سلامت و زیبایی

معرفی 10 محصول از بهترین محصولات دکتر راشل که بهترین های بازار هستند

محصولات دکتر راشل

محصولات دکتر راشل از معروف ترین و بهترین محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست هستند. اگر شما هم جزو افرادی باشید که به مراقبت از پوستتان اهمیت می دهید، حتما نام این محصولات را شنیده اید. برای مثال کرم ضد چروک ذکتر راشل یکی از معروف ترین کرم های ضد چروک در این زمینه است.
یکی از پر طرفدارترین محصولات دکتر راشل که برای اکثر افراد آشنا است انواع کرم های دکتر راشل می باشد که به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب این محصولات تاثیر زیادی بر پوست دارند. به همین دلیل در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده اند. در ادامه این مقاله ما ابتدا به تاریخچه مختصری از برند دکتر راشل می پردازیم و سپس به معرفی 10 محصول از بهترین های این برند محصولات مراقبت از پوست می پردازیم.

برند محصولات دکتر راشل برای چه کشوری است؟

برای اولین بار برند دکتر راشل در کشور امارات و شهر دوبی شروع به کار کرد. محصول تولیدی این برند ابتدا انواع عطر لوکس بود اما در سال ۲۰۰۲ گروهی از محصولات مراقبت از پوست با نام زندگی طلایی از برند دکتر راشل تولید شد که هدف آن حفظ زیبایی طبیعی پوست بود.
به عقیده دکتر راشل شکوه و عظمت زیبایی پوست فقط با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک تجلی می یابد. به همین دلیل محصولات دکتر راشل از طبیعی ترین محصولاتی هستند که به زیبایی بیشتر پوست کمک می کنند و باعث حفظ شادابی و جوانی پوست می شوند.
خبر خوب درباره این برند این است که فقط مختص بانوان نیست. بلکه محصولات دکتر راشل برای آقایان نیز تولید شده اند تا انان نیز به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت دهند و از پیری پوست جلوگیری کنند.
اما محصولات دکتر راشل فقط به محصولات مراقبت از پوست و عطرها ختم نشد بلکه این برند به تولید صابون های دست ساز و محصولات مراقبت از مو نیز پرداخت. در حال حاضر برند دکتر راشل تنها به امارات محدود نمی شود و می توان کارخانه های ان را در کشورهایی مثل چین نیز دید.

محصولات دکتر راشل
معرفی محصولات برند دکتر راشل که باید آن ها را بشناسید.

محصولات دکتر راشل بسیار متنوع و گسترده هستند. این برند علاوه بر تولید محصولات مراقبتی و بهداشتی پوست، در زمینه محصولات مراقبت و زیبایی مو نیز فعالیت گسترده ای دارد و یکی از برندهای محبوب بازار است. انتخاب از بین محصولات دکتر راشل، انتخاب ساده ای نیست اما ما سعی کردیم 15 محصول پر فروش این برند را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از مزایای آن ها با خبر شوید. پس همراه ما باشید.

سرم ویتامین C صورت و گردن دکتر راشل

سرم ویتامین C صورت و گردن دکتر راشل درخشندگی و طراوت را به پوست باز می گرداند. این سرم ضد پیری برای سفت کردن، اصلاح، محافظت و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست مفید است. سرم ویتامین سی دکتر راشل، مناسب انواع پوست است و باعث ایجاد هیچ حساسیتی نمی شود. همچنین این محصولات قیمت مناسبی دارند که آن ها را انتخابی مقرون به صرفه کرده است.

محصولات دکتر راشل
• سرم پرایمر هیدراتاسیون فوری هیالورونیک اسید دکتر راشل

سرم پرایمر هیدراتاسیون فوری هیالورونیک اسید دکتر راشل یکی دیگر از بهترین محصولات دکتر راشل است. این سرم ضد پیری و لکه های تیره پوست می باشد و با استفاده از آن پوستی درخشان و بدون لک و چین و چروک خواهید داشت.
سرم هیالورونیک اسید دکتر راشل، علاوه بر از بین بردن لکه های تیره و جلوگیری از ایجاد چین و چروک، به روشن تر شدن پوست نیز کمک می کندو بعد از استفاده از این سرم، پوستی سفید و شفاف خواهید داشت.

• کرم مرطوب کننده دکتر راشل مدل پرفیوم

از دیگر محصولات دکتر راشل می توان به مرطوب کننده پرفیوم اشاره کرد که مخصوص پوست دست و بدن است. کرم مرطوب کننده دکتر راشل برای انواع پوست مناسب بوده و از ترک خوردن پوست جلوگیری می کند. همچنین این کرم حاوی ویتامین E است که به آسانی جذب پوست می شود. این کرم به خوبی از پوست در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند و همچنین جذب سریع و عاری از هرگونه چربی، محبوبیت این کرم را برای استفاده روزانهچند برابر می کند.
به طور خلاصه فواید کرم مرطوب کننده دکتر راشل شامل موارد زیر است:

مناسب برای انواع پوست
برای دست و بدن
حاوی ویتامین E
جذب سریع
مرطوب کننده قوی
پوست نرم و شفاف

• سرم چشم درخشان کننده و ضد پیری طلای 24 عیار دکتر راشل

سرم دور چشم دکتر راشل، انتخابی عالی برای کسانی است که می خواهند پوست دور چشمی بدون چین و چروک و تیرگی داشته باشند. این سرم به طور عمیق جذب پوست می گردد و سبب از بین رفتن پف دور چشم، تیرگی دور چشم و چین و چروک های دور چشم می گردد.
همچنین این سرم حاوی هیالورونیک اسید نیز بوده و سبب از بین رفتن لکه های تیره پوست اطراف چشم می گردد. به طور خلاصه این سرم برای پوست نازک اطراف چشم انتخابی بسیار مناسب است و باعث رفع نیازهای پوست دور چشم می گردد.

محصولات دکتر راشل
• کرم ضد آفتاب دکتر راشل سفید کننده SPF+75

کرم ضد آفتاب دکتر راشل یکی دیگر از محصولات دکتر راشل است که باید بشناسید. این کرم حاوی نیاسین آمید، ویتامین B3 و آنتی اکسیدان های اسید هیالورونیک است که آن را به فرمولی منحصر بفرد برای روشن کنندگی و مرطوب کنندگی پوست تبدیل می کند.
بر اساس تحقیقات ثابت شده است که نیاسین آمید منافذ پوست را کوچک می کند، تولید چربی پوست را کاهش می دهد، آسیب های ناشی از نور خورشید را ترمیم می کند، علائم خطوط و چین و چروک را کاهش می دهد. همچنین این ضد آفتاب از پوست در برابر اشعات مضر محافظت کرده و مناسب انواع پوست است و به شما پوستی سالم و جوان را به شما هدیه می دهد.

• اسکراب بدن و صورت استلین ویتامین C و زردچوبه

اسکراب ویتامین C و زردچوبه یکی دیگر از محصولات دکتر راشل است که برای احیای پوست بسیار مناسب است. این اسکراب غنی شده با روغن نارگیل است که برای آبرسانی و تغذیه پوست عملکرد بسیار خوبی دارد. ویتامین C موجود در اسکراب به جوان سازی و روشن شدن پوست کدر کمک می کند و با علائم پیری زودرس مبارزه می کند. عصاره زردچوبه برای کمک به روشن شدن پوست و از بین بردن جای لک و جوش تاثیر بسزایی دارد.

• تونر نرم کننده آلوئه ورا دکتر راشل

با این تونر منحصر بفرد از محصولات دکتر راشل، پوستی منحصر به فرد داشته باشید. این تونر با پاکسازی پوست به آرامی آلودگی های باقی مانده روی پوست را از بین می برد. در ترکیبات این تونر عصاره آلوئه ورا برای تغذیه و مرطوب کردن پوست وجود دارد و پوست را عمیقاً آبرسانی می کند. استفاده از این تونر برای تیرگی و بافت ناهموار، خشکی پوست، پایه ای تمیز برای مراقبت و آرایش پوست ایجاد می کند. این تونر با حذف آلودگی ها پوستی درخشان و روشن را به شما هدیه می دهد.

محصولات دکتر راشل
• ماسک ابریشم روشن کننده و ضد پیری ویتامین C دکتر راشل

ماسک ورقه ای روشن کننده دکتر راشل حاوی غلظت بالایی از ویتامین c است که باعث کاهش رنگ ناهموار پوست، خطوط ریز و چین و چروک می شود. ویتامین C با آسیب های ناشی از اشعه فرابنفش مقابله می کند، به روشن شدن پوست کمک می کند و باعث به کند کردن علائم پیری پوست می شود و ظاهری سالم و درخشان ایجاد می کند.

  • کرم ژل سوپریم خاویار بازسازی کننده پوست دکتر راشل سی گلد

این کرم یکی دیگر از محصولات دکتر راشل است که حاوی خاویار می باشد که از دریا می آید و سرشار از کلاژن هیدرولیز شده است. کلاژن هیدرولیز شده عمیقاً به پوست نفوذ می کند تا آسیب را ترمیم کند و با علائم پیری مانند خطوط ریز و چین و چروک مبارزه کند.

عصاره خاویار به تحریک کلاژن کمک می کند و صورت را حجیم و صاف می کند.همچنین کرم خاویار خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد، این کرم به ویژه در اطراف ناحیه فک، پوست را بسیار بهبود می بخشد. فرمول حاوی طلا و اسید هیالورونیک این محصول نوید پوستی سفت، تعادل کامل رطوبت و پوستی درخشان را می دهد.

محصولات دکتر راشل

  • کرم روز سفید کننده پوست دکتر راشل

فرمول این کرم حاوی ترکیبات آربوتین و نیاسین آمید است، این فرمول سفید کننده فوری و ظاهری مات کننده و بدون درخشندگی طولانی مدت را در تمام طول روز فراهم می کند.این محصول دکتر راشل به روشن شدن رنگ پوست و کاهش لکه های تیره با محافظت در برابر آفتاب کمک می کند، بعد از استفاده پوست شما یکدست به نظر می رسد و همچنین احساس طراوت و مرطوب شدن با درخششی طبیعی دارد. کاهش رنگدانه، رطوبت رسانی 24 ساعته یکنواخت پوست با SPF 20 از دیگر خواص این کرم است.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی 10 محصول از بهترین محصولات دکتر راشل پرداختیم. قطعا محصولات این برند بسیار بیشتر و متنوع تر این تعداد هستند. اما در این مقاله سعی شد از هر طیف یکی از محصولات معرفی گردد.به یاد داشته باشید محصولات دکتر راشل از مواد طبیعی ساخته شده است و بر روی پوست تاثیری بسیار مفید می گذارند که به دور از ترکیبات شیمیایی است.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها