سلامت و زیبایی

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی+ تاثیر سولفات روی مو

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی

تا حالا فکر کردید چرا بیشتر شامپوها رویشان نوشته شده است فاقد سولفات؟ چرا همه دنبال بهترین شامپو بدون سولفات خارجی هستند؟ بهتر است با داستانی دلیلش را بگویم. سال ها پیش ریزش مو و موخوره داشتم برای درمان موهایم محصولات و راه های زیادی را امتحان کردم؛ ولی جواب نداد. یکی از دوستانم گفت دکتر فلانی متخصص پوست و مو است کارش خیلی خوب است، پیشش برو شاید درمان خوبی بهت داد. بعد اینکه مشکلاتم را دکتر گفتم، دکتر گفت شامپو سولفات دار مصرف میکنی؟ گفتم اره گفت عوض کن چون سولفات موجب آسیب سلولی مو و از بین روغن های ضروری مو می شود.

در ادامه با رنگدونه باشید تا عوارض سولفات ذوی مو و بهترین شامپو بدون سولفات خارجی را معرفی کنیم.

سولفات چیست؟

سولفات ها فعال کننده هایی سطحی هستند که باعث کاهش کشش سطحی بین شامپو و پوست می شود. این کار قدرت پاک کنندگی شامپو را بالا می برد. تاثیر سولفات روی پوست و مو تا حدی منفی نیست؛ ولی استفاده زیاد از آن و غلظت بالای آن باعث شده است که شامپو سولفات برای مو و پوست مضر باشد. برای همین است که مردم دنبال بهترین شامپو فاقد سولفات هستند. البته سولفات همیشه بد نیست، سولفات باعث می شود قدرت پاک کنندگی شامپو زیاد شود. بهترین شامپو بدون سولفات خارجی

آیا شامپو سولفات دار باعث سرطان می شود؟

در طول سال های گذشته شایعاتی وجود داشت که می گفت سولفات باعث سرطان می شود؛ ولی هیچ وقت این حرف اثبات نشد و هیچ مطالعه علمی ارتباط سرطان و سولفات را نشان نداده است؛ ولی سولفات می تواند بافت مو را تخریب کند و به آن آسیب برساند.

پر فروش ترین محصولات مو

چرا از بهترین شامپو بدون سولفات حارجی استفاده کنیم؟

شامپو سولفات عوارض زیادی دارد و می تواند بافت مو را از بین ببرد ولی بهترین شامپو بدون سولفات خارجی هیچ کدام از این عوارض را ندارد. در ادامه رایج ترین مضرات شامپو سولفات دار را بررسی می کنیم:

از بین بردن پروتئین مو

فکر کنم که همه بدانند مو از پروتئین ساخته شده است و می توان گفت مو یک نوع رشته پروتئینی است. حدود 91 درصد مو از پروتئین و مود مغذی دیگر تشکیل شده است. وقتی که آجرهای ساختمانی آسیب ببیند ساختمان به مرور ضعیف می شود و می ریزد، برای مو هم همینطور است وقتی که بلوک سازنده مو یعنی پروتئین آسیب ببیند، مو ضعیف می شود و استحکتمش را از دست می دهد. این اولین دلیل استفاده از بهترین شامپو بدون سولفات خارجی است تا از این عوارض شامپو سولفات دار روی مو رها شوید.بهترین شامپو بدون سولفات خارجی

درماتیت تماسی

یکی دیگر از مضرات شامپو سولفات دار روی مو درماتیت تماسی است، البته در صورت استفاده از مایع و صابون سولفات دار ممکن است پوستتان دچار درماتیت تماسی شود. این می تواند باعث تحریک شدید پوست، جوش و راش های آلرژیک شود. البته این اثر سولفات روی پوست کمتر دیده می شود؛ ولی غیر ممکن هم نیست. افرادی که سر امید کمتری دارند بیشتر در معرض درماتیت تماسی حاصل از تماس با سولفات دارند. درست است که همه در برخورد با سولفات دچار درماتیت نمی شوند؛ ولی بهتر است از برخورد با سولفات ها تا حد ممکن دوری کنید چون درمان درماتیت تماسی و راش های آلرژیک خیلی سخت است.

ریزش مو

در بالا گفتیم که سولفات باعث می شود بلوک ساختمانی مو ضعیف شود، طبیعی است که با تضعیف شدن مو، مو بریزد. طاسی سر با الگوی مردانه و زنانه ترکیبی از هورمون و ژنتیک است. سولفات ها می توانند با تاثیر غیر مستقیم باعث ریزش مو شوند و تعادل برخی از هورمون ها را بر هم بزنند. البته سولفات با تضعیف ریشه مو، مو را تضعیف می کند که در برابر هر محرکی آسیب ببیند برای همین است که می گویند برای جلوگیری از ریزش مو در مردان مصرف شامپو سولفات دار را متوقف کنید. جدا از اینها سولفات مو را نازک و شکننده می کند که یکی از مهم ترین علت ریزش موی سر هستند.بهترین شامپو بدون سولفات خارجی

موخوره

یکی از بزرگترین مشکلات کسانی که موهای بلند دارند موخوره است. سولفات یکی از علت موخوره است چون روغن های طبیعی مو را از بین می برد، وقتی که روغن های طبیعی مو از بین برود و مو نمی تواند رطوبت را در خود حفظ کند در نتیجه خشک می شود. خشکی مو یکی از بزرگ ترین مضرات سولفات روی مو است که زمینه ساز موخوره است. برای حل این مشکل بزرگ بهتر است از بهترین شامپو بدون سولفات خارجی استفاده کنید.

از بین بردن سد حفاظتی پوست

سولفات در تماس با پوست به بیرونی ترین لایه پوست آسیب می رساند جایی که اولین سد دفاعی بدن وجود دارد، در نتیجه این سد دفاع طبیعی بدن تضعیف می شود و بدن آسیب پذیرتر می شود. این اثر سولفات روی بدن زیاد به چشم نمی آید؛ ولی خیلی مهم است چون ایمنی بدن را تضعیف می کند. دلیل اینکه از بهترین شامپو بدون سولفات خارجی استفاده کنیم فکر کنم مشخص باشد و دیگر نیازی به توضیح نباشد. تا از عوارضی که سولفات روی بدن می گذارد جلوگیری کنید.بهترین شامپو بدون سولفات خارجی

استفاده از شامپوهای سولفات دار برای چه کسانی ممنوع است؟

برخی از شامپوها حاوی مقادیر کمی از سولفات هستند تا قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشند، استفاده از این شامپوها برای برخی از افراد عوارضی ندارد؛ ولی اگر موهای خشک، وز، کراتینه شده، رنگ شده، موهای کم پشت یا مستعد ریزش، زنان پس یائسگی، پوست سر حساس و افرادی که بیماری خود ایمنی دارید به هیچ وجه نباید از این شامپوها استفاده کنید چون عوارض شامپوی سولفات دار روی این افراد خیلی زودتر ایجاد می شود. در این افراد حتما این عوارض ظاهر می شود؛ ولی در افراد دیگر ممکن است عوارضی ظاهر نشود.بهترین شامپو بدون سولفات خارجی

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی

کارشناسان ما بهترین شامپوهای بدون سولفات مو را انتخاب کردند که ما در اینجا آنها را به شما معرفی می کنیم.

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی موروگولی

یکی از بهترین شامپوهای خارجی بدون سولفات که در مدت زمانی که به بازار معرفی شده است طرفداران زیادی پیدا کرده است شامپو بدون سولفات موروگولی است که ازکراتین و ترکیبات مرطوب کننده متعدد ساخته شده است. این شامپو با فرمولاسیون برزیلی و طبیعی خود که در آن سولفات و پارابن وجود ندارد برای انواع مو مناسب است و درمان موهای آسیب دیده است. این محصول یکی از بهترین شامپو برای موهای آسیب دیده است که در درمان موخوره و وز شدگی مو تاثیر دارد. خواص این شامپو شگفت انگیز بیشتر از این ها است و به نرم کردن مو، افزایش شادابی و درخشندگی مو کمک می کند و در نتیجه باعث می شود موهای سالم و زیبایی داشته باشید.

برای خرید شامپو بدون سولفات خارجی اصلی با بهترین قیمت به سایت فروشگاه رنگدونه مراجعه کنید.

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی خاویار دکتر لانا

یکی از بهترین محصولات مو بدون سولفات که پیشناد بیشتر متخصصان مو ایران و خارجی است شامپو فاقد سولفات خاویار دکتر لانا است. این شامپو یکی از شگفت انگیز ترین شامپوهای موجود در بازار است چون هر چیزی که مو لازم دارد را در خود دارد، این شامپو فوق العاده مغذی حاوی عصاره خاویار، پروتئین، کلاژن و کراتین است. به واسطه همین ترکیبات این شامپو مو را تقویت می کند و چربی آن را به تعادل می رساند. این شامپو نرم کننده ضد خشکی مو است و مو را عمیقا آبرسانی و مرطوب می کند. این شامپو برای موهای رنگ شده عالی است چون رنگ مو را تقویت می کند و از هر گونه آسیب به مو جلوگیری می کند.

خرید بهترین شامپو موهای رنگ شده بدون سولفاتبهترین شامپو بدون سولفات خارجی

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی روغن آرگان و برنج قهوه ای ایتالیایی

سومین شامپو بدون سولفاتی که می خواهیم معرفی کنیم یکی از بهترین شامپوهای جهان است که با فرمولاسیون نرمی که دارد برای آقایان و خانم ها مناسب است. این شامپو که تحت لیسانس ایتالیا است فاقد هر گونه مواد شیمیایی مضر مثل سولفات و پارابن است. ترکیبات این شامپو از اسمش مشخص است و به جز آنها با ترکیبات مغذی متعدد، ترکیبات مرطوب کننده قوی، ویتامین B5 و پروتئین های لازم برای مو غنی شده است تا انواع آسیب مو را درمان کند. این شامپو ضد ریزش مو است و باعث افزایش شادابی و نرم شدن مو می شود.

پیدا کردن محصولات اصلی با کمترین قیمت کاری سخت است، اگر این محصول ایتالیایی باشد که خیلی سخت تر است. ما در رنگدونه محصولات اصلی را با بهترین قیمت قرار داده ایم تا بتوانیم به شما در درمان موهایتان کمک کنیم.

خرید بهترین شامپو ضد شوره بدون سولفات خارجی

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی پروتئین

دیگر نیازی نیست برای تامین نیازهای مو چندین محصول را با هم استفاده کنید، همه آن چیزی که مو برای سالم ماندن، جلوگیری از آسیب ها و بیماری ها نیاز دارد را در خود دارد. این شامپو با فرمولاسیون ملایم و لطیفی که دارد برای انواع مو مناسب است. این شامپو مو را به خوبی آبرسانی و مرطوب می کند و این باعث می شود که در درمان وز شدگی و موخوره شگفت انگیز عمل کند. خواص دیگر این شامپو جاددویی عبارت اند از:

  • تقویت مو
  • ترمیم مو
  • بازسازی آسیب های مو
  • نرم کننده
  • افزایش شادابی و لطافت مو

کارشناسان ما توصیه می کنند برای داشتن موهای درخشان و جذاب از این شامپو اورجینال استفاده کنید.

خرید بهترین شامپو بدون سولفات خارجی فوق العاده مغذیبهترین شامپو بدون سولفات خارجی

بهترین شامپو بدون سولفات خارجی روغن آرگان

بسیاری از شامپوهای بدون سولفاتی که فروخته می شود ترکیبات شیمیایی مضر دیگری دارند که جایگزین سولفات هستند و می توان گفت تقریبا هیچ فرقی با شامپوهای سولفات دار ندارند؛ ولی این شامپو حاوی هر گونه مواد شیمیایی مضری مثل سیلیکون، پارابن و سولفات است و سرشار از روی و روغن طبیعی آرگان است. به همین دلایل این شامپو برای همه مناسب است. این شامپو بهترین درمان ریزش مو است و باعث بازسازی آسیب های وارد شده به مو می شود. جدا از این ها این شامپو خواص زیر را دارد:

  • نرم کننده
  • افزایش حالت پذیری مو
  • شادابی مو
  • افزایش درخشندگی مو
  • نفوذ عالی به ساقه مو
  • آبرسانی
  • مرطوب کردن مو

خرید بهترین شامپو بدون سولفات خارجی با کمترین قیمتبهترین شامپو بدون سولفات خارجی

کلام آخر

ما در این مقاله گفتیم که سولفات چی هست و دلیل استفاده نکردن از آن را گفتیم. همچنین عوارضی که ممکن است سولفات روی پوست و مو بگذارد را بررسی کردیم و در آخرین بهترین شامپو بدون سولفات خارجی را معرفی کردیم تا در راه رسیدن به موهای زیبا به شما کمکی کرده باشیم.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها