سلامت و زیبایی

چگونه با روش های خانگی و بدون تزریق ژل، لب های برجسته طبیعی و خوش فرم داشته باشیم؟

چگونه با روش های خانگی و بدون تزریق ژل، لب های برجسته طبیعی و خوش فرم داشته باشیم؟ لب برجسته طبیعی

چگونه با روش های خانگی و بدون تزریق ژل، لب های برجسته طبیعی و خوش فرم داشته باشیم؟لب برجسته آرزوی بیشتر کسانی است که  سوالی که خیلی ها را به خود درگیر کرده هنگامی پاسخ به این سوال مهم تر می شود که بدانیم لب برجسته آرزوی بیشتر کسانی است که به زیبایی خود اهمیت می دهند البته زمانی که از تزریق ژل به لب صحبت می شود علاقه ای ندارند چون تزریق ژل، معایبی دارد اما می توانیم بدون تزریق ژل لب برجسته با روش های خانگی داشته باشیم که به نسبت تزریق لب حساسیتی ندارد.

شکل و اندازه طبیعی لب‌های شما را ژنتیک تعیین می‌کند، اما اگر رسانه‌های اجتماعی موردی هستند، نازک‌تر بودن لب‌ها برای برخی افراد باعث ناامنی می‌شود. در حالی که روش هایی مانند  نخ زدن لب و بوتاکس به طور فزاینده ای رایج هستند، انتخاب تزریقی برای همه مناسب نیست. پس چگونه می توانید به  لب های خود را تقویت کنید؟ و لب برجسته طبیعی داشته باشید.

چرا ناگهان بسیاری از مردم به افزایش سایز و حجم لب های خود روی آوردند؟ این فقط به خاطر مدل‌هایی مثل کایلی جنر و اینستاگرام نیست در واقع، علم نظریه‌ای دارد که بسیار بیشتر از آن پیش می‌رود. میل به لب‌های حجیم فقط به ضخامت نیست، بلکه به آبرسانی، سلامتی و نرمی آن نیز مربوط می‌شود. مطالعه‌ای در سال 2009 نشان داد که زنان با لب‌های بزرگ‌تر و پرتر جوان‌تر از سن بیولوژیکی‌شان به نظر می‌رسند.

بنابراین در دنیایی که مردم از رو زیبایی قضاوتت می کنند، جای تعجب نیست که دستیابی به لب های پر به آخرین روند زیبایی شناسی تبدیل شده است.

چگونه با روش های خانگی و بدون تزریق ژل، لب های برجسته طبیعی و خوش فرم داشته باشیم؟

بعضی از محصولات خانگی هستند که باعث میشوند لب برجسته طبیعی و حجیم تر داشته باشید.

قبل از اینکه به سراغ روش های خانگی برای لب برجسته طبیعی بروید بهتر است نکاتی را بدانید و رعایت کنید ما در زیر بهترین روش های لب برجسته و حجیم و همچنین بعضی از نکاتی که در مورد پر تر کردن لب ها لازم است بدانید را آورده ایم تا به شما ظاهری زیباتر، مدرن و جذاب تر هدیه دهند.چگونه با روش های خانگی و بدون تزریق ژل، لب های برجسته طبیعی و خوش فرم داشته باشیم؟ لب برجسته طبیعی

به طور مرتب لب های خود را لایه برداری کنید

اگر لب‌های شما خشک و پوسته پوسته به نظر می‌رسند، نور کمتری را منعکس می‌کنند و آن‌ها را کوچک‌تر نشان می‌دهند. چه کسی می دانست؟ برای یک محلول خانگی، آنها را به آرامی با یک مسواک نرم و مخلوطی از شکر و روغن بادام بشویید تا سلول‌های مرده پوست را به آرامی از بین ببرید. و هر پوست جدیدی که ساخته اید را مرطوب کنید. این لایه برداری باعث می شود لب های شما نور بیشتری را منعکس کنند و لب برجسته طبیعی و حجیم داشته باشید.

این به لطف اسکوالان (که مبتنی بر گیاه و مشتق شده از نیشکر است) و همچنین روغن جوجوبا برای آبرسانی سریع و خواص ترمیم زخم، تسکین و محافظت می کند. ترفند این است که اسکراب را در حالی که لب‌هایتان خیس هستند بمالید (بعد از مسواک زدن دندان‌ها زمان خوبی است) تا از اصطکاک بیش از حد جلوگیری کنید، اگرچه اگر لب‌هایتان ترک خورده است بهتر است از اسکراب به‌کلی پرهیز کنید. برای تهیه اسکراب سریع در خانه، یک درپوش روغن بادام (روغن زیتون نیز موثر است) و یک قاشق غذاخوری شکر را با هم ترکیب کنید. شستشوی یک یا دو بار در هفته کافی است.

لایه بردار خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بالم لب را به صورت روزانه بمالید

پوست لب‌های شما بسیار ظریف است و مرتباً به آبرسانی ملایم نیاز دارد. بهتر است از نوک انگشتان خود برای ماساژ در بالم لب خود استفاده کنید. اگر به سرعت جذب شد، ممکن است بخواهید دوباره استفاده کنید تا موجی از رطوبت اضافی ایجاد شود.کارشناسان زیبایی، که نوشیدن آب فراوان در طول روز را نیز توصیه می‌کند، می‌گویند: نه تنها رطوبت در سطح سطحی، بلکه در اعماق تمام لایه‌های لب مورد نیاز است. کارشناسان استفاده از بالم لب بیوآکوا را پیشنهاد می کنند که جدا از جذب سریع، مرطوب کنندگی و آبرسانی پوست باعث نرم شدن ، روشن شدن، براق شدن و بهبود خشکی لب می شود.

همچنین استفاده از SPF روی لب ها ایده خوبی است (یا از یک بالم لب حاوی آن استفاده کنید). هنگامی که از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنید، به خط لب خود نزدیک شوید و از یک رژ لب با حداقل SPF30 استفاده کنید. همانطور که پوست را در سایر نواحی درمان می‌کنید، پوست اطراف دهان نیز باید صاف باشد. هر روز صبح با ضد آفتاب و آنتی اکسیدان های موضعی محافظت می شود تا از آسیب اشعه UV روزانه جلوگیری کند. استفاده از یک ضد آفتاب و لایه برداری لب برجسته طبیعی نمی سازند اما لب را آبرسانی و مرطوب می کند که باعث می شود لب شاداب تر به نظر برسد.

اگر به لب های خود اهمیت می دهید بهتر است بدانید بهترین بالم کدام است؟

چگونه با روش های خانگی و بدون تزریق ژل، لب های برجسته طبیعی و خوش فرم داشته باشیم؟ لب برجسته طبیعی

از نرم کننده لب استفاده کنید

نرم ‌کننده لب راه‌حلی ساده برای دستیابی به لب برجسته طبیعی بدون درمان‌های تهاجمی یا آرایش است. این محصولات برای تقویت فرم لب‌ها بدون در نظر گرفتن احتمال ایجاد اسکار طولانی‌مدت (که گاهی اثر لب برجسته است) طراحی شده است. لب شما با استفاده از نرم کننده ها سوزن سوزن می شود، این حس انحنای لب را حجیم و مشخص می کند، و همچنین آبرسانی را افزایش می دهد. با استفاده مداوم، حجم لب را هم در کوتاه مدت و هم در دراز مدت افزایش می دهد.

ماسک لب را امتحان کنید

برای این که لب برجسته طبیعی و بدون تزیق ژل و جراحی داشته باشید، یک ماسک لب را امتحان کنید. ماسک لب، لب ها را تغذیه می کنند و راهی برای یک لحظه مراقبت از خود هستند. بهتر است به دنبال محصولاتی باشید که حاوی نرم‌کننده‌ها هستند: موادی که پوست را نرم و صاف می‌کنند (ترک‌ها را نیز پر می‌کنند).

به دنبال محصولات لب با اسید هیالورونیک و پپتید باشید

در مورد اسید هیالورونیک، این یکی از بهترین مواد برای پر کردن خطوط لب و لب برجسته تر است (البته کاملا طبیعی، اما ممکن است برای برخی افراد آزار دهنده باشد). “اسید هیالورونیک یکی از بی خطرترین گزینه ها برای آبرسانی به سطح لب و ایجاد الکل است.

اثر «پرکننده» لب‌ها، زیرا از شکر به دست می‌آید و برای همه انواع پوست بی‌خطر است. با این حال، در بسیاری از محصولات، اندازه مولکولی آن برای عبور به لایه‌های عمیق‌تر آن‌قدر بزرگ است که جذب نمی شوند یا به سختی جذب می شوند. به همین دلیل است که بسیاری از زیبایی شناسان به جای آن از پرکننده پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک استفاده کردند. پر کننده های اسید هیالورونیک همانند پر کننده های لب باعث می شوند لب برجسته طبیعی و حجیم تر شود.

پپتید ها هم برای لب ها مناسب هستند و می توانند شما را در راه رسیدن به لب برجسته طبیعی و حجیم کمک کنند. پپتید ها پروتئین هایی هستند که پوست لب را ترمیم و محافظت می کنند. ترکیب اسید هیالورونیک و پپتیدها به ما این امکان را می‌دهد که لب‌ها را هم به صورت سطحی (روی سطح) و هم عمیق درمان کنیم.

بیشتر درباره هیالرونیک اسید بخوانید و 7 ویژگی آن را بدانید.

چگونه با روش های خانگی و بدون تزریق ژل، لب های برجسته طبیعی و خوش فرم داشته باشیم؟ لب برجسته طبیعی

ورزش های صورت را امتحان کنید

در TikTok، تمرینات لب (یا “یوگای صورت” همانطور که توسط متخصصان صورت ابداع شده است) شامل ماساژ لب ها به منظور سفت شدن آنها است. اما آیا مزایای واقعی وجود دارد؟ قطعاً در تقویت عضله اطراف دهان فوایدی وجود دارد و اگر زمان انجام تمرینات در آن ناحیه را به طور منظم داشته باشید، می توانید کاملاً عضله را تقویت کنید و پوست چسبیده و اطراف آن را محکم کنید. چه کاری را انجام نخواهد داد؟ این کار اثری مانند پرکننده‌های پوستی یا سرم‌های حجیم‌کننده نخواهد داشت، زیرا لب ناحیه‌ای ظریف است که بیشتر از درمان‌های دقیق سود می‌برد.

از محبوب ترین گزینه اینستاگرام استفاده کنید: روش لب کایلی جنر

اگر می خواهید لب برجسته طبیعی داشته باشید که حجیم تر به نظر بیایید، اما نمی خواهید لب های خود را از نظر فیزیکی تغییر دهید، روش لب کایلی جنر که خود کایلی از آن استفاده می کند تا لب برجسته داشته باشد بهترین و مناسب ترین انتخاب برای شما است.

چگونه از این روش استفاده کنیم:

با استفاده از خط لب، به آرامی خارج از فرم طبیعی لب خود خط بکشید و سپس کل لب های خود را پر کنید.

رژ لب مایع مات را در بالای آستر قرار دهید و با یک براق کننده شفاف وسط لب پایینی خود را به پایان برسانید تا لب های پرتر به نظر برسید.

اگرچه این کار با هر رنگی کار می کند، اما برای طبیعی ترین ظاهر، رنگی نزدیک به رنگ طبیعی لب خود را انتخاب کنید. تا لب برجسته طبیعی داشته باشید.چگونه با روش های خانگی و بدون تزریق ژل، لب های برجسته طبیعی و خوش فرم داشته باشیم؟ لب برجسته طبیعی

در مورد روندهای محبوب TikTok تجدید نظر کنید

ممکن است TikTokers را دیده باشید که روغن دارچین، روغن نعناع فلفلی یا حتی فلفل دلمه را با محصولات لب ترکیب می کند تا شکل و اندازه لب های خود را افزایش دهد. در حالی که این نوع روش ها می توانند راهی کوتاه مدت برای حجیم شدن لب ها باشند، مواد تشکیل دهنده آن ممکن است پوست را تشدید کند. به همین دلیل است که لب های شما متورم می شوند.

پدارچین و فلفل به ویژه لب ها را تحریک می کنند که باعث می شود خون به سمت آنها سرازیر شود و به طور موقت بزرگتر به نظر برسند. که تحریک طولانی مدت لب ها می تواند منجر به آسیب به سد پوستی شود که ممکن است منجر به خشکی، پوسته پوسته شدن و درد پوست شود. این چیزی نیست که من توصیه کنم.

البته در زیر به این موارد اشاره می کنیم که نتیجه ای سریع اما زود گذر دارند. همچنین لب برجسته طبیعی و حجیم تری را به شما می دهند اما اگر می خواهید زیاد از آنها استفاده کنید پیشنهاد من نیست.

ترکیب فلفل هندی و روغن زیتون

اگر آرایش نمی‌کنید، می‌توانید با این نرم‌کننده لب‌های طبیعی شروع کنید و لب برجسته طبیعی و حجیم پیدا کنید.

نحوه استفاده:

چند قطره فلفل هندی را با یک قاشق غذاخوری در روغن زیتون مخلوط کنید.

مخلوط را به آرامی روی لب های خود قرار دهید و اجازه دهید چند دقیقه روی لب هایتان بماند و سپس آن را کاملا پاک کنید و با بالم لب مورد علاقه خود، لب هایتان را مرطوب کنید.

اگرچه این نتایج مدت زیادی دوام نخواهند داشت، اما این یک راه حل عالی برای گرفتن یک سلفی سریع یا برای یک شب بیرون رفتن است. اما به نسبت تزریق ژل که برای ایجاد لب برجسته طبیعی استفاده میشود حساسیت کمتری دارد و کم هزینه تر است.

برای افرادی که حساسیت بیشتری دارند، یک اسکراب ساده شکر نیز می تواند لب های ترک خورده را صاف کرده و باعث سرخ شدن آنها شود.

چگونه با روش های خانگی و بدون تزریق ژل، لب های برجسته طبیعی و خوش فرم داشته باشیم؟ لب برجسته طبیعی

دستگاه های مکش لب

آیا می خواهید لب های عمیق تر و دائمی تر داشته باشید  اما برای جراحی زیبایی آماده نیستید؟ پس دستگاه های مکش لب را آزمایش کنید.

این دستگاه ها با استفاده از تحریک و مکش الکترونیکی، جریان خون را به لب‌ها افزایش می‌دهد و باعث می شوند لب برجسته و حجیم تری داشته باشید و نگاه همه را به سوی خود بکشانید.

نتایج می‌توانند تا 10 ساعت در هر بار دوام داشته باشند، اگرچه با استفاده مکرر، حجیم شدن لب ممکن است حتی بیشتر طول بکشد. مراقب باشید زیرا استفاده بیش از حد ممکن است منجر به کبودی شود

یکی دیگر از روش هایی که نتیجه ای سریع و زود گذر دارد حرارت دادن به لب هاست تا لب ها سرخ و بزرگتر شوند که راهی سخت و حساسیت زا است. اما لب برجسته طبیعی به همراه دارند.

در پر کننده های لب به دنبال چه موادی باشیم

ترکیب روغن دارچین، کافئین و روغن جوجوبا

موادی مانند روغن دارچین برای لب برجسته، کافئین برای سفت کردن لب‌ها، و روغن جوجوبا برای آبرسانی، این پر کننده لب بدون مواد شیمیایی هستند که به شما کمک می کنند زیباتر به نظر برسید و به شما لب برجسته طبیعی و حجیم تر هدیه می دهند. اما تاثیرات آنها طولانی نیستند مگر اینکه هر روز از آنها استفاده کنید این روش، روش سریعی نیست اما با دوام تر و طبیعی تر است.

کلاژن

کلاژن که به طور گسترده در جراحی های زیبایی استفاده می شود، پروتئینی است که در پوست یافت می شود و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. این استفاده می شود تا خطوط ریز را کاهش دهد و ظاهری پرتر به لب ها ایجاد کند و لب برجسته طبیعی و حجیم تر به ارمغان بیاورد.

موادی دیگر

بهتر است از ویتامین E و پالمیتول اولیگوپپتید استفاده کنید، که از این مخلوط پپتیدی برای ضد پیری و سفت کردن پوست استفاده می شود، تا احساس و ظاهر کلاسیک لب برجسته طبیعی  و حجیم را به شما بدهد.

موادی مانند دایمتیکون (سیلیکون برای پر کردن خطوط ریز)، روغن سویا (هیدراتاسیون)، اسید هیالورونیک (هیدراتاسیون) که در برخی از پر کننده های لب نیز استفاده میشوند می توانند لب برجسته طبیعی به شما بدهند.

چگونه با روش های خانگی و بدون تزریق ژل، لب های برجسته طبیعی و خوش فرم داشته باشیم؟ لب برجسته طبیعی

کلام آخر

لب برجسته طبیعی و حجیم، راهی ساده اما جذاب برای زیباتر شدن است شاید در نگاه اول برجسته شدن و حجیم شدن لب سخت باشد اما اگر روش های خانگی حجیم شدن لب مطالعه کنیم و می فهمیم که راهی ساده است که اگر مرحله ای و با جزئیات انجام شود فقط چند دقیقه طول می کشد.

روش های خانگی که برای لب برجسته  طبیعی و حجیم استفاده می شوند کم هزینه تر هستند و نیاز به جراحی و تزریق ندارند این روش ها می توانند کوتاه مدت و بلند مدت باشند و هیچ محدودیتی ندارند و مهارت آرایشی خاصی نمی خواهند.

 

 

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها