سلامت و زیبایی

بهترین کانسیلر دور چشم ایرانی و خارجی بازار

بهترین کانسیلر دور چشم

راه حل خلاصی از دست تیرگی های دور چشم استفاده از بهترین کانسیلر دور چشم است. بسیاری از افراد از لوازم آرایشی مانند کرمپودر، رژ گونه و ریمل استفاده می‌کنند تا جلوه بهتری به رنگ پوست خودشان داده و میزان لکه‌های پوست را به حداقل برسانند. اما همیشه در هنگام آرایش کردن، سیاهی دور چشم و جای جوش های تیره شده توی ذوق می زند و به صورت جلوه خوبی نمی دهد که با استفاده از بهترین کانسیلر دور چشم می توان طراوت و شادابی را به پوست برگرداند. بهترین کانسیلر دور چشم چیست و چکار می کند؟ چگونه می توان از بهترین کانسیلر موجود دور چشم استفاده کرد؟ انواع کانسیلر کدام اند؟ و…. در این مقاله به همه سوالاتی که باید در مورد بهترین کانسیلر دور چشم بدانید پاسخ داده ایم.

کانسیلر چیست و چه نقشی دارد؟

در پاسخ به سوال بهرین کانسیلر دور چشم چیست، می‌توان گفت؛ بهترین کانسیلر دور چشم، نوعی کرم رنگی بسیار فشرده با غلظت بسیار بالاست که وظیفه تصحیح رنگی، زیرسازی و یک دست کردن پوست را قبل از آرایش انجام می دهند. در واقع بهترین کانسیلر دور چشم، یک یا دو درجه از کرمپودر روشن تر بوده و از آن ضخیم تر است و لک هایی که کرم پودر توانایی پوشش آن ها را ندارد مانند  گودی، سیاهی دور چشم، و لکه های روی پوست، به خوبی کاور می کند.

بهترین کانسیلر دور چشم

در استفاده از کانسیلر باید توجه داشت که استفاده از کانسیلرهای نامرغوب ممکن است به جای محو کردن تیرگی ها و لک های صورت آن ها را برجسته تر نشان دهد، به همین خاطر در انتخاب و نحوه استفاده از کانسیلر نهایت دقت را به خرج داده و حتما از بهترین کانسیلر دور چشم استقاده نمایید.

انواع کانسیلر را بشناسید

شرکت های کننده تولید کننده لوازم آرایشی، انواع متفاوتی از کانسیلرها را تولید می کرده و به بازار عرضه می کنند. مهم است تا مصرف کنندگان کانسیلرهایی را انتخاب کنند که مناسب با نوع پوست آن ها باشد. به خاطر داشته باشید که بعضی از کانسیلرها برای بازسازی پوست هستند به این معنی که برای استتار لکه های جدی پوست بسیار مناسب هستند.

  • بهترین کانسیلر دور چشم مایع

کانسیلرهای مایع همان حالت کرم پودرهای مایع را دارند. بهترین کانسیلر دور چشم مایع، رایج ترین نوع کانسیلر است، زیرا پوشش قابل توجهی را ارائه می دهد و برای همه انواع پوست به جز پوست خیلی خشک مناسب است. چرا که روی پوست خشک، پوسته پوسته می شود. این نوع کانسیلر کم تر از دیگر مدل ها روی صورت حالت کیکی می شود و کم تر سطح منافذ را می بندد، اتفاقی که در کانسیلرهای استیکی بسیار شایع است. بنابراین برای پوشاندن جوش ها بهترین گزینه است. همچنین استفاده از آن در نواحی دارای خط و خطوط نتیجه مطلوبی دارد، زیرا لایه ای نازک بر روی پوست ایجاد می کند و باعث می شود در به راحتی همه قسمت ها به خوبی پخش شود.

کانسیلرهای مایع انتخاب فوق العاده ای برای استفاده دور چشم هستند؛ این محصولی تیرگی های دور چشم را پوشانده و درخشندگی زیبایی به چشم ها می دهد. همچنین بهترین کانسیلر دور چشم مایع روی پوست طبیعی تر دیده می شوند و استفاده از آن آسان است.

بهترین کانسیلر دور چشم

یکی از بهترین کانسیلر دور چشم مایع، کانسیلر مایع بیو آکوا است. محصولی با مکانیزم پمپی و بخاطر بافت مایع به راحتی بر روی پوست پخش شده و به راحتی قابل استفاده است. کانسیلر مایع بیوآکوا منافذ باز پوست شما را می بندد و با از بین بردن چین و چروک ها، نا هماهنگی های رنگ پوست و سایر نقص های سطح پوست شما، پوستی صاف و یک دست را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین این محصول می تواند مقداری از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت کند و حاوی ترکیبات مرطوب کننده نیز می باشد که موجب مرطوب کردن بافت پوست شما می شود. از مزایای این کانسیلر بافت بسیار ملایم، سبک و فاقد چربی آن است و بر خلاف بسیاری از محصولات آرایشی به هیچ عنوان احساس سنگینی و ناخوشایندی به شما دست نمی دهد.

  • بهترین کانسیلر دور چشم استیکی

بهترین کانسیلر دور چشم استیکی مانند رژ لب طراحی شده اند و به دلیل اینکه دارای بافت نیمه جامد است، غالباً رنگدانه و بافتی ضخیم و کرمی دارد. این نوع کانسیلر را می توان به صورت خطی یا ضربه ای روی پوست زد و سپس آن را با انواع اسفنج یا براش، آن را (Blend ) کرد. بهترین کانسیلر دور چشم استیکی پوشانندگی بسیار بالایی دارد و منافذ پوست را به طور کامل می پوشاند. به همین دلیل استفاده از آن به افراد دارای پوست چرب یا مختلط توصیه نمی شود اما بهترین گزینه برای پوست حساس، نرمال یا خشک است. بعضی از کانسیلرهای استیکی ارزان قیمت، ماندگاری بالایی ندارند. پس باید در طول روز چندین بار آن ها تمدید کرد تا ماندگاری آن ها حفظ شود. بهترین کانسیلر دور چشم استیکی برای مسافرت و برای گذاشتن در کیف های کوچک و دستی هم مناسب می باشند.

بهترین کانسیلر دور چشم

  • بهترین کانسیلر دور چشم کرمی

بهترین کانسیلر دور چشم کرمی بافتی فشرده دارد و به طور معمول پوشانندگی بین متوسط تا بسیار زیادی دارد. این نوع اغلب در ظرف های کاسه ای کوچک، پلت یا فشرده، بسته بندی می شود. کانسیلرهای کرمی برای پوشانندن تیرگی دور چشم و مشکلات صورت بهترین گزینه هستند. بنابراین برای افرادی مناسب اند که نیاز به پوشاندن لکه های سطح پوست در طول روز دارند. بهترین کانسیلر دور چشم کرمی به خوبی روی پوست blend می شود و به خوبی روی چین و چروک های پوست پخش می شوند. انواع رقیق تر نوع کرمی ممکن است پس از پایان کار پخش شوند و به همین خاطر بهتر است همراه با پودر تثبیت کننده آرایش یا پودر فشرده استفاده شوند. اما بهترین کانسیلر دور چشم کرمی روی پوست بخش نمی شود.

  • بهترین کانسیلر دور چشم پودری

یکی از بهترین انواع کانسیلرها، بهترین کانسیلر دور چشم پودری است. این کانسیلرها برای استفاده با لوازم آرایش معدنی کاربرد دارند. البته بعضی از آن ها در ظروف مخصوص به صورت فشرده شده و مانند پودرهای صورت فشرده شده تولید می شوند. بهترین کانسیلر دور چشم پودری پوشش و کاور متوسطی دارند و می توان به راحتی با کرم پودرهای مایع و انواع کرم پودرها از این کانسیلرها استفاده کرد.

بهترین کانسیلر دور چشم

  • بهترین کانسیلر دور چشم مدادی

بهترین کانسیلر دور چشم مدادی بسیار مشابه کانسیلرهای استیکی هستند ولی فرمولاسیون تهیه آن ها کمی چسبناک تر است و حالت خط چشم های مدادی را دارند و معمولا پایه این محصولات،‌ کرمی ا‌ست. این نوع کانسیلر ها برای افرادی که می خواهند پوشش متوسطی روی پوست ایجاد کنند و برای پوشاندن کک‌ و مک یا لکه‌های نقطه‌ای و کوچک مناسب هستند. کانسیلرهای مدادی در شرایط آب و هوای گرم هم حالت جامد خود را حفظ می کنند. همین دلیل، استفاده از آن ها را در تابستان بسیار مناسب می سازد. بسیاری از کانسیلرهای مدادی برای مسافرت هم مناسب هستند.

رنگ های مختلف کانسیلر چه کاربردی دارند؟

حال که متوجه شدید کانسیلر چیست و با انواع مختلف آن آشنا شدید، بهتر است بدانید که کانسیلر در 5 تناژ رنگی تولید می‌شود. هر کدام از این رنگ ها متناسب با نقصی است که می خواهید آن را برطرف کنید، طراحی شده است. ممکن است شما بهترین کانسیلر دور چشم را برای رفع تیرگی زیر چشم کانسیلر بخرید. یا برای پوشاندن جوش، جای خوش، جای زخم یا سایه‌های ناخوشایندی که روی صورتتان هست. بنابراین پیش از خرید کانسیلر، رنگ پوستتان را درنظر بگیرید. بعد به نقصی که دوست دارید بپوشانید، توجه کنید.

بهترین کانسیلر دور چشم

 

 

  • بهترین کانسیلر دور چشم نارنجی: کانسیلر نارنجی مناسب پوست های سبزه و گندمی است. اما استفاده از آن به افرادی که پوست سفیدی دارند توصیه نمی شود،‌ چرا که چهره را غیر طبیعی نشان خواهد داد. این رنگ کانسیلر، لکه های تیره و روشن روی پوست را کامل محو می کند.
  • بهترین کانسیلر دور چشم زرد: کانسیلر زرد رنگ برای محو کردن رنگ بنفش مانند حلقه دور چشم یا کبودی بکار می رود و در صورت تمایل می توان از آن به عنوان پرایمر سایه نیز استفاده کرد.
  • بهترین کانسیلر دور چشم بنفش: کانسیلر بنفش زردی و بی روح بودن پوست را از بین می برد و برای پوشاندن زردی پوست و رنگ پریدگی مناسب است. همچنین جای جوش را محو می کند.
  • بهترین کانسیلر دور چشم سبز: این کانسیلر برای خنثی کردن تن قرمز پوست استفاده می شود. اگر دارای لکه‌ های قرمز مادر زادی هستید یا می‌خواهید التهاب و قرمزی جوش ‌های خود را بپوشانید این کانسیلر را پیشنهاد می کنیم.
  • بهترین کانسیلر دور چشم صورتی: کانسیلر صورتی رنگ، محصولی است که محور کردن خستگی از چهره و شاداب کردن و برای کاور کردن سایه های آبی بر روی پوست های روشن استفاده می شود.  بنابرایت استفاده از آن را به افراد با پوست سفید توصیه می کنیم.

کدام کانسیلر مناسب پوست من است؟

یکی از چیز هایی که باید در هنگام خرید لوازم آرایش از جمله بهترین کانسیلر دور چشم به آن توجه کنید، نوع پوستتان است. چرا که با انتخاب بهترین کانسیلر دور چشم با پایه رنگی مناسب و متناسب با نوع پوست، آرایشی بی نقص پوستی یکدست و یکنواخت خواهید داشت.

بهترین کانسیلر دور چشم

  • بهترین کانسیلر دور چشم مناسب پوست خشک

بهترین کانسیلر برای پوست‌ های خشک که حالتی کم‌آب، پوسته پوسته و ترک خورده دارند، کانسیلرهای استیکی و کرمی هستند. این کانسیلرها به دلیل پوشش دهی بالا لایه‌ای کرمی و یکدست روی پوست ایجاد می‌کنند که باعث جلوگیری از خشکی و ترک خوردن پوست می‌گردد. از طرف دیگر کانسیلرهای استیکی نواقصی مانند آکنه یا سایر عفونت‌ها و مشکلات پوستی را محو می‌کنند و پوششی یکدست و طبیعی روی پوست ایجاد می‌کنند. همچنین اگر پوست خشکی دارید، سعی کنید به دنبال خرید بهترین کانسیلر دور چشم مایع با پوشش مات نباشید، زیرا این محصول خشکی پوست شما را بیشتر نشان می دهد.

  • بهترین کانسیلر دور چشم مناسب پوست چرب

در خصوص پوست‌های چرب، باید در نظر داشته باشید که تا جایی که ممکن است باید منافذ پوست مسدود نشود. بنابراین اگر پوستی چرب با منافذ باز شده دارید، به دنبال خرید کانسیلر استیکی یا کرمی نباشید. چرا که بافت این نوع محصولات باعث مسدود و بزرگ تر شدن، منافذ پوست و تحریک تشرح بیشتر چربی پوست می شود. غلظت کانسیلرهای مایع و پوشش‌دهی آن ها برای پوست‌های چرب مناسب‌ تر است و البته بدیهی است که کانسیلرهای مایع به دلیل بافت روان و سبک، به نسبت کانسیلرهای کرمی و استیکی، ممکن است پوشانندگی کمتری داشته باشند.

چگونه باید از بهترین کانسیلر دور چشم استفاده کرد؟

هر نوع کانسیلر صورتی را که انتخاب کنید، نحوه استفاده از آن تفاوتی نخواهد داشت.

  • تمامی انواع پوست باید پیش از استفاده صورت خود را با مرطوب کننده، آبرسانی کنند تا دوام و ماندگاری آرایش (به ویژه پرایمر) بر روی پوستشان افزایش یابد. اگر شما پوستی نرمال یا چرب دارید، آبرسانی سبک و مات بهترین نتیجه را در آرایشتان خواهد داشت.
  • سپس برای دوام بیشتر آرایش و دیرتر چرب شدن پوست، از پرایمر استفاده کنید.

بهترین کانسیلر دور چشم

  • اگر قصد استفاده از کانسیلر های رنگی مانند سبز و نارنجی و بنفش دارید، الان وقتش است. با کمک کانسیلر قرمزی پوست، جای جوش یا زخم، تیرگی اطراف لب یا بینی و لکه‌های پوستی را بپوشانید. برای اینکار مقداری از کانسیلر را بر نقطه مورد نظر قرار داده و با کمک پد آرایشی و به صورت ضربه ای آن را بپوشانید. برای گودی زیر چشم از کانسیلر نارنجی و برای جای جوش از کانسیلر سبز استفاده کنید. سپس آن ها را سر جای خود blend کنید.
  • حال نوبت استفاده از کرمپودر است. ابتدا کرمپودر را به صورت زده و پس از جذب و خشک شدن کامل آن به سراغ کانسیلر آرایشی بروید.
  • کانسیلر کرم رنگ را با انگشتان تمیز، برس یا اسفنج بر روی مناطقی از پوست که رنگ متفاوتی دارند مانند دور چشم، تیرگی ها و یا نواقص پوستی قرار دهید و به آرامی و ضربه وار آن را پخش نمایید. برای پوشاندن تیرگی های دور چشم کانسیلر را با براش یا اسفنجی کوچک به شکل مثلث زیر چشم خود بکشید و سپس با براش یا اسفنجی بزرگ تر آن را بخوبی محو نمایید تا تمام سطح زیر چشم پوشانده شود. تا زمانی که هیچ خط مشخصی بین کانسیلر و پوست یا کرم پودر شما وجود نداشته باشد، این کار را ادامه دهید.
  • اگر می‌بینید تیرگی زیر چشم هنوز وجود دارد و پوشش بهترین کانسیلر دور چشم کافی نیست،یک لایه دیگر کانسیلر به زیر چشم اضافه کنید.
  • برای جلوگیری از کیکی شدن بهترین کانسیلر دور چشم مخصوصا در نواحی زیر چشم اسفنجتان را مرطوب کنید یا پس از تمام شدن کار، دستمال کاغذی تا شده ای را زیر چشمتان قرار داده با ملایمت روی آن دست بکشید، تا اضافه های آرایشتان کاملا گرفته شود.
  • اکنون پودر تثبیت کننده آرایش یا همان پودر فیکس را به صورتتان بزنید. . ممکن است فکر کنید که کانسیلرهای مات نیازی به پودر تثبیت کننده ندارند و بافت خودشان به قدر کافی مات و بادوام است. خودتان می توانید یکبار آن را با پودر و بار دیگر بدون آن امتحان کرده و ماندگاری و دوامشان را با یکدیگر مقایسه نمایید.

بهترین کانسیلر دور چشم

معروفترین برندهای کانسیلر کدامند؟

  • با توجه به مصرف بالا این محصول و تقاضای زیاد آن، برندهای زیادی به تولید بهترین کانسیلر دور چشم می پردازند. شرکت های سازنده به طور مداوم در تلاش هستند تا ترکیبات موجود در کانسیلرها را به روز کرده و کیفیت آن ها را مطابق با تکنولوژی روزی جهان، ارتقا دهند. برخی از معروف ترین برند ها که رضایت بالایی در بین خریداران داشته اند عبارتند از:
  • تارت
  • نارس
  • مک
  • میبیلین مدل Age Rewind
  • نوت
  • گلدن رز

آیا می توان از بهترین کانسیلر دور چشم به تنهایی استفاده کرد؟

جواب بله است. بله، می توانید بهترین کانسیلر دور چشم را بدون کرم پودر یا دیگر کرم های بیس استفاده کنید. اما در این حالت باید در انتخاب کانسیلر سه مورد را عایت کنید.

  • برای رسیدن به نتیجه مطلوب در تصحیح رنگی پوست، از کانسیلرهای با پوشانندگی متوسط یا کم استفاده کنید.
  • از خرید کانسیلر های دارای سایه ها و تناژ رنگی (حتی به طرز نامحسوس) صورتی، سرخ، هلویی، سفید، زرد یا مسی خودداری کنید. چرا که این رنگ ها در نتیجه نهایی دیده شده و به شما ظاهری غیر طبیعی می دهند.
  • برای پوشاندن تیرگی دور چشم کانسیلری را بخرید که یک تا دو درجه روشن تر از رنگ پوستتان است. در غیر این صورت دور چشم ها به طور غیر طبیعی سفید دیده می شوند. برای استفاده در دیگر قسمت های صورت کانسیلری دقیقا رنگ پوست یا کرم پودرتان را تهیه کنید. در صورت رعایت همین نکات ساده می توانید آرایشی کاملا بی نقص داشته باشید.
0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها