سلامت و زیبایی

6 تا از بهترین برندهای آبرسان

بهترین برندهای آبرسان

فکر نکنم لازم به گفتن باشد که استفاده از آبرسان برای سالم ماندن پوست لازم است. از آنجایی که آبرسان ها خیلی استفاده می شوند و تقاضا برای آن ها زیاد است. برندهای زیادی دست به ساخت‌شان زده است. کلا در چند سال اخیر با افزایش تقاضا برای لوازم آریشی و مراقبت از پوست برندهای زیادی دست به ساخت این محصولات زده است. ولی سوالی که خیلی فمهم است و زیاد از پشتیبانی سایت پرسیده می شود این است که بهترین برندهای آبرسان کدام هستند؟

بهترین برندهای آبرسان

اگر یادتان باشد گفتیم که برندهای آبرسان خیلی زیاد هستند برای همین انتخاب بهترین آبرسان برای بیشتر مردم سخت است. بیشتر وب سایت ها برندهای معتبر را معرفی می کنند؛ ولی این محصولات خیلی گران هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین برندهای آبرسان ارزان جهان را معرفی کنیم. دیگر لازم نیست که نگران این باشید که آیا آبرسانی که انتخاب می کنید تاثیر گذار است؟ حساسیت ایجاد نمی کند؟ لیست بهترین برندهای آبرسان:

  1. بیوآکوا
  2. سیمپل
  3. دکتر راشل
  4. نوتروژینا
  5. لانبنا
  6. بریلی

که در ادامه به معرفی آنها پرداخته ایم.

1. بیوآکوا

یکی از بهترین برندهای آبرسان و دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی بیوآکوا است. این شرکت که از سال 2009 شروع به کار کرده است در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده ات. چون یکی از باکیفت ترین برندهایی است که محصولاتش در ایران پیدا می شود. جدا از آن قیمت محصولات بیوآکوا ارزان است؛ ولی از لحاظ کیفیت دست کمی از برندهای جهانی ندارد. فروشگاه اینترنتی رنگدونی نماینده رسمی محصولات بیوآکوا در ایران است برای همین محصولات اصلی این برند را با کمترین قیمت ممکن عرضه می کند. در ادامه بهترین آبرسان این شرکت را معرفی می کنیم.

سرم آبرسان هیالورونیک اسید بیوآکوا

سرم آبرسان هیالورونیک اسید بیوآکوا

خرید سرم آبرسان هیالورونیک اسید بیوآکوا

حتی اگر پوست‌تان کم آب هم نیست لازم است برای سالم ماندن و افزایش شادابی پوست از آبرسان استفاده کنید. اگر شما هم دنبال آبرسانی خوب هستید که عوارضی نداشته باشد. در عین حال هم نمی خواهید پول زیادی را برای آن صرف کنید به جای خوبی آمدید. از آنجایی که پوست خشک حساس است و همچنین کرم آبرسان روزانه استفاده می شود، لازم است این کرم کاملا گیاهی باشد. دیگر لازم نیست نگران قیمت و اورجینال بودن محصولات باشد. فقط کافی است که خریدهای‌تان را از فروشگاه رنگدونه انجام دهید که همه محصولاتش اصلی و با کمترین قیمت است.

خب این آبرسان ارزان و تاثیر گذار که الان درباره ش حرف زدیم، سرم آبرسان هیالورونیک اسید بیوآکوا است. این محصول در مدت زمان کمی که به بازار عرضه شده است طرفداران زیادی پیدا کرده است. چون واقعا تاثیر گذار است و هر کس یک بار از آن استفاده کند دوباره آن را می خرد. جدا از آن خیلی از بلاگرهای آرایشی ایران آن را به عنوان بهترین آبرسان بازار معرفی می کنند. این محصول گیاهی ترکیبی از هیالورونیک اسید، گلیسیرین و عصاره برگ سنتلا است. همچنین با فرمولاسیون جدید و بافت سبکب که دارد خیلی زود جذب می شود. این محصول خواص زیر را دارد:

  • مرطوب کننده و آبرسان
  • نرم کننده
  • ضد پیری زودرس
  • افزایش شادابی پوست
  • درمان آسیب های ناشی از خشکی پوست

2. سیمپل

یکی از بهترین و قدیمی ترین برندهای تولید کننده محصولات زیبایی و مراقبت از پوست کمپانی سیمپل است. این شرکت که از سال 1960 فعالیت می کند یکی از اولین برندهایی است که کرم ابرسان را به بازار معرفی کرد. این شرکت انگلیسی چند سالی است که در ایران هم قابل دسترسی است. ولی از آنجایی که محصولات این شرکت انگلیسی است و در ایران تحریم است قیمتش کمی گران است. ولی دیگر لازم نیست که نگران آن باشید. فروشگاه رنگدونه آن را با بهترین قیمت ممکن ارائه می دهد. حتی قیمتش از خیلی از مارک های ایرانی آبرسان ارزان تر است. در ادامه بهترین آبرسان سیمپل را معرفی می کنیم.

کرم آبرسان و تقویت کننده ریچ سیمپل

کرم آبرسان و تقویت کننده ریچ سیمپل

خرید کرم آبرسان و تقویت کننده ریچ سیمپل

اگر دنبال محصولی برند، اروپایی، تاثیر گذار و در عین حال ارزان هستید ما به شما این محصول جادویی را معرفی می کنیم. این محصول عمیقا پوست را آبرسانی می کند و برای استفاده روزانه مناسب است. شما شایستگی داشتن پوست شاداب را دارید. پس برای آن تلاش کنید و این محصول را بخرید.این محصول مجارستانی که لیسانس انگلستان را دارد بافت خیلی سبکب دارد و زود جذب پوست می شود. همچنین دیگر نیاز نیست که هر چند ساعت آن را بزنید چون خواص این کرم تا 24 ساعت می ماند. این محصول گیاهی خواص زیر را دارد:

  • مرطوب کننده
  • نرم کننده
  • آنتی اکسیدان
  • آبرسان تا 24 ساعت
  • بدون ایجاد حساسیت

3. دکتر راشل

فکر کنم شما هم اسم این برند دکتر راشل شنیده باشید چون یکی از معروف ترین برندهایی است که محصولاتش در ایران پیدا می شود. این برند اماراتی که از سال 2000 فعالیتش را شروع کرده است. به واسطه محصولات و به خصوص سرم های ضد پیری معروف شده است. این شرکت محصولات با کیفیت را با قیمت کمی به بازار عرضه می کند. این شرکت با استفاده از جدیدترین تکنولوژی و کشف شده های زمینه زیبایی سعی در تولید بهترین محصولات زیبایی دارد. البته تا حد زیادی هم موفق بوده است و محصولاتش با لوازم آرایشی برندهای بزرگ دنیا رقابت می کند.

کرم سه کاره آلوئه ورا دکتر راشل

کرم سه کاره آلوئه ورا دکتر راشل

خرید کرم سه کاره آلوئه ورا دکتر راشل

اگر نمی خواهید که هزینه زیادی را برای خرید محصولات مراقبت از پوست بپردازد. ولی در عین حال چند محصول متفاوت می خواهید که تاثیر گذار باشد. به جای خوبی آمدید، اگر می خواهید همه ی این محصولات را با هم در یک بسته بندی داشته باشید فقط لازم است از طریق لینک بالا برای خرید اقدام کنید. منتظر چی هستید. این کرم که فاقد هر گونه چربی است و قابلیت جذب سریعی دارد را می توان به عنوان کرم و ماسک استفاده کرد. خواهر خودم از این محصول استفاده کرده است و نتایجش را با چشمان خود دیدم. این آبرسان خواص زیادی دارد در ادامه مهم ترین خواصش را آوردیم:

  • نرم کننده
  • مرطوب کننده
  • آبرسان
  • قابل استفاده به عنوان کرم و ماسک
  • تاثیر گذاری قوی و سریع

4. نوتروژینا

اگر به زیبایی خود اهمیت می دهید به احتمال زیاد نام شرکت تولید کننده محصولات زیبایی و مراقبت از پوست نوتروژینا را شنیده اید. این برند یکی از قدیمی ترین برندها در این زمینه است که از سال 1930 دست به فعالیت کرده است. عمده محصولات این شرکت آمریکایی توسط سالن های آرایشی خریداری می شود. حتی خیلی از متخصصان پوست آمریکایی آن ها را برای بیماران‌شان تجویز می کنند. در چند سال گذشته قیمت این محصول خیلی زیاد بود، چون ایران تحریم است. ولی فروشگاه رنگدونه با همکاری های لازم این محصولات را کمترین قیمت به بازار ایران می آورد. دیگر نیاز نیست که نگران قیمت این محصولات باشید.

واتر ژل آبرسان هیدرو بوست نوتروژینا

واتر ژل آبرسان هیدرو بوست نوتروژینا

خرید واتر ژل آبرسان هیدرو بوست نوتروژینا

اگر نمی خواهید روی پوست صورتتان ریسک کنید و می ترسید پوستتان آسیب ببیند. این محصول را تهیه کنید چون برای شما ساخته شده است.از آنجایی که پوست صورت خیلی حساس است واقعا ریسک است که هر محصولی را به آن بزنید، برای همین در اینجا یکی از بهترین برندهای آبرسان دنیا را آوردیم و بهترین محصولش را معرفی کردیم. واتر ژل آبرسان هیدروبوست نوتروژینا محصولی فرانسوی با ماندگاری 24 ساعت است که خیلی زود جذب می شود. این آبرسان که مناسب پوست معمولی و مختلط است فاقد هر گونه چربی است. این ابرسان خواص زیادی دارد که مهم ترین آن ها موارد زیر است:

  • آبرسان قدرتمند
  • ماندگاری 24 ساعته
  • مناسب پوست معمولی، مختلط
  • بافت بسیار سبک
  • قدرت جذب و نفوذ بالا

5. لانبنا

برخلاف تصور بیشتر مردم که فکر می کنند محصولات چینی به درد نمی خورند. شرکت لانبنا محصولات خیلی با کیفیتی دارد. حتی این برند در بین مردم به واسطه محصولات ارزان و تاثیر گذارش معروف شده است. من هم خودم این شرکت را باور نداشتم و می گفتم که چینی است و به درد نمی خورد. بعد از اینکه یکی از دوستانم چسب بینی لانبنا خرید و یکبار از آن استفاده کردم فهمیدم محصولات این برند چه کیفیتی دارد. این چسب همه جوش های سر سیاه بینیم را با یک بار استفاده از بین برد. از موضوع اصلی دور نشویم، در ادامه بهترین محصول آن را معرفی می کنم.

سرم هیالورونیک اسید لانبنا

سرم هیالورونیک اسید لانبنا

خرید سرم هیالورونیک اسید لانبنا

اگر دنبال محصولی گیاهی، ارزان و در عین حال تاثیر گذار هستید به جای خوبی آمدید. شما شایستگی داشتن پوستی جوان و هیدراته را دارید. برای اینکه به آنچه شایستگیش را دارید برسید، فقط کافی است این محصول را بخرید. اگر جوش سر سیاه دارید، پوست تان مختلط است یا چرب است و همچنین کم آب است ما به شما این محصول را پیشنهاد می دهیم. پوست چرب هم نیاز به آبرسانی دارد. همچنین ای آبرسان باید فاقد چربی باشد. این محصول بیشتر از یک سرم معمولی است. چون چندین خواص مختلف را دارد.

این محصول با ترکیبات طبیعی و سبکی که دارد خیلی زود جذب پوست می شود. این ترکیبات عصاره حلزون، روغن کرچک و هیالورونیک اسید است. برای همین است این محصول را با خیال آسوده می توانید روی هر نوع پوستی به خصوص پوست حساس استفاده کنید. همچنین از آنجایی که این محصول بر پایه آب ساخته شده است برای پوست چرب هم مناسب است. با خرید این محصول می توانید یک سرم چند کاره داشته باشید. دیگر نیاز نیست که کرم آبرسان، تغذیه کننده، ضد پیری و جوش بزنید. با خرید این محصول می توانید همه ی آن ها را با هم بزنید. این محصول خواص زیر را دارد:

  • مرطوب کننده پوست
  • تغذیه کننده پوست
  • ضد پیری پوست
  • متعادل کننده چربی پوست
  • ضد جوش سرسیاه
  • آبرسان پوست
  • کوچک کننده منافذ پوست
  • نرم کننده بافت پوست
  • ترمیم کننده

6. بریلی

برند بریلی یکی از برترین تولید کنندگان لوازم آرایشی و مراقبت از پوست آسیایی است. محبوبیت این برند به خاطر استفاده از مواد طبیعی است و در هیچ کدام از محصولاتش مواد شیمیایی پیدا نمی شود. برند بریلی آن چنان شرکت بزرگی نیست و شاید محصولات زیادی نداشته باشد. ولی در محصولاتی که به بازار معرفی کرده کم و کاستی نگذاشته است. محصولات این برند همه بدون عوارض هیستند و با بهترین و گران ترین محصولات بازار رقابت می کند. ولی از لحاظ قیمت از آن ها ارزان تر است. برای همین بریلی را یکی از بهترین برندهای آبرسان می دانیم. این برند کمیت را فدای کیفیت کرده است.

سرم هیالورونیک اسید بریلی

سرم هیالورونیک اسید بریلی

خرید سرم هیالورونیک اسید بریلی

تصور کنید که با پرداخت هزینه ی یک محصول، چند خواص را در کنار هم دریافت می کنید. دوست دارید محصولی را داشته باشید که جدا از آبرسان و رفع چین چروک پوست باعث تغذیه شدن پوست هم شود؟ خب اگر به چنین محصولی علاقه دارید باید بهتان بگویم به جای خوبی آمدید. این آبرسانی که در ادامه می خواهیم معرفی کنیم بهترین راه برای درمان خشکی و آبرسانی پوست است. حالا این ها به کنار، این محصول در بهترین روتین های پوستی برای ایران پیدا می شود. می خواهم داستانی را درباره این محصول برایتان تعریف کنم تا بدانید چرا از این آبرسان تعریف می کنم.

چند سال پیش بعد از اینکه کنکور دادم دانشگاه قشم قبول شدم. یادم است که ترم بهاری قبول شدم و برای ثبت نام اسفند ماه به آنجا رفتم. آن وقت هوا یکمی سرد بود، بهم گفتن که کلاس ها تا 20 فروردین تشکیل نمی شود. 18 فروردین هوای تهران خیلی سرد بود برای همین لباس گرم پوشیده بودم. بعد از اینکه از هواپیما پیاده شدم هوا خیلی گرم بود و داشتم می سوختم. داخل هواپیما هم پوست خشک می شود. برای همین پوستم بیش از حد خشک شده بود. از آنجایی که هوای قشم گرم بود و با آب شور دوش می گرفتیم. هر روز بیشتر پوستم خشک می شد.

دنبال درمان برای خشکی پوستم بودم به دکتر زیبایی رفتم. هر چند که دکترای قشم خیلی کاربلد نیستند. البته چیز خاصی بهم نگفت فقط گفت این کارها را بکن و آن مراقبت ها را انجام بده. بعد از یک ماه که طبق کارهای دکتر عمل کردم ولی باز هم پوستم مثل خودش بود. روزی یکی از هم کلاسی هایم بهم گفت که بیا بریم به پاساژ سیتی سنتر قشم من اونجا یک آبرسان خوب خریدم پوست خشکم را در چند هفته درمان کرد. بعد از 5 روز استفاده کاملا پوستم خوب شد. برای همین امروز می خواهم این محصول را بهتان معرفی کنم چون واقعا تاثیر گذار است.

این محصول سرم هیالورونیک اسید بریلی است که بیشتر متخصصان پوست هم آن را پیشنهاد می دهند. در مدتی که این محصول به بازار آمده است طرفداران زیادی پیدا کرده است. چون این محصول بیشتر از یک آبرسان است. این محصول با فرمولاسیون جدید و با بافت سبک و ملایمی که دارد خیلی زود جذب پوست می شود. همچنین از هیالرونیک اسید ، عصاره گیاه قاشقی، آلوئه ورا و گلیسیرین ساخته شده است، برای همین هیچ عوارضی ندارد. این محصول خواص زیادی دارد که در زیر مهم ترین خواص آبرسان بریلی را آوردیم:

  • مرطوب کننده و آبرسان فوق العاده قوی
  • تامین و تغذیه مواد مورد نیاز پوست
  • بازگردانی خاصیت کشسانی پوست
  • ضد پیری
  • نرم کننده
  • حاوی مواد مغذی فراوان
  • تامین کننده رطوبت مورد نیاز پوست

کلام آخر

آبرسانی پوست برای سالم و شاداب ماندن پوست بسیار ضروری است. دلایل زیادی باعث کم آبی پوست می شوند. از آنجایی که برندهای آبرسان زیاد هستند و همه آن ها تاثیر گذار نیستند. لازم دانستم در این مقاله بهترین برندهای آبرسان را بهتان معرفی کنم. اگر قصد خرید این محصولات را دارید می توانید از سایت رنگدونه تهیه کنید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها