سلامت و زیبایی

بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه کدام است

بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه

جوش های سر سیاه روی بینی یکی از دشمنان سر سخت کسانی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند. برای شکست دادن این دشمن سر سخت، بهترین چسب پاک کننده  بینی برای جوش سر سیاه می تواند بهترین دوست و یاری کننده شما باشد.

درمان کردن جوش های سر سیاه کوچک و کم با برخی مراقبت‌های اولیه خانگی امکان‌پذیر است. این شامل تمیز نگه داشتن ناحیه، استفاده از یخ و استفاده از بنزوئیل پراکسید است. با این حال، بسیاری از جوش سر سیاه ممکن است به کمک یک متخصص پوست نیاز داشته باشد.

در تئوری، زمانی که بهترین مارک چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه را از روی بینی خود می کشید، جوش های سر سیاه از بین می روند چون این جوش ها به چسب بینی چسبیده بودند. با این حال، چسب های بینی ممکن است جوش سر سیاه را به طور کامل از بین نبرند، زیرا نمی توانند منافذ شما را عمیقا تمیز کنند.

در حالی که هیچ چیز مضری در مورد بهترین چسب پاک کننده برای جوش های سر سیاه وجود ندارد، مواد مصنوعی چسبنده می توانند اثر خشک کنندگی داشته باشند. و اگر به طور منظم از آنها استفاده کنید، می توانند مضر شوند.بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه

بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه چگونه کار می کنند؟

هدف استفاده از بهترین چسب پاک کننده برای جوش سر سیاه باز کردن منافذ اضافی از آلودگی، چربی و سلول های مرده پوست است. هر سه این عناصر در ایجاد جوش های سرسیاه نقش دارند.

وقتی منافذ پوست با سلول‌های مرده و چربی مسدود می‌شود، محتویات آن توسط هوا اکسید می‌شوند و یک جوش سر سیاه ایجاد می‌کنند. هنگامی که بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه به درستی استفاده شود، می تواند منافذ مسدود شده را پاک کرده و آنها را کوچکتر نشان دهد. این نتایج موقتی هستند، اما استفاده هفتگی از آنها بی خطر است.

پر فروش ترین محصولات ضدجوش و جای جوش

نحوه استفاده از بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه

قبل از شروع، مهم است که از بهترین چسب پاک کننده برای جوش های سر سیاه روی صورت تمیز استفاده کنید. شستن صورت از قبل نه تنها چربی های سطحی و کثیفی را از روی پوست شما پاک می کند، بلکه به نرم شدن جوش های سر سیاه نیز کمک می کند تا راحت تر از بین برود.

همچنین باید پس از استفاده از بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش های سر سیاه، صورت خود را بشویید تا مواد اضافی باقی مانده را پاک کنید. بهتر است قبل از شستن صورت مقداری آب داغ در یک کاسه بریزید و صورت خود را حداقل 10 تا 20 دقیقه در معرض بخار قرار دهید. بخار به از بین بردن کثیفی های گیر کرده در منافذ شما کمک می کند.

اگر به مواد موجود در آنها حساسیت دارید از هیچ یک از دستور العمل های زیر استفاده نکنید. همچنین توصیه می شود برای اطمینان از اینکه هیچ واکنش نامطلوبی ندارید، یک پچ تست را قبل از وارد کردن آن به روتین روزانه انجام دهید.

مخلوط های زیر را داخل آرنج خود بمالید و 24 تا 48 ساعت صبر کنید. اگر پوست و بدن دچار التهاب یا قرمزی شدند، از آن استفاده نکنید.

در کشیدن نوار بینی جوش سر سیاه و دیدن تمام کثیفی که از پوست شما خارج می شود، رضایت متفاوتی وجود دارد. اگرچه نوارهای منافذ راه حلی طولانی مدت برای از بین بردن جوش های سر سیاه نیستند، اما در صورت عجله راه حلی سریع هستند.

چند توصیه در استفاده از بهترین پاک کننده بینی برای جوش های سر سیاه

از استفاده چسب های پاک کننده جوش سر سیاه در نزدیکی چشم خودداری کنید.

هرگز از چسب های پاک کننده جوش سر سیاه بر روی آفتاب سوختگی، آکنه ملتهب، پوست بسیار خشک یا زخم های باز استفاده نکنید.

اگر بعد از استفاده از یک محصول متوجه شدید پوست شما تحریک شده است، استفاده از آن را متوقف کنید.

همیشه چسب های پاک کننده جوش سر سیاه را به آرامی بردارید. اگر آنها سرسخت هستند، سعی کنید برای نرم شدن آنها آب اضافه کنید. این باید حذف آنها را آسان تر کند.

بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه

چگونه بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش های سر سیاه خانگی درست کنیم

محصولات بررسی شده در این مقاله برای انواع پوست مناسب هستند و فاقد مواد شیمیایی مصنوعی هستند که آنها را به انتخابی مطمئن تبدیل می کند. آنها با موادی غنی شده اند که به طور موثر تمام آلودگی ها و ناخالصی ها را از منافذ خارج می کنند. هنگام انتخاب بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه، به لیست مواد تشکیل دهنده، تنوع و تعداد مواد موجود در بسته نگاه کنید. توصیه می کنیم پس از اتمام استفاده از نوارها از تونر استفاده کنید.

بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه بینی متشکل از سفیده تخم مرغ

چسب های پاک کننده جوش های سر سیاه از دهه نود وجود داشته اند و در اوج شکوفایی خود جزء لوازم اصلی شب اسپای خانگی بودند.

اگرچه ممکن است خطرات مرتبط با آلرژی و عفونت وجود داشته باشد، سفیده تخم مرغ به طور گسترده در ماسک های صورت خانگی استفاده می شود زیرا ظاهراً اثرات لایه بردار بر روی پوست دارد. سفیده تخم مرغ هنگامی که در چسب های بینی استفاده می شود، این توانایی را دارد که به از بین بردن سلول های مرده پوستی که منافذ شما را می بندند کمک کند.

برای ایجاد یک چسب پاک کننده بینی حاوی سفیده تخم مرغ، به سفیده تخم مرغ و دستمال کاغذی نیاز دارید. سفیده های تخم مرغ را در یک کاسه بریزید و یک حوله کاغذی را با تکه تکه کردن به نوارهای نازک تبدیل کنید و آنها را با سفیده تخم مرغ در کاسه بریزید.

هنگامی که سفیده تخم مرغ همراه نوارها خیس شد، آنها را در ناحیه مورد نظر پوست قرار دهید. پس از سفت شدن حوله های کاغذی یا بعد از حدود 20 دقیقه به آرامی پوست آن را جدا کنید.

بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه با شکر و عسل

عسل به دلیل داشتن خواص ضد عفونی کننده شناخته شده است، در حالی که بافت خشن شکر یک لایه بردار طبیعی ایجاد می کند. وقتی این دو ماده با هم ترکیب شوند، بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش های سر سیاه را ایجاد می کند.

ابتدا مقدار مساوی عسل و شکر را روی یک قابلمه گرم کنید. پس از ترکیب کامل، اجازه دهید مخلوط برای چند دقیقه خنک شود. سپس روی ناحیه مورد نظر پوست بمالید و اجازه دهید حداقل 15 دقیقه سفت شود. نوار را به آرامی جدا کرده و پوست خود را بشویید.

بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه متشکل از ماست و ژلاتین

ماست به دلیل داشتن پروبیوتیک ‌های طبیعی به دلیل ایجاد رطوبت به پوست و همچنین آرام کردن التهاب نیز شناخته شده است. ژلاتین برای کمک به ایجاد اثر چسبناک در چسب های پاک کننده بینی استفاده می شود.

دستور ساخت این چسب پاک کننده از قسمت های مساوی از ژلاتین و ماست لبنی ساده (حدود یک قاشق غذاخوری از هر کدام) است. می توانید به جای ماست از شیر نیز استفاده کنید، اگرچه ممکن است بافت آن نازک تر باشد. این مواد ها در کنار هم تشکیل بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه می دهند.

مواد را با هم حرارت دهید تا کاملا ترکیب شوند و سپس آن را تست کنید تا مطمئن شوید که گرم است اما داغ نیست. پس از آماده شدن، آن را در یک لایه نازک و یکنواخت روی بینی، چانه یا پیشانی خود بمالید. 15 دقیقه صبر کنید یا تا زمانی که مخلوط کاملا سفت شود بعد نوارها را از روی صورت خود جدا کنید.

اگر پوست حساسی دارید، احتیاط کنید، زیرا توانایی چسبیدن ژلاتین به پوست می‌تواند پس از برداشتن باعث تحریک شود. برخی از افراد نیز تجربه حذف دردناکی را گزارش کرده اند. ممکن است بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه متشکل از ماست و ژلاتین را فقط برای بینی یا پیشانی خود انتخاب کنید.بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه

از این دستور العمل ها اجتناب کنید

در حالی که ترکیبات بالا ممکن است به از بین بردن جوش های سر سیاه در خانه کمک کنند، اما برخی از مواد خانگی وجود دارد که هرگز نباید روی صورت خود استفاده کنید. از دستور العمل های نوار منافذ حاوی موارد زیر اجتناب کنید:

چسب

چسب برای پوست انسان در نظر گرفته نشده است، و ممکن است باعث شود منافذ شما بیشتر مسدود شود. هنگام تلاش برای از بین بردن جوش های سرسیاه از هرگونه چسب اجتناب کنید.

خمیر دندان

این یک درمان خانگی قدیمی است که گاهی اوقات به عنوان یک درمان نقطه ای برای جوش استفاده می شود. با این حال، اکنون می دانیم که خمیردندان پوست را بسیار خشک می کند.

جوش شیرین

برخی از دستور العمل های درمان آکنه “طبیعی” از جوش شیرین برای کمک به خشک کردن لکه ها و چربی اضافی استفاده می کنند. مشکل جوش شیرین این است که ممکن است بیش از حد خشک شود. این می تواند باعث شود که غدد چربی شما حتی چربی بیشتری تولید کنند و ممکن است منجر به بثورات و تحریک پوست شود.

بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه

اگر می خواهید از دردسرهای چسب های پاک کننده جوش های سر سیاه بینی خانگی رنج نبرید، نسخه های از پیش ساخته شده سنتی را از فروشگاه خریداری کنید. اینها با چسبیدن به پوست شما و پاکسازی منافذ مسدود شده عمل می کنند. ما در اینجا ترکیبات موجود در بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش های سر سیاه را آورده ام که شما با توجه به نوع پوستتان و خواص هر کدام بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه مخصوص خود را انتخاب کنید.

اسید سالیسیلیک

یکی از موادی که در بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه به کار می رود سالیسیلیک اسید است. این یک ماده محبوب برای مبارزه با جوش های سر سیاه است زیرا توانایی خاصی در خشک کردن چربی های اضافی و لایه برداری سلول های مرده پوست قبل از مسدود شدن منافذ دارد.

برای بهترین نتیجه، حداقل چند بار در هفته از اسید سالیسیلیک استفاده کنید. اگر همیشه جوش های سر سیاه دارید، ممکن است نیاز به استفاده روزانه از آن داشته باشید. می‌توانید شوینده‌های صورت، تونرها یا درمان‌های لکه‌ای حاوی اسید سالیسیلیک را امتحان کنید، اما هر بار فقط از یک نوع محصول برای جلوگیری از خشک شدن پوست خود استفاده کنید.

آلفا هیدروکسی اسید (AHA)

مانند اسید سالیسیلیک، آلفا هیدروکسی نیز از مواد موجود در بهترین چسب پاک کننده جوش سر سیاه است. AHA با از بین بردن چربی اضافی و سلول های مرده پوست به باز کردن منافذ پوست کمک می کند. همچنین می تواند به درمان منافذ بزرگ، لکه های پیری و چین و چروک کمک کند.

اسید سیتریک معمولاً برای پوست های مستعد آکنه استفاده می شود، در حالی که اسید لاکتیک و اسید گلیکولیک نیز ممکن است برای افزایش گردش سلولی پوست در صورت ایجاد جوش های سرسیاه مفید باشند. برای بهترین نتیجه، روزانه یک سرم یا تونر حاوی AHA را همراه با چسب پاک کننده بینی امتحان کنید.

بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه

زغال فعال

زغال از دیگر مواد موجود در بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه است برخی از چسب های پاک کننده جوش های سر سیاه بینی موجود در فروشگاه حاوی زغال هستند که به استخراج جوش های سر سیاه کمک می کند. یکی دیگر از راه های خلاص شدن از جوش های سر سیاه استفاده از ماسک حاوی زغال برای تمیز کردن عمیق منافذ سراسر صورت است. از آنجایی که ماسک های زغال می توانند خشک شوند، بیش از یک بار در هفته از آنها استفاده نکنید.

چسب بینی جوش سر سیاه لانبنا

  • میتوان گفت چسب بینی جوش سر سیاه لانبنا بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه است این محصول به سبب موادی چون آلوئه ورا، سدیم، هیالرونیک اسید، عصاره های گیاهی و زغال فعال باعث کنترل چربی، کوچک کردن منافذ، از بین برنده جوش سر سیاه، ترمیم کننده، مرطوب کننده، کاهش التهاب، پاک کننده منافذ پوست و کاهش اکنه پوستی می شود این محصولی به علت ترکیبات خاص خود جذب و تاثیر گذاری سریعی دارد و برای هر نوع پوستی مناسب است.

مواد دیگری هم در بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه استفاده میشوند. مانند:

  • فندق
  • آلانتوئین
  • دی اکسید تیتانیوم
  • برگ گل مریم
  • لیمو
  • آلوئه ورا
  • عصاره چای سبز
  • روغن درخت چای
  • روغن شاهدانه

نحوه انتخاب بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه

فهرست مواد تشکیل دهنده

برچسب را مرور کنید و مواد را بررسی کنید. محصولی را انتخاب کنید که حاوی مواد ضد آکنه مانند زغال چوب فعال، اسید سالیسیلیک، روغن درخت چای، فندق و آلانتوئین باشد. این مواد می‌توانند تمام ناخالصی‌ها و ناخالصی‌ها را از کل منطقه T پوست شما استخراج کنند. همچنین می توانید قبل از خرید یک محصول خاص، بررسی های آن را مرور کنید. اگر پوست مستعد حساسیت دارید، از خرید نوارهای منافذ حاوی عطرها و رنگ های مصنوعی خودداری کنید.

بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه

تعداد نوارها

برخی از محصولات ممکن است دارای 6-8 نوار در هر بسته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است حاوی 30-40 نوار در هر بسته باشند. اگر پوست مستعد آکنه و چرب دارید و مکرراً دچار جوش سرسیاه می شوید، بهتر است از بسته هایی با تعداد بیشتری نوار استفاده کنید و برای کسانی که پوستی چرب و مستعد جوش سر سیاه دارند بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه دارای 30تا40 نوار است.

تنوع

بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه را می توان روی بینی، پیشانی و چانه استفاده کرد. چسب های پاک کننده برای هر منطقه متفاوت طراحی شده است. برخی از مارک ها ممکن است شامل مجموعه ای برای کل صورت باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است حاوی نوارهایی باشند که برای یک ناحیه خاص طراحی شده اند. بسته ای را انتخاب کنید که مطابق با ترجیحات شما باشد.

کلام اخر

چسب های پاک کننده جوش های سر سیاه راهی سریع برا رهایی از جوش های سر سیاه هستند اما دائمی نیستند بهترین چسب پاک کننده بینی برای جوش سر سیاه با توجه به نوع پوست شما می تواند متفاوت باشد. ولی به طور عام موادی مانند فندق، آلانتوئین، دی اکسید تیتانیوم، برگ گل مریم، لیمو، آلوئه ورا، عصاره چای سبز، روغن درخت چای، روغن شاهدانه، زغال فعال، آلفا هیدروکسی ها و اسید سالیسلیک باعث میشوند یک چسب پاک کننده بینی به بهترین تبدیل شود.

این محصولات راه حلی موقت برای جوش های سیاه هستند منافذ بسته شده را باز می کنند و در صورت استفاده صحیح می توانند باعث کنترل چربی و چرک در مناطقی که استفاده شده است داشته باشند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها