سلامت و زیبایی

بهترین سفید کننده پوست، پوستی درخشان و شفاف داشته باشید

بهترین سفید کننده پوست

همه دوست دارند پوستشان بی عیب و نقص و جوان تر به نظر برسد. متأسفانه، پوست ما به دلیل تماس منظم با گرد و غبار، باقی مانده محصولات زیبایی و مراقبت از پوست، آلودگی و اشعه های مضر خورشید کدر و پوسته پوسته می شود. هایپرپیگمانتاسیون یک اصطلاح برای این تغییرات پوستی نامطلوب است که بهترین سفید کننده پوست در مقابل آن قرار می گیرد و آن را درمان می کند.

اشعه ماوراء بنفش، که تولید ملانین را تشویق می کند، یکی از شایع ترین دلیل های ایجاد هایپرپیگمانتاسیون است. هر متخصص پوستی که با آنها صحبت کردیم، بر لزوم استفاده از کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش در کنار استفاده از بهترین سفید کننده پوست، چه در حال درمان لکه‌های موجود یا تلاش برای جلوگیری از ایجاد لکه‌های جدید باشید، تاکید کردند.

اگر با مشکلات پوستی دست و پنجه نرم می کنید، این مقاله برای شما مناسب است، زیرا در مورد بهترین سفید کننده پوست برای جای زخم و هایپرپیگمانتاسیون است.

آنچه در این مطلب می خوانید: نمایش

انواع هایپرپیگمانتاسیون چیست؟

هایپرپیگمانتاسیون ممکن است هر ناحیه از بدن شما را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال، مواردی که به صورت، قفسه سینه یا اندام ها آسیب می رسانند نیاز به توجه سریع دارند. ملاسما، لکه های خورشیدی و هایپرپیگمانتاسیون پس از التهاب شایع ترین  نوع هایپرپیگمانتاسیون هستند.بهترین سفید کننده پوست

ملاسما

ملاسما بیشتر در اثر تغییرات هورمونی ایجاد می شود و بیشتر در زنان باردار دیده می شود. هایپرپیگمانتاسیون از نوع ملاسما می تواند هر بخشی از بدن را تحت تاثیر قرار دهد، با این حال، معمولا معده و صورت را تحت تاثیر قرار می دهد.

لکه های خورشیدی

لکه های خورشیدی که به عنوان لکه های کبدی یا عدسی های خورشیدی نیز شناخته می شوند، یک اتفاق رایج است. با این حال، اگر شما به طور معمول در معرض نور خورشید قرار بگیرید، تنها در طول زمان اتفاق می افتد.

پس از التهاب

این ناشی از آسیب یا التهاب پوست است. هایپرپیگمانتاسیون پس از التهاب شامل آکنه، جوش و تغییر رنگ اسکار است.

علل هایپرپیگمانتاسیون

ما قبلا در مورد مکانیسم هایپرپیگمانتاسیون صحبت کرده ایم. عوامل مختلفی می توانند باعث این پدیده شوند، از جمله قرار گرفتن در معرض نور خورشید و احتمالاً یک بیماری زمینه ای. برخی از شایع ترین علل عبارتند از:

ژنتیک

ملاسما می تواند به نسل ها منتقل شود. طبق مطالعات، بیش از نیمی از زنان مبتلا به ملاسما یکی از اعضای خانواده خود را دارند که او نیز تحت تأثیر قرار گرفته است. در نتیجه، اگر شما یک زن هستید و مادرتان ملاسما دارد، احتمال ابتلای شما نیز زیاد است.

جنسیت

ملاسما می تواند توسط عوامل مختلفی از جمله جنسیت شما ایجاد شود. ملاسما زنان را بیشتر از مردان مبتلا می کند. در حالی که نسبت زن به مرد در گروه به دلیل عواملی از جمله نوع پوست و قرار گرفتن در معرض نور خورشید متفاوت است. ملاسما معمولاً با قرار گرفتن در معرض آفتاب در مردان مبتلا به این اختلال پوستی تحریک می شود.

قرار گرفتن در معرض آفتاب

یکی از شایع ترین مواردی که باعث ایجاد ملاسما می شود قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. برای محافظت از پوست در برابر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید، بدن ملانین بیشتری تولید می کند. این ممکن است باعث ایجاد لکه های پیری یا لکه های خورشیدی شود که لکه های تیره یا لکه های روی پوست هستند. علاوه بر قرار گرفتن در معرض نور خورشید، نور مصنوعی بسیار روشن می تواند ملاسما را تشدید کند.

درمان ملاسما برای افرادی که در این نوع محیط ها کار می کنند ممکن است دشوار باشد. گرما که از نظر علمی به عنوان تابش مادون قرمز شناخته می شود، می تواند ملاسما را تشدید کند.بهترین سفید کننده پوست

واکنش به داروها و محصولات پوستی

داروهای ضد مالاریا و تریسی به عنوان مثال، داروهای ضد افسردگی می توانند هیپرپیگمانتاسیون ایجاد کنند. یکی از مهمترین علل ملاسما، التهاب ناشی از تحریکات پوستی است.

برخی از عطرها، صابون ها و مواد آرایشی می توانند پوست را تحریک کنند. استفاده از این محصولات می تواند در افرادی که ملاسما دارند به دلیل ژنتیک، جنسیت یا نوع پوستشان التهاب ایجاد کند که می تواند منجر به شعله ور شدن ملاسما شود.

بهترین سفید کننده پوست چیست؟

بهترین سفید کننده پوست  که گاهی اوقات به آن کرم روشن کننده نیز می گویند باعث یکنواخت شدن رنگ پوست و کاهش ظاهر تغییر رنگ می شود. به طور کلی این محصولات به نتایج زیر دست می یابند:

  • پوست را مرطوب و آبرسانی می کند
  • ظاهر اسکارها، کک و مک ها، خال های مادرزادی و لکه های آفتاب یا سن را بهبود ببخشید
  • کاهش ملاسما یا هیپرپیگمانتاسیون – لکه های تیره پوست
  • رنگ و رنگ پوست را متعادل کنید
  • کاهش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک

برخی از کرم های سفید کننده نیاز به نسخه دارند، اما بسیاری از آنها بدون نسخه یا آنلاین در دسترس هستند. در حالی که بسیاری از آنها از مواد طبیعی استفاده می کنند، برخی ممکن است حاوی مواد مضر مانند سفید کننده یا جیوه باشند. به عنوان مثال، هیدروکینون یک ماده موجود در بهترین سفید کننده پوست است که به دلیل خطر بالقوه آن توسط FDA تنظیم می شود.

بیشتر بیشترین سفید کننده پوست برای استفاده روی صورت طراحی شده‌اند، اما برخی از آن‌ها را می‌توان روی گردن، زیر بغل، آرنج، زانو یا نواحی دیگر نیز استفاده کرد. بسته به دستورالعمل استفاده، آنها را یک یا دو بار در روز استفاده کنید.بهترین سفید کننده پوست

نحوه عملکرد کرم سفید کننده

اکثر بهترین کرم سفید کننده پوست با محدود کردن میزان ملانین تولید شده توسط پوست عمل می کنند. ملانین رنگدانه ای در مو و پوست شما است که مسئول رنگ دادن به آن است. کاهش تولید ملانین باعث روشن‌تر و سفیدتر شدن پوست می‌شود.

نحوه عملکرد هر کرم به طور خاص به ترکیبات آن بستگی دارد

هیچ یک از محصولات مورد بحث در اینجا از مواد شیمیایی خشن، سفید کننده ها، هیدروکینون یا سایر محرک های شناخته شده پوست استفاده نمی کنند.

آیا بهترین سفید کننده پوست بی خطر است؟

ایمنی بهترین سفید کننده پوست به ترکیبات آن و نوع پوست شما بستگی دارد. به آنچه در بهترین سفید کننده پوست است توجه کنید و محصولی را انتخاب کنید که حاوی مواد شیمیایی خشن در فرمولاسیون آن نباشد. اگر پوست حساسی دارید یا اصلا نگران استفاده از یک محصول هستید، با متخصص پوست خود مشورت کنید.

موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در مورد استفاده از بهترین سفید کننده پوست در نظر داشته باشید:

بهترین سفید کننده پوست می تواند پوست را در برابر نور خورشید آسیب پذیرتر کند. همیشه بعد از استفاده از ضد آفتاب استفاده کنید.

ابتدا یک پچ تست را در نظر بگیرید. این محصول را قبل از استفاده در ناحیه بزرگتر روی قسمت کوچکی از پوست خود امتحان کنید تا واکنش پوست خود را بسنجید.

مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که محصول حاوی هیدروکینون، جیوه، استروئیدها یا سایر عوامل سفید کننده نباشد. اینها می توانند باعث تحریک و اثرات منفی طولانی مدت شوند.

بیشتر آنها نیاز به استفاده مداوم دارند. برای دیدن نتایجی که می خواهید، باید برای مدت طولانی از محصولات استفاده کنید.

معرفی بهترین کرم سفید و روشن کننده پوست و بدنبهترین سفید کننده پوست

چقدر طول می کشد تا بهترین سفید کننده پوست کار کند؟

پاسخ به این سوال دشوار است زیرا پوست هر فرد به طور متفاوتی به محصولات مراقبت از پوست واکنش نشان می دهد. توافق بر این است که استفاده مکرر و مداوم از بهترین سفید کننده پوست بهترین نتایج را به همراه دارد، حتی اگر میزان اثربخشی متفاوت باشد.

به طور کلی، در عرض یک ماه شروع به دیدن نتایج خواهید کرد، در حالی که برخی از کاربران نتایج را در عرض یک هفته مشاهده می کنند. برخی از مشتریان متوجه خواهند شد که این محصول پس از استفاده به مدت 3 ماه بیشترین تاثیر را دارد.

عواملی که هنگام خرید بهترین سفید کننده پوست باید در نظر گرفت

فواید

هنگامی که با بهترین کرم سفید کننده پوست مواجه می شوید، این کرم ها طیف وسیعی از مزایای را ارائه می دهند. در زیر برخی از نکات برجسته ذکر شده است:

از آنجایی که بهترین سفید کننده پوست کاملاً از مواد طبیعی ساخته شده اند، هم بی خطر هستند و هم بدون عوارض جانبی.

مرطوب کننده و محافظت در برابر آفتاب نیز در این لوسیون های سفید کننده گنجانده شده است. در نتیجه نیازی به خرید اقلام دیگر نخواهید داشت.

افراد مبتلا به بیماری آدیسون می‌توانند از بهترین سفید کننده پوست برای جبران اثرات تیرگی روی پوست خود استفاده کنند.

در مقایسه با یک عمل زیبایی، هزینه بسیار کمتر است و چندین میلیون تومان صرفه جویی می شود.

اثرات جانبی

از آنجایی که تمام موارد ذکر شده در بالا 100% طبیعی، بی خطر و ارگانیک هستند، عوارض جانبی طولانی مدتی ندارند. موارد زیر برخی از عوارض جانبی احتمالی است که ممکن است با آن مواجه شوید:

با توجه به اینکه پوست همه افراد متفاوت است، این احتمال وجود دارد که بهترین سفید کننده پوست باعث ایجاد برخی از جوش ها شود، اگرچه معمولاً بسیار موقتی هستند.

در مقایسه با محلول های سفید کننده سریع، باید برای مدت طولانی تری استفاده شود.

هیدروکینون طبیعی

هیدروکینون یک ترکیب رنگدانه طبیعی بهترین سفید کننده پوست است که از سیب زمینی آفریقایی و درخت تارا بدست می آید. همچنین مقدار کلاژن را تقویت می کند و پوست شما را با آنتی اکسیدان های مفید تزریق می کند. در نتیجه لکه های تیره شما سفید و روشن می شود و رنگ چهره شما صاف تر می شود. علاوه بر این، محلول از پوست شما محافظت می کند و شکل گیری هایپرپیگمانتاسیون جدید را کاهش می دهد.

گیگا سفید

Gigawhite بهترین سفید کننده پوست است که به کاهش لکه های پیری و غلظت ملانین در پوست کمک می کند. این ماده دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که به تسکین پوست و یکنواخت شدن رنگ پوست و لکه های تیره کمک می کند.بهترین سفید کننده پوست

ریشه شیرین بیان

ریشه شیرین بیان با مهار آنزیم هایی که باعث تشکیل ملانین می شوند، به عنوان بهترین سفید کننده پوست عمل می کند. این به جلوگیری از هایپرپیگمانتاسیون در آینده کمک می کند و در عین حال ظاهر لکه های تیره موجود روی پوست شما را نیز کاهش می دهد. ریشه شیرین بیان همچنین یک ضد التهاب است، بنابراین با کاهش تورم و قرمزی، و همچنین کمک به بازسازی پوست برای داشتن پوستی متعادل تر، به پوست شما کمک می کند.

رتینول

برای لکه‌های قهوه‌ای که رنگ ناهمواری به پوست می‌دهند، رتینوئیدها لکه‌های قهوه‌ای را از بین می‌برند که رنگ ناهمواری به پوست می‌دهند و در عین حال تولید ملانین را که رنگدانه‌ای تیره‌تر است، مهار می‌کنند. مسلماً، رتینول بدون عوارض جانبی مانند لایه‌برداری و خشکی نیست. با این حال، اگر بهترین سفید کننده پوست را پیدا کنید که با مواد مغذی و آبرسانی مانند اسید هیالورونیک، نیاسینامید و سرامیدها نیز فرموله شده باشد، می توانید تحریک را متعادل کنید.

ویتامین سی

در حالی که ویتامین C یک عنصر از بهترین سفید کننده پوست (و روشن کننده) ایمن پوست است، اما همچنین یک نیروگاه ضد پیری است که محافظت آنتی اکسیدانی قوی، ساخت کلاژن، و کمک به نرم کردن خطوط ریز و چین و چروک را فراهم می کند.

کوجیک اسید

در حالی که این ماده می تواند درماتیت تماسی در دوزهای بالا ایجاد کند (1-2%)، هنوز هم یک روشن کننده طبیعی پوست (محصول جانبی برنج مالت دار) محسوب می شود که تولید آنزیم لازم برای تولید ملانین را متوقف می کند. این عنصر، یک عنصر مهم در بهترین سفید کننده پوست است.بهترین سفید کننده پوست

نیاسین امید

AKA، پرو ویتامین B3، نیاسینامید با آکنه مبارزه می کند، چربی را متعادل می کند، التهاب را آرام می کند، سرامیدها را تقویت می کند، با رادیکال های آزاد مبارزه می کند و در بهترین سفید کننده پوست موجود است و باعث سفید شدن پوست می شود.

اسید آزلائیک

اسید آزلائیک همان سطح pH پوست شما را دارد (5.5). همراه با روشن کننده، برای آرام کردن قرمزی مزمن (به ویژه برای بیماری های مزمن مانند روزاسه) و یکنواخت کردن رنگ پوست بسیار عالی است.

آلفا آربوتین

مشتق شده از گیاه bearberry، هنگامی که در شرکت 1-2٪ استفاده می شود آلفا آربوتین می تواند یکی از بهترین سفید کننده پوست  طبیعی باشد. با مهار آنزیم های تیروزیناز مانند اسید کوجیک عمل می کند.بهترین سفید کننده پوست

اسید گلیکولیک

در حالی که ممکن است اسید گلیکولیک را به عنوان یک لایه بردار موثر برای پوست بدانید، ممکن است ندانید که این بهترین سفید کننده پوست نیز هست. به دلیل افزایش سرعت گردش سلولی، مانع از تولید ملانین می شود. حتی می تواند نتایج سایر روشن کننده های طبیعی پوست مانند اسید کوجیک را افزایش دهد.

گلوتاتیون

هنوز تحقیقات کافی در مورد اینکه این آنتی اکسیدان قوی به تنهایی چقدر خوب عمل می کند، وجود ندارد، بنابراین زمانی که در محصولی با ترکیبی از بهترین سفید کننده پوست استفاده می شود مانند اسید کوجیک، بهتر است.

توت کاغذی

این روشن کننده طبیعی پوست کمی جدیدتر در صحنه است. با این حال، برخی از محققان دریافتند که ممکن است حتی موثرتر از هیدروکینون خطرناک باشد – امتیازات پاداش برای محافظت در برابر آسیب رادیکال های آزاد.

اسید لینولئیک

اسید لینولئیک مانند اسید گلیکولیک عمل می کند زیرا سرعت چرخش سلولی را افزایش می دهد، اما ممکن است تولید ملانین را مستقیماً کاهش دهد. شاید ندانید، اما اسید لینولئیک در روغن های گیاهی طبیعی مانند گل مغربی، گل رز و روغن هسته انگور وجود دارد.بهترین سفید کننده پوست

بهترین سفید کننده پوست

ضد پیری و سفید کننده، سرم مرطوب کننده و تقویت کننده پرتقال خونی ایمیجز

کلاژن یک پروتئین طبیعی است که به بدن شما ساختار می دهد. به نظر می رسد موثر باشد زیرا از قبل در بدن انسان وجود دارد. مزایایی مانند پوستی جوان و سالم را برای ما به ارمغان می آورد. متأسفانه با افزایش سن میزان کلاژن در پوست کاهش می یابد.

بنابراین، بنیانگذاران این سرم یک راه حل آرایشی طبیعی برای شاخص های قابل مشاهده پیری پوست ایجاد کرده اند که عاری از اجزای مصنوعی و عوارض جانبی است. مواد فعال موجود در این سرم که نوعی از بهترین سفید کننده پوست است، از گیاهان ارگانیک و پرتقال خونی تولید می‌شوند که برای حفظ اجزای فعال مهم خود با ظرافت تحت فشار سرد قرار گرفته‌اند.

آنها این لوسیون ضد پیری را ابداع کردند و مطمئن شدند که بر خلاف رقبای خود، پوست شما را به تولید کلاژن به صورت کنترل نشده تشویق نمی کند. تنها در 12 هفته استفاده، ممکن است پوست سفت‌تر، صاف‌تر و ظاهر خطوط ریز و چین و چروک‌ها کاهش یابد.

سرم مرطوب کننده و تقویت کننده پرتقال خونی ایمیجز را روی تمام صورت و گردن خود بمالید، مراقب باشید که در چشمان شما وارد نشود. از حرکات متوسط ​​رو به بالا استفاده کنید تا این لوسیون ضد پیری به طور کامل و موثر در پوست شما نفوذ کند.

این سرم به این دلیل به عنوان بهترین سفید کننده پوست شناخته می شود چون جدا از ویؤگی هایی که در بالا نام برده شد و سفید کردن پوست، برای هر پوستی مناسب، نرم کننده، تنظیم چربی، ضد خشکی، افزایش سلامت پوست، مرطوب کننده و آبرسان است. این ویژگی ها باعث می شود که سرم تقویت کننده و مرطوب کننده پرتقال خونی ایمیجز لقب بهترین سفید کننده پوست را به خود بگیرد.

خوشبوترین سفید کننده، کرم ضد لک و روشن کننده بیو آکوا

این محصول بهترین سفید کننده پوست مناسب برای همه است که باعث تغذیه، رفع لک، تنظیم جربی، رفع خشکی، مرطوب کننده و تقویت بافت پوست است. این محصول به واسطه مواد سفید کننده فعال، گلیسیرین، موم زنبور و روغن معدنی دارای بافتی ملایم و خوش بو است که تاثیر گذاری سریعی دارد.

پاک کنندگی عالی با شوینده سفید کننده لانبنا

بهترین سفید کننده پوست از نوع شوینده به دلیل عصاره نارگیل، هیالرونیک اسید ئ نیاسین آمید دارای خواص قدرت پاک کنندگی بالا، رفع کامل آلودگی های سطح پوست، کاهش جوش سر سیاه، افزایش درخشندگی پوست صورت و نرم کننده پوست است.بهترین سفید کننده پوست

اشتباهاتی که باید از آنها اجتناب کرد

چیدن جوش های شما

اگرچه ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما جوش زدن باعث ایجاد هیپرپیگمانتاسیون می شود. این یکی از آن دستورالعمل های مراقبت از پوست است که برای مدت طولانی تغییر نکرده است. وقتی جوش می زنید، بدن شما آن را به عنوان یک جراحت تعبیر می کند و برای رفع آن به صحنه می رود. با این حال، به جای اینکه اجازه دهید بدن شما خودش را درمان کند، بسیاری از افراد لک ها را انتخاب می کنند و جوش ها را می کنند.

هنگامی که جوش می زنید، باعث تحریک بیشتر می شود. سپس التهاب باعث تولید ملانین می شود. در نتیجه، مدت طولانی پس از محو شدن التهاب، ممکن است اسکار آکنه ایجاد شود.

استفاده از مواد نادرست

ناگفته نماند که دست زدن یا کندن منظم پوست می تواند هیپرپیگمانتاسیون را تشدید کند. لایه برداری بیش از حد ممکن است باعث التهاب و به خطر افتادن سد رطوبتی پوست شود که اولین خط محافظتی در برابر باکتری ها و سایر آلاینده ها است. اگر سد رطوبتی شما آسیب ببیند دیگر نمی تواند به طور کامل از شما محافظت کند.

در نتیجه، آکنه و هایپرپیگمانتاسیون ممکن است بیشتر شود. اگر تسلیم وسوسه استفاده از فشار شدید یا مواد بیش از حد ساینده روی پوست خود شوید، ممکن است ضرر بیشتری نسبت به فایده داشته باشید.

اجتناب از آفتاب بدون محصول مراقبتی

ما همیشه آن را در نظر نمی گیریم، اما خوردن یک ناهار 15 دقیقه ای بیرون زیر نور مستقیم خورشید می تواند هایپرپیگمانتاسیون را تشدید کند. احتمالاً قبلاً آن را شنیده اید، اما محافظت از مراقبت از پوست برای جلوگیری از هیپرپیگمانتاسیون بسیار مهم است.

با قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب، التهاب تشدید می شود. در نتیجه به تشکیل اسکار آکنه کمک می شود.بهترین سفید کننده پوست، پوستی درخشان و شفاف داشته باشید بهترین سفید کننده پوست، پوستی درخشان و شفاف داشته باشید

کلام آخر

بهترین سفید کننده پوست، کرم سرم یا محصولی زیبایی است که می تواند اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرد و شما را جذاب تر کند. این مواد همچون 3 محصول بالا باعث پوشاندن لکه های سیاه و جوش ها می شوند. ابتدا لازم است چند نکته مثل، قبل رفتن زیر آفتاب از ضد آفتاب استفاده کنید، جوش ها را نکنید و از استفاده زیاد از لایه بردار اجتناب کنید، رعایت کنید.

ما در این مقاله به شما بهترین سفید کننده پوست را معرفی کردیم و ترکیبات بهرین سفید کننده پوست مانند شیرین بیان، ویتامین C، توت کاغذی، گلوتاتیون، اسید لینولئیک، اسید گلیکولیک، آلفا اربوتین، اسید ازلائیک، نیاسین آمید، گیگا سفید، رتینول، کوجیک اسید و هیدروکینیون های طبیعی باشید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها