سلامت و زیبایی

بهترین کرم آبرسان صورت خارجی و ایرانی

بهترین کرم آبرسان صورت

استفاده از بهترین کرم آبرسان صورت، یکی از راه هایی است که می توان پوست شفاف داشت و خشکی پوست را برطرف کرد. خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که بیشتر مردم به آن دچار می شوند. برای برطرف کردن خشکی پوست راه های متنوع و زیادی وجود دارد که بهترین و موثرترین راه، استفاده از بهترین کرم آبرسان صورت است. استفاده از بهترین کرم آبرسان صورت در طول روز به از بین بردن خشکی پوست و شادابی آن منجر می‌شود.

از این رو استفاده از آن باید در روتین پوستی خود حتما قرار دهید. ممکن است با خود تصور کنید که آبرسانی پوست و استفاده از بهترین کرم آبرسان صورت، فقط مختص افراد با پوست خشک یا کم آب است  و سایر افراد لازم نیست از بهترین کرم آبرسان صورت استفاده کنند. این تصور اشتباه است و صرف نظر از این که چه نوع پوستی دارید، باید از بهترین کرم آبرسان صورت برای حفظ شادابی و سلامت پوست خود استفاده کنید. در این مقاله هر آنچه که نیاز است که در مورد بهترین کرم آبرسان صورت بدانید را برای شما توضیح داده ایم.

کرم آبرسان چیست و چکار می کند؟

با افزایش سن و یا استفاده بیش از حد از شوینده های نامناسب، پوست شکننده تر شده و میزان کلاژن تولیدی آن کاهش یافته، بنابراین خاصیت کشسانی پوست کاهش می یابد. همچنین چون پوست بیرونی‌ترین اندام بدن است که با محیط خارجی بیشترین تماس را دارد و به همین دلیل در معرض آلودگی، خشکی و آسیب دیدگی است. برای حل این مشکلات پوست متخصصان پوست کرم هایی را ساخته اند که رطوبت مورد نیاز پوست را به پوست می رساند و مانع از فرار رطوبت و آب پوست می شود.

بهترین کرم آبرسان صورت

آبرسان‌ ها از موادی تشکیل شده اند که در اصل خاصیت نم‌ نگهدارندگی یا حفاظت از رطوبت پوست را دارند. آن ها حاوی موادی مانند گلیسیرین و هیالورونیک اسید هستند که از آب را از هوا و پوست شما جذب کرده و نمی‌گذارند که از پوست خارج شود. هیالورونیک اسید می‌تواند تا ۱۰۰۰ برابر وزنش رطوبت جذب کند و بهترین ماده‌ی آبرسان یا نم ‌نگهدار محسوب می‌شود. با استفاده از بهترین کرم آبرسان صورت می‌توانید به ترمیم و شادابی پوست خود کمک کنید.

آبرسانی سلول‌های پوست را سرزنده و جوان می‌کند و در زیبایی آن نقش حیاتی ایفا می‌کند. بهترین کرم‌ آبرسان صورت به دو دسته کرم روز و شب تقسیم می‌شود. کرم‌ های روز معمولا مقاومت بیشتری دارند چرا که باید طوری طراحی شده باشند که در مقابل اشعه آفتاب و آلودگی هوا مقاومت داشته باشند. بسته به زمانی که قصد استفاده از این کرم‌ها را دارید می‌توانید کرم روزانه یا شبانه را استفاده کنید.

یکی از بهترین کرم های آبرسان صورت، کرم کریستال آبرسان بیوآکوا است. سدیم هیالورونات یا هیالورونیک اسید ماده اصلی سازنده این محصول است. این ماده به طور طبیعی در بدن ما وجود داشته و نقش جذب و تامین رطوبت در بافت های بدن را دارد. بیشترین کاربرد این ماده در بدن در پوست است که با افزایش سن، قرار گیری در معرض آلاینده ها و… میزان آن کاهش یافته و مشکلاتی مثل خشکی، حساسیت و التهاب، کاهش کلاژن سازی و بروز آثار پیری و…. در پوست صورت پدیدار می شود.

این کرم برای افرادی که دچار خشکی پوست هستند، افرادی که زیاد در معرض آلاینده های محیطی مثل اشعه آفتاب، آلودگی ها و… هستند و یا افرادی که دچار پیری زودرس یا افراد میان سال محصولی بسیار مناسب است. بافت کرم کریستال آبرسان بیوآکوا اصلا چرب نیست و پس از استفاده هیچ احساس ناخوش آیندی به شما دست نداده و همچنین این کرم سرعت و قدرت جذب فوق العاده ای داشته و می تواند به سرعت جذب اعماق پوست شما شده و رطوبت مورد نیاز سلول ها را تامین می کند. با استفاده از کرم کریستال آبرسان بیوآکوا، هیالورونیک اسید مورد نیاز پوستتان را تامین کرده و از بروز این مشکلات جلوگیری خواهید کرد.

بهترین کرم آبرسان صورت

بهترین کرم آبرسان صورت حاوی چه ترکیباتی است؟

خشکی و دهیدراته شدن پوست، در اثر از بین‌رفتن آب در اپی درم پوست ایجاد می‌شود. بهترین کرم آبرسان‌ صورت بر پایه آب و یا بر پایه روغن هستند و با تشکیل یک‌لایه محافظ بر روی پوست، آب را در پوست به دام می‌اندازد. مواد اولیه بهترین کرم آبرسان‌ صورت نقش مهمی در افزایش آبرسانی پوست دارند. موادی که بهتر است در بهترین کرم آبرسان‌ صورت وجود داشته باشند عبارتند از:

  • گلیسیرین
  • لسیتین
  • اسیدهای هیدروکسی آلفا
  • اسیدهای لاکتیک
  • گلیکولیک
  • آلانتوئین
  • سیتریک
  • پروپیلن گلیکول

این مواد آب را به لایه‌ی بیرونی پوست کشانده و حبس می‌کنند.

چرا آبرسانی پوست و استفاده از بهترین کرم آبرسان صورت بسیار اهمیت دارد و مهم است؟

بدانید 30 درصد پوست از چربی و آب تشکیل شده است. با وجود این اگر پوست مقادیر زیاد چربی و رطوبت خود را از دست بدهد، خشک می شود و شادابی خود را از دست می دهد. همچنین با ورود به بیست سالگی و پس از آن میزان آب موجود در لایه های پوست تغییر کرده و به مرور رو به کاهش می رود. کم آبی پوست، موجب افتادگی و شلی پوست، ایجاد چین چروک، تحریک ترشح چربی بیشتر در پوست و در صورت دهیدراته شدن پوست، باعث بروز آکنه می شود. برای پیشگیری از این اتفاقات، استفاده از بهترین کرم آبرسان صورت که موجب حفظ رطوبت پوست می شود، لازم و ضروری است. بهترین کرم آبرسان صورت به دلیل داشتن موادی همچون گلیسیرین، اسید لاکتیک، اسید هیالورونیک باعث جذب بیشتر آب در سلول های پوستی می شوند که نتیجه آن نرمی و لطافت پوست است.

بهترین کرم آبرسان صورت

فواید استفاده از بهترین کرم آبرسان صورت چیست؟

  • افزایش مقاومت پوست

استفاده از بهترین کرم آبرسان صورت مقاومت پوست شما را افزایش می‌دهد و قدرت دفاعی پوستان را بیشتر می‌کند. پوستی که رطوبت کافی دارد در مقابل عوامل محیطی، آلودگی‌ها و آسیب‌ها مقاومت بیشتری داشته باشد.

  • کاهش لکه های پوستی

پوستی که به خوبی آبرسانی شده باشد فرآیند سم زدایی را بهتر انجام می‌دهد و موادی که باعث لک و کدر شدن پوست می‌شود را به خوبی دفع می‌کند.

  • انعطاف پذیری، نرمی و لطافت پوست را افزایش می دهد

بهترین کرم آبرسان صورت حاوی موادی مانند گلیسیرین، هیالورونیک اسید، پروپیلن گلیکول، اسید لاکتیک و سوربیتول است. این مواد، مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و اینگونه پس از جذب مواد در پوست، باعث انعطاف پذیر شدن آن و همچنین لطافت بیشتر آن می‌شوند.

  • مبارزه با پیری

هر چه پوست شما، خشک تر و کم آب تر باشد و انعطاف پذیری کمتری داشته باشد، بیشتر در معرض افتادگی و چین و چروک خواهد بود. یکی از عوامل اصلی در کشش پوست کلاژن است که میزان تولید آن در لایه های پوست، با افزایش سن، کاهش می یابد. یکی از آجزای اصلی سازنده کلاژن، آب است. بنابراین اگر می‌خواهید ظاهر جوانی داشته باشید، هم باید در طول روز به میزان کافی آب بنوشید و هم با استفاده از بهترین کرم آبرسان صورت به صورت موضعی آب مورد نیاز پوست را تامین کنید.

  • رفع خشکی پوست و جلوگیری از پوسته پوسته شدن آن

آیا تا به حال شده که بخواهید آرایش کنید و پوست شما به قدری خشک باشد که تمام محصولات آرایشی روی پوست به خوبی نخوابد؟ پوست صورت به دلیل اینکه بیشتر از هر جای بدن در معرض آلودگی‌ها و مواد مضر است و چون بیشتر از پوست دیگر نواحی شسته می شود، زودتر از باقی نقاط بدن نیز خشک می‌شود. بنابراین حتما پس از هر بار شستشو از بهترین کرم آبرسان صورت مخصوص پوست خود برای جلوگیری از خشکی پوست استفاده نمایید.

بهترین کرم آبرسان صورت

  • کمک به شفافیت پوست

پوست های خشک به علت کم آبی اغلب به شکل یه کاغذ در می‌آیند. به همین علت شفافیت نداشته و کدر و پیر به نظر می رسند. در حالی که پوست مرطوب و آبرسانی شده معمولاً درخششی بسیار عالی و چشم نوازی دارد. برای دستیابی به پوست شفاف باید روزانه از بهترین کرم آبرسان صورت استفاده کنید. هرچند انتظار نداشته باشید که این نتیجه یک شبه اتفاق بیفتد و شما همان لحظه پس از استفاده از بهترین کرم آبرسان صورت صاحب صورتی شفاف شوید. باید حداقل به مدت چند هفته، به صورت منظم آب به اندازه کافی بنو شید و از بهترین کرم آبرسان صورت استفاده نمایید.

  • کنترل چربی پوست

اگر پوست چربی دارید، احتمالا اولین کاری که به ذهن شما برای درمان این مشکل برسد، دوری کردن از محصولات پوستی مانند بهترین کرم آبرسان صورت می باشد. حتی ممکن است فکر کنید که باید کمتر آب مصرف کنید که آبرسانی پوست شما کمتر شود و پوست به سمت خشکی برود. در واقعیت، این کارها به هیچ عنوان کمکی به شما در درمان چرب بودن پوست نخواهند کرد و حتی باعث ترشح بیشتر چربی پوست نیز می شوند. چرا که بدن در این مواقع به دنبال جبران کمبود آب خواهد بود و به طبع پوست چرب‌تر خواهد شد. وقتی در طول روز به میزان کافی آب بنوشید و همچنین هم روز و هم شب از بهترین کرم آبرسان صورت مناسب پوست خود استفاده کنید، می‌توانید چربی پوست خود را کنترل کنید و از بروز جوش که از اصلی‌ترین نشانه‌های پوست چرب است، جلوگیری کنید.

بهترین کرم آبرسان صورت

بهترین سن برای استفاده از بهترین کرم آبرسان پوست چه زمانی است؟

. با توجه به تحقیقاتی که انجام شده بسیاری از محققان به این نتیجه رسیده اند که افراد پس از گذشت از سن ۳۰ سالگی به دلیل بالا رفتن سن، پوست آن ها شروع به چروکیده شدن می کند و سرعت افزایش این چروکیدگی ها در پوست های خشک سریع تر است. بنابراین می شود گفت از سن 30 سالگی به بعد استفاده از بهترین کرم آبرسان صورت، ضروری و واجب می شود و حتما باید در روتین روزانه قرار گیرد. اما برای پیشگیری از این اتفاق و داشتن پوستی شاداب در 30 سالگی بهتر است از کرم های آبرسان از سن 20 سالگی به بعد استفاده کنید.

بهترین کرم آبرسان صورت مناسب پوست من کدام است؟

  • بهترین کرم آبرسان صورت برای پوست چرب

پوست چرب نتیجه تولید بیش از حد سبوم از غدد چربی است. این غدد در زیر سطح پوست قرار دارند. سبوم یک ماده روغنی است که از چربی‌ها ساخته شده است. وجود سبوم در پوست بد نیست زیرا به محافظت و مرطوب کردن پوست شما کمک می‌کند. ژنتیک، تغییرات هورمونی یا حتی استرس تولید سبوم را افزایش دهد. با این‌ حال، وجود خیلی زیاد سبوم منجر به ایجاد منافذ و آکنه می‌شود. بنابراین اکثر افرادی که پوست چرب دارند، از استفاده از آبرسان اجتناب می کنند. چرا که تصور می کنند که میزان چربی و آکنه را افزایش می‌دهد. باید بگوییم این تصور کاملاً اشتباه است.

پوست های چرب باید از بهترین کرم آبرسان صورت بر پایه آب که سبک هستند، استفاده کنند. زیرا کسانی که پوست چرب دارند به دلیل عدم حفظ رطوبت در پوست، معمولا پوست ضعیفی دارند. با خشک شدن لایه خارجی پوست، میزان تولید چربی را افزایش‌یافته و این کار را بدتر خواهد کرد. برای رهایی از پوست چرب و عوارض آن پوست خود را مرطوب دارید. کرم آب‌رسان برای پوست چرب، حاوی آب کافی است. فواید کرم آبرسان پوست چرب، جلوگیری از جوش‌های زیرپوستی است.

بهترین کرم آبرسان صورت

بهترین کرم آبرسان صورت برای پوست خشک

خشکی پوست یک وضعیت ناراحت‌کننده است که با پوسته پوسته شدن، خارش و ترک‌خوردگی پوست نمایان می‌شود. دلایل مختلفی باعث خشکی پوست می شوند که یکی از رایج ترین دلایل کمبود آب است. اگر به پوست خشک رسیدگی نشود می تواند منجر به درماتیت آتوپیک یا اگزما شود. بهتر است پوست های خشک از بهترین کرم آبرسان صورت با پایه کرمی و دارای آبرسانی قوی استفاده کنند. از مزایای بهترین کرم آبرسان صورت پوست خشک این است که رطوبت را در لایه‌های پوست به دام می‌اندازد. این لایه از تبخیر آب موجود بر روی پوست جلوگیری خواهد کرد. از طرفی استفاده از کرم آبرسان قوی برای پوست این امکان را می‌دهد تا به‌اندازه کافی مواد مغذی را پوست خود برسانید.

کرم آبرسان پوست بلوبری بیوآکوا برای کسانی که به دنبال یک کرم آبرسان قوی می گردند، یک انتخاب فوق العاده است. اصلی ترین وظیفه کرم اسانس بلوبری، رطوبت و آبرسانی به پوست های خشک و زبر است. بنابراین استفاده از این کرم به شدت برای پوست های خشک توصیه می شود. این کرم آبرسان به دلیل ترکیبات طبیعی و مفیدی که دارد، برای استفاده ی هر نوع پوستی کاملا مناسب است. کرم اسانس بیوآکوا هیچگونه حساسیتی برای هیچ نوع پوستی ایجاد نمی کند و ترکیبات این کرم مرطوب کننده با هر نوع پوستی کاملا سازگار است.

کرم آبرسان بلوبری کاملا سبک است و به خوبی جذب پوست می شود. استفاده از کرم اسانس بلوبری، علاوه بر برطرف کردن چین و چروک، یک درمان پیشگیرانه ی کاملا مناسب برای چین و چروک و پیری پوست نیز می باشد. استفاده از کرم بلوبری برای لایه برداری پوست نیز مناسب است و به ترمیم و بازسازی بافت های آسیب دیده ی پوست، کمک فراوانی می نماید. این کرم از آنجا که در کنترل چربی پوست نیز نقش مهمی ایفا می کند برای پیشگیری و همچنین درمان آکنه و جوش ها یک درمان فوق العاده خواهد بود. نرم کنندگی، روشن کنندگی و شاداب کنندگی پوست از دیگر وظایف کرم اسانس بلوبری می باشد.

بهترین کرم آبرسان صورت

  • بهترین کرم آبرسان صورت برای پوست مختلط

اگر جزو افرادی هستید که دارای پوست مختلط هستند و انتخاب آبرسان مناسب برای بخش های مختلف پوستتان به مشکلی بزرگ برایتان تبدیل شده است و به دنبال پیدا کردن مناسب‌ ترین گزینه هستید، باید در انتخاب کرم آبرسان بسیار دقت کنید. چرا که پوست شما هم دارای ویژگی پوست چرب است و هم دارای ویژگی‌های پوست خشک. برای انتخاب بهترین کرم آبرسان صورت مناسب بهتر است اول نوع پوست غالب را بر روی قسمت‌های مختلف صورت خود را بیابید. بهترین کرم آب‌رسان صورت انتخابی شما نباید بیش از حد چرب باشد و یا خشکی را از بین ببرد. کرم آبرسان برای پوست خشک را در نواحی خشک که معمولاً گونه‌ ها هستند استفاده نمایید و کرم آبرسان برای پوست چرب را که معمولاً در نواحی T شکل یا روی بینی و بالای ابروها استفاده کنید.

بهترین زمان استفاده از بهترین کرم آبرسان صورت در طول روز

  • بعد از بیدار شدن از خواب و شستشوی صورت با شوینده مناسب از آبرسان استفاده کنید.
  • قبل از آرایش کردن
  • قبل از خواب و بعد از شستشوی صورت
  • بعد از بازگشت به خانه و شستشوی صورت ( برای خانم ها بعد از پاک کردن آرایش )

بهترین کرم آبرسان صورت

نحوه استفاده از بهترین کرم آبرسان صورت

برای استفاده از بهترین کرم آبرسان صورت، ابتدا باید صورت خود را با شوینده مناسب خوب بشوییم و سپس به وسیله یک حوله نرم آن را به آرامی خشک کنیم. دقت کنید در هنگام شستن صورت تا جایی که می توانید از آب گرم استفاده نکنید. چون خشکی پوست را بیشتر می کند. پس از شستن صورت و وقتی تمام آلودگی‌ها و چربی‌ها را از سطح پوست خود پاک کردید، حال نوبت به استفاده از تونر است. تونر را روی پوست بزنید و به آن زمان بدهید که جذب شود. اکنون نوبت به استفاده از بهترین کرم آبرسان صورت است. مقداری از کرم آبرسان را روی دست خود گذاشته و کم کم با ضربات آهسته به صورت بزنید.

دقت کنید که نواحی دور چشم و دور لب ها را فراموش نکنید. بعد از اینکه کرم آبرسان را به صورت زدید آهسته و با حرکات دورانی پوست را ماساژ دهید. همچنین اگر صبح‌ها عجله دارید و فرصت انجام مراحل مراقبت از پوست را ندارید، می‌توانید شب هنگام و پیش از خواب هم پوست خود را آبرسانی کنید.

دقت کنید که شرایط آب‌ و هوایی منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، روی میزان کرم آبرسانی که استفاده می‌کنید تاثیر مستقیم دارد. معمولا در مناطقی که آب‌ و هوای گرم دارند، نباید در مصرف این کرم زیاده روی کرد اما در نواحی سردسیر به علت کمبود رطوبت هوا، حجم کرمی که استفاده می‌کنید باید بیشتر باشد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها