سلامت و زیبایی

بهترین برس پاکسازی صورت کدام است؟

بهترین برس پاکسازی

امروز می خواهیم بهترین برس پاکسازی صورت را معرفی کنیم. اما قبل از آن بهتر است بدانیم اصلا برس پاک کننده صورت چیست و  نحوه استفاده از بهترین برس پاکسازی صورت چگونه است؟

شستن صورت دو بار در روز، چندان خوشایند نیست، مخصوصا وقتی باید باقی مانده آرایش و ضدآفتاب را نیز از صورت پاک کنید. برس های پاک کننده صورت برای کمک به شستن صورت و لایه برداری پوست ساخته شده اند. و به شما پوستی نرم تر و با منافذ کمتر هدیه می دهند.

ابزارهای پوستی غیر برس مفید هستند. اما این ابزارها در انتقال باکتری ها از انگشتان به چهره تأثیر دارند. برس های پاکسازی صورت در زمان شستشوی صورت صرفه جویی می کنند اما باید هنگام استفاده از آن ها به چند نکته دقت کنید. مثلا هر بار بعد از استفاده برس را بشویید تا از تجمع باکتری ها جلوگیری کنید.

برس‌های پاکسازی صورت را می‌توان برای پاک کردن اثر آرایش، چربی و مواد زائد روی پوست استفاده کرد. برس های پاکسازی با برداشتن لایه های پوست مرده به رفع تیرگی پوست کمک می کنند و پوست را تمیزتر می کنند.

هرگز با آرایش به رختخواب نروید!

این نکته را بارها شنیده ایم که با آرایش نخوابید. اینجاست که برس های پاک کننده صورت وارد می شوند. این برس ها نه تنها به پاک کردن آرایش و لایه برداری کمک می کنند، بلکه اگر به درستی تمیز و نگهداری شوند، بهتر از شستشوی پوست با دست هستند. پوست های حساس (مانند پوست مستعد ابتلا به اگزما یا پسوریازیس) باید به دنبال بهترین برس پاکسازی صورت با موهای نرم باشند و برای شروع، بهترین برس پاکسازی صورت را در برنامه روتین خود هر دو هفته یکبار استفاده کنید. استفاده بیش از حد از برس های پاکسازی صورت نیز می تواند باعث آسیب رسیدن به پوست شود.

بهترین برس پاکسازی

بهترین برس پاکسازی صورت چه کاری انجام می دهد؟

سیستم پاکسازی صورت، برس پاک کننده، برس‌های صوتی و غیره، نام‌های مختلفی برای این برس‌ها هستند، اما هدف همه آن ها یک چیز است. پاکسازی پوست به زبان ساده، برس های پاک کننده روشی متفاوت برای پاک کردن آرایش و پاکسازی پوست هستند. برس های پاکسازی صورت، پوست را عمیق‌تر و مؤثرتر از دست‌ها و پارچه‌ها تمیز می‌کنند، به همین دلیل برس پاکسازی صورت یک ابزار زیبایی ضروری برای بیشتر دوستداران مراقبت از پوست است.

هنگام خرید بهترین برس پاکسازی صورت به چه نکاتی توجه کنیم؟

برس پاک کننده صورت در تمیز کردن ضد آفتاب، آرایش همراه با عرق، سلول های مرده پوست و سایر مواد زائد موثر هستند. برخی از برس ها با استفاده از حرکت با اصطکاک، به آرامی پوست را لایه برداری می کنند تا لایه شاخی پوست را پاک کنند. بهتر است هنگام خرید برس به دنبال ویژگی های زیر باشید:

  • شکل و وزن آیرودینامیکی که در دست شما احساس خوبی دارد.
  • کارایی آسان برای استفاده
  • مخصوص نوع پوست شما
  • نیازهای پوست

مهم است که یک برس پاک پاکسازی صورت پیدا کنید که باعث آسیب رساندن به پوست نشود، به خصوص اگر پوست حساسی دارید. در مورد استفاده از برس های صورت عوارض جانبی و شایعاتی وجود دارد، اما نکته کلیدی این است که پوست خود را بشناسید بعد بهترین برس پاکسازی صورت مخصوص پوست خود را انتخاب کنید. انواع پوست های حساس و مبتلایان به جوش و آکنه باید مراقب برس زدن و لایه برداری باشند زیرا این کار می تواند منجر به تحریک بیشتر پوست شود.

بهترین برس پاکسازی

مهم ترین نکته این است که از برس پاک کننده صورت بیش از یک یا دو بار در هفته استفاده نکنید تا مطمئن شوید که پوست آن را به خوبی تحمل می کند و واکنش و حساسیت نشان نمی دهد. یک برس پاک کننده صورت پیدا کنید که به خوبی با نوع پوست شما سازگار باشد. همچنین از سر برس متفاوتی برای صورت و بدن خود استفاده کنید، زیرا برس های بدن خشن تر هستند.

استفاده از برس های پاکسازی صورت بسیار ساده است تنها کاری که باید انجام دهید این است صورتتان را بشویید، برس را مرطوب کنید و آن را با حرکات دایره ای کوچک روی صورت حرکت دهید. این کار باعث می شود بهترین برس پاکسازی صورت به شما پوستی تمیزتر، نرم تر هدیه دهد.

 برس های پاک کننده صورت برای چه پوستی مفید هستند؟

اگرچه برس‌های پاکسازی صورت به دلیل توانایی‌شان در تمیز کردن عمیق و لایه‌برداری ملایم معروف هستند، متاسفانه برای افرادی که آکنه، اگزما، روزاسه یا پوست حساس دارند، باعث تحریک پوست می شوند. البته این به معنای این نیست که این افراد نمی توانند از بهترین برس پاکسازی صورت استفاده کنند.  اگر پوست نسبتاً «طبیعی» دارید و دستورالعمل‌ها را رعایت می کنید برس‌های پاک‌کننده صورت می‌توانند گاه به گاه به روتین شما اضافه شوند.

علاوه بر تمیز کردن عمیق پوست، استفاده از برس پاکسازی صورت مزایای دیگری نیز دارد. استفاده از این برس ها پوست شما را لایه‌برداری می‌کند، که به نفوذ محصولات ضد پیری کمک می‌کند محصولات مراقبت از پوست نیز عملکرد بهتر و موثرتری خواهند داشت. بهترین برس پاکسازی صورت همچنین جنبه ماساژ نیز دارد که به تقویت گردش خون در صورت کمک می کند و مانع از ایجاد چین و چروک و پیری پوست می شود.

قبل از استفاده از برس خاصی،آن را روی روی گونه و خط فک خود امتحان کنید تا مطمئن شوید که برای نوع پوست و مشکلات پوستی شما مناسب و بدون ضرر است. هر گونه سوزش، خارش، قرمزی یا سوزش بعد استفاده از برس به این معنی است که نباید از آن استفاده کنید.

بهترین برس پاکسازی

آیا می توان هر روز ازبهترین برس پاکسازی صورت استفاده کرد؟

اگر هرگز از برس های پاکسازی صورت استفاده نکرده اید بهتر است آن ها را به آرامی وارد برنامه روزانه خود کنید (حداکثر یک یا دو بار در هفته، تا زمانی که واکنش پوستتان را بفهمید). نکته ای که باید در نظر داشت این است که صرف نظر از دفعات استفاده، باید هر بار که از برس خود استفاده می کنید، بدون استثنا  آن را بشویید. بسیاری از اوقات این نوع برس‌ها می‌توانند حاوی باکتری‌ باشند و آکنه را تشدید کنند. بنابراین فراموش نکنید که آن را بشویید در غیر این صورت استفاده از ان مناسب نخواهد بود.

به طور کلی، بهترین برس های‌ پاکسازی صورت فرآیند کلی یکسانی دارند: آرایش خود را پاک کنید، پاک‌کننده را روی پوست مرطوب بمالید و با حرکات دایره‌ای صورت خود را برای یک دقیقه یا بیشتر ماساژ دهید. که نتیجه آن لایه برداری پوست، صاف و شفاف شدن پوست است.

بهترین برس پاکسازی صورت کدام است؟

ویژگی هایی که می تواند برس پاکسازی صورت را خاص کند و آن را تبدیل به بهترین برس پاکسازی صورت بکند و ما باید قبل از خرید بهترین برس پاکسازی صورت به آن توجه داشته باشیم شامل موارد زیر است:

  • سلیکونی بودن
  • مقاوم در برابر آب
  • مناسب برای انواع پوست
  • تعداد پالس های آن در دقیقه
  • سرعت چرخش
  • کارایی راحت
  • طراحی مناسب
  • ملایم بودن
  • مقاوم در برابر آب

بی شک یکی از خصوصیات بهترین برس پاکسازی صورت ضد آب بودن آن است. چون این محصول به صورت آگاهانه یا غیر آگاهانه با آب تماس پیدا می کند.

بهترین برس پاکسازیمناسب برای انواع پوست

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در خرید بهترین برس پاکسازی صورت در نظر گرفت نوع پوست است. بهتر است اول دستورالعمل ها و راهنمایی محصولات را بخوانیم سپس با دکتر متخصص پوست مشورت کنیم .چون همه افراد از یک برس پاکسازی صورت نتیجه مشابهی نمی گیرند و بهترین برس پاکسازی صورت برای افراد مختلف، متفاوت است چون احتمال دارد یک برس پاکسازی در صورت خشک عالی باشد اما برای پوست چرب مناسب نباشد و ایجاد حساسیت کند.

سیلکونی بودن

در حالی که برس‌های پاکسازی صورت قدیمی با برس نایلونی (مانند کلاریسونیک) عرضه می‌شوند، نسخه‌های مدرن، برای از بین بردن کثیفی‌ها و زباله‌ها به سیلیکون متکی هستند. سیلیکون فوق العاده بهداشتی، ملایم برای پوست و با دوام است.

تعداد پالس های آن

برخی از بهترین برس های پاکسازی صورت با فناوری ضربان صوتی طراحی شده اند. بهترین برس پاکسازی صورت ساخته شده مبتنی بر فناوری ضربان صوتی باید در نظر داشته باشید پالس های آن حداکثر 10000 در دقیقه باشد. این ویژگی باعث می شود که برس پاکسازی با کمک پاک کننده بیشتر روی منافذ مسدود شده پوست کار کنند و برای باعث از بین رفتن منافذ باز و جوش شوند.

بهترین برس پاکسازی

سرعت چرخش

یکی دیگر از نکاتی که می تواند یک برس پاکسازی صورت را تبدیل به بهترین برس پاکسازی صورت کند سرعت چرخش برس پاکسازی است. برخی از برس های پاکسازی صورت دارای دو دور چرخش و دو سرعت متفاوت هستند، که آن را برای هر نوع پوستی به خصوص پوست حساس و چرب مناسب می کند.

کارایی راحت

کارایی راحت می تواند یکی دیگر از خصوصیات بهترین برس پاکسازی صورت باشد. تا کسانی که حتی تازه کار هستند بتوانند از آن استفاده کنند.

طراحی مناسب

بهترین برس پاکسازی صورت باید دارای چند سر برای پاکسازی صورت باشد که یکی از آن ها باید سری کوچک و ریز باشد تا بتواند در مکان های کوچک مثل نوک بینی بهترین کارایی را داشته باشد. بهترین برس پاکسازی صورت باید دارای دسته ای ضد لغزش برای کنترل بهتر باشد.

ملایم بودن

پوست خیلی از افراد با برس های ناملایم تحریک شده، چون صورت حساس تر بوده باعث جوش، سرخی و حساسیت می شود. پس مهم است دستگاهی را برای پاکسازی صورت انتخاب کنیم که برس آن ملایم باشد.

ماساژ دادن پوست

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در مورد خرید بهترین برس پاکسازی صورت به خاطر بسپارید، ملایم بودن است. مقداری از شوینده صورت را روی سر برس یا دستگاه خود قرار دهید و با حرکات دایره ای، پوست را به آرامی ماساژ دهید. ماساژ پوست با استفاده از بهترین برس پاکسازی صورت که دارای برسی ملایم است باعث می شود که خون رسانی صورت بهتر انجام شود و پوست شاداب تر باشد.

 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها