایه را از بین ببریم، این کار را با بهترین لایه بردار بازار انجام دهید. لایه بردارهای برند بیسوتانگ کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی است. همچنین خاصیت لایه برداری عمیق پوست را دارند.

4. شوینده صورت

از آنجایی که هوا آلوده است و روزانه با محرک های زیادی برخورد می کنید. همچنین ممکن است پوست شما چربی تولید کند و آن را آلوده کند. برای همین پوست روزانه نیاز به پاکسازی دارد. نمی شود که هر روز اسکراب و لایه بردار استفاده کرد چون این کار برای پوست مضر است. برند بیسوتانگ بهترین شوینده صورت بازار را دارد. البته این شوینده ها در بازار ایران خیلی سخت پیدا می شوند.

5. ضد لک و روشن کننده

یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازار ایران کرم ضد لک و روشن کننده است. از آنجایی بیشتر مناطق ایران در بهار و تابستان گرم است. همچنین نور آفتاب مستقیم به پوست می خورد تولید ملانین پوست دچار اختلال می شود. این اختلال در تولید ملانین می تواند باعث لک، تیرگی و رنگ پریدگی پوست می شود. بیسوتانگ با تولید محصولات روشن کننده و ضد لک طبیعی این مشکل را بدون عوارض و در کمترین زمان ممکن درمان می کند.

6. ترک پوستی

محصولات برند بیسوتانگ

فکر نکنم این محصولات توضیحاتی بخواهد همه می داند این محصولات چی هستند. ولی تفاوت محصولات ضد ترک با شرکت های دیگر در این است که از مواد طبیعی ساخته شده اند. همچنین بافت سبکی دارند که سرعت جذب آن ها را بالا می برد.

7. کرم دور چشم

به نظرتان حساس ترین ناحیه صورت کدام است؟ اولین آثار پیری در کجا مشاهده می شود؟ شاید بگویید پیشانی. ولی اولین نشانه های پیری در دور چشم مشاهده می شود. چون پوست این ناحیه خیلی حساس است. کرم های دور چشم بیسوتانک ترکیبی از مواد طبیعی هستند که باعث تولید بیشتر کلاژن پوست می شوند. این محصولات در بازار ایران خیلی کمیاب هستند.

8. ضدآفتاب

اگر یادتان باشد گفتیم که بیشتر مناطق ایران در تابستان و اواخر بهار گرم است و آفتاب سوزانی دارد. نور آفتاب می تواند باعث خشکی پوست، لک پوستی و آفتاب سوختگی شود. افتاب سوختگی یکی از دلایل اصلی سرطان پوست است.برای همین استفاده از کمرم ضد آفتاب خیلی ضروری است.

9. ماسک ورقه ای

به جرئت می توان گفت که ماسک ورقه ای پر فروش ترین محصول آرایشی و بهداشتی بازار است. این محصولات تاثیر گذار خیلی ارزان هستند. من خودم از ماسک ورقه ای بیسوتانگ استفاده کردم. همچنین ماسک های ورقه ای برند را هم امتحان کردم که قیمتشان ده برابر آن است. ولی هر دوی آن ها به یک اندازه تاثیر گذار هستند.

پس دیگر لازم نیست سرمایه تان را الکی صرف کنید. ماسک های ورقه ای بیسوتانگ مدل های زیادی دارد که هر کدام ترکیبات و خواص خاصی دارد. ماسک ورقه ای، پرفروش ترین محصول این برند است. برای همین در ادامه 3 تا از بهترین ماسک ورقه ای بیسوتانگ را معرفی می کنیم.

معرفی بهترین محصولات برند بیوستانگ

در ادامه محصولاتی را معرفی کرده ایم که در فروشگاه رنگدونه جزو پرفروش ترین محصولات برند بیوستانگ می باشند.

ماسک ورقه ای لیمویی بیسوتانگ

ماسک ورقه ای لیمویی بیسوتانگ

خرید ماسک ورقه ای لیمویی بیسوتانگ

اگر می خواهید ضد آفتاب، مرطوب کننده، سفید کننده و کرم ضد پیری داشته باشد. ولی در عین حال نمی خواهید هزینه زیادی صرف کنید. بهتان تبریک می گویم چون به جای خوبی آمدید. با خرید این ماسک ورقه ای صاحب این 4 محصول در یک پاکت می شوید. البته که قیمت این ماسک ورقه ای صورت خیلی کم است و در حد پول تو جیبی یک نوجوان 12 ساله است.

اگر شما هم می خواهید چنین محصولی را داشته باشید. فقط کافی است همین الان از طریق لینک بالا اقدام به خرید کنید. چون تعداد این محصول محدود است و 30% تخفیف دارد، زمان را از دست ندهید. چون هر لحظه ممکن است موجودیش تمام شود یا تخفیف نداشته باشد. این ماسک ورقه ای همچو که از نامش پیدا است کاملا از ترکیبات طبیعی تشکیل شده است.

برای همین می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید چون کاملا ایمن است و هیچ عوارضی ندارد. این ماسک ورقه ای برای انواع پوست مناسب است؛ ولی برای پوست چرب مناسب تر است. چون باعث درمان خشکی پوست و رفع آسیب های ناشی از خشکی پوست می شود. این ماسک ورقه ای از ویتامین C، آنتی اکسیدان و لیمو است که با فرمولاسیون جدید و سبک ساخته شده است. که جذب بالا و سریعی دارد. به طور کلی این ماسک ورقه ای خواص زیر را دارد:

  • مرطوب کننده
  • آبرسان
  • تقویت کلاژن سازی
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • محافظت در برابر آفتاب سوختگی
  • سفید کننده قدرتمند
  • تقویت خاصیت کشسانی پوست
  • برطرف کردن آسیب های ناشی از خشکی پوست

ماسک ورقه ای یخی بی بی اسکین بیسوتانگ

ماسک ورقه ای یخی بی بی اسکین بیسوتانگ

خرید ماسک ورقه ای یخی بی بی اسکین بیسوتانگ

یکی دیگر از ماسک های ورقه ای پرطرفدار بیسوتانگ این محصول است. ماسک ورقه ای یخی التهاب را خیلی بیشتر کاهش می دهد و همچنین باعث کاهش استرس پوست می شود. اگر تا الان درباره نحوه استفاده از ماسک ورقه ای خوانده باشید می دانید اولین مرحله این است که آن را در یخچال قرار دهید. با خرید این محصول دیگر این کار لازم نیست چون خودش سرد است. این محصول هر آنچه که پوست شما بهش نیاز دارد را به شما می دهد. البته با هزینه ای خیلی کمتر از محصولات دیگر. برای همین است که به آن بهترین درمان همه کاره اقتصادی پوست می گویند.

این ماسک ورقه ای ترکیبی از هیالورونیک اسید، آلوئه ورا، عصاره خزه، گیاه کاملیا و برگ درخت چایی است. آلوئه ورا به تنهایی می تواند پوست را پاکسازی، مرطوب و تسکین دهد. البته خواص گیاه آلوئه ورا خیلی زیاد است. بقیه ترکیبات این محصول هم همین طور است و وقتی در کنار هم باشند تاثیرشان خیلی بیشتر از قبل می شود. کم نیستند محصولاتی که فقط از هیالورونیک اسید یا آلوئه ورا ساخته شده اند و خواص جادویی هم دارند. از اصل موضوع دور نشویم. خواص ماسک ورقه ای بیسوتانگ به صورت کلی موارد زیر است:

  • آبرسان و مرطوب کننده
  • نرم کننده
  • بسیار مغذی
  • افزایش لطافت پوست
  • تسکین دهنده
  • بازسازی کننده
  • تقویت بافت پوست

ماسک ورقه ای هسته انگور بیسوتانگ

ماسک ورقه ای هسته انگور بیسوتانگ

خرید ماسک ورقه ای هسته انگور بیسوتانگ

فرض کنید فقط با پرداخت هزینه ای کم می توانید جای جوش هایتان را درمان کنید. می دانم که باورش سخت است من خودم چند سالی با این مشکل دست و پنجه نرم می کردم. درمان های زیادی را استفاده کردم که هیچ کدام از آن ها آنچنان که انتظار داشتم تاثیر گذار نبودند. ولی مدتی است که از این ماسک ورقه ای استفاده می کنم و تا حدی جای جوش هایم خوب شده است.

نمی گویم که کاملا خوب شده است چون این فرایند زمان زیادی می خواهد و همچنین می خواهم نتایج واقعی آن را بگویم. من کارم تبلیغ نیست که الگی بگویم این خواص را دارد، بنده فقط یک مشاور در این زمینه هستم که سعی می کنم به شما کمک کنم بهترین ها را انتخاب کنید.

عصاره هسته انگور تنها تریب این ماسک ورقه ای است. عصاره هسته انگور حاوی اسید لینولئیک است که تاثیرات زیاد و باور نکردنی روی پوست دارد. هر یک از مشکلات پوستی دلایل مختلفی دارند؛ ولی بعضی از دلایل در بیشتر آن ها مشترک است. یکی از این دلایل مشترک آلودگی و باز بودن منافذ پوست است. وقتی منافذ بازتر از حد معمول باشند این آلودگی وارد پوست می شود و به آن آسیب می زند.  این محصول در کوچک کردن منافذ باز پوست و همچنین از بین بردن باکتری های پوست عالی است. البته این ماسک ورقه ای خواص دیگری هم دارد که در زیر به آن ها اشاره کردیم:

  • سفید کننده قدرتمند
  • تقویت کننده بافت پوست
  • کمک به بهبود جای جوش و اسکار
  • کنترل ترشح چربی
  • مرطوب کننده

برند بیسوتانگ ماسک های ورقه ای دیگری هم دارد که می توانید آن ها را در فروشگاه اینترنتی رنگدونه با کمترین قیمت پیدا کنید.

نتیجه گیری

از آنجایی که محصولات زیادی در بازار وجود دارند و هریک برند خاصی دارند. مهم است برندی را پیدا کنیم که با قیمت کم بهترین محصولات را به بازار عرضه کند. امروز در این مقاله یکی از بهترین برندها یعنی برند بیسوتانگ را معرفی کردیم که محصولات با کیفیت را با قیمت کمی به بازار عرضه می کند. شما می توانید این محصولات را با بهترین قیمت از سایت رنگدونه خریداری کنید، چون رنگدونه نمایندگی برند بیسوتانگ در ایران است.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها