سلامت و زیبایی

بهترین فر مژه موجود در بازار چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بهترین فر مژه موجود در بازار

در مقاله امروز به سراغ بررسی بهترین فر مژه موجود در بازار می رویم اتا بدانیم بهترین فر مژه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ چگونه یک فر مژه مناسب انتخاب کنیم؟ اصلا چگونه باید از فر مژه استفاده کرد؟ برای پاسخ این سوالات در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

فر مژه یک ابزار زیبایی است که با دست کار می کند و به شما امکان می دهد مژه هایتان را فر کنید تا بلند شوند. فر مژه بیشتر روی موهای مژه بالایی استفاده می شود. دستگاه های فر مژه که معمولاً با فلز ساخته می‌شوند، اغلب شامل پدهای پلاستیکی برای جلوگیری از تماس مستقیم بین موها و ابزار فر هستند.

فر مژه ها، جذاب ترین محصول در یک مجموعه آرایشی هستند. اگر مژه های بلند خواسته شما باشد، یک دستگاه فر مژه ضروری است که بهتر است که قبل از انتخاب بهترین فر مژه موجود در بازار کمی بهتر آن را بشناسیم و نکاتی در مورد نحوه استفاده از آن را بدانیم. یک فر مژه، مژه های شما را کشیده و تقویت می کند و حتی کوتاه ترین و صاف ترین آنها را بلند می کند.

علاوه بر این واقعیت که فر مژه برای استفاده از ریمل، مژه‌های شما را تقویت می‌کند، همچنین برای بیدارتر نشان دادن شما در زمانی که می‌خواهید بدون آرایش ظاهر شوید، بسیار عالی است.

علیرغم وحشتی که از بستن یک وسیله فلزی بر روی پلک های شما ایجاد شود، پیدا کردن بهترین فر مژه موجود در بازار می تواند چالش بزرگی باشد، اما استفاده صحیح از بهترین فر مژه موجود در بازار نتایج چشمگیری را ارائه دهد. اما همه فرهای مژه یکسان ساخته نمی شوند و همه از یک نوع فر مژه نتیجه مشابهی نمی گیرند.

بهترین فر مژه موجود در بازار

هنگام خرید بهترین فر مژه موجود در بازار، مهم است که به چند عنصر کلیدی توجه کنید:

  • منحنی فر مژه متناسب با فرم طبیعی چشم شما باشد
  •  راحتی دستگیره و دسته برای فشاری صاف و یکنواخت
  •  کیفیت پدهای مژه برای جلوگیری از نیشگون گرفتن و پیچ خوردگی.

با این حال، داشتن بهترین فر مژه موجود در بازار تنها نیمی از کار است. نیمی دیگر از آن استفاده درست از بهترین فر مژه موجود در بازار است. بهتر است فرکننده مژه را به مدت 20 ثانیه روی هر چشم محکم نگه دارید.

 

فر مژه ها در واقع با مژه های شما چه می کنند؟

اول از همه، فر مژه ها برای ارائه نتایج فوری عالی هستند و با فشار دادن مژه ها به سمت بالا، چشمانی بزرگتر و درخشان تر را به شما می دهد. ثانیاً، اگر از ریمل استفاده می کنید، فرکننده‌ها راهی عالی برای بلندتر و فر کردن مژه‌هایتان هستند. این عمل می تواند تاثیر ریمل ها در زیبایی چشم را بالا ببرد.

بهترین فر مژه موجود در بازار

نمی توان به طور دقیق دست روی محصولی گذاشت و از آن به عنوان بهترین فر مژه موجود در بازار یاد کرد. امروزه فر مژه های زیادی در بازار موجود و در دسترس است بهترین کار این است خصوصیات بهترین فر مژه موجود در بازار را بشناسیم چون محصولی که معرفی می شود شاید نیاز های ما را برطرف نکند و ما نتیجه ای چون دیگران از آن نگیریم.

بهترین فر مژه موجود در بازار

  1. بهترین فرمژه موجود در بازار مناسب برای خود انتخاب کنید

قبل از شروع، مطمئن شوید که ابزار مناسبی برای خود دارید. دو نوع معمولی فر مژه که با آن مواجه خواهید شد، فرکننده های گرم شده و فرهای مژه سنتی هستند.

مانند سایر ابزارهای گرم شده مو، فر مژه های گرم شده فرهای شدیدتری ایجاد می کند که ماندگاری بیشتری دارد. با این حال، اگر به دنبال یک مرحله ساده‌تر برای اضافه کردن به روتین آرایش چشم خود هستید یا فقط یاد بگیرید چگونه مژه‌های خود را فر کنید، بهتر است از یک فر مژه سنتی‌تر و گرم نشده استفاده کنید. حتماً به دنبال یک فرکننده گرم نشده باشید که برای شکل طبیعی چشم شما خمیده باشد و دارای یک پد فراوان برای فشار دادن به مژه های شما باشد. به‌علاوه، اگر می‌خواهید کمی گرما اضافه کنید، همیشه می‌توانید از یک سشوار برای گرم کردن نوک فلزی دستگاه فر مژه قبل از استفاده، استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که ابزار فلزی قبل از اینکه روی چشم خود نگه دارید خیلی داغ نباشد.

 

  1. با مژه های تمیز شروع کنید

نادیده گرفتن روال شستشوی صورت آسان است، اما مهم است که قبل از استفاده از بهترین فر مژه موجود در بازار مطمئن شوید آرایش قدیمی به طور کامل پاک شده است. شروع با ریمل باقیمانده روی چشم، باعث جمع شدن مژه های شما می شود. حتی ماندن ریمل برای مدت طولانی می‌تواند به آسیب مژه یا سوزش چشم منجر شود. فر کردن مژه‌های کثیف نیز می‌تواند باعث شود که ریمل قدیمی به مرور زمان روی فر مژه‌های شما کهنه شود. باعث ایجاد باکتری روی دستگاه فر مژه شود.

ساده ترین راه برای شکستن یا کندن مژه ها، استفاده از ریمل قبل استفاده از بهترین فر مژه موجود در بازار است. این کار باعث می شود مژه های شما به هم بچسبند و ریمل به دستگاه فر کننده نیز می چسبد.

قبل اینکه از ریمل خود استفاده کنید، فر کردن مژه را انجام دهید. در حالی که همیشه ایده آل است که با مژه های تمیز و لخت شروع کنید، اما سایر آرایش های چشم را می توان قبل از فر کردن استفاده کرد.  این کار بستگی به، نوع آرایش و تیپی است که می خواهید داشته باشید، دارد، اما به طور کلی، فکر می‌کنم بهتر است بعد از خط چشم، مژه هایتان را فر کنید.

بهترین فر مژه موجود در بازار

  1. ابتدا آرایش چشم خود را انجام دهید، اما قبل از ریمل آن را متوقف کنید

اگر می خواهید چشم های خود را بدون فر مژه حالت دهید، قبل استفاده از بهترین فر مژه موجود در بازار، چشم های خود را آرایش کنید. فر کردن مژه ها با ریملی که قبلا زده اید می تواند باعث آسیب شود. ریمل خشک شده مژه های شما را سفت می کند که در صورت فر شدن می تواند منجر به شکستگی مژه شود.

  1. مژه های خود را با احتیاط فر کنید

برای فر مژه‌هایی که گرم نشده‌اند، فر را مانند یک قیچی نگه دارید و آن را کاملا باز کنید. چشمان خود را باز نگه دارید و ابزار را به سمت مژه های بالایی خود بیاورید. مژه های خود را بین قسمت بالایی و پایه بالشتک شده قرار دهید، بدون اینکه پوست را نیشگون بگیرید تا جایی که ممکن است به ریشه مژه هایتان نزدیک شوید. برای دور اول فر کردن، بهترین فر مژه را از ریشه مژه‌ها به صورت عمودی نگه دارید. بررسی کنید که تمام مژه های شما داخل دستگاه فر مژه باشد. مژه های خود را با احتیاط فشار دهید (نترسید!) به آرامی فشار دهید و به مدت 10 ثانیه به آرامی نبض بزنید.

بعد از اینکه اولین گیره خود را کامل کردید، زاویه دستگاه فر مژه را کمی بچرخانید تا با انحنای چین پلک شما هماهنگ شود. دوباره اینجا را فشار دهید تا نتیجه ای فر شده تر داشته باشید، نه چین دار. برای جلوگیری از خم شدن تیز، دستگاه فر مژه را کمی به سمت بالا مژه ها حرکت دهید و از ریشه مژه فاصله بگیرید. در آخر، دستگاه فر مژه را به سمت نوک مژه‌هایتان بکشید و به آرامی با همان فشار ضربانی ببندید تا فر مژه ها کامل شود. این کار را روی چشم دیگرتان برای داشتن مژه های فر زیبا و آماده برای یک لایه ریمل تکرار کنید.

 

  1. از مژه ها و فر مژه هایتان مراقبت کنید

هیچ کس عفونت چشم یا مژه های آسیب دیده را دوست ندارد، پس حتما از فر مژه و مژه هایتان به خوبی مراقبت کنید. به طور مرتب از پاک کننده های آرایش یا صابون برای از بین بردن آرایش باقی مانده روی فر مژه خود استفاده کنید و مطمئن شوید که هر شب آرایش چشم خود را به طور کامل پاک کنید. همچنین خوب است به خاطر داشته باشید که پدهای روی دستگاه فر مژه باید هر 3 ماه یکبار تعویض شود.

اگر نمی‌دانید چگونه از فر مژه استفاده کنید، فرقی نمی‌کند که  ریمل هایی با فرمولاسیون بلندکننده یا حجم‌دهنده انتخاب کنید، در هر صورت، ریمل شما نمی‌تواند به پتانسیل کامل خود برسد.

مانند هر ابزار زیبایی دیگر، فر مژه ها می توانند در صورت استفاده نادرست حداکثر تاثیر را نگذارند و باعث حساسیت شوند. به منظور ارائه  ماندگارترین نتایج (و از بین بردن خطر شکستن یا کندن مژه)، ما یک راهنمای استفاده از فر مژه ها را آورده ایم تا در صورت رعایت آن در هنگام استفاده از بهترین فر مژه موجود در بازار، بهترین نتیجه را بگیرید. در زیر، توصیه هایی برای نحوه استفاده درست از بهترین فر مژه موجود در بازار را آورده ایم. زیرا مهم نیست که چه ریملی را بیشتر دوست دارید، یا کدام ریمل بهترین است، اگر این نکات تایید شده را دنبال نکنید تاثیری ندارد.

توصیه هایی در مورد استفاده از بهترین فر مژه موجود در بازار

  1. تحقیقات خود را انجام دهید.

قبل از اینکه بهترین فر مژه موجود در بازار را خرید کنید، تصمیم بگیرید که کدام یک به بهترین وجه برای روتین شما مناسب است. انتخاب‌های زیادی وجود دارد، بنابراین بهتر است به دنبال گزینه‌ای باشید که نگرانی‌های شما را از بین می برد و پاسخی مناسب به نیاز های شما است. برای پیدا کردن بهترین فر مژه موجود در بازار مناسب برای شما، فکر می‌کنیم تحقیق کلیدی ترین کار است.

اولین تصمیمی که باید بگیرید این است که آیا می خواهید بهترین فر مژه دستی کلاسیک را انتخاب کنید یا یک نسخه گرم شده را تهیه کنید. به طور کلی، به نظر می رسد هنرمندان آرایش به سمت اولی گرایش دارند.

بهترین فر مژه موجود در بازار

  1. سرتان را بالا نگه دارید

اکنون که برای خرید بهترین فر مژه موجود در بازار تصمیم گرفتید، زمان استفاده از آن فرا رسیده است. با مژه های تمیز شروع کنید و یک آینه بگیرید. شکل چشم هر کسی متفاوت است، اما یک قانون کلی گام به گام خوب این است که به آینه نگاه کنید و سرتان را با زاویه درستی نگه دارید. این به شما این امکان را می دهد که دستگاه فر مژه را در جای خود قرار دهید بدون اینکه پلکتان را نیشگون بگیرد. برای جلوگیری از آسیب های ناشی از فر مژه، چانه خود را بالا نگه دارید و سرتان را کمی به سمت عقب خم کنید تا بهترین زاویه را داشته باشید.

  1. درست به ریشه بروید.

وقتی صحبت از پلک های بسته می شود، بهتر است که سعی کنید چیزی را که استفاده می کنید در فاصله ایمن از چشمانتان نگه دارید. اما این کار باعث ایجاد چین و چروک قابل مشاهده در مژه می شود که منجر به فر شدن منظم نمی شود. این نحوه نگه داشتن بهترین فر مژه موجود در بازار است که تفاوت را ایجاد می کند. بهترین راه برای استفاده از فر مژه این است که آن را به اندازه کافی به ریشه مژه نزدیک کنید بدون اینکه چشم خود را بکشید یا پوست را نیشگون بگیرید. سعی کنید آن را درست روی مژه قرار دهید، سپس یک بار آن را به آرامی ببندید و محل قرارگیری آن را قبل از اینکه فشار دهید بررسی کنید.

بهترین فر مژه موجود در بازار

  1. به آرامی فر مژه را از روی مژه هایتان بردارید

بعد از اینکه مژه های خود را فر کردید، قبل از اینکه بخواهید فر مژه را از چشم خود دور کنید، مطمئن شوید که به طور کامل باز شده است. بهتر است آن را برای پنج ثانیه نگه دارید و با باز کردن کامل فر مژه را رها کنید. هرگز مژه های خود را نکشید. هنگامی که با استفاده از بهترین فر مژه موجود در بازار مژه خود را فر کردید، با خیال راحت هر تعداد لایه ریمل را که می خواهید روی چشم استفاده کنید.

  1. فر مژه را تمیز نگه دارید.

بهترین فرمژه موجود در بازار به چشم شما بسیار نزدیک می شود، بنابراین قبل از استفاده از آن باید مطمئن شوید که دستگاه فر مژه به خوبی ضدعفونی شده است، تا از عفونت در مژه ها جلوگیری کنید. پس از هر بار استفاده، دستگاه فر مژه را با استفاده از الکل ضد عفونی کنید. این کار هر گونه باقی مانده آرایش را پاک می کند و آن را ضد عفونی می کند. همچنین شما می توانید آن را با آب و صابون ملایم تمیز کنید، اگر روزانه آن را ضدعفونی می کنید، انجام این کار بیش از یک بار در ماه ضروری نیست.

 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها