سلامت و زیبایی

بهترین راه مراقبت از موی فر+ معرفی بهترین محصولات موی فر

مراقبت از موی فر

برخلاف موهای صاف و موج دار، موهای فر فاقد رطوبت کافی هستند و خیلی راحت خشک می شوند و مراقب از آن ها سخت تر است. برای همین است در این مقاله می خواهیم بهترین روش های مراقبت از موی فر را بررسی کنیم و روتین مراقبت از موی فر را بررسی کنیم و در ادامه بهترین محصولات موی فر و بهترین روغن برای موهای فر را می گوییم و در آخر مراقبت از موی فر شده و نگهداری از موهای فر شده را بررسی می کنیم تا یاد بگیرید چگونه موهای فر را زیبا کنید، پس در ادامه این مقاله با ما باشید تا بهترین موهای فر را یاد بگیرید.

موهای فر خیلی هم خوشگل هستند کم نیستند کسانی که موهایشان را فر کرده اند، فقط کافی است راه های مراقبت از موی فر را بشناسید و انجام دهید تا همه داشتن موهایتان را داشته باشند.مراقبت از موی فر

چرا موهایم فر است؟

میزان فر بودن موهای سرتان به فولیکول هایتان بستگی دارد. کسانی که موی فر طبیعی دارند، فولیکول موهایشان بیضی یا نامتقارن است. این ویژگی کاملا ژنتیکی است، کسانی که موهایشان را فر می کنند فولیکول موهایشان ثابت می ماند. ممکن است وقتی در خیابان راه می روید کسانی را با موهای فر و درخشان دیده باشید که خیلی زیبا هستند؛ ولی موهای فر شما اینطوری نیست. اگر شما هم این مشکل را دارید و به دنبال افزایش درخشندگی موهای فر طبیعتان هستید به جای خوبی آمدید ما در اینجا بهترین راه مراقبت از موهای فر را معرفی می کنیم تا با استفاده از آن موی فر سالم و زیبا داشته باشید.

پر فروش ترین محصولات مو

مراقبت از موهای فر طبیعی چگونه است؟

راه های مراقبت از موی فر زیاد هستند؛ ولی بهترین روش مراقبت از مو فر این است که همه این روش ها را با هم انجام داد و به گفته ای یک روتین مراقبت از مو فر طبیعی داشته باشید. برای داشتن یک روتین خوب موهای فر بهتر است از محصولات موی فر مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید و از محصولات مراقبت از موی فر سنگین یا خشک کننده دوری کنید.مراقبت از موی فر

1.  بهترین شامپو موهای فر را انتخاب کنید.

بهتر است به دنبال نرم کننده و شامپو برای موهای فر باشید که موهایتان را آبرسانی و مرطوب کند. این محصولات مراقبت از موی فر باید حاوی مواد زیر باشند:

روغن های طبیعی مثل آرگان، نارگیل، آووکادو و جوجوبا

  • آلوئه ورا
  • کراتین
  • ابریشم و پروتئین های حیوانی
  • کره شی
  • عصاره های گیاهی
  • پانتول و پروویتامین

موهای فر خشک هستند و نباید هر روز آن ها را بشویید و زمانی که آن ها را می شویید از شامپو بدون سولفات ملایم استفاده کنید که باعث افزایش حالت پذیری مو شود. اگر موهای فر چربی هم دارید، باز هم هفته ای تقریبا دو بار موهایتان را با شامپو شفاف کننده قوی تر بشویید. بهتر است همیشه از شامپو بدون سولفات، نرم کننده و مرطوب کننده استفاده کنید.مراقبت از موی فر

بهترین شامپو بدون سولفات کراتین

این شامپو یکی از بهترین محصولات برای موی فر است که به شما موهای زیبا، درخشان، مرطوب و سالم می دهد. این شامپو مرطوب کننده و نرم کننده فاقد سولفات، پارابن و هر مواد شیمیایی مضر دیگری است. این شامپو با فرمولاسیون ملایم و برزیلیش در درمان آسیب های مو، افزایش شادابی و درخشندگی مو، درمان خوره و وز شدگی مو تاثیر دارد و برای انواع مو از جمله موی فر ضخیم، موی فر درخشان، مو چرب، موی فر مردانه و زنانه و … مناسب است. این محصول مراقبت از موی فر برای کسانی که موی فر طبیعی ندارند و موهایشان فر شده است هم مناسب است و در روتین مراقبت از موی فر شده هم جایگاه مهمی دارد.

برای خرید بهترین شامپو مخصوص موهای فر می توانید از اینجا اقدام کنید و 8 درصد تخفیف بگیرید.مراقبت از موی فر

2.  حمام با آب ولرم

آب داغ باعث می شود رطوبت مو از بین برود و خشک شود. موی فر در حالت عادی هم خشک هستند، اگر خشک تر هم شوند مو به کلی آسیب می بینید. آب سرد هم مو را به خوبی تمیز نمی کند، پس بهتر است از آب ولرم برای حمام کردن استفاده کنید.

3.  از شامپو زدن زیاد خودداری کنید

شامپو زدن مو به صورت روزانه برای کسانی که موهای فر دارند اصلا مناسب نیست چون شامپو زدن می تواند روغن های طبیعی موی سر را از بین ببرد و مو را خشک کند، حتی اگر از بهترین شامپو موی فر هم استفاده می کنید هم هر روز شامپو نزنید چون مویتان خشک می شود. بسته به چربی موهایتان و کثیف شدن آنها یک روز در میان یا هر 3 روز یکبار موهایتان را شامپو بزنید.

مراقبت از موی فر

4.  برس یا شانه مناسب را انتخاب کنید

موهای فر بیشتر خشک و شکننده هستند و هنگام شانه زدن به راحتی می شکنند و آسیب می بینند. بهترین راه مراقبت از موی فر در رابطه با شانه زدن این است که آن را زیر دوش شانه بزنید تا باعث جلوگیری از شکستگی موی فر شود.

در روتین مراقبت از موی فر از شانه دندانه پهن استفاده می شود. حتی شما می توانید وقتی از شامپو مخصوص موهای فر استفاده می کنید موهایتان را شانه بکشید. بهتر است از یک برس طبیعی باکیفیت استفاده کنید که پیشنهاد ما به شما استفاده از برس موی گراز دندانه پهن است که روغن های طبیعی را در سراسر مو پخش می کند.مراقبت از موی فر

5.  حرارت

یکی از راه های مراقبت از موی فر این است که اجازه دهید خودشان در هوا خشک شود و از سشوار و حوله استفاده نکنید. اگر مجبور شدید از سشوار استفاده کنید یا هر چند وقت یکبار موهایتان را اتو بزنید صاف شود، حتما باید قبل از آن از یک ماسک محافظ مو در برابر حرارت استفاده کنید. بهتر است سشوار را به فاصله حداقل 3 اینچی از موهایتان بزنید و از یک ضمیمه پخش کننده استفاده کنید که حرارت مستقیم به موهایتان نخورد. اگر می خواهید با حوله موهایتان را خشک کنید، از حوله ابریشمی یا تی شرت نخی استفاده کنید.مراقبت از موی فر

6.  جلوگیری از موخوره

جلوگیری از موخوره موی فر از موی عادی سخت تر است چون موهای فر خشک تر هستند. برای جلوگیری از موخوره پیشنهاد می کنیم از ماسک مو مناسب در کنار شامپو ضد موخوره استفاده کنید. این محصولات موهای فر طبیعی برای درمان موخوره نیز مناسب هستند؛ ولی بهترین درمان بریدن نوک مو است. پیشنهاد ما به شما استفاده از بهترین شامپو برای موخوره و ماسک مو کراتین برزیلی است که در ادامه ویژگی های ماسک مو را بررسی می کنیم.

بهترین راه جلوگیری از موخوره+ چند درمان خانگی موخوره

بهترین ماسک برای درمان موخوره

این یکی از محصولات مراقبت از موهای فر شده و فر طبیعی است که به واسطه توانایی سریعش در درمان موخوره و وز شدگی مو معروف شده است. این ماسک که غنی از کراتین، ترکیبات فعال بازسانی کننده مو، عصاره ریشه درخت بادام، ویتامین B5 و عصاره های گیاهی مغذی متعدد است که باعث می شود موهای جادویی داشته باشید. این ماسک موخوره بدون سولفات، پارابن و گلوتن است و فواید زیر را دارد:

  • ضد شکنندگی مو
  • نرم کننده
  • بدون سولفات، پارابن و گلوتن
  • تقویت حالت پذیری مو
  • براق کننده
  • تقویت رنگ مو

خرید محصولات مراقبت از موهای فر و موهای معمولی با هزینه مناسب و با بالاترین کیفیتمراقبت از موی فر

7.  راه های مراقبت از موی فر در خواب

خوابیدن به پشت می تواند وزن زیادی را روی فولیکول مو بیندازد و موهایتان را نامرتب، وزه و گره دار کند. موهای نامرتب کابوس کسانی است که موهای فر دارند چون این موها به سختی حالت می گیرند و شانه زدنشان خیلی آزار دهنده است. بهتر است به پهلو بخوابید یا هنگام خواب از روسری یا کلاه استفاده کنید تا موهایتان نامرتب نشوند. بهترین نحوه مراقبت از موی فر قبل از خواب به این صورت است که از ماسک مو یا روغن مو نرم کننده استفاده کنید تا موهایتان را در شب مرطوب نگه دارد و از نامرتب شدنشان جلوگیری کند.مراقبت از موی فر

8.  ماسک مو برای موهای مجعد

ماسک های مو زیادی در بازار وجود دارد که می گویند همه برای موی فر مناسب هستند؛ ولی این درست نیست. بهترین ماسک موی باید حاوی مواد زیر باشد:

  • عسل
  • روغن نارگیل
  • موز
  • آووکادو
  • اسطوخودوس
  • کراتین

اگر فرهایتان خشک هستند در طول هفته 2 تا 3 بار از ماسک مخصوص موهای فر استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از بهترین ماسک موهای فر اسطوخودوس است که حاوی کراتین، ترکیبات فعال و مرطوب کننده، گیاهان کاربردی در طب سنتی مصر، اسطوخودوس، ویتامین B5 و آمینو اسید است که با بافت سبکی که دارد موهای فر را نرم و براق می کند و در افزایش حالت پذیری موهای فر تاثیر زیادی دارد. البته خواص این ماسک جادویی مو اصلی به این ها ختم نمی شود و فوایدش خیلی بیشتر است که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • ترمیم کننده و تقویت کننده
  • مرطوب کننده
  • فوق العاده مغذی
  • ترمیم آسیب دیدگی مو
  • ضد وز شدگی
  • حجم دهنده
  • بهبود رنگ و بافت مو
  • ضد موخوره

خرید محصولات موی فر و خرید بهترین ماسک موی فر اصلیمراقبت از موی فر

9.  راه مراقبت از موی فر طبیعی با روغن تراپی

هیدراته نگه داشتن موهای فر سخت است چون روغن های طبیعی به راحتی در ساقه مو حرکت نمی کنند برای همین توصیه می شود قبل از خواب کی روغن طبیعی به موهای فرتان بزنید؛ ولی بهترین روغن برای موهای فر کدام است:

  • روغن نارگیل
  • روغن زیتون
  • روغن آووکادو
  • روغن جوجوبا
  • روغن آرگان
  • روغن کرچک
  • روغن دانه انگور

بهترین روغن برای موهای فر از جنس آرگان مراکشی

از روش های مراقبت از مو فر این است که قبل از خواب روغن مو بزنید. متخصصان ما این روغن را به کسانی که موهای فر دارند پیشنهاد می دهند چون بافت سبکی دارد و به سریعی جذب می شود و توانایی شگفت انگیزی در ترمیم آسیب های ساقه مو، مرطوب کردن و آبرسانی مو دارد. این روغن نرم کننده موهای فر برای موهای فر رنگ شده مناسب است و از آنها محافظت می کند و ضد خشکی و وزی مو است. این روغن مخصوص موهای فر خواص براق کننده، تغذیه کامل مو و حفاظت از مو در برابر اشعه آفتاب و گرما را نیز دارد.

خرید بهترین روغن برای موهای فر و خرید محصولات مراقبت از مو اصلی با کمترین قیمتمراقبت از موی فر

مراقبت از موهای فر شده

مراقبت از مو فر شده شبیه مراقبت از موهای فر طبیعی است، با این تفاوت که موهای فر طبیعی بیشتر به آبرسانی نیاز دارند و بیشتر در معرض آسیب دیدن هستند. برای نگهداری از موهای فر شده کافی است به درستی از آن مراقبت کنید و آن را به درستی تغذیه کنید.

چگونه موهای فر زیبا داشته باشیم؟

برای داشتن موهای فر زیبا فقط کافی است با بهترین راه های مراقبت از موهای فر آشنا شوید و آن ها را انجام دهید. موهای فر زیباتر هستند به شرطی که به درستی از آن ها مراقبت شود و رطوبت کافی را داشته باشند.مراقبت از موی فر

نتیجه گیری

موهای فر خشک تر از موهای معمولی هستند و مراقبت کردن از آن ها سخت است؛ ولی وقتی از این موها به درستی مراقبت شود، موهای فر زیبا هستند. شاید در بازار کسانی را با موهای فر دیده باشید که خیلی جذاب هستند و موهایشان درخشان و سالم است. ما در این مقاله راه های مراقبت از موی فر را بررسی کردیم و بهترین محصولات موی فر را معرفی کردیم تا شما با کمک آنها موهای فر زیبایی داشته باشید و همه در حسرت داشتن موهایتان باشند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها