سلامت و زیبایی

0 تا 100 معرفی برند بیوآکوا

0 تا 100 معرفی برند بیوآکوا 0 تا 100 معرفی برند بیوآکوا

از آنجایی که روز به روز تقاضا برای محصولات آرایشی و مراقبت از پوست بیشتر می شود. برندهای تولید این محصولات هم به واسطه بازار خوب این حوزه بیشتر می شود. اگر از بیشتر مردم بپرسی بهترین برند محصولات آرایشی کدام است؟ اسم یک برند معتبر را می آورند. ولی به نظر من این پاسخ درست نیست. چون محصولات اورجینال برندهای معتبر در ایران پیدا نمی شود. حتی اگر هم بشود خیلی گران است و مقرون به صرفه نیست.

کی برای خرید یک آبرسان دو میلیون هزینه می کند؟ برای همین امروز یکی از بهترین برندهای بازار را بررسی می کنم که تاثیر گذاری بالا و قیمت کمی دارد. در ادامه با من همراه باشید تا به معرفی برند بیوآکوا بپردازم.

معرفی برند بیوآکوا

برند لوازم آرایشی بیوآکوا

بیوآکوا (Bioaqua) یه برند تازه کار اما  محبوب در میان خانوم‌ ها برای مراقبت از پوست و صورت است. این شرکت که به واسطه ماسک ورقه ای در بین مردم معروف شد. می توان ماسک ورقه ای این شرکت یکی از بهترین ها در زمینه زیبایی است و از خیلی برندها بهتر است. با توجه به آمار و اعدادی که از جستجو مشتریان در دیتابیس گوگل به دست آمده است. برند بیوآکو سالانه فروش خیلی عالی داشته.

محصولات بیوآکوا ساخت کدام کشور است؟

برند معتبر بیوآکوا در سال 2009 توسط ژائو‌فنگ لیو و در کشور چین تاسیس شد محصولات بیوآکوا از همان ابتدا قابل تحسین بازار جهانی قرار گرفت و به یک غول عظیم آرایشی تبدیل شد. تنوع و تعداد محصولات بیوآکوا خیلی زیاد است. هر سال محصولات جدید، بهتر، بیشتر و با کیفیت در انواع بسته بندی مختلف وارد بازار می کند. همچنین از این محصولات استقبال خوبی می شود. بیوآکوا از آن دسته شرکت هایی است که محصولاتش ارزان؛ ولی تاثیر گذار است. همچنین برند بیوآکوا در تولید محصولاتش سعی می کند از آخرین کشف شده و تکنولوژی های زمینه زیبایی استفاده کند.

چرا برند و محصولات بیوآکوا؟

محصولات بیوآکوا

اصلی ترین دلیل محبوبیت شرکت یا محصولی تعادل میان کیفیت، قیمت، و تهیه کردن آسان است. محصولات بیوآکوا هر سه شرایط ذکر شده را دارند. علاوه بر این آن ها از مواد طبیعی و گیاهی تشکیل شده اند که کاملا محصول یکپارچه ارگانیک را می سازد‌. یکی دیگر از دلیل محبوبیت برند بیوآکوا بسته بندی خلاقانه و کاملا هنری اوست.

مزیت های برند بیوآکوا

همان طور که گفتیم در چند سال اخیر که برند بیوآکوا به بازار آمده است مشتریان زیادی پیدا کرده است. محصولات برند بیوآکوا در همین مدت کم توانسته اند به رقیبی جدی برای شرکت های بزرگ و برند شوند. به نظرم این اصلا جادویی نیست چون محصولات بیوآکوا مزیت های زیادی را دارند که در زیر به آن ها اشاره کردیم:

  1. استفاده از مواد طبیعی و گیاهی
  2. تنوع بالا در محصولات و انواع عصاره ها
  3. تاثیرات ماندگار و سریع
  4. بدون عوارض بودن
  5. قیمت مناسب
  6. فرمولاسیون ویژه
  7. بافت سبک و جذب سریع
  8. تاثیر گذاری بالا
  9. تیم تحقیق و ساخت متشکل از اساتید رده بالا

محصولات بیوآکوا

محصولات برند بیوآکوا در سایت رنگدونه

اول یه دسته بندی کلی انجام بدهیم و بعد سراغ جزییات برویم:

1. برای پوست خشک

یکی از بزررگ ترین مشکلات پوستی ایرانیان پوست خشک است. پوستی وقتی خشک شود کیفیت و شادابی‌اش پایین می آید. همچنین پوست خشک خیلی حساس تر است. برای همین نمی توان هر محصولی که دوس دارید را روی آن استفاده کنید. همچنین از آنجایی که حساس است در مقابل کوچک ترین محرک ها تحریک و ملتهب می شود. برای همین است که پوست خشک همیشه قرمز است و خارش دارد. محصولات خشکی پوست بیوآکوا زیاد هستند؛ ولی مهم ترین آن ها موارد زیر هستند:

2. برای پوست معمولی

خیلی ها فکر می کنند که پوست معمولی نیازی به مراقبت ندارد. مردم می گویند پوست معمولی به چیزی نیاز ندارد. ولی این طوری نیست و پوست معمولی هم به تغذیه نیاز دارد. اگر پوست معمولی تغذیه و آبرسان نشود ممکن است چروک و خشک شود. این می تواند خیلی آزار دهنده باشد. جدا از آن اگر از شوینده مناسب روی پوست معمولی استفاده نکنید ممکن است که چربی روی پوست جمع شده و پوست را چرب کند. این آلودگی و چربی جمع شده روی پوست می تواند باعث لک و جوش پوستی شود.

3. برای پوست چرب

از دیگر مشکلاتی که می توان گفت بیشتر افراد در دوره ای با آن روبه رو شده اند پوست چرب است. این مشکل در نگاه اول خیلی جذاب است چون باعث درخشندگی پوست می شود. ولی این فقط نگاه سطحی به آن است. پوست چرب باعث مصنوعی شدن میکاپ می شود و زمان ماندگاریش را کاهش می دهد. همچنین کسانی که پوست چرب دارند منافذ پوستی‌شان بزرگ تر است. این باعث ترشح بیشتر چربی و همچنین ورود آلودگی به داخل پوست می شود. برای همین است روی پوست این افراد انواع جوش مشاهده می شود.

4. برای پوست مختلط

شاید کمتر کسی در ایران پوست مختلط داشته باشد. ولی درمان پوست این افراد و همچنین پیدا کردن محصولات برای این نوع پوست کمی سخت است. چون این افراد قسمتی از پوست‌شان خشکو قسمتی دیگر چرب است. نگران نباشید برند بیوآکوا محصولات مناسبی را برای این نوع پوست دارد که می تواند بدون هیچ نگرانی از آن استفاده کنید. اگر می خواهید که محصولاتی تاثیر گذار و در عین حال ارزان بخرید، برند بیوآکوا برای شما ساخته شده است.

5. ضد جوش

جوش صورت مشکلی که در بین ایرانیان خیلی رایج است. حتی در کسانی که پوست خشک و معمولی هم دارند جوش دیده شده است. به صورت کلی پوست به خاطر تجمع چربی و آلودگی زیر پوست ایجاد می شود. برای درمان جوش ابتدا باید یک شویندهمناسب برای پوست چرب پیدا کنید تا پوست را تمیز کند. بعد از این کار باید محصولی را پیدا کنید که منافذ پوست را کوچک کرده، چربی صورت را کنترل و جوش را درمان کند. در زیر یکی از بهترین محصولات برای درمان جوش را معرفی کردیم:

سرم ضد جوش بیوآکوا

سرم ضد جوش بیوآکوا

خرید سرم ضد جوش بیوآکوا

اگر به دنبال درمان قطعی جوش های صورت خود هستید؛ ولی نمی خواهید زیاد هزینه کنید. به جای خوبی آمدید این سرم مخصوص این کار است. اگر خسته شدید از اینکه میکاپ کنید و مصنوعی به نظر برسد و ناهموار باشد. باید بهتان بگویم که مصنوعی بودن آرایش به خاطر جوش صورت است. با خرید این محصول گیاهی دیگر نگران این موضوع نباشید. این سرم در مدت زمان کمی که به بازار معرفی شده است طرفداران زیادی پیدا کرده است چون انواع جوش و اکنه را از بین می برد و همچنین منافذ باز پوست را کوچک می کند. در زیر همه ی خواص این سوپر محصصول آمده است:

  • ضد جوش و آکنه
  • از بین برنده جوش سر سیاه و سر سفید
  • از بین برنده انواع آکنه
  • تغذیه کننده پوست
  • تقویت کننده پوست
  • ضد التهاب و قرمزی
  • کاهش جای جوش
  • ضد خشکی و خشنی پوست
  • تنظیم کننده سطح چربی
  • تنظیم کننده سطح ph
  • مرطوب کننده و نرم کننده

6. ضد پیری

افراد با ورود به سن 30 سالگی کیفیت پوست شان پایین می آید. کم کم پوست خشک و انعطاف پذیریش را از دست داده و چروک می شود. آغاز چرخه پیری پوست از حدود 24 سالگی است. از 24 سالگی به این طرف سالانه یک درصد از میزان کلاژن تولیدی کم می شود. البته در خیلی از منابع 20 سالگی است. فرق آنچنانی ندارد چون این زمان بستگی به فرد، تغذیه، ژنتیک و پوستش دارد. کسی دوست ندارد که پوستش چروک باشد و بقیه بگوند که پیر شده است. پوست چروکیده می توان اعتماد به نفس فرد را خیلی پایین بیاورد.

کرم صورت ویتامین سی بیوآکوا

کرم صورت ویتامین سی بیوآکوا

خرید کرم صورت ویتامین سی بیوآکوا

نمی خواهم بگم این محصول جادویی یا غیره است، فقط می خواهم حقیقت را درباره آن بگویم، نتایجی که خودم با چشمان خودم دیدم. یکی از آشناهایمان تازه به سن 33 سالگی رسیده بود و پوستش داشت چروک می شود. اول خواست که بوتاکس کند؛ ولی بعدا که فهمید بوتاکس چه شکلی است ترسید و آن را انجام نداد. وقتی از من پرسید تو در این زمینه فعالیت می کنی چه کاری انجام بدهم این محصول را بهش معرفی کردم.

بعد مدتی استفاده مرتب از این محصول تقریبا تمام چروک های پوستش از بین رفت و پوستش شاداب تر شد. برای همین لازم دانستم این محصول بیوآکوا را به شما معرفی نم تا اگر شما هم این مشکل را دارید. در کمترین زمان ممکن با محصولی گیاهی و بدون عوارض آن را رفع کنید. این کرم صورت ضد پیری خواص زیر را دارد:

  • غنی از ویتامین سی طبیعی
  • فرمولاسیون جدید
  • بسیار مغذی
  • مرطوب کننده
  • مناسب استفاده روزانه
  • آنتی اکسیدان
  • روشن کننده
  • تقویت کلاژن سازی
  • جوان ساز

7. آبرسان و مرطوب کننده

فکر نکنم بخواد بگم که آبرسان و مرطوب کننده چی هست. فقط تنها چیزی که لازم می دانم که بگم این است که فرقی نمی کند پوستتان چرب است یا خشک. هر چیزی که باشد نیاز به آبرسانی دارد تا سالم باشد. کرم آبرسان هیالورونیک اسید بیوآکوا یکی از محبوب ترین محصولات دنیا است. این کرم ترکیبی از هیالورونیک اسید، گلیسیرین، عصاره جو دو سر پرک و روغن شی باتر است. این محصول خواص زیادی دارد که مهم ترین آن ها موارد زیر است:

  • تنظیم کننده چربی و رطوبت پوست
  • کاهش آثار پیری
  • تقویت بافت پوست
  • آبرسان قدرتمند
  • بسیار مغذی
  • جلوگیری از افتادگی پوست
  • محو کننده چین و چروک
  • ترمیم کننده آسیب های ناشی از خشکی پوست

8. ماسک

ماسک های ورقه ای یکی از محبوب ترین محصولات زیبایی و مراقبت از پوست در ایران هستید. این ماسک ها قیمت خیلی کمی دارند؛ ولی خیلی تاثیر گذار هستند. البته این تاثیر گذاری بیشتر به نحوه استفاده از ماسک ورقه ای بستگی دارد. این ماسک های ارزان برا طیف وسیعی از مشکلات پوستی کاربرد دارند. هر یک از ماسک های ورقه ای با توجه به ترکیباتشان خواص خاصی دارند. تقریبا برای هر مشکل پوستی یک ماسک ورقه ای مناسب پیدا می شود.

برند بیوآکوا به واسطه همین ماسک های ورقه ای معروف شد چون این محصولش در دنیا تک است. البته این برند ماسک های دیگری نیز دارد. از ماسک شنی گرفته تا ماسک ورقه ای لب. البته ماسک های ورقه ای فقط مخصوص پوست صورت نیستند. بعضی از ماسک های ورقه ای بیوآکوا برای دست و پا هستند. در زیر بهترین ماسک های بیوآکوا را معرفی می کنیم.

ماسک ورقه ای برنج بیوآکوا

ماسک ورقه ای برنج بیوآکوا

خرید ماسک ورقه ای برنج بیوآکوا

تصور کنین که با پرداخت هزینه کمی صاحب محصولی مغذی و روشن کننده پوست می شوید. پیدا کردن محصولی تاثیر گذار با چندین خواص که عوارض نداشته باشد سخت پیدا می شود. اگر می خواهید با پرداخت پول کمی محصولی با این ویژگی را داشته باشید به جای خوبی آمدید. اگر دنبال چنین محصولی هستید به جای خوبی آمدید. ماسک ورقه ای برنج همین محصول عالی است.

من خودم قبلا از آن استفاده کردم برای همین اینقدر روش تاکید دارم که استفاده کنید. من تظمین می کنم که این محصول ارزان خیلی تاثیر گذار و بی عوارض است. خواص این محصول ممکن است در نگاه اول شما را شگفت زده کند. ولی اگر بدانید که این ماسک ورقه ای از عصاره برنج، روغن هسته انگور و گل نیلوفر ساخته است. دیگر تعجب نمی کنید. خواص ماسک ورقه ای بیوآکوا موارد زیر است:

  • غنی از ترکیبات مغذی متعدد
  • شاداب کننده
  • روشن کننده
  • مرطوب کننده
  • آنتی اکسیدان
  • روشن کننده پوست

9. بدن

بیشتر برندهای زیبایی فقط محصولات مراقبت از پوست صورت دارند. ولی فقط صورت به مراقبت و زیبا شدن نیاز ندارد. بدن هم به توجه نیاز دارد. اگر بدن چرب باشد صورت هم به خاطر آن چرب می شود. بدن و صورت تحت تاثیر هم هستند. حتی اگر پوست مشکلی نداشته باشد ممکن است اگر به بدن توجه نکنید جوش بزند یا خشک شود. محصولات مناسب برای بدن زیاد نیستند. بیوآکوا هم چند مدل محصول برای بدن دارد؛ ولی این چند مدل خیلی تاثیر گذار است. این محصولات لوسیون و نمک بدن است.

لوسیون بدن هلو بیوآکوا

0 تا 100 معرفی برند بیوآکوا 0 تا 100 معرفی برند بیوآکوا

خرید لوسیون بدن هلو بیوآکوا

فکر کنم خودتان بدانید که لوسیون بدن چی هست. این محصول را بعد از شستشو بدن در حمام می زنند. با این کار پوست بیش از حد خوش بو می شود. این لوسیون در مدت زمان کمی که به بازار آمده است در رتبه های اول پر فروش ترین لوسیون های بدن قرار گرفته است. چون این محصول خیلی خوش بو است و به واسطه ترکیبات طبیعی و گیاهی عوارضی ایجاد نمی کند. همچنین با فرمولاسیون جدید و سبک خیلی زود جذب می شود. لوسیون بدن هلو بیوآکوا فواید زیر را دارد:

  • افزایش شادابی پوست بدن
  • مرطوب کننده و نرم کننده
  • تقویت بافت پوست
  • بسیار خوش بو
  • قدرت جذب بالا
  • بدون ایجاد حساسیت

10. کرم و پچ دور چشم

می دانید حساس ترین ناحیه پوست کدام است؟ دور چشم. یک مثال برای‌تان می زنم تا خیلی بهتر متوجه شوید. وقتی که کسی پوستش کم آب باشد اولین نشانه در کجا ظاهر می شود؟ اصلا کدام قسمت از پوست قبل از همه چروک می شود؟ دور چشم. برای همین آبرسانی و تغذیه دور چشم خیلی مهم است. از آنجایی که این قسمت خیلی حساس است استفاده از هر محصولی روی آن مناسب نیست. همچنین دور چشم در صورت تغذیه نشدن ممکن است که سیاه شود و پف کند. این مشکل با میکاپ هم به سختی پنهان می شود.

پچ زیر چشم جلبک قرمز بیوآکوا

پچ زیر چشم جلبک قرمز بیوآکوا

خرید پچ زیر چشم جلبک قرمز بیوآکوا

جلبک قرمز یکی از مواد جادویی در صنعت زیبایی است که فواید زیادی برای پوست دارد. صبر کنید داستانی را برایتان تعریف کنم و بعد خواص این پچ دور چشم را بگویم. مدتی پیش خواهرم داشت پوست دور چشمش چروک و پیر می شد. من هم بهش گفتم که از کرم دور چشم یا پچ استفاده کن. گفت این محصولات خیلی گران هستند و بعد از چند بار استفاده تمام می شوند. هر چند که تا الان 3 یا 4 کرم دور چشم استفاده کردم. ولی هیچ کدام از آن ها تاثیر گذاری مناسب را نداشتند.

حتی بعضی از آن ها با وجود اینکه ادعا داشتند گیاهی و طبیعی هستند عوارض ایجاد کردند. چون خواهرم بود و نگران زیباییش بودم خودم پچ دور چشم جلبک قرمز بیوآکوا را بهش کادو دادم. در مدت زمان کمی که خواهر این پچ را استفاده می کرد پوست دور چشمش خیلی تغییر کرد. من خودم نتایج واقعی آن را با چشمانم دیدم برای همین می گویم این پچ، یک درمان قطعی برای مشکلات دور چشم است. هر چند که این پچ خواص زیادی دارد؛ ولی من موارد زیر را با چشمان خود دیده ام. هر چند که در هر پوست می تواند فواید دیگری هم داشته باشد:

  • حاوی ترکیبات ترمیم کننده
  • بسیارمغذی
  • آبرسان
  • ضد خشکی
  • درمان آسیب های ناشی از خشکی
  • آنتی اکسیدان قوی
  • کاهش آثار پیری زیر چشم
  • کاهش خشکی پوست زیر چشم
  • افزایش خاصیت کشسانی پوست زیر چشم
  • جوان کننده

11. پاک کننده و شوینده

برند بیوآکوا پاک کننده و شوینده های متنوعی دارد. این شوینده ها در انواع فرم ژل، تونر و صابون هستند. از آنجایی که پوست در معرض آلودگی است و بافت حساسی دارد. پاکسازی آن خیلی مهم است. جدا از آن به دلیل آلودگی هوا همیشه مقداری آلودگی روی پوست است. اگر این آلودگی پاک نشود ممکن است باعث جوش و لک پوستی شود. جدا از آن مواد آرایشی کمی سخت از روی پوست پاک می شوند. همچنین بعضی از آن ها جذب پوست می شوند. اگر این مواد بعد از مدتی از روی پوست پاک نشوند ممکن است حساسیت و جوش ایجاد کند.

تونر گل رز بیوآکوا

0 تا 100 معرفی برند بیوآکوا 0 تا 100 معرفی برند بیوآکوا

خرید تونر گل رز بیوآکوا

تونرها برای پاک کردن آرایش از روی پوست زده می شوند. این محصولات پاک کننده هایی عمیق هستند. تونرگل رز بیوآکوا در عین پاک کنندگی عمیق بدون عوارض است. چون از موادی طبیعی مثل گل رز ساخته شده است. همین باعث شده است که این تونر برای استفاده روزانه مناسب باشد. جدا از آن به واسطه بافت سبک و فرمولاسیونی که این محصول دارد. خیلی زود جذب پوست می شود و برای همه مناسب است. نمی خواهم که بیشتر از این درباره ش صحبت کنم و وقتتان را بگیریم، این محصول خواص زیر را دارد:

  • تنظیم ph پوست
  • بافت سبک و زود جذب
  • کمک به تکمیل فرایند پاکسازی پوست
  • تقویت پوست

12. رژگونه

احتمالا شما هم می دانید که رژگونه چی هست. البته این را همه می دانند. برای همین هر چی درباره آن بگویم اضافی است. در ادامه بهترین رژگونه بازار را بهتان معرفی می کنم.

خرید رژگونه بیوآکوا

0 تا 100 معرفی برند بیوآکوا 0 تا 100 معرفی برند بیوآکوا

خرید رژگونه بیوآکوا

نمی دانم چجوری این محصول را توصیف کنم. این رزگونه یکی از محصولات گیاهی است که بافت بسیار سبکی دارد. بافت سبک در کنار ارگانیک بودن باعث می شود که این محصول عوارضی روی پوست ایجاد نکند. همچنین این رژگونه رنگی خیلی طبیعی دارد که کمتر کسی تشخیص می دهد این میکاپ است و رنگ طبیعی پوست نیست. رژگونه بیوآکوا خواص زیر را دارد:

  • دارای بافت بسیار سبک
  • رنگ طبیعی و ملایم
  • مناسب برای آرایش روزانه
  • در 2 کد  رنگ متفاوت
  • کمک به داشتن گونه های جذاب و برجسته
  • پوشش مناسب

13. سفید کننده و ضد لک

همه می دانند که سفید کننده و کرم ضد لک چی هستند و به چه دردی می خورند. برای همین این محصول را هم توضیح نمی دهم و بهترین مدل آن را بررسی می کنم.

سرم برنج بیوآکوا

0 تا 100 معرفی برند بیوآکوا 0 تا 100 معرفی برند بیوآکوا

خرید سرم برنج بیوآکوا

یکی از بهترین محصولات ضد لک و روشن کننده بازار که بیشتر متخصصان زیبایی آن را به مشتریان‌شان پیشنهاد می کنند این سرم است. برنج خاصیت سفید کنندگی قوی دارد. از آنجایی که در این محصول برنج با هیالورونیک اسید ترکیب شده است این محصول پوست را هم آبرسانی می کند. شما شایستگی داشتن پوستی زیبا، روشن و بدون لک را دارید. برای رسیدن به آنچه شایستگی ‌اش را دارید فقط لازم است که این محصول را تهیه کنید. این محصول گیاهی و ارگانیک خواص زیر را دارد:

  • تامین کننده رطوبت مرود نیاز پوست
  • روشن کننده
  • ضد التهاب
  • تقویت کلاژن سازی
  • ضد آسیب های ناشی از خشکی پوست
  • تقویت کننده پوست صورت

14. اسکراب و لایه بردار

این محصول از اسمش پیدا است که چه می کند و چی هست. از آنجایی که پوست در معرض آلودگی است نیاز به پاکسازی دارد. همچنین برای اینکه لایه های پوست به مرور کیفیتشان پایین می آید پوست به پاکسازی نیاز دارد.

اسکراب هلو بیوآکوا

اسکراب هلو بیوآکوا

خرید اسکراب هلو بیوآکوا

این محصول همچو که از اسمش پیدا است کاملا طبیعی است. این محصول ترکیبی از ریشه جنسینگ، عصاره هلو، گل ریشه طلایی، گل زلف شیطان، روغن جوجوبا و هیالورونیک اسید است. این ترکیبات باعث می شود که این اسکراب جدا از پاکسازی پوست خواص دیگری هم داشته باشد. همچنین برند بیوآکوا این محصول را با فرمولاسیون جدید و سبک ساخته است. این باعث می شود که عوارض آن به حداقل برسد و خیلی زود تاثیرش را روی پوست بگذارد. اگر دنبال پوستی شاداب و روشن هستید که فاقد از هر گونه آلودگی باشد این محصول را تهیه کنید. خواص اسکراب هلو بیوآکوا:

  • فوق العاده مغذی
  • لایه بردار ملایم
  • بدون ایجاد حساسیت و التهاب
  • مرطوب کننده
  • از بین برنده سلول های مرده پوست
  • کوچک کننده منافذ
  • نرم کننده
  • درخشان کننده
  • پاکسازی اعماق منافذ
  • ضد جوش سر سیاه

15. روغن مو

این روزها به دلیل آب و هوا، استرس، استفاده از مواد شیمیایی نامناسب روی مو، استفاده مکرر از شامپو و استفاده از سشوار و اتو، موی افرای خیلی زود آسیب می بیند. همین باعث شده است افراد زیادی به دنبال تقویت موهای شان باشد. آمارهای گوگل نشان می دهد که درمان مشکلات مو یکی از محبوب ترین موضوعاتی است که ایرانیان سرچ کرده است. شما شایستگی داشتن موهای زیبا و جذاب را دارید. برای رسیدن به شایستگی‌تان از روغن مو زیتون بیوآکوا استفاده کنید که کاملا گیاهی و بدون عوارض است. این محصول تاثیر گذار فواید زیر را دارد:

  • مرطوب کننده و نرم کننده
  • محافظت از مو در برابر اشعه مضر خورشید
  • ضد وز شدگی
  • براق کننده رنگ مو
  • تقویت کننده مو

16. ضد آفتاب

فکر کنم که همه تان درباره مشکلات پوستی که نور خورشید می تواند ایجاد کند، آگاه هستید. نور خورشید یکی از محرک هایی است که روی بیشتر مشکلات پوستی تاثیر دارد. آفتاب باعث سوختن و تار شدن پوست می شود و اگر بیشتر در معرض آن باشید پوست می سوزد. سوختگی پوست باعث سرطان پوست هم می شود. از این رو خیلی مهم است که از ضد آفتاب برای جلوگیری از آسیب های نور خورشید استفاده کنید. نور آفتاب حتی در روزهای زمستانی و ابری هم می تواند به پوست آسیب بزند. پس لازم است که ضد آفتاب را به روتین پوستی خود اضافه کنید.

کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بیوآکوا

0 تا 100 معرفی برند بیوآکوا 0 تا 100 معرفی برند بیوآکوا

خرید کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بیوآکوا

اگر می خواهید که در برابر آفتاب از پوست خود محافظت کنید. همچنین حوصله ندارید آن را به روتین مراقبت از پوست خود اضافه کنید. چون روتین پوستی‌تان سنگین و گران می شود. این محصول مخصوص شما است چون این کرم هم مرطوب کننده و هم ضد آفتاب است. دیگر منتظر چی هستید تا اقدام به خرید کنید. از آنجایی که نور خورشید می تواند به پوستتان آسیب جدی وارد کند و کیفیتش را کاهش دهد.

لازم است هر چه زودتر آن را سفارش دهید. چون مقدار کمی از این محصول در انبار مانده است در حال حاظر تخفیف دارد. پس تا موجودی‌اش تمام نشده است اقدام به خرید کنید. این ضد آفتاب به واسطه ترکیبات طبیعی و ارگانیکی که دارد برای انواع پوست مناسب است. همین باعث شده است که محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کند. برخلاف دیگر ضد آفتاب ها این محصول ضد آب است یعنی با خیس شدن و تعریق خاصیتش از بین نمی رود. این ضد آفتاب خواص زیر را دارد:

  • دارای SPF 35
  • مانع UVA و UVB
  • محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش
  • بدون چربی
  • مرطوب کننده
  • ضد آب
  • جلوگیری از خشکی پوست

کلام آخر

ما در ادامه معرفی بهترین برندهای آرایشی موجود در بازار ایران به معرفی برند بیوآکوا پرداختیم. این برند طیف وسیعی از لوازم آرایشی و مراقبت از پوست را دارد. این برند به واسطه ترکیبات تاثیر گذار و ارزانش در بین مردم معروف شده است. محصولاتی که در بالا معرفی شده اند تضمینی هستند. چون خودم از همه ی آن ها استفاده کردم یا نتایجشان را با چشمان خودم دیده ام برای همین آن ها را تضمین می کنم. اگر قصد خرید محصولات بیوآکوا را دارید می توانید از فروشگاه اینترنیت رنگدونه تهیه کنید.

بهترین محصولات بیوآکوا کدامند؟

ماسک های ورقه ای برند بیوآکوا را می توان پرفروش ترین محصولات این شرکت در ایران دانست.

محصولات برند بیوآکوا ساخت کدام کشور هستند؟

این برند، یک برند چینی است و محصولات آن در همین کشور تولید می شوند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها