سلامت و زیبایی

رژ لب حرارتی چیست؟ مزایا و کاربرد رژلب های حرارتی را می دانید؟

رژ لب حرارتی

شاید نام رژ لب حرارتی شما را شگفت زده کند و کمتر آن به گوشتان خورده باشد اما مهم است که بدانیم رژ لب حرارتی چیست؟

اما ابتدا بهتر است با واژه رژلب آشنا شویم و بدانیم رژلب چیست سپس سراغ رژلب حرارتی برویم.

این طبیعت زنان است که زیبایی را دوست داشته باشند. به نظر می رسد که زنان به دنیا آمده اند که دوست دارند با چند بطری و شیشه بازی کنند. آنها همچنین عاشق لوازم آرایشی هستند. هر خانمی که زیبایی دوست دارد، یک یا دو رژ لب در کیف دارد. به نظر می رسد که رژ لب نیز برای زیبایی ضروری است. لوازم جانبی، حتی اگر زمان برای آرایش خیلی دیر شده باشد، از رژ لب برای تقویت چهره استفاده می شود.

رژ لب قطعا یک مصنوع آرایشی است. کوچیک برای گذاشتن توی کیف خیلی راحته و هر وقت خواستید میتونید آرایش کنید که دل دختر و عشق زیبایی را کاملا راضی میکند. اگرچه رژ لب واقعاً می تواند به بهبود چهره و بهبود ارزش صورت کمک کند، اما هنگام استفاده از رژ لب باید به مراقبت از پوست لب توجه کنید.

نکات کاربردی برای انتخاب بهترین رژلب چیست؟

رژ لب حرارتی

در واقع این رژلب ها فراتر از آن چیزی است که تصور می کنید. کاربرد های آن به زیبا کردن لب ها ختم نمی شود بلکه روی سایه چشم و گونه ها نیز کاربرد دارند حتی می توان از آنها به عنوان بالم لب استفاده کرد.

رژ لب حرارتی بی رنگ است پس چگونه لب ما را زیبا می کند؟ درست است رژ لب حرارتی بی رنگ است اما وقتی که به لب زده می شود این حرارت و پی اچ بدن شما است که رنگ آن را انتخاب می کند و با توجه به حرارت بدن این رژلب های نرم و مرطوب کننده تغییر رنگ می دهند. هر چه دمای بدن بالاتر باشد رنگ آن تند تر است. شگفت انگیز نیست؟!

رژ لب حرارتی دارای رنگ های متفاوتی مانند هلویی، صورتی، قرمز، مرجانی و بنفش و … است میشه گفت طیف وسیعی از رنگ ها را دارد که با توجه به حرارت و پی اچ بدن یکی را انتخاب می کند تا لب های شما را زیبا تر جلوه دهد. رژلب حرارتی در قالب های جامد و مایع در دسترس است که خواص شگفت انگیزی دارد  کاربرد های آن ها گوناگون است. این رژلب های جادویی باعث براق شدن لب میشوند و جدا از آن رنگی طبیعی بر روی لب قرار می دهند.

فواید رژلب حرارتی

چهره خود را بهبود بخشید

داشتن چهره ای خوب می تواند افراد را صاف تر، خوش خلق تر و بلندتر نشان دهد، اما اگر رژلب نزنید، رنگ دهان روشن تر می شود و فرد پرانرژی تر به نظر می رسد. پس از زدن رژ لب حرارتی، هاله کاملا باز می شود، آرایش ظریف تر به نظر می رسد و رنگ چهره نیز بهبود می یابد. رژ لب حرارتی با توجه به حرارت بدن شما تصمیم می گیرد و رنگی با توجه به حرارت بدن انتخاب می کند که نشان دهنده باطن شما است.رژ لب حرارتی

لب ها را مرطوب کنید

استفاده از رژ لب فواید زیادی دارد که می تواند لب ها را زیبا، مرطوب و محافظت کند. رژ لب حرارتی نوعی لوازم آرایشی زیبایی است که با رطوبت رسانی خاصی می تواند در مدت زمان کوتاهی لب های افراد را گلگون و براق کند. در عین حال، استفاده از رژلب حرارتی نیز می تواند زیبایی کلی صورت را افزایش دهد، خطوط را اصلاح کند و پرانرژی به نظر برسد. تفاوت رژلب حرارتی با رژلب معمولی در این است که مرطوب کنندگی بیشتری دارد.

یکی از مزیت های رژلب معمولی این است که بعد از این که مدتی از آن استفاده کردیم لب ها رنگ خود را از دست می دهند و کبود میشوند.

رنگدانه ها، رنگ ها و افزودنی های شیمیایی زیادی در رژلب معمولی وجود دارد و پوست لب ها نسبتا شکننده است. در استفاده کوتاه مدت هیچ واکنش آشکاری وجود نخواهد داشت. اما اگر به مدت طولانی از رژلب معمولی استفاده کنید باعث تیره شدن رنگ لب می شود. ولی در رژ لب حرارتی این مشکل وجود ندارد.

عدم خشکی پوست و دهان

استفاده از رژ لب می تواند چهره فرد را بهتر جلوه دهد و کل آرایش را کامل کند. بعضی از رژلب های معمولی بافتی نسبتا خشک دارند باعث می شوند که رطوبت لب از بین برود و باعث خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها می شود اما رژلب حرارتی از بافتی مرطوب کننده ساخته شده که باعث آبرسانی و مرطوب کنندگی لب ها می شود. این رژلب برخلاف رژلب معمولی هیچ که در صورت استفاده مکرر باعث خشکی لب نمی شود بلکه لب را آبرسانی و براق تر نشان می دهد.

فاقد سرب

اگرچه رژ لب می تواند به بهبود چهره کمک کند، رژ لب محصولی است که روی لب ها استفاده می شود. هنگام غذا خوردن به راحتی در دهان خورده می شود. عناصر فلزی سنگین مانند سرب موجود در رژ لب نیز وارد بدن می شود و تخلیه این مواد به سختی انجام می شود. در خارج از بدن، کبد نمی تواند این مواد سمی را به موقع متابولیزه کند که منجر به مسمومیت با سرب خواهد شد. این بزرگترین معایب رژلب های معمولی است اما در رژ لب حرارتی سرب به کار نرفته است و با اطمینان خاطر می توان بدون پاک کردن آن غذا خورد و ترسی از مسمومیت با سرب نداشت.رژ لب حرارتی

نرم شدن لب

لب ها بخشی از صورت هستند که می توانند با کمترین وقت و کمترین هزینه بیشترین تفاوت را در چهره شما ایجاد کنند مهم است این بخش زیبا کننده صورت نرم به نظر برسد و نرم باشد تا احساس راحتی بیشتری بکنید حتی نرم بودن لب ه می تواند اعتماد به نفس بیشتری هم به شما بدهد. رژلب حرارتی به واسطه ترکیبات مغذی و ویتامین موجود در خوذ باعث میشود لب ها نرم تر شوند. این رژلب های جادویی که از مواد مغذی و ویتامین ها تشکیل شدند میتوانند لب های شما را به بهترین شکل ممکن تغذیه کنند.

نتیجه نهایی متفاوت

یکی از مزایا رژلب حرارتی این است که با توجه به حرارت و پی اچ بدن رنگ عوض می کند و این باعث می شود هنگامی که دو نفر از آن استفاده می کنند دو نتیجه متفاوت بگیرند. حتی دمای بدن فرد می تواند با توجه به استرس و خستگی تغییر کند و از یک رژلب در دو روز، دو نتیجه متفاوت بگیرید. می دانم بیشتر شگفت زده شده اید که آن را امتحان کنید.

رنگ طبیعی و براق

مهم است که رژلبی که استفاده کردیم طبیعی به نظر برسد. چون هر چه رنگ آن طبیعی تر باشد بیشتر حس می کنند که رنگ واقعی لب ها است. جدا از این ها براق شدن لب ها نیز مهم است که نگاه هر بیننده ای را به خود جلب کند. کاری که رژ لب حرارتی انجام می دهد.رژ لب حرارتی

حاوی ویتامین

از دیگر ویژگی های خاص رژ لب حرارتی می توان به مغذی بودن آن اشاره کرد که لب را تغذیه می کند و حاوی ویتامین هایی است که باعث درمان لب ها در صورت ترک خوردگی و تیرگی می شود.

آخرین ویژگی رژلب حرارتی این است که ماندگاری زیادی دارد. برای خانم های زیبا رو مهم است که وسط مهمانی رنگ رژلب از بین نرود یا کمرنگ نشود که در وسط مهمانی یا.. به دنبال ترمیم کردن آن با استفاده دوباره از رژلب باشیم. ماندگاری جادویی رژلب حرارتی باعث میشود دیگر استرس این که رژلب ما کمرنگ شده است یا نه، را نداشته باشیم.

معایب رژلب ها

باعث حساس شدن پوست لب شود

اگرچه رژ لب حرارتی کوچک به نظر می رسد، اما حاوی مواد زیادی است و برخی از مواد تحریک کننده نیز وجود دارد. حاوی مقداری ضایعات سوخت، لانولین و سایر مواد است. این ترکیبات پیچیده با هم جمع می شوند و روی پوست حساس لب اعمال می شوند که به راحتی می تواند منجر به التهاب کبد شود. البته این فقط مشکل رژلب حرارتی نیست بلکه این معایب هر رژلبی است.

رنگ

چنان چه انتخاب رنگ رژ لب حرارتی بر اساس حرارت و پی اچ بدن برای برخی از افراد خوب است. اما ممکن است این ویژگی رژلب حرارتی در برخی موارد بد باشد. شاید ما بخواهیم رنگی تند در لب های خود به کار ببریم ولی حرارت بدن ما پایین باشد رژلب حرارتی رنگی ملایم باشد. این تداخل می تواند انتخاب رژلب حرارتی برای همیشه را به مشکل بیندازد چون استفاده از چند رنگ پشت سر هم ممکن است خسته کننده باشد و به دنبال تنوع برویم.

جدا از این ها رنگ های رژ لب حرارتی محدود است چون دمای بدن زیاد نمی تواند تغییر کند و بیشتر رنگ هایش به هم شبیه است. گاهی میخواهیم یک آرایش درام بکنیم و نیاز به یک رژلب خیلی تند داریم اما چون فردی آرام هستیم رژلب حرارتی رنگی ملایم روی لب هایمان نشان می دهد. این زمان، همان زمانی است که رژلب حرارتی پاسخگو نیسترژ لب حرارتی

کاربرد های رژلب حرارتی

رژ لب حرارتی جدا از اینکه نرم کننده و مرطوب کننده لب ها است و به عنوان رژلب نیز به کار می رود. کاربرد های دیگری نیز دارد که آن را شگفت انگیز و خاص تر از رژلب معمولی می کند.

سایه چشم

یکی از کاربرد های رژ لب حرارتی که در نگاه اول باورش سخت است استفاده از آن به عنوان سایه چشم است. نحوه استفاده از رژلب حرارتی به عنوان سایه چشم ساده است کافی است کمی از آن را در پشت چشم استفاده کنید رنگ طبیعی آن که با توجه به حرارت و پی اچ پشت چشم است باعث می شود سایه چشمی زیبا داشته باشید و زیبایی خاصی به چشمانتان خواهد داد.

رژ گونه

از دیگر کاربرد هایی که رژ لب حرارتی دارد و باعث میشود از این رژلب ها به عنوان رژلب جادویی یاد کنند کاربرد آ« ها در رژگونه است. رنگ طبیعی این رژلب ها باعث میشود که گونه شما برجسته شود و بیشتر به چشم بیاید. برای این کار کافی است کمی از این رژلب را روی گونه خود بزنید و سپس آن را پخش کنید. چون درجه حرارت لب ها و گونه ها و پی اچ آن ها ممکن است متفاوت باشد رنگ لب و گونه شما با استفاده از این رژلب ممکن است متفاوت باشد اما رنگ های آن به هم نزدیک باشد. این نکته برای چشم ها نیز صدق می کند.

رژگونه بیوآکوا

شاید بخواهید از رنگی به عنوان رژ گونه خود استفاده کنید که با حرارت بدن شما هماهنگ نیست. بهترین انتخاب در این هنگام رژگونه بیوآکوا است که بافتی سبک و رنگی طبیعی دارد که آن را میان بهترین رژگونه های جهان قرار می دهد.

بالم لب

رژ لب حرارتی به علت ترکیبات مغذی خود خواصی چون ترمیم کنندگی و مرطوب کنندگی نیز دارد این همان خواص است که بالم لب ارائه می دهد پس می توان از آن ها به عنوان بالم لب نیز استفاده کرد.

بهترین بالم لب

بهترین بالم لب موجود در بازار، بالم لب گل رز لانبنا است. زمانی که می خواهید ار رژلبی غیر از رژ لب حرارتی استفاده کنید لازم است که از بالم لب استفاده کنید. بالمی که نرم کننده پوست لب، مغذی و ترمیم کننده، درمان کامل خشکی لب، لایه بردار ملایم، رفع خطوط لب و بهبود رنگ لب باشد. این بالم لب به واسطه ترکیباتی مانند حاوی عصاره طبیعی گل رز، روغن های معدنی، روغن زیتون، حاوی شی باتر و روغن دانه جوجو با همه این خصوصیات به علاوه هیدارته کرن لب را دارد و قابل استفاده به عنوان ماسک لب و بالم لب نیز است.رژ لب حرارتی

نتیجه گیری

در عین حال که به دنبال زیبایی هستید، باید به سلامت خود نیز توجه کنید. اگرچه رژ لب خوب است، اما باید محصولی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. رژ لب حرارتی جدا از خواصی که رژلب معمولی دارد بدون سرب است و حساسیت ایجاد نمی کند و رنگی طبیعی و براق دارد که ماندگاری بالایی دارد. این رنگ طبیعی و براق با توجه به حرارت و پی اچ بدن شما انتخاب می شود.

رژ لب حرارتی به عنوان سایه چشم، رژگونه و بالم لب نیز کاربرد دارد و چون حاوی ویتامین است باعث تغذیه پوست می شود و پوست را آبرسانی و نرم می کنند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها