سلامت و زیبایی

لیفت ابرو چیست؟ آشنایی هزینه لیفت ابرو در سال 1402، مزایا و معایب روش‌های لیفت ابرو

لیفت ابرو با صابون

درباره لیفت ابرو خیلی ازمان سوال می شود. برای همین لازم دانستیم شما را بیشتر با آن آشنا کنیم. اگر می خواهید که همه چیز درباره لیفت ابرو بدانید باهامون باشید.

اولین چیزی که در برخورد اولیه بهش توجه می‌کنید، چی هست؟ اگر از دور طرف را ببینید به چی دقت می کنید؟ آمارها نشان داده است بیشتر مردم در دیدار اول دور یا نزدیک و حتی در ملاقات های بعدی هم بیشتر به صورت توجه می کنند. با افزایش سن از زیبایی صورت کم می شود. پوست پیر و چروک، پلک ها افتاده و پیشانی تغییر می کند. پیشانی در اثر استرس، ناراحتی، ژنتیک و سن ممکن است تغییر کند و شما را جدی، عصبانی یا خسته نشان دهد. حتی در بعضی افراد جوان تر هم ممکن است این مشکل پیش بیاید.

از بهترین درمان های چین و چروک، خطوط اخم و افتادگی ابروها، لیفت ابرو است. این روش جداب ترین ترندهای زیبایی در چند سال اخیر است که در بین سلبریتی ها و مردم دوست دار زیبایی طرفداران زیادی دارد. خیلی ها فکر می کنند که لیفت ابرو یک روش جراحی است برای همین آن را انجام نمی دهند. ولی لیفت ابرو به روش غیر جراحی هم ممکن است. اگر شما هم دنبال روشی برای جوانسازی پیشانی و فرم دادن به ابروهایتان و زیباتر کردنشان هستید بهتان تبریک می گویم راه حلش را پیدا کردید. فقط کافی است تا آخر مقاله همراه‌مون باشید.

قیمت لیفت ابرو

لیفت ابرو چیست؟

با گذشت زمان و بالا رفتن سن پوست‌تان پیرتر می شود که این خود را روی صورت به شکل چین و چروک نشان می دهد. یکی از جاهای صورت که چین و چروک‌شان خیلی تاثیر گذار است پیشانی و ابرو است. اگر این خط اخم بین ابروهایتان باشد جدی و عصبانی به نظر می رسید. اگر این چین و چروک در قسمت بیروی ابرو باشد آن وقت صورتی غمگین پیدا می کند. تصور کنید که از شر این چین و چروک ها خلاص شدید و ابرو و پیشانی زیبایی دارید، چه حسی دارید؟ خیلی خوب نیست؟

لیفت ابرو روشی است که این تصور را واقعی می کند. لیفت ابرو یک روش زیبایی است که روش های جراحی و غیر جراحی دارد. این روش به عنوان لیفت پیشانی، جوان سازی پیشانی و لیفت شقیقه نیز در بین مردم معروف است.

لیفت ابرو مناسب چه افرادی است؟

لیفت و لمینت ابرو برای کسانی مناسب است که آرزوی داشتن ابروهای هاشوری هالیودی را دارند. جدا از آن ابروهای مرتب و دخترانه می خواهند که پهن تر از قبل باشد. خانم هایی که ابروهای نازکی دارند یا ابروهایشان رو به پایین است یا چین و چروک بین ابروهایشان دارند بدانند این روش مخصوص آن ها است.

لیفت ابرو دائم

انواع روش های لیفت ابرو

3 روش جراحی برای لیفت ابرو مردان و زنان وجود دارد:

  • لیفت کلاسیک
  • لیفت آندوسکوپی
  • برش محدود

لیفت کلاسیک

این نوع که از اسمش هم پیدا است قدیمی تر است و در بین مردم به عنوان لیفت ابروی باز یا تاجی هم شناخته می شود. این روش شامل یک برش از گوش راست به سمت گوش چپ در قسمت بالای سر است. اگر پیشانی بلندی دارید ممکن است پزشک خط ریزی در جلوی سر ایجاد کند. اگر می خواهید لیفت تاجی انجام دهید؛ ولی موهایتان بلند است. آن را کوتاه کنید. بعد از عمل موهایتان را بلند کنید تا جای زخم را بپوشاند. این کار را بهتر است پیش متخصص کاشت ابرو و مو انجام دهید، نه میکاپ ارتیست‌ ها.

لیفت آندوسکوپی

آسیب رساندن به پوست در لیفت آندوسکوپی کمتر از کلاسیک است. چون جراح فقط چند برش کوچک تر در سر می زند. بعد یک لوله نازک که دوربین دارد را وارد یکی از برش ها می کند تا بافت و ماهیچه را ببیند. بعد از دستگاه دوم که روی برش های دیگر قرار دارد برای ایجاد تغییرات استفاده می کند. در این روش بافت با بخیه موقت پوست را به هم می چسباند. این روش لیفت ابرو نیمه تهاجمی است.

انواع روش لیفت ابرو

برش محدود

این روش ترکیبی از موارد بالا است. برش های کوچک بدون استفاده از دوربین زخم ها را در این شیوه لیفت ابرو کم می کند. ولی این درمان چین و چروک پیشانی را درمان نمی کند فقط چروک گوشه ی چشم را کم می کند.

این روش ها لیفت ابرو در آرایشگاه و پیش متخصصان بود. من خودم که هیچ وقت از این کارها انجام نمی دهم چون واقعا ترسناک هستند. ولی می خواهم ابرویی زیبا و پیشانی بدون چین و چروک داشته باشم. اگر شما هم مثل من هستید روش های لیفت ابرو در خانه را انجام بدهید که خیلی کمتر به پوست آسیب می زند. آن ها یک نوع لیفت ابرو موقت هستند و از ایمن ترین روش ها برای زیبا سازی ابرو هستند.

لیفت ابرو بدون جراحی

این گزینه غیر تهاجمی است برای افرادی که دنبال زیبا کردن پیشانی و ابرو خود هستند. این روش ها شامل بوتاکس و فیلرهای پوستی یا استفاده از لیزر است. هزینه ی این روش ها کمتر و زمان بهبودی آن ها خیلی کم تر است. این روش ها برای افراد زیادی مناسب هستند به خصوص افرادی که نمی توانند جراحی انجام دهند، حالا به دلیل ترس باشد یا مشکلات سلامتی.

درباره بهترین روش لیفت ابرو بدون جراحی و لیفت ابرو در خانه بیشتر بدانید.

جراحی لیفت ابرو

لیفت ابرو طبیعی

لیفت ابرو در خانه روش دیگری است که با استفاده از ماساژ، روغن تراپی و بعضی از حرکات صورت انجام می شود. بهتر است بیشتر با لیفت ابرو در خانه آشنا شوید.

کارهای قبل از عمل لیفت ابرو لازم است انجام دهید

  1. ترک سیگار 6 هفته قبل از لیفت ابرو دائم
  2. الکل مصرف نکنید
  3. دوری از داروهایی مثل آسپرین
  4. به همراه داشتن همراه
  5. بسته های یخ برای کاهش ورم آماده کنید

مراقبت های بعد از لیفت ابرو

  1. بعد از جراحی بسته به نظر پزشک و شرایط خودتان ممکن است شب بستری باشید یا به خانه بروید. وقتی که به خانه می روید موارد زیر را رعایت کنید:
  2. مراقبت برش ها و عوارض باشید.
  3. مسکن مصرف کنید
  4. با دکترتان در ارتباط باشید
  5. از بسته های یخ برای کاهش ورم استفاده کنید
  6. کمپوت آناناس بخورید چون به کاهش ورم ها کمک می کند،

مزایای لیفت ابرو

لیفت ابرو به جز ظاهر پیشانی، کل صورت را زیباتر می کند. ابروها را بالا می برد، بزرگشان می کند و باعث می شود شاد و جوان تر شوید.

هزینه لیفت ابرو

معایب لیفت ابرو

لیفت ابرو هم مثل روش های جراحی دیگر خطراتی دارد. عوارض لیفت ابرو موارد زیر هستند:

  • جای زخم
  • عفونت
  • ضعف حرکت ابرو
  • خارش شدید پوست سر
  • واکنش به داروی بیهوشی
  • خونریزی
  • واکنش‌های آلرژیک

هزینه و قیمت لیفت ابرو

قیمت لیفت ابرو در سال 1401 به عوامل زیادی بستگی دارد که در زیر آن ها را بررسی می کنیم:

جراح

هر چه جراح و لیفت کار حرفه ای تر باشد هزینه بیشتری می گیرد.

مرکز لیفت ابرو

هر چه این مرکز مچهز تر و بهداشتی تر باشد هزینه لیفت ابرو بالاتر می رود. چون تجهیزات بهتر در کنار مجیط بهداشتی لیفت ابرو را آسان، زیبا و کم عوارض تر می کنند.

شهر

طبیعی است که هزینه لیفت ابرو در شهرهای بزرگ بیشتر باشد.

لیفت ابرو با جراحی

روش لیفت ابرو

چندین روش برای لیفت ابرو وجود دارد که هزینه هر کدام متفاوت است.

جدا از این ها هزینه های داروی بیهوشی، آزمایش پزشکی و تجهیزات می تواند متفاوت باشد.

قیمت لیفت ابرو با جراحی در سال 1402 چیزی بین 2 تا 6 میلیون تومان است. ولی قیمت لیفت ابرو با روش های غیر جراحی خیلی ارزان تر است که در مقاله های دیگر به آن می پردازیم.

آیا لیفت ابرو شکل چشم را تغییر می‌دهد؟

خیلی ها فکر می کنند با لیفت ابرو چشمان شان بزرگ تر می شود. ولی اینطور نیست. لیفت ابرو فقط ابرو را بالا می برد و به آن فرم می دهد. این کار باعث می شود چشم بزرگتر و زیباتر دیده شود.

لیفت ابرو در بارداری

بعد از اینکه بارداری تشخیص داده شد پزشک به شما توصیه های زیر را می کند:

  • از مواد شیمیایی که وارد خون می شوند دوری کنید( دارو یا هر چیز دیگری)
  • از هر گونه تزریق بوتاکس و غیره دوری کنید.
  • فقط عمل های جراحی ضروری را انجام دهید.

لیفت ابرو با چراحی و لیزر در بارداری ممنوع است. چون می تواند به بچه آسیب برساند. ولی لیفت ابرو در خانه در دوران بارداری هم مشکلی ندارد. ولی این روش ها موقت هستند. بهتر است بیشتر با روش های لیفت ابرو در خانه آشنا شوید.

لیفت ابرو در بارداری

آیا لیفت ابرو باعث ریزش ابرو می شود؟

جواب این سوال بستگی به روشی دارد که انجام می دهید. روش های جراحی لیفت ابرو بعد از چندین سال می توانند باعث ایجاد ریزش شوند. حتی در روش هایی مثل لیزر درمان و بوتاکس ابرو اگر توسط متخصص با مواد مناسب انجام نشود ممکن است در بلند مدت باعث ریزش ابرو شود. ولی روش های طبیعی لیفت ابرو باعث ریزش ابرو نمی شود. حتی ابرو را را تقویت می کند. برای همین به شما توصیه می کنیم حتما با لیفت ابرو بدون جراحی آشنا شوید.

کلام آخر

ما در این مقاله درباره لیفت ابرو با روش جراحی صحبت کردیم که ما این روش را پیشنهاد نمی دهیم. توصیه می کنیم که از روش لیفت ابرو در خانه یا لیفت ابرو بدون جراحی استفاده کنید که عوارض خیلی کمتری دارند. البته این روش ها نیمه دائمی و موقت هستند.

منابع

منبع 1                                                                                        منبع 2

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها