سلامت و زیبایی

بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی

بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی

داشتن چین و چروک پوستی افتاده یکی از بزرگ ترین مشکلات پوستی است. استفاده از بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی باعث میشود پوست کلاژن بیشتری تولید کند و چین و چروک های پوستی به حداقل برسند و پوستی شاداب تر داشته باشید.

دو نوع ادستگاه میکرودرم ابریژن برای انتخاب وجود دارد: میکرودرم ابریژن کریستالی از دستگاهی استفاده می‌کند که ذرات کریستال را روی صورت بیمار اسپری می‌کند، که اساساً رنگ چهره را “سند بلاست” می‌کند و لایه بالایی سلول‌های مرده پوست را شل می‌کند. روش دیگر، یک گرز لایه بردار با نوک الماس روی سطح پوست، کمی مانند سنباده روی دیوار، و بدون ذرات بی‌طرف، بر روی سطح پوست می‌چرخد. در هر صورت، هدف از بین بردن سطحی ترین لایه پوست است و لایه ای تازه از پوست صاف و یکدست را نشان می دهد.

وقتی پوست شما سالم و تمیز نیست، هیچ مقداری از کانسیلر یا کرم پودر نمی تواند آن را جبران کند. به همین دلیل است که میکرودرم ابریژن برای رسیدن به آن پوست درخشان ضروری است! بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی یک درمان محبوب که سلول های مرده پوست را به طور موثر از سطح پوست شما خلاص می کند، ساده، آسان و مقرون به صرفه است. بیشتر سالن‌ها یک متخصص زیبایی حرفه‌ای برای انجام این کار دارند، اما می‌توانید با کمک یک کیت آن را به سرعت در خانه انجام دهید.بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی

بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی چیست و چگونه کار می کند؟

بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی یک درمان آرایشی عملی، سریع، ماشینی و بدون درد برای پوست شما با حداقل خطرات است. با استفاده از سایش و مکش به آرامی لایه های سطحی پوست را لایه برداری می کند. این روش غیر تهاجمی جوان‌سازی پوست از کریستال‌های ظریف یا نوک‌های الماسی برای مالش پوست شما و مکش خلاء برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست استفاده می‌کند. بهبودی حاصل از استفاده دستگاه میکرودرم آبریژن در مقایسه با سایر روش ها مانند درم ابریژن، لایه برداری شیمیایی و لایه برداری با لیزر سریع است.

همانطور که دستگاه برای برداشتن بالاترین لایه روی پوست شما کار می کند، بدن شما آن را به عنوان یک آسیب تعبیر می کند. برای کمک به بهبود سریع آن ناحیه از آسیب، بدن شما سعی می کند سلول های پوستی جدید و سالم تولید کند تا پوستی شاداب و بانشاط داشته باشید. کل فرآیند حدود 30 دقیقه طول می کشد.

بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی شرایط پوستی مانند پیری زودرس (آسیب ناشی از نور خورشید) را بهبود می بخشد، اندازه منافذ، لکه های پیری، خطوط ریز و آکنه را کاهش می دهد. پوست شما تنها پس از یک بار درمان به طرز محسوسی صاف تر می شود. برای نتیجه مطلوب می توانید این درمان را هر 3 تا 4 هفته تکرار کنید.

تفاوت دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی

تفاوت آنچنانی نمی توان در بین آنها یافت اگر دستگاه میکرودرم خانگی به درستی استفاده شود به همان اندازه دستگاه میکرودرم سالنی تاثیر دارد از تفاوت های کوچک آن ها میتوان به سبک بودن و قابل جابه جایی بودن میکرودرم خانگی اشاره کرد.

از لحاظ اقتصادی میکرودرم خانگی به صرفه تر است چون می توان در دراز مدت از آن استفاده کرد. با این حال بعضی ها وقت  نمی کنند و نحوه استفاده از میکرو درم خانگی را نمی دانند و به سراغ گزینه های سالنی می روند.

قبل از انجام هر گونه درمان مراقبت از پوست، مهم ترین سوالی که باید بپرسید این است که آیا برای پوست شما مناسب است یا خیر. در ادامه بخوانید تا ببینید آیا بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی برای پوست شما بی خطر است یا خیر.بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی

آیا میکرودرم ابریژن برای پوست شما بی خطر است؟

میکرودرم ابریژن یک روش ایمن و موثر برای انواع پوست است. در این درمان از کریستال های لایه بردار استفاده می شود که بسیار ریز هستند و هیچ آسیبی به پوست شما وارد نمی کنند. علاوه بر این، بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی نیازی به برش یا بیهوشی ندارد، بنابراین خطر ایجاد اسکار یا عفونت وجود ندارد.

استفاده از دستگاه میکرودرم آبریژن روش درمانی بدون درد است و کمتر از یک ساعت طول می کشد. شما می توانید نتایج آن را بلافاصله پس از اولین درمان خود مشاهده کنید. با این حال، درمان های اضافی ممکن است برای کمک به شما در بهینه سازی نتایج ضروری باشد.

نحوه استفاده از بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی

قبل از شروع درمان میکرودرم ابریژن، صورت خود را با یک پاک کننده ملایم کاملاً تمیز کنید.

بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی خود را آماده کنید. نوک مناسب و سطح مکش را انتخاب کنید که پوست شما را به درستی لایه برداری کند. اگر پوست حساسی دارید، توصیه می شود با کمترین سرعت تنظیم کنید.

بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی خود را مانند یک مداد نگه دارید، نوک صاف آن را فشار دهید و به آرامی آن را روی صورت خود بچرخانید.

پس از اتمام درمان میکرودرم ابریژن، متوجه ذرات پوست مرده روی دستگاه خواهید شد. نوک الماس را بردارید، فیلتر را بردارید، گرد و غبار را از ذرات پوست مرده جدا کنید و در یک فیلتر جایگزین قرار دهید تا ابزار خود را برای درمان بعدی آماده کنید.

صورت خود را با آب بشویید تا از شر ذرات مرده باقی مانده پوست خلاص شوید. از استفاده از پاک کننده های خشن خودداری کنید زیرا ممکن است پوست شما در اثر درمان تحریک شده باشد.

پوست تازه لایه برداری شده خود را با یک سرم آرام بخش و یک مرطوب کننده غلیظ تسکین دهید. این باعث تغذیه و سلامت پوست شما می شود.

یک مرطوب کننده عالی

بهتر است پس از استفاده ی بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی، پوست خود را بشویید سپس یک مرطوب کننده به کار ببرید یکی از بهترین مرطوب کننده ها سرم مرطوب کننده و تقویت کننده پرتقال خونی ایمیجز است که به سبب ترکیبات خود جدا از خاصیت مرطوب کنندگی خواص دیگری مانند افزایش سلامت کلی پوست، نرم کننده، روشن کننده، ضد خشکی، ترمیم سطح پوست، تنظیم چربی، تقویت تولید کلاژن، کاهش سرعت پیری پوست و کاهش آثار پیری دارد.بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی

وقتی صحبت از بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی می‌شود، همه به یک اندازه برای شما موثر نیستند. آنچه برای نوع پوست شما مناسب است ممکن است برای شخص دیگری کارایی نداشته باشد. بنابراین، قبل از انتخاب بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی، موارد زیر را در نظر بگیرید!

بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی

امروزه مارک های زیادی از دستگاه میکرودرم ابریژن وجود دارد و هر یک برای نوع پوست خاصی طراحی شده است. با توجه به تعداد زیاد دستگاه های میکرودرم ابریژن ساخته شده نمی توان بهترین ها را بیان کرد اما در اینجا نکاتی که باید در انتخاب بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی در نظر بگیرید و ویژگی های بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی را قرار داده ایم تا به شما در انتخاب بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی کمک کند.

کیفیت

اولین عاملی که باید قبل از خرید بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی در نظر بگیرید این است که از کیفیت خوب و بادوام بودن آن اطمینان حاصل کنید. موادی که از آن ساخته شده است را در نظر بگیرید، آیا مناسب سفر است، اگر کلاهک‌های درمان از فولاد ضد زنگ بادوام ساخته شده‌اند، و اگر بدنه سختی برای محافظت از آن دارد می تواند بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی باشد.

قدرت مکش

بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی را انتخاب کنید که حداقل دو تنظیم مکش داشته باشد. این دلیل که برخی از نواحی به درمان ملایم تری مانند اطراف چشم نیاز دارند، در حالی که مکان هایی مانند بینی ممکن است کمی به فشار بیشتری نیاز داشته باشند. بنابراین، دستگاهی که فقط یک تنظیم دارد ممکن است برای هر ناحیه از پوست شما مناسب نباشد. و ایجاد التهاب و حساسیت در پوست کند.بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی

نوک های بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی

نوک های بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی با سرهای الماسی محبوب ترین طرح نوک هستند زیرا تمیز کردن آن ساده است و در عین حال لایه برداری ملایمی را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این، انواع مختلفی از کریستال ها وجود دارد، به عنوان مثال، کریستال های اکسید آلومینیوم، که همچنین می توانند لایه برداری موثری را ارائه دهند. بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی بیش از یک  نوک برای نواحی مختلف بن دارد.

صفحه نمایش

آیا می خواهید دستگاه میکرودرم ابریژن شما را در درمان راهنمایی کند؟ بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی با صفحه‌نمایش LCD ممکن است گسترده‌تر و حجیم‌تر از دستگاه‌های بدون صفحه‌نمایش باشند، اما می‌توانند به شمادر درمان کمک کنند تا بهترین نتیجه را بگیرید.

سهولت استفاده

اگر می خواهید بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی را به روتین زیبایی خود اضافه کنید، باید مطمئن شوید که دستگاهی که انتخاب می کنید قابل استفاده است.

به دنبال چیزهایی مانند وزن و اندازه باشید. هر درمان میکرودرم ابریژن می تواند تا 30 دقیقه طول بکشد – حتی یک دستگاه کوچک نیز بعد از این مدت احساس سنگینی می کند!

برخی از دستگاه های میکرودرم ابریژن برای استفاده نیاز به منبع تغذیه دارند، در حالی که برخی دیگر با باتری کار می کنند. اگر می‌خواهید دستگاه خود را اغلب در حال حرکت ببرید، دستگاهی که با باتری کار می‌کند ممکن است بهترین باشد.

صبور باشید

بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی می تواند به طور قابل توجهی رنگ چهره شما را بهبود بخشد و پوست شما را شاداب کند. اما باید صبور باشید زیرا حتی بهترین دستگاه میکرودرم ابریژن چین و چروک و جای زخم را یک شبه از بین نمی برد. مدتی طول می کشد تا نتایج نشان داده شود.

کلام اخر

بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی می‌توانند به شما کمک کنند تا از شر سلول‌های مرده پوست خلاص شوید و در عین حال جوان‌سازی و انعطاف‌پذیری پوستتان را افزایش دهید. نه فقط این، کیت های میکرودرم ابریژن تکنیک ساده ای برای استفاده دارند و مقرون به صرفه ترین راه حل ها برای مشکلات پوستی شما هستند.

اگر می خواهید بهبود قابل توجهی داشته باشید، حتی می توانید از بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی سه بار در هفته استفاده کنید! با این حال، به شدت توصیه می شود بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی که ماندگاری طولانی، بادوام یا مناسب پوست های حساس نیستند، خودداری کنید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها