سلامت و زیبایی

بهترین کرم موبر دنیا _ بهترین کرم موبر طبیعی

بهترین کرم موبر

اصلاح کردن بخش مهمی از کارهای روز مره بسیاری از افراد است. صدها نوع مختلف کرم موبر وجود دارد و یافتن بهترین کرم موبر طبیعی مناسب می‌تواند یک چالش بسیار بزرگ ایجاد کند. اگر در انتخاب کرم موبر دچار اشتباه شویم، پوست میتواند دچار خارش، قرمزی، جوش و خشکی شود.

بنابراین، اگر به فکر بهترین کرم موبر دنیا هستید، باید دنبال چه ترکیباتی در آن باشید؟

قبل از معرفی کردن بهترین کرم موبر، میخواهیم به نوع کرم های موبر بپردازیم. و از نگرانی ها و کرم های مناسب برای هر نوع پوست صحبت کنیم و طریقه مصرف صحیح بهترین کرم موبر طبیعی دنیا را بیان کنیم. سپس ترکیبات موجود در کرم های موبر را مورد بررسی قرار دهیم و خواص آن ها را بگوییم.

در یک کرم موبر طبیعی به دنبال چه چیزی باشیم؟

  • عناصر
  • رایحه و عطر
  • چه موادی استفاده نمی شود
  • بدون ترکیب شیمیایی مضر

عناصر

اولین چیزی که باید در بهترین کرم موبر طبیعی به دنبال آن باشید، مواد تشکیل دهنده آن است. باید به دنبال مواد طبیعی مانند روغن نارگیل، روغن آووکادو، روغن بادام و … باشید. به دنبال موادی باشید که مصنوعی نیستند و به طور طبیعی یافت می شوند یا اگر حاوی مواد شیمیایی است، آن مواد بر پوست تاثیر بدی نگذارد و به اندازه مناسب از مواد شیمیایی در کرم موبر استفاده شده باشد.

ترکیبات تسکین دهنده و مرطوب کننده

به دنبال محصولاتی باشید که حاوی مواد با کیفیت بالا با خواص تسکین دهنده و مرطوب کنندگی هستند. به عنوان مثال، کرم های موبر حاوی آلوئه ورا و ویتامین E را در نظر داشته باشید. که هر دو لطیف، نرم و هیدراته کننده هستند و این مواد برای بهترین کرم موبر دنیا ترکیباتی عالی هستند.

بهترین کرم موبر

بدون عطر و رنگ مصنوعی

برخی از بهترین کرم های موبر، روغن‌های طبیعی یا اسانسی را به‌عنوان رایحه در خود دارند. اسانس ها کاملا طبیعی هستند و اصلاً مصنوعی نیستند. اگر طرفدار عطر نیستید، کرم های موبر طبیعی بسیار زیادی وجود دارد که عاری از هر گونه عطری هستند. تنها مشکل کرم های موبر طبیعی رایحه دار این است که برای پوست های حساس مناسب نیستند چون احتمال ایجاد حساسیت بر اثر استفاده از کرم موبر را افزایش می دهند.

افزودنی ها

افزودنی‌های مصنوعی ممکن است در کرم های موبر رنگ‌های زیبا و رایحه‌ای قوی ایجاد کنند، اما همچنین می‌توانند پوست حساس را تحریک کرده و احساس خارش و ناراحتی در آن ایجاد کنند. به دنبال گزینه‌هایی باشید که حاوی رنگ‌ها و عطرهای مصنوعی نباشند چون کرم های موبر حاوی رنگ و رایحه های مصنوعی می‌توانند به جای تسکین پوست، پوست را بدتر کنند.

فرموله شده برای نوع پوست شما

اگر پوست حساسی دارید، مراقب کرم اصلاحی باشید که به طور خاص می گوید که برای نوع پوست شما طراحی شده است. حتی ممکن است بتوانید یکی را پیدا کنید که مخصوص پوست های حساس و خشک یا پوست های حساس و چرب ساخته شده باشد. ولی به دنبال چیزی باشید که متناسب با پاسخ گوی نیازهای خاص شما نیز باشد.

فاقد مواد شیمیایی

بسیاری از کرم های اصلاح که طبیعی تلقی می شوند بدون مواد شیمیایی و مصنوعی نیستند. از آنجایی که آنها حاوی مواد شیمیایی بالقوه مضری نیستند، لازم نیست روی حیوانات آزمایش شوند. شما باید به دنبال کرم‌های اصلاحی باشید که دارای ترکیبات عالی مانند آلوئه ورا و روغن‌های طبیعی هستند که برای مطمن شدن از بی ضرر بودن آن لازم نیست روی حیوانات آزمایش شوند و بنابراین بهترین کرم موبر طبیعی باید عاری از هر گونه مواد شیمیایی و مصنوعی مضر باشد.

بهترین کرم موبر

بدون مواد تشکیل دهنده اضافه

نکته بعدی که لازم است در بهترین کرم موبر دنیا به دنبال آن باشید این است که عاری ازچه موادی است. بهترین کرم موبر طبیعی دنیا عاری از موادی مانند رنگ های تند و رنگ مصنوعی است، بهترین کرم موبر ایران و اروپا، باید عاری از هر گونه عطر و رایحه مصنوعی باشد که می توانند باعث سردرد و آلرژی شوند. همچنین ممکن است فاقد روغن‌های معدنی، الکل و روغن‌های مصنوعی باشند که می‌توانند مشکلاتی برای پوست ایجاد کنند و باعث تحریک پوستی زیادی شوند. پس میتوان گفت تقریبا بهترین کرم موبر دنیا از مواد طبیعی محدودی ساخته شده اند چون هر چه مواد بیشتری در آن به کار رود احتمال حساسیت پوست به کرم موبر بیشتر میشود.

نوع پوست و نگرانی ها

مورد دیگری که باید برای انتخاب بهترین کرم موبر دنیا در نظر گرفت، مشکلات پوستی است که ممکن است ایجاد کند و هر گونه نگرانی که ممکن است بر اساس نوع پوست خاص وجود داشته باشد، می تواند انتخاب ها را محدود کند. ممکن است کرم موبری که برای یک نوع پوست عالی است برای پوست دیگری عملکرد خوبی نداشته باشد. باید قبل  از انتخاب کرم موبر طبیعی این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا پوست بسیار خشکی دارید و نیاز به آبرسانی بیشتری دارید؟
  • آیا پوست شما حساس است و به مواد شیمیایی واکنش نشان می دهد؟
  • آیا پوست بسیار چرب دارید و به چیزی با خاصیت پاک کنندگی نیاز دارید یا پوست حساسی دارید که نمی تواند عطر را تحمل کند؟

در نظر گرفتن نوع پوست خود و مسائلی که با آن دست و پنجه نرم می کنید می تواند شما را به سمت یک نوع خاص از کرم موبر و فرمول خاصی هدایت کند. که برای پوست شما می تواند بهترین کرم موبر دنیا باشد.

بهترین کرم موبر

بهترین کرم موبر دنیا کدام است؟

هزاران کرم موبر طبیعی و ارگانیک عالی وجود دارد و نمی توان گفت بهترین کرم موبر طبیعی در دنیا کدام است اما می توان گفت که بهترین کرم های موبر از چه موادی تشکیل شده اند شما می توانید با توجه به این اطلاعات بهترین کرم موبر طبیعی را بشناسید و کرم موبر را بر اساس پوست خود انتخاب کنید چون بهترین کرم موبر طبیعی بر اساس هر نوع پوست و حساسیت های پوستی برا هر فرد می تواند متفاوت باشد. ابتدا لازم است پوست خود را بشناسید و ترکیبات کرم موبر را بدانید که آیا برای شما آن کرم موبر مفید است یا خیر.

چگونه کرمی را انتخاب کنیم که برای پوست مناسب است؟

کرم اصلاح مناسب برای شما ممکن است آن چیزی نباشد که دیگران ترجیح می دهند، پس باید ابتدا دقیق تر پوست خود و حساسیت های خود بشناسید. پیدا کردن بهترین کرم موبر طبیعی برای پوست می تواند به مرطوب کردن پوست، جلوگیری و تسکین سوزش و سوختگی حاصل از تیغ کمک کند همچنین بوی و احساس خوشی را در شما ایجاد کند.

بهترین کرم موبر صورت و بدن باید چه ویژگی های دیگری داشته باشد؟

دکتر راشل نظریان متخصص پوست در نیویورک و عضو گروه پوست شوایگر می گوید: به موادی مانند گلیسیرین یا آلوئه ورا توجه کنید. وی همچنین به اسید استئاریک (نرم کننده) و همچنین مواد تسکین دهنده و محافظ مانند بلغور جو دوسر کلوئیدی اشاره می کند.

روغن شی باتر به دلیل داشتن ویتامین‌ها و اسیدهای چرب طبیعی بسیار مرطوب‌کننده است. یکی دیگر از ترکیبات روغن جوجوبا است، زیرا روغن جوجوبا به عنوان یک نرم کننده طبیعی پوست عمل می کند. روغن جوجوبا می‌تواند رطوبت پوست را حفظ کند و یک سد مؤثر در برابر عناصر خارجی مانند هوای سرد ایجاد کند که عموماً پوست را خشک می‌کند. علاوه بر این، روغن جوجوبا دارای خواص ضد التهابی برای کمک به تسکین تحریکات ناشی از اصلاح است.

اگر از کرم اصلاح مردانه استفاده می‌کنید، از نظر متخصصان پوست اشکالی ندارد. به طور کلی، کرم های اصلاح مردانه و زنانه قابل تعویض هستند. درست مانند مرطوب‌کننده‌ها، آن‌هایی که برای مردان به بازار عرضه می‌شوند، اساساً حاوی همان موادی هستند که برای زنان استفاده می‌شود با این حال، ممکن است بافت‌ها و رایحه‌های متفاوتی داشته باشند. این انتخاب ها فقط به ترجیحات شخصی مربوط می شود. و شاید کرم های مردانه کمی حساسیت ایجاد کنند که برای پوست حساس و نازک زنان مناسب نباشند.

بهترین کرم موبر

اگر پوست مستعد آکنه یا حساس دارید در انتخاب کرم موبر صورت و بدن دقت کنید!

اگر پوست حساسی دارید، دو نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.  اول اینکه کرم‌های موبر برای پوست‌های حساس دارای مقدار کمتری از مواد تحریک‌کننده مانند الکل و عطر هستند و بیشتر حاوی موادی هستند که آرام‌بخش و تسکین‌دهنده اند.  نکته دیگری که کرم موبر پوست حساس را از سایر کرم ها و ژل های اصلاح متمایز می کند این است که ممکن است حاوی موادی باشند که امکان اصطکاک کمتر و سر خوردن راحت تر تیغ را روی پوست فراهم کند و خطر تحریک فولیکول های مو را کاهش می دهد. یک کرم موبر مناسب پوست حساس را می‌توان برای تمام نواحی بدن استفاده کرد، زیرا فرمول ملایم‌تری دارد.

که اگر پوست مستعد آکنه دارید، باید از مصرف کرم‌های موبر با روغن‌های سنگین مانند روغن نارگیل یا کره شی خودداری کنید. اگر پوست چرب دارید یا از جوش رنج می برید، از این روغن ها استفاده نکنید. چون این روغن ها چربی پوست و جوش ها را تشدید می کنند.

بهترین کرم موبر دنیا برای پوست های خشک

بهترین کرم موبرطبیعی برای پوست های خشک باید  حاوی روغن شی باتر، آلوئه ورا و جو دوسر باشد که این ترکیبات مرطوب کننده قوی هستند. همچنین بهتر است که در کرم های موبر طبیعی برای پوست خشک ویتامین C و E موجود باشد که آنتی اکسیدان هایی هستند که به التهاب و احیای پوست کمک می کنند. می توان گفت بهترین کرم موبر طبیعی برای پوست های چرب و معمولی نیز حتما حاوی این ویتامین ها است.

ترکیبات دیگری که نیز در بهترین کرم موبر دنیا برای پوست خشک به کار می رود کره شی و عسل مانوکا است. که به جلوگیری از تحریک و آبرسانی به پوست کمک می‌کنند تا پوستی صاف ابریشمی پس از اصلاح داشته باشید.

بهترین کرم موبر

بهترین کرم موبر برای پوست های حساس چیست؟

اصلاح پوست حساس می تواند یک چالش پر درد باشد و پوست را تحریک کند و موجب برآمدگی و ملتهب شدن شود. اما نیازی به وحشت نیست، بسیاری از محصولات عالی و بسیاری از توصیه‌های متخصصان وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای جلوگیری از حساسیت و لکه‌های قرمز حاصل استفاده از کرم موبر، استفاده کنید.

پیدا کردن یک کرم موبر عالی می تواند اصلاح شما را متحول کند و آن را آسان تر و راحت تر کند. خوشبختانه در سال‌های اخیر طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها در دسترس قرار گرفته‌اند، به این معنی که می‌توانید با توجه به نوع پوست و بودجه تان گزینه مناسبی را انتخاب کنید.

بهترین کرم موبر دنیا برای پوست های حساس دارای موادی همچو آلوئه ورا، روغن دانه ماکادامیا، عصاره گل همیشه بهار و عصاره پاپایا است که برای پوست های حساس عالی است. کرم های موبر حاوی این مواد برای انواع پوست مناسب هستند و هیچ حساسیتی ایجاد نمی کنند.

 

نحوه انتخاب بهترین کرم موبر صورت و بدن

اگر از کرم موبر به صورات روتین هفتگی یا روزانه استفاده می کنید و به پوست خود و اصلاح آن اهمیت می دهید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام خرید بهترین کرم اصلاح برای خود به خاطر داشته باشید.

  • کف: همانطور که گفته شد، کرم موبر به صورت های گوناگون عرضه می شود. یکی از خواص بهترین کرم موبر طبیعی کف آن است. پس بهترین کرم موبر طبیعی باید کف بیشتری تولید کند.
  • رایحه: برخی از مردان، به دلیل افزایش اعتماد به نفس یک کرم موبر خوشبو را دوست دارند، اما برخی دیگر ترجیح می دهند رایحه را به دئودورانت، ادکلن یا افترشیو خود بسپارند. حتماً بررسی کنید که آیا کرم موبر معطر است یا بدون بو. اگر مورد اول بود، مطمئن شوید که عطری است که از آن لذت می برید و عطر آن طبیعی است و حساسیتی در پوست ایجاد نمی کند.
  • هیدراتاسیون: یکی از عواملی که کرم های موبر را متمایز می کند، قدرت هیدراتاسیون است. یک کرم با ترکیبات آبرسان، مانند ویتامین E یا آلوئه ورا، نه تنها تجربه اصلاح آرام‌تری را به ارمغان می‌آورد، بلکه در طولانی مدت پوست شما را سالم‌تر نگه می‌دارد.

بهترین کرم موبر

ترکیبات بهترین کرم موبر صورت و بدن باید حاوی چه چیزهایی باشد؟

بهترین کرم موبر طبیعی برای هر نوع پوستی در هر فردی متفاوت است ما در اینجا ترکیباتی که میتوانند در بهترین کرم موبر دنیا به کار روند را آورده ایم و خواص هر کدام را بیان کردیم. پس فرد باید بر اساس نیاز پوستی، کرم موبر خود را انتخاب کند. این موارد بهترین ترکیباتی هستند که باید در بهترین کرم های موبر طبیعی به دنبال آن باشید.

  • روغن دانه کنجد برای آبرسانی بیشتر به بهترین کرم های موبر طبیعی اضافه می شوند روی پوست های حساس عالی عمل می کند.
  • آلوئه ورا، آب نارگیل، کره و روغن شی و عصاره کامفری باعث هیدراته شدن پوست و یک سد بزرگ برای محافظت در برابر خراش ها و برآمدگی های حاصل تیغ ایجاد می کند.
  • ویتامین E، در کنار پروتئین‌های اسید آمینه برای تسکین و تغذیه پوست هنگام اصلاح کمک زیادی به پوست می کند.
  • لانولین، کره شی و روغن گردو یکی دیگر از ترکیباتی است که می تواند در بهترین کرم موبر طبیعی دنیا به کار رود که اگر با هم در یک ترکیب موجود باشند موها را نرم می کنند و در عین حال پوست را تسکین و آبرسانی می کنند.
  • روغن نارگیل، بابونه، بلغور جو دو سر و گلیسیرین نیز از دیگر ترکیبات موجود در بهترین کرم های موبر دنیا هستند که برای آبرسانی به پوست استفاده می شود. گلیسیرین می تواند به کرم موبر خاصیت کف کنندگی زیاد نیز بیافزاید.
  • سرب ترنج و اسطوخودوس باعث ایجاد رایحه طبیعی در کرم موبر می شوند.
0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها