سلامت و زیبایی

ماسک استیکی صورت چیست و چه عوارض و مزایایی دارد؟

ماسک استیکی صورت

ماسک استیکی صورت چیست؟ آیا استیک ماسک صورت عوارض دارد؟ ماسک صورت استیکی چه مزایا دارد؟ این ماسک برای چه کسانی مناسب است؟ چرا به ماسک استیکی صورت، استیک ماسک جادویی می گویند؟ قبل از اینکه به ادامه مقاله بروید و آنچه در مورد ماسک استیکی لازم است بدانید مهم است دلیل نوشتن این مقاله را بدانید.

صورتی عاری از جوش و نرم که فاقد چربی اضافی باشد و در آن چربی به تعادل رسیده این روز ها به خواست هر کسی تبدیل شده اگر در کنار این ویژگی ها چین و چروک در پوست نیز مشاهده نشود یک رویا است. چند روز پیش یکی از بازدید کنندگان سایت از پشتیبانی سوال کرده بود: من صورتی چرب دارم که همه آن جوش و کک و مک است می خواهم محصولی را به من معرفی کنید که بتوانم در کمترین زمان ممکن صورت خودم را شفاف و جوانتر کنم.

ما در کنار استفاده از سرم ویتامین سی، شوینده صورت و سرم ضد جوش استفاده از ماسک استیکی را به وی پیشنهاد کردیم. اما شخصی که از ما سوال کرده بود نمی دانست که ماسک استیکی چیست به همین خاطر لازم دانستیم آن را به شما معرفی کنیم.

محصولات پیشنهادی ما شوینده ضد اکنه بیوآکوا، سرم روشن کننده ویتامین سی بریلی و سرم ضد جوش بیوآکوا بود.ماسک استیکی صورت

ماسک استیک جادویی یا استیک ماسک چیست؟

ماسک استیکی جادویی یا استیک ماسک نوعی متفاوت و جدید هستند که به صورت رولی وارد بازار می شوند خواص و مزایا این ماسک به دلیل ترکیبات خاص و طبیعی، فراوان هستند. در ابتدا که از ماسک استیکی جادویی استفاده می کنید شگفت زده خواهید شد چون مواد این ماسک به دست نمی چسبد.

پوست برای زیبایی بسیار مهم است و زیبایی برای جذاب شدن و افزایش اعتماد به نفس مهم است. از کارهایی که می توان برای جوانسازی و زیبایی صورت استفاده کرد، استفاده از استیک ماسک جادویی است که با از بین بردن جوش های سرسیاه، کک و مک ها و لکه های پوستی، پوست را شفاف، زیباتر و جوان تر می کند.

بهترین کاری که می توان برای زیبایی پوست انجام داد پاکسازی پوست است. روش های پاکسازی پوست بسیار هستند که همگی کمک می کنند سلول های مرده، جوش های سرسیاه و کک و مک از بین برود اما هیج یک از این روش ها قطعی نیستند و ممکن است برای برخی از پوست ها مناسب نباشند و ایجاد حساسیت کنند؛ اما ماسک استیک جادویی پوست را به بهترین شکل ممکن پاکسازی می کند و کمترین عوارض را دارد.

به این ماسک گرین ماسک هم گفته می شود به همین دلیل مردم فکر می کنند که فقط ماسک استیکی چای سبز این خواص را دارد. لازم به ذکر است بگوییم این تفکر اشتباه است. این ماسک جادویی در انواع مختلف خود خواص لایه برداری و پاکسازی پوست را دارد.ماسک استیکی صورت

 

ماسک استیکی صورت چگونه استفاده می شود؟

استفاده از استیک ماسک صورت سخت نیست و مانند هر ماسک صورتی ابتدا صورت خود را بشویید تا از هر گونه آرایش، گرد و غبار و باقی مانده محصولات مراقبت از پوست پاک شود سپس آن را خشک کنید. سپس مقداری از گرین ماسک را روی قسمتی که می خواهید بزنید. بگذارید 10 الی 20 دقیقه روی پوست بماند سپس پوست خود را بشویید.

در نظر داشته باشید شستن با آب کافی نیست باید پوست را با شوینده بشویید یا از دستمال آرایشی(مرطوب) استفاده کنید. جادویی بودن استیک ماسک در این مرحله مشاهده می شود چون با 1 بار استفاده تاثیرات آن را روی پوست مشاهده می کنید؛ اما در صورتی که بیشتر از آن استفاده شود افسانه ای پوست را زیبا و جوان می کند.

چرا باید از ماسک صورت استفاده کنیم؟

ماسک سبز چگونه کار می کند؟

پلینگ یا پاکسازی پوست کار اصلی است که ماسک استیکی صورت انجام می دهد پلینگ در لغت به معنای پاکسازی یا برداشتن لایه سطحی پوست است. این کار که ویژگی اصلی ماسک های جادویی استیکی است به لایه برداری پوست کمک می کند تا لایه سطحی پوست که بیشتر عفونت ها و جوش ها در آن قرار دارند و رنگ آن تیره تر است، برداشته شود.

این ماسک کمک می کند که زبری که حاصل از جوش های ریز است و کدری پوست که به علت لایه سطحی خارجی پوست است از بین برود. همچنین به از بین بردن پچین و چروک و بازیابی جوانی کمک می کند و منافذ باز پوست را بهود می بخشد. همه این موارد در کنار لایه برداری پوست کمک می کند که پوستی جوانتر و شاداب تر داشته باشید.

بهترین ماسک پاکسازی صورتماسک استیکی صورت

چرا ماسک استیکی را استفاده کنیم؟

بهتر است جواب این سوال را با مقایسه مزایا و عوارض استیک ماسک بدهیم.

بهترین ماسک صورت در بازار کدام است؟

مزایا ماسک صورت استیکی

مزایا گرین ماسک بسیار هستند و بسته به این که کدام نوع باشد شاید خاصیت های خاصی داشته باشد اما مهم ترین مزایا آن را در زیر آورده ایم که ثابت می کند این محصولات شگفت انگیز هستند:

  • پاکسازی سلول های مرده پوست

این ماسک به سبب لایه برداری سلول های مرده پوست را از صورت جدا می کند.

  • رفع کک و مک

تاثیرات این محصولات در درمان کک و مک پوستی چشمگیر است. تنها با یک بار استفاده از آن می توانید این تاثیرات را مشاهده کنید.

  • روشن شدن پوست

این ماسک طبیعی لایه بردار باعث می شود لایه سطحی خارجی پوست برداشته شود و لایه زیر آن که درخشان است نمایان شود. این کار تیرگی پوست را بهبود می بخشد.

  • رفع جوش های سر سفید و سیاه

دلیل جوش های سرسیاه و سفید عفونت، باکتری و منافذ باز هستند؛ این ماسک ها با لایه برداری و تنظیم چربی پوست در کنار خواص ضد باکتریایی به درمان این جوش ها کمک می کند.

  • جوانسازی پوست

استیک ماسک جادویی با تغذیه سلول های صورت باعث تولید کلاژن می شود و کلاژن از پیری جلوگیری می کند.

سرم آرگان هشت کاره دکتر راشل

این محصول شگفت انگیز در کنار جوانسازی پوست، تقویت پوست، مرطوب کننده، آبرسان و تنظیم کننده چربی پوست، خواصی مانند سفید کننده، تغذیه کننده پوست و بسته شدن منافذ پوست را دارد.ماسک استیکی صورت

  • کنترل چربی پوست

این محصول چربی پوست را به تعادل می رساند تا مانع جوش های پوستی شود.

  • بسته شدن منافذ پوست

ماسک استیکی  باعث می شود منافذ باز پوست بسته شوند. این کار از آن جایی مهم است که بدانید منافذ باز باعث برخی از کک و مک ها و دسته ای از جوش ها می شوند.

  • مناسب برای همه

این ماسک چون کاملا طبیعی بوده برای انواع پوست در خانم ها و آقایان مناسب است.

  • نرم و مرطوب کردن پوست

ماسک استیکی جادویی با آبرسانی عمیق پوست باعث می شود که پوست به خوبی مرطوب شود. این مرطوب بودن باعث می شود پوستی نرم و لطیف داشته باشید.

  • لایه برداری ملایم

استیک ماسک جادویی به ئسبب ترکیبات ویژه خود لایه برداری ملایم بوده و هیچ عوارضی ندارد و باعث حساسیت نمی شود و حتی برای پوست های بسیار حساس مناسب استماسک استیکی صورت

  • عوارض ماسک استیکی

ماسک جادویی استیکی چون کاملا طبیعی بوده و از مواد معدنی ساخته شده است هیچ عوارض یا حساسیتی ندارد به همین خاطر است به آن بهترین ماسک صورت می گویند.

با توجه به گفته های بالا باید فهمیده باشید که چرا به این ماسک ها، ماسک استیکی جادویی می گویند.

انواع ماسک استیکی صورت

فواید ماسک استیکی تقریبا برابر است فقط در رایحه و جزئیات با هم فرق دارند در اینجا انواع ماسک استیکی را بررسی می کنیم این ماسک ها عبارت‌اند از:

  1. ماسک استیکی چای سبز

چای سبز به خودی خو دارای خواصی چون جوانسازی و تغذیه کننده پوست دارد. پوستی که به خوبی تغذیه شود توانایی مقابله با عفونت ها و جوش ها را بهتر دارد و کلاژن بیشتری تولید می کند که از چین و چروک و پیری پوست جلوگیری و حتی آن را درمان می کند. این ماسک لکه های تیره پوست را از بین می برد و آن را آبرسانی می کند و مرطوب کننده ای قوی است. این خواص در کنار لایه برداری پوست باعث می شود پوست سفت و شاداب تر شود.

سرم ضد جوش چای سبز بریلی

این محصول طبیعی از بهترین محصولات حاوی چای سبز است که به علاوه خواصی که در بالا اشاره شد به افزایش خاصیت کشسانس پوست نیز کمک می کند.ماسک استیکی صورت

  1. گرین ماسک آتشفشانی

ماسک استیکی آتشفشانی از بهترین و محبوب ترین ماسک ها برای پوست چرب است چون در پوست چرب بازدهی تاثیر گذاری آن بیشتر می شود. این ماسک که از مواد معدنی و مفیدی که در آتشفسان موجود است ساخته شده است همه ی آلودگی و ناخالصی پوست مانند گرد و غبار و چربی اضافی پوست را از بین می برد یا بهتر است بگوییم به این مواد می چسبد و وقتی که ماسک را پاک می کنیم همراه با این ماسک از بین می روند. برای به تعادل رساندن چربی پوست این ماسک بهترین انتخاب است چون سبوم اضافی را از بین می برد به همین دلیل است این ماسک بهترین ماسک برای پوست چرب لقب گرفته است.

  1. استیک ماسک شیر

این ماسک مرطوب کننده به دلیل ترکیبات خاص خود که درصد بالایی از آن شیر است به آبرسانی پوست کمک می کند و به شکل بی نظیری پوست را مرطوب می کند. این ماسک لایه بردار جادویی پوست را نرم و صاف می کند و در هیدراته شدن صورت تاثیر به سزایی دارد.

کرم سوپر هیدراته شیر بز کتی کت

اگر به دنبال این هستید که پوست خود را بیشتر هیدراته کنید به شما این محصول طبیعی را پیشنهاد می دهیم. این کرم فوق مرطوب کننده با ماندگاری بالا که تا 72 ساعت طول می کشد محبوبیت پیدا کرده است. جدا از آن خواصی چون:

  • حاوی پروتئین های مورد نیاز پوست
  • روشن کننده و تقویت کننده پوست
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • ضد چروک و آثار پیری
  • نرم کننده
  • افزایش درخشندگی

است. این محصول کاملا طبیعی و ارگانیک بوده و جدا از شیر بز نیوز لندی حاوی عصاره مروارید و هیالورویک اسید است.ماسک استیکی صورت

  1. ماسک جادویی بادمجان

برای کسایی که جوش دارند ماسک استیکی بادمجان توصیه می شود. این ماسک بنفش همچون سایر ماسک ها استیکی دارای خواص پاکسازی و مرطوب کنندگی پوست است که کمک می کند خشکی و جوش پوست از بین برود و پوست سفید تر شود جدا از این خواص بادمجان تغذیه کننده پوست است و به پوست در تولید چربی، تعادل چربی، مبارزه با عفونت و باکتری و تولید کلاژن کمک می کند.

  1. ماسک صورت خاک رس

خاک رس که از دی اکسید سیلیس ساخته شده در تقویت، شفاف کردن و تسکین التهابات پوستی نقش دارد. چون خاک رس کاملا طبیعی بوده هیچ عوارضی ندارد و برای همه ی پوست ها مناسب است. ماسک استیکی خاک رس به دلیل خاک رس و مواد دیگری که در خود دارد جدا از خواصی که خاک رس دارد باعث لایه برداری ملایم و تنظیم تعادل چربی صورت می شوند. این کار از ایجاد جوش پوستی جلوگیری می کند و پوست را بدون هیچ عوارضی لایه برداری و پاکسازی می کند.

  1. ماسک زغال

زغال از مواد شگفت انگیزی است که در بیشتر روتین های مراقبت از پوست حضور دارد و خواص آن شگفت انگیز است. از زغال در محصولات مراقبت از پوست، کرم ها، تونرها، لایه بردار و ماسک ها استفاده می شود. ماسک استیکی از این محصولات است که زغال در آن استفاده شده است. زغال به تنهایی باعث نرم، لطیف ، روشن و پاکسازی پوست می شود در کنار این خواص خارق العاده زغال مرطوب کننده ای قوی است که دارای خواص ضد باکتریایی برای مبارزه با جوش های صورت است.

ماسک ورقه ای سفید کننده زغال بینگجوماسک استیکی صورت

  1. ماسک استیکی جادویی گریپ فروت

گریپ فروت میوه ای کمیاب در ایران است که سرشار از ویتامین سی است و به همین دلیل جدا از خواصی که همه ماسک های استیکی دارند باعث جلوگیری از پیری و درمان چین و چروک صورت می شود. این ماسک مغذی صورت را وادار به تولید کلاژن می کند و کلاژن پروتئین جوانی است که پوست را سفت می کند.

چه کسانی می توانند از این ماسک استفاده کنند؟

ماسک های استیکی برای انواع پوست در هر جنسی مناسب هستند و باتوجه به نوع پوست و مشکل تعداد دفعات استفاده از آن متغیر است. اما در کل کسانی که جوش، کک و مک و لک پوستی دارند بیشترین مصرف کننده این ماسک هستند.

ماسک استیکی صورت

جمع بندی

ماسک استیکی صورت بهترین لایه بردار پوست است که هیچ عوارضی ندارد این ماسک با لایه برداری ملایم و تغذیه پوست در کنار آبرسانی باعث می شود که جوش های پوستی از بین بروند و از پیری جلوگیری و آن را درمان می کند. این ماسک طبیعی که به ماسک استیکی جادویی نیز مشهور است واقعا جادویی عمل می کند و تنها با یک بار استفاده از آن شاهد تغیراتی در صورت می شوید که شگفت زده خواهید شد. استیک ماسک جادویی که پیشنهاد متخصصان زیبایی اروپا برای پوست های چرب است برای همه ی پوست ها مناسب است و هیچ عوارضی ایجاد نمی کند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها