سلامت و زیبایی

بهترین تقویت کننده ابرو خارجی و ایرانی

بهترین تقویت کننده ابرو

استفاده از بهترین تقویت کننده ابرو راه حلی کم هزینه و سریع برای داشتن ابروهایی پرپشت می باشد. یکی از مهمترین فاکتورهایی که روی زیبایی چهره و ظاهر افراد بسیار تاثیرگذار است، وجود ابروهایی زیبا، پرپشت و یکدست است. بدیهی است که تمامی افراد به ویژه خانم‌ها، به زیبایی چهره ‌شان اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. در این میان، برای اغلب خانم‌ها طی دوره‌های زمانی مختلف پیش می آید که با کم پشتی و ریزش ابرو مواجه می‌شوند. ریزش موی سر، ابرو و مژه یکی از بزرگترین دغدغه‌های اصلی خانم‌ ها و آقایان است که اگر در اولین فرصت به آن رسیدگی نشود ممکن است برای شما هزینه‌های اضافی و زیادی را در پی داشته باشد.

بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در هنگام آرایش برای پرپشت نشان دادن ابرو دست به دامن مداد ابرو می شوید یا به صورت ارثی و یا در طی دوره ای دچار ریزش ابرو شده اید، می‌توانید هر زمان که احساس کردید دچار که ابرو هایتان مانند سابق نیست و کم پشت شده است، بهترین تقویت کننده ابرو را خریداری کرده و با استفاده از آن، دوباره ابروهای زیبایی داشته باشید. ما تعداد زیادی از محصولات پرفروش و برتر تقویت‌کننده ابرو در برندهای ایرانی و خارجی بررسی کرده ایم تا در این مقاله بهترین تقویت کننده ابرو را به شما معرفی کنیم.

تقویت کننده ابرو چیست و چکار می کند؟

بهترین تقویت‌کننده ابرو حاوی عصاره‌های گیاهی مؤثر و سایر ویتامین‌ها و مواد مغذی لازم جهت تقویت و رشد ابروها است و در فرم‌ های کرم، ژل، تونیک، محلول و سرم تقویت کننده ابرو فرموله شده است. این محصول با تغذیه و اثر مستقیم بر سلول‌های فولیکولی ابرو موجب تقویت رشد، تقویت ساختار کراتینی و افزایش ضخامت ابروها و پیشگیری از ریزش آن‌ها خواهد شد و به فرد کمک می‌نمایند تا ابروهایی زیبا و طبیعی داشته باشد. همچنین بهترین تقویت‌کننده ابرو در کاهش ریزش تارهای ابروی ناشی از استرس، مصرف برخی از داروها و بیماری‌های هورمونی و عصبی نیز مؤثر خواهد بود.

بهترین تقویت کننده ابرو

انواع تقویت کننده های ابرو را بشناسید

  • سرم‌ احیا کننده ابرو

سرم های تقویت کننده ابرو همانطور که از اسمشان مشخص است به صورت محلول تولید می شوند و در افزایش استحکام، حجم و ضخامت ابروها بسیار تاثیر گذارند. سرم‌ های احیا کننده دارای ترکیبات و مواد موثری هستند که روی سلول‌ های فولیکول‌های ابرو اثر گذاشته و علاوه بر تقویت ابروها، در برخی موارد باعث رویش مجدد آ‌ن ها نیز می شوند. این سرم ها به دلیل اینکه بر پایه آب هستند برای پوست های چرب گزینه مناسبی هستند.

یکی از بهترین تقویت کننده ابرو، سرم تقویت ابرو لانبنا است. این سرم برای افزایش رشد، ضخامت و تقویت رنگ ابروها توسط شرکت لانبنا با فرمولاسیونی غنی شده از مواد طبیعی ساخته شده که به طور موثری ظاهر و سلامت ابرو های شما را تقویت کرده تا چهره ای زیبا و جذاب داشته باشید. سرم تقویت ابرو لانبنا بخاطر استفاده از مواد طبیعی اصلا حساسیت زا نبوده و برای انواع پوست قابل استفاده است، بنابراین شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

  • کرم‌ تقویت‌کننده ابرو

کرم ‌های تقویت ‌کننده نیز از عصاره‌های گیاهی و ویتامین‌های مفید و موثر ساخته می‌شوند. ترکیبات موجود در کرم های تقویت ‌کننده از یک طرف باعث تقویت و ضخیم شدن موها می‌شود و از طرفی دیگر باعث افزایش تحریک رویش در ابروها می شوند. انواع کرم تقویت کننده ابرو باعث می‌شود شما به سادگی بتواند آن را روی ابروهای خود ماساژ داده و مدت زمان بیشتری آن‌ را روی ابرو قرار دهید. با این کار، ترکیبات تقویت‌ کننده کرم ها به لایه‌های داخلی پوست شما نفوذ خواهد کرد و شما تاثیر بیشتری دریافت می‌کنید. کرم تقویت کننده ابرو بیشتر برای پوست های خشک و معمولی مناسب اند و برای پوست های چرب توصیه نمی شوند.

بهترین تقویت کننده ابرو

  • روغن‌ تقویت‌کننده ابرو

برای تهیه و تولید روغن های تقویت ‌کننده ابرو نیز غالبا از عصاره‌های گیاهی استفاده می‌شود، به طوری که در برخی از آن‌ها، ویتامین‌های مورد نیاز رشد ابروها را نیز در خود دارند. شما می‌توانید این روغن‌ها را روی ابروهای خود ماساژ داده و از این طریق، باعث تحریک بیشتر رشد آن ها شوید. روغن های تولید کننده برای پوست های خشک مناسب است و چون بر پایه روغن ساخته می شوند بهتر است پوست های چرب از آن استفاده نکنند چون ممکن است باعث جوش برای آن ها شود.

علل ریزش ابرو ها و کم پشت شدن آن ها

به طور کلی عواملی زیادی وجود دارند که می‌توانند باعث ریزش و کم پشتی ابروها شوند، مهم ترین این عوامل عبارتند از:

  • انجام تاتو روی ابرو
  • استفاده از لوازم آرایشی فیک و بی‌کیفیت
  • انجام برخی از درمان‌های خاص مانند شیمی درمانی و پرتو درمانی
  • وراثت و ریزش موی ارثی
  • اصلاح دائم ابرو ها
  • بالا رفتن سن
  • کمبود برخی مواد مغذی مانند:ویتامین D و B12 علاوه بر این، روی، اسیدهای چرب امگا 3 و پروتئین ها
  • مشکلات تیروئیدی که یکی از عوارض آن ریزش و نازک شدن موی ابروها می باشد
  • ریزش ابرو بخاطر آلوپسی
  • اختلال هانسن
  • اگزما (درماتیت آتوپیک)
  • بی هوشی عمومی و جراحی
  • بارداری و زایمان
  • استرس بیش از حد
  • عوارض جانبی دارو
  • زائده ی پوست

بهترین تقویت کننده ابرو

مزایای استفاده از بهترین تقویت‌کننده ابرو

  • تامین مواد مورد نیاز موهای ابرو مانند ویتامین، ترکیبات و عصاره‌های گیاهی مؤثر برای کمک به رشد موها
  • اثرگذاری مستقیم بر فولیکول‌های ابرو
  • تقویت و افزایش ضخامت فولیکول مو
  • تقویت ساختار کراتینی ابرو ها
  • افزایش تراکم تارهای ابرو
  • پرپشت کردن ابرو
  • بهترین تقویت‌کننده ابرو از ریزش ابرو پیشگیری می کند
  • کاهش ریزش تارهای ابروی ناشی از استرس، بیماری‌های هورمونی و عصبی و…
  • نتیجه دهی سریع و موثر برای خانم ها و آقایان
  • بهترین تقویت کننده ابرو باعث نرم و لطیف شدن مژه و ابرو می شود و آن ها را در برابر شکنندگی قوی تر می کند.

نحوه استفاده از بهترین تقویت کننده ابرو

برای استفاده از بهترین تقویت کننده ابرو، ابتدا به وسیله میسلار واتر باقی مانده آرایش چشم و ابرو خود را پاک کنید. سپس به وسیله آب ولرم صورت خود را شسته و با حوله نرم صورت خود را خشک نمایید. حال تونر خود را بزنید و مطمئن شدید که دیگر آلودگی روی پوستتان نمانده است، با استفاده از برس مخصوص مقداری از محلول بهترین تقویت کننده ابرو را بردارید و به‌ طوری‌که محلول به ریشه‌ی ابرو برسد و به‌ خوبی سطح آن را پوشش دهد، روی ابروها براش کنید. جهت دستیابی به نتیجه مطلوب و مثبت پیشنهاد می‌شود با توجه به تراکم ابروهایتان روزانه در دو نوبت صبح‌ها و شب‌ها از بهترین تقویت کننده ابرو استفاده نمایید و استفاده از بهترین تقویت‌کننده ابرو را تا پایان دوره‌ی مصرف ادامه دهید.

بهترین تقویت کننده ابرو

چه مدت طول می کشد تا استفاده از بهترین تقویت کننده ابرو به نتیجه برسد؟

حتی اگر از باکیفیت ترین برندها و بهترین تقویت کننده ابرو را نیز استفاده کنید و هر روز به طور مرتب این کار را تکرار کنید، باید صبور باشید. درست است گفتیم بهترین تقویت کننده ابرو راه حلی سریع برای پر پشت شدن ابرو ها است. اما به این معنی نیست که پس از یک هفته استفاده نتیجه بدهد. حداقل دوره استفاده از بهترین تقویت کننده ابرو یک ماه است. البته بسته به دستوری که روی بسته بندی و پاکت بهترین تقویت کننده ابرو نوشته است، مدت زمان دوره درمان متفاوت است. پس صبور باشید و عجله نکنید و استفاده بهترین تقویت کننده ابرو را قطع نکنید. باید به طور مرتب و منظم و روزانه از آن استفاده کنید تا کم کم نتایج حاصل از بهترین تقویت‌کننده ابرو را ببینید. هر صبح یا هر شب قبل از خواب به مژه و ابروهایتان تقویت کننده بزنید.

همچنین بسته به این که بدن شما چه واکنشی نسبت به بهترین تقویت‌کننده ابرو نشان می دهد، مدت زمان دیدن نتایج تغییر می کند. بعضی ها ممکن است در عرض یک ماه به نتیجه برسند اما بعضی دیگر به سه تا چهار ماه زمان نیاز دارند تا به طور کامل رشد مژه و یا ابروی خود را ببینند.

آیا بهترین تقویت کننده ابرو ایمن است و ضرری ندارند؟

پوست زیر ابروها نیز نازک است و چشم ها که در نزدیکی ابروها هستند بسیار حساس می باشند. اگر از محصول تقویت کننده فیک استفاده کنید، ممکن است به مردمک چشم ها آسیب وارد شود و چشم ها دچار خشکی و قرمزی شوند. همچنین ابروها نیز ممکن است در اثر استفاده محصول نامناسب ریزش پیدا کنند و دچار قرمزی و خارش شوند. بنابراین حتما از مناسب ترین و بهترین تقویت کننده ابرو استفاده نمایید. اگر از بهترین تقویت کننده ابرو از برند های معتبر استفاده نمایید که شناخته شده هستند، استفاده نمایید، هیچ آسیبی به ابرو ها و چشمان شما وارد نما کنند و کاملا ایمن هستند. در واقع استفاده از آن ها کاملا ایمن هستند و استفاده از آن ها هیچ ممانعتی ندارد. با خیال راحت با این محصولات می توانید زیبایی مژه و ابروهایتان را برگردانید. توجه داشته باشید اگر بعد از استفاده از بهترین تقویت‌کننده ابرو بدنتان نسبت به آن واکنش بدی نشان داد و دچار سوزش، خارش و یا قرمزی شدید، استفاده از محصول را متوقف کنید.

بهترین تقویت کننده ابرو

برای پیشگیری از ریزش ابروها در کنار استفاده از بهترین تقویت کننده ابرو، چه کار هایی باید در خانه انجام بدهیم؟

  • در طول دوره درمان استفاده از موچین را متوقف کنید

اولین درمان خانگی در این بخش از مقاله، عدم استفاده از موچین و اصلاح ابروها در زمان استفاده از بهتربن تقویت کننده ابرو است. زیرا یکی از بهترین راه های حفظ ابروها در حال رشد، خودداری از استفاده از موچین تا زمانی است که موهای ابرو به ضخامت مورد نظر برسند. درست است که شما فقط می خواهید موهایی را که خارج از ابروهایتان رشد می کنند بیرون بکشید، اما ممکن است به طور تصادفی ابروهای اصلی خود را بیرون بکشید. 6-8 هفته طول خواهد کشید تا ابروها رشد کنند، پس در این مدت صبور باشید و بگذارید ابروهایتان به درستی رشد کنند.

  • حذف سلول های مرده پوست

حذف سلول های مرده، همیشه یک گام بسیار مهم در روند مراقبت از پوست است. سلول های مرده پوست، می توانند خشکی بر روی پوست ابرو ایجاد کنند. علاوه بر این، آن ها می توانند یک لایه سخت پوست ایجاد کنند این باعث می شود که ابروهای جدید برای پرورش رشد دشواری داشته باشند. بنابراین سلول های مرده مانعی در برابر رشد موهای ابرو هستند و با خلاص خلاص شدن از سلول های مرده، موهای ابرو می توانند سریعتر رشد کنند. می توانید دو بار در هفته از محصولات لایه بردار برای پوست ابرو استفاده نمایید. برای این کار بهتر است از یک اسفنج یا برس نرم استفاده کنید تا اشتباها اسکراب وارد چشم نشود و به همچنین به پوست اطارف چشم برخورد نکند.

بهترین تقویت کننده ابرو

  • رژیم غذایی درست و مناسب

اگر رژیم غذایی شما فاقد ویتامین ها و مواد مغذی باشد، این می تواند بر موهای ابرو تاثیر بگذارد و باعث ریزش آن ها شود. برای داشتن ابروهای ضخیم و پرپشت، بدن شما نیاز به مواد مغذی دارد. برخی از مواد مغذی مورد نیاز برای تحریک رشد ابرو، عبارتند از :

  • ویتامین های گروه ب:

ویتامین های گروه ب، یک گروه از ویتامین ها هستند که می توانند در آب حل شوند و نقش مهمی در متابولیسم بدن دارند. علاوه بر این، این گروه از ویتامین ها همچنین به تقویت رشد موهای ابرو کمک می کنند. شما می توانید آن ها را در برخی از غذاها مانند: مارچوبه، غلات، موز، شاه بلوط، ذرت، سیب زمینی و سویا پیدا کنید.

  • اسیدهای چرب امگا 3

همه چربی ها برای بدن مضر نیستند. از جمله اسیدهای چرب امگا 3 که از مفید ترین چربی ها برای بدن هستند. بدن ما خودش نمی تواند امگا 3 تولید کند، و باید آن را از طریق غذاهای مصرفی تامین کند. برخی از غذایی که توصیه می شود برای تامین امگا 3 مصرف نمایید عبارتند از: ماهی آزاد، ماهی سالمون، ماهی تن، دانه کتان، گردو و سبزیجات سبز تیره مانند اسفناج

  • پروتئین

پروتئین، ماده اساسی زندگی بخش هر سلول است که جزء بافت هایی است که بدن و همچنین بافت نرم بدن را ایجاد می کند و محافظت می کند. پروتئین، رشد مو و ابرو را تحریک می کند و باعث پرپشت شدن ابروها نیز می شود. پروتئین، در برخی از غذاها مانند؛ گوشت، شیر، تخم مرغ، سبزیجات سبز، توفو و غلات موجود است.

  • روی

روی نقش مهمی در تحریک رشد ابرو دارد. برخی از غذاهای غنی از روی، شامل؛ مرغ، گوشت قرمز، ماهی قزل آلا، شیر، ماست و کدو تنبل می باشد.

بهترین تقویت کننده ابرو

  • روزانه به اندازه کافی آب بنوشید

علاوه بر اضافه کردن این غذاها به رژیم منظم غذایی خود، شما همچنین باید هر روز به اندازه کافی آب بنوشید. آب باعث افزایش متابولیسم بدن نیز می شود. همچنین باعث می شود بدن به راحتی مواد مغذی مورد نیاز برای تحریک رشد ابرو را جذب کند.

کلام آخر

همه ما تا حدودی با ترفندهای پرتر و بلندتر نشان ابروها آشنا هستیم. استفاده از وسایلی چون مداد ابرو، ریمل، مژه مصنوعی یا انجام اکستنشن و میکروبیلدینگ راه هایی برای پرتر شدن و زیباتر شدن ابروها هستند. اما این ها روش های دائمی نیستند و به طور طبیعی باعث رشد موهای ابرو نمی شوند.  امروزه راه های های گوناگونی برای پر پشت کردن ابرو ها ارائه شده است که یکی از آن ها استفاده از بهترین تقویت کننده ابرو است. محصولات تقویت کننده ابرو با فرمولاسیون خاص خود به رشد موهای ظریف و حساس ابرو کمک می کنند و موجب زیباتر شدن و طبیعی بودن آن ها می شود

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها