سلامت و زیبایی

معرفی بهترین مارک مژه مصنوعی؛ کدام نوع مژه مصنوعی برای شما بهترین است؟

بهترین مارک مژه مصنوعی

این روزها استفاده از مژه مصنوعی و جستجو برای بهترین مارک مژه مصنوعی طرفداران خیلی زیادی بین زنان پیدا کرده است. چرا که مژه ها تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن حالت چشم ها دارند. متاسفانه همه ما مژه های عالی و پرپشت نداریم و اگر هم داشته باشیم، با گذر زمان ممکن است مژه های خود را از دست بدهیم. اما هر مشکلی چاره ای دارد و چاره ی نداشتن مژه هم، استفاده از مژه مصنوعی و بهترین مارک مژه مصنوعی می باشد. همه خانوم ها از جادوی مژه های مصنوعی باخبر هستند و برای یکبار هم که شده از بهترین مارک مژه مصنوعی برای زیباتر شدن چشم ها استفاده کرده اند. این مژه ها تاثیر بسزایی در جذاب دیده شدن چشم ها دارند؛ البته اگر در انتخاب بهترین مارک مژه مصنوعی و خرید مژه مصنوعی مناسب با فرم چشمان خود درست عمل کرده و موفق بوده باشید.

مژه مصنوعی چیست و چه کاربردی دارد؟

مژه مصنوعی الیاف پلاستیکی و مصنوعی به شکل موی مژه است که برای حجیم نمایش دادن و بلند تر کردن مژه ها و زیبا تر کردن آرایش استفاده می شود. و مانند هر محصول آرایشی و زیبایی دیگر چندین مدل و طرح و مارک دارد که می توانید متناسب با نوع آرایش، حالت چشم ها و … یکی از بهترین مدل ها و بهترین مارک مژه مصنوعی را برای خود انتخاب کنید و زیبایی چشم ها و چهره خود را بیشتر و بهتر نشان بدهید.

انواع مژه مصنوعی

قبل از اینکه به دنبال خرید مژه مصنوعی و بهترین مارک مژه مصنوعی مناسب چشمان خود بروید بهتر است با مدل‌های مختلف آن آشنا شوید تا خرید بهتری داشته باشید. در این بخش از مقاله انواع مژه های مصنوعی را به شما معرفی می کنیم.

بهترین مارک مژه مصنوعی

  • مژه مصنوعی سه بعدی

مژه مصنوعی سه بعدی یکی از انتخاب‌های مناسب برای پرپشت نشان دادن مژه‌ها و افزایش حجم آن هاست. مژه مصنوعی سه بعدی یکی از خاص ترین نوع مژه های مصنوعی است. این نوع مژه، از تارهای مو یا الیاف طبیعی، نازک و انعطاف پذیر ساخته شده است. این ویژگی باعث می شود که مژه سه بعدی برخلاف مدل‌های دیگر ظاهری بسیار طبیعی داشته و با وجودی که پرپشت هستند، تشخیص آن ها از مژه‌های طبیعی کار ساده‌ای نباشد. همچنین در مژه های سه بعدی علاوه بر الیاف طبیعی از الیاف مصنوعی، تارهای ابریشمی، مو روباه و سمور از جمله مواردی هستند که در ساخت انواع مژه مصنوعی سه بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • مژه های مصنوعی چهار بعدی، پنج بعدی

البته علاوه بر انواع مژه مصنوعی سه بعدی، مدل‌های دو بعدی، چهار بعدی و پنج بعدی نیز در بازار موجود هستند. تفاوت آن ها با مژه های سه بعدی در این است که با بالا رفتن عدد، بلندی، حجم و میزان پرپشتی انواع مژه مصنوعی سه بعدی نیز بیشتر می‌شود.

  • مژه مصنوعی دانه ای یا تک

مژه مصنوعی تک یا دانه ای (که به آن مژه مصنوعی شاخه ای نیز می‌گویند)، نوعی از مژه های مصنوعی است که در میان میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای بسیار رایج و محبوب است. این نوع مژه، در بازار به صورت تکی و دسته‌ای یا خوشه‌ای موجود است. با استفاده از مژه مصنوعی شاخه ای، چشم هایتان حالت طبیعی‌شان را از دست نخواهد داد و شما نیز آزادی بیشتری هنگام آرایش خواهید داشت. هر چند که گذاشتن بهترین مارک مژه مصنوعی تک بر روی چشم نسبت به انواع دیگر مژه مصنوعی، به وقت بیشتری نیاز دارد.

  • مژه مصنوعی نیمه

بهترین مارک مژه مصنوعی نیمه برای افرادی که زیاد تمایل ندارند حالت طبیعی چشم‌ ها و مژه ‌هایشان تحت تاثیر قرار بگیرد، مناسب است. بهترین مارک مژه مصنوعی نیمه، روی نواری کوتاه قرار گرفته و معمولا تنها نیمه بیرونی پلک را پوشش می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود تا مژه مصنوعی نیمه روی چشم‌ ها طبیعی‌تر به نظر رسیده و گذاشتن آن ها نیز راحت ‌تر باشد.

بهترین مارک مژه مصنوعی

  • مژه مصنوعی نواری

بهترین مارک مژه مصنوعی نواری یکی دیگر از انواع مژه مصنوعی است. مژه‌های مصنوعی نواری به صورت نوار مانند با طول‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند که می توان آن ها را متناسب با طول مژه های خود تنظیم کرد. دو نوع مژه مصنوعی نواری تولید می شود:

  • نوع اول

مژه‌ های مصنوعی روی نوارهای مشکی و نسبتا ضخیم قرار گرفته‌اند و برای افرادی مناسب هستند که آرایش چشم غلیظ‌تری دارند و خط چشم می‌کشند.

  • نوع دوم

مژه ‌ها بر روی نواری بدون رنگ و اصطلاحا نامرئی قرار گرفته‌‌اند. در این مدل، مژه مصنوعی روی چشم بسیار طبیعی به نظر می‌رسند و حتی بدون آرایش چشم نیز می‌توان از آن ها استفاده کرد.

  • مژه مصنوعی کامل

مژه های مصنوعی کامل، در واقع نوعی از مژه ها هستند که همه خانم ها حداقل یکبار از آن استفاده کرده اند. مژه‌های مصنوعی کامل روی یک نوار قرار گرفته‌اند که آن نوار به پلک می‌چسبد. این نوع مژه بسیار رایج و محبوب است و گذاشتن آن نسبت به انواع دیگر مژه ها سریع تر است اما به دقت نیاز دارد.

بهترین مارک مژه مصنوعی

استفاده از بهترین مارک مژه مصنوعی مژه چه عوارضی برای چشم دارد؟

  • گل مژه

استفاده از مژه مصنوعی سبب ابتلا به گل مژه در افرادی که استعداد ابتلا به گل مژه را دارند نیز می شود. افرادی که از مژه های مصنوعی نامناسب استفاده می کنند و یا به صورت دائم از بهترین مارک مژه مصنوعی استفاده می کنند، بیشتر به گل مژه مبتلا می شوند.

  • خشکی چشم

می دانیم که طول بهترین مارک مژه مصنوعی از مژه های طبیعی بلند تر است. بنابراین جریان هوای رسیده به سطح چشم ها را افزایش می دهد و و باعث خشک شدن سریع چشم ها می شود. همچنین با افزایش جریان هوا به سمت چشم ها، آلودگی ها و مواد ریز موجود در هوا را به سمت چشم ها هدایت می کند و منجر به سندرم خشکی چشم و عفونت چشم می شود.

  • آسیب دیدن و کم پشت شدن مژه‌های طبیعی

اگر فرد دقت نکند، ممکن است مقداری از چسبی که برای نصب بهترین مارک مژه مصنوعی استفاده می شود، روی مژه اصلی ریخته شود و هنگام برداشتن، تعدادی از مژه‌های اصلی هم کنده شود. در واقع نصب مکرر و طولانی مدت مژه ‌مصنوعی و برداشتن آن از روی چشم، به مژه‌ های اصلی فرد آسیب شدیدی می رساند و در صورت استفاده زیاد از بهترین مارک مژه مصنوعی، فرصت جبران و رشد مجدد را به مژه‌ های اصلی نمی‌دهد و در نتیجه مژه‌ های فرد به مرور زمان کم می‌شود.

  • حساسیت و عفونت چشم

برخی از افراد نسبت به مواد شیمیایی موجود در چسب مژه مصنوعی حسلسیت دارند. حتی ممکن است بر اثر چند بار استفاده مداوم از بهترین مارک مژه مصنوعی، مکان مناسبی برای رشد باکتری های مضر روی چشم ایجاد و چشم دچار عفونت شود.

  • تاری دید
  • زخم در قرنیه
  • کم بینایی و حتی نابینایی

بهترین مارک مژه مصنوعی

در انتخاب بهترین مارک مژه مصنوعی به چه چیزهایی باید دقت کنیم؟

در انتخاب مناسب ترین مژه مصنوعی و بهترین مارک مژه مصنوعی تنها دانستن فرم چشم ها مناسب نیست و باید عوامل دیگر را نیز تحت تاثیر قرار دهید. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • ببینید مژه هایتان در چه وضعیتی قرار دارند

قبل از انتخاب نوع مژه مصنوعی و بهترین مارک مژه مصنوعی، مژه های خود را مورد بررسی کنید. چرا که هرچقدر این مژه ها سالم تر و بلندتر باشند، می توانند مژه های مصنوعی حجیم تر با وزن بیشتری را تحمل کنند. اگر مژه های شما به طور طبیعی نازک و کوتاه هستند، سعی کنید از مژه های سبک استفاده کنید؛ مژه مصنوعی ضخیم یا بلند دوام زیادی نخواهند داشت و ممکن است به مژه های خودتان هم آسیب بزنند.

  • نوع و طرح مژه مصنوعی خود را که می خواهید انتخاب کنید

می دانیم که بهترین مارک مژه مصنوعی در طول، حجم و شکل های مختلف تولید می شوند. بنابراین تنوع بهترین مارک مژه مصنوعی بسیار زیاد است و همین امر انتخاب را شکل می کند. پس ابتدا به خوبی در مورد فرم و شکل و حجم مژه ای که می خواهید انتخاب کنید، تحقیق کنید و سپس بهترین مارک مژه مصنوعی خود را با اطمینان انتخاب کنید. برای مثال اگر هدف شما ایجاد ظاهری طبیعی است باید مژه هایی با طول متوسط که رنگ سیاه و قهوه ای مانند دارند را انتخاب کنید و اگر آرایش فانتری دارید می توانید از بهترین مارک مژه مصنوعی رنگی و ضخامت مختلفی استفاده کنید.

بهترین مارک مژه مصنوعی

  • مژه مصنوعی با طول های مختلف را انتخاب کنید

برای اینکه چشم هایتان ظاهر طبیعی تری داشته باشد، پس از اینکه ضخامت و طول پایه مدنظرتان را انتخاب کردید، مژه هایی را انتخاب کنید که طولشان کمی با هم متفاوت اند. سه اندازه در محدوده طول یکسان می تواند برایتان کافی باشد. اکستنشن های کوتاه تر برای پر کردن هرگونه خلا موجود در خط مژه به کار می روند و ظاهر طبیعی تری به شما می بخشند.

کدام مژه مصنوعی مناسب برای چشم من مناسب است؟

  • بهترین مارک مژه مصنوعی مناسب چشم‌های ریز

افرادی که چشم‌های ریز و کوچکی دارند بهتر است مژه هایی را انتخاب کنند که زیاد جلب توجه نکند؛ بهترین مارک مژه مصنوعی که خیلی حجیم و بلند بوده و مشکی بودن شان بیشتر نمایان است باعث کوچک‌تر دیده شدن و فرم نا مناسب چشم‌هایتان می‌شود. همچنین مصنوعی بودن مژه ها کاملا مشخص می‌شود.

  • بهترین مارک مژه مصنوعی مناسب چشم‌های درشت

افرادی که چشم های درشتی دارند، بهترین مارک مژه مصنوعی بلند که باعث افزایش گیرایی چشم ها می شود، برای آن ها مناسب است. این مدل از مژه ها در عین حفظ زیبایی و درشتی چشمان شما آن‌ را کشیده تر و خوش فرم‌تر نشان می‌دهند. همچنین اگر چشم های درشت و گرد دارید و قسمت سفیدی چشم هم از بالای عنبیه و هم از پایین عنبیه دیده می شود، بهتر است که از مژه هایی استفاده کنید که طول بیشتری دارند و همچنین قسمت مرکزی مژه ها دارای قوس و تراکم زیادی باشد.

  • بهترین مارک مژه مصنوعی مناسب چشم‌های پف دار

برای چشم‌های پف کرده و یا پلک افتاده بهتر است بهترین مارک مژه مصنوعی را انتخاب کنید که قسمت مرکزی مژه پرتر و طولانی ‌تر باشد و قابلیت پوشاندن پلک شما را داشته باشد. همچنین بهترین مارک مژه مصنوعی نیمه هم برای چشم‌ های افتاده و هم چشم‌های گربه‌ای بسیار مناسب است. در مقایسه با سایر مژه‌های مصنوعی (برای مثال بهترین مارک مژه مصنوعی سه بعدی)، گوشه ای رو به بالای مژه مصنوعی نیمه، قسمت بیرون چشم را بالاتر نشان داده و جلوه بیشتری به انحنای چشم می‌دهد و چشم را کشیده تر نشان می دهد.

بهترین مارک مژه مصنوعی

  • بهترین مارک مژه مصنوعی مناسب مژه‌های بسیار کم پشت

اگر تراکم مژه هایتان خیلی کم است، بهتر است بهترین مارک مژه مصنوعی ای را انتخاب کنید که موهای آن به هم ریخته است و حالت ضربدری داشته باشد. زیرا بهتر روی مژه‌ های کم پشت قرار می‌گیرد یا به اصطلاح می‌ نشیند.

  • بهترین مارک مژه مصنوعی مناسب چشم ها نزدیک بهم

برای چشم‌های نزدیک بهم یا چشم‌های گرد دارید، حتما سراغ بهترین مارک مژه مصنوعی نیمه بروید. به دلیل اینکه این مدل از مژه‌های مصنوعی گوشه‌های داخلی چشم را شلوغ نکرده و فرم چشم را کشیده‌تر می‌کند.

طرز استفاده و نصب مژه مصنوعی

  • بهترین مارک مژه مصنوعی را که انتخاب کردید روی چشم بگذارید و آن را متناسب با چشم اندازه بگیرید.
  • پس از اندازه گیری، مقدار اضافی مژه را کوتاه کنید.
  • سر یک خلال دندان را به چسب آغشته کنید.
  • چسب به مقدار بسیار کم و به اندازه یک لایه بسیار نازک را به سراسر خط بهترین مارک مژه مصنوعی بمالید. مقدار چسبی که برای 2 سر انتهایی و ابتدایی، کمی بیشتر باشد.
  • بهترین مارک مژه مصنوعی
  • حدود 10، 15 ثانیه صبر کنید تا چسب کمی خود را بگیرد و باعث کثیف کاری روی پلکتان نشود.
  • بهترین مارک مژه مصنوعی‌ چسب زده را به وسیله موچین بردارید. حواس‌تان باشد که نوک موچین به قسمت چسبناک نخورد.
  • بهترین مارک مژه مصنوعی را از داخل چشم به بيرون قرار دهید. با موچین گوشه مژه‌های داخلی و خارجی مژه را، در قسمت داخلی و خارجی چشم کاملا میزان و سفت کنید و تا حد ممکن مژه ‌های مصنوعی را به مژه های واقعی خودتان نزدیک کنید.
  • اگر احساس کردید مژه ها به اندازه کافی سفت نیستند و به درستی نصب نشده اند، با ته موچين و با چشم بسته آن را محکم کنید.

همیشه در استفاده از بهترین مارک مژه مصنوعی یادتان باشد که:

  • هرگز از مژه مصنوعی ای که یک بار توسط دیگران استفاده شده، استفاده نکنید.
  • حتما قبل از خواب بهترین مارک مژه مصنوعی را از چشم خود جدا کنیدو اصلا با بهترین مارک مژه مصنوعی نخوابید.
  • همیشه سطح چسبنده مژه رو کاملا تمیز کنید و سپس از آن استفاده کنید.
  • اگر چسب مژه خیلی محکم بود و بهترین مارک مژه مصنوعی به راحتی جئا نمیشد، اصلا فشار ندهید چون ممکن است مژه های خودتان نیز کنده شود. با مقداری روغن، گوشه های پلک رو ماساژ دهید و به آرامی بهترین مارک مژه رو جدا کنید.
0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها