دانستنی های سلامت زنان

بهترین ماسک ورقه ای شفاف کننده پوست

ماسک شفاف کننده پوست

ماسک ورقه ای شفاف کننده پوست یک درمان سریع و البته آسان برای اشخاصی است که از کدری پوست و یکنواخت نبودن رنگ صورت رنج می برند. با خرید ماسک ورقه ای شفاف کننده به راحتی می توانید این مشکلات را حل کنید. ماسک های ورقه ای شفاف کننده اصولا فرموله شده هستند وجود ترکیباتی چون هیالورونیک اسید، ویتامین سی، عصاره برنج یا نیاسین آمید در ماسک های ورقه ای به مرور پوست شما را شفاف و درخشنده تر خواهد کرد.

برخی از این ترکیبات خاصیت آبرسانی قوی و برخی دیگر باعث رفع لک های پوستی و درمان کننده کدری صورت هستند برای همین بهترین ماسک های شفاف کننده صورت آن هایی هستند که حاوی این ترکیبات باشند. در ادامه  از بهترین برندهای ماسک ورقه ای چند محصول برتر که تحت عنوان بهترین ماسک های ورقه ای شفاف کننده پوست صورت شناخته می شوند را معرفی می کنیم.

بهترین ماسک ورقه ای شفاف کننده پوست

بهترین ماسک ورقه ای شفاف کننده پوست

برندهای متعددی از جمله بیواکوآ، ایمیجز، اوتو و ادونس بیوتی فرمولاسیون های قوی برای شفافیت صورت ارائه کرده اند و امروز در رنگدونه با بررسی خواص و ویژگی های هر کدام از میان طیف وسیع ماسک های ورقه ای شفاف کنند، 5 ماسک برتر را گلچین و به شما معرفی کرده ایم.

1. ماسک ورقه ای هیالورونک ایمیجز

ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید ایمیجز

خرید ماسک ورقه ای هیالورونیک اسید ایمیجز

یک ماسک ورقه ای فوق العاده که حاوی ترکیباتی برای آبرسانی عمیق و شفافیت پوست از جمله گلیسرول است. گلیسرول یک ترکیب عالی برای آبرسانی سریع و عمیق است که جذب آب میان بافتی را تسریع می کند همین امر یکی از دلایل درخشان شدن پوست بعد از استفاده از این ماسک ورقه ای است.

این ماسک برای اشخاصی با پوست های خشک بسیار مناسب است چرا که علاوه بر شفاف کردن، مشکل کم آبی پوست را نیز رفع خواهد کرد. دقت داشته باشید تمامی ماسک های حاوی هیالورونیک اسید از جمله ماسک ورقه ای HA ایمیجز می بایست قبل از استفاده امتحان شوند به این صورت که مقدار کمی از اسانس را روی پوست دست خود تست کنید در صورت عدم حساسیت ماسک را روی صورت خود بگذارید. در زیر برخی از ویژگی های این ماسک شفاف کننده را می بینید:

  • آبرسانی عمیق
  • درمان خشکی و کم آبی پوست
  • شفاف و درخشان کننده صورت
  • رفع چین و چروک های سطحی پوست

2. ماسک ورقه ای سفید کننده اوتو

ماسک ورقه ای سفید کننده اوتو

خرید ماسک ورقه ای سفید کننده اوتو

یک ماسک آمریکایی محبوب با فرمولاسیونی قوی برای سفید و درخشان شدن پوست صورت که علاوه بر آبرسانی و پاکسازی پوست منجر به سفیدتر شدن پوست صورت شما خواهد شد. در ترکیبات این ماسک هیالورونیک اسید وجود دارد و همین منجر به آبرسانی خواهد شد پس یک گزینه خیلی خوب برای درخشان شدن پوست های کم آب و کدر است.

این ماسک به گونه ای فرموله شده است که به سرعت تاثیر آن در تغییر رنگ پوست و رفع کدری صورت مشاهده خواهد شد.

  • شفاف و درخشان کننده پوست
  • آبرسان قوی
  • پاکسازی پوست

3. ماسک ورقه ای پاک کننده منافذ و مرطوب کننده مروارید ایمیجز

ماسک ورقه ای پاک کننده منافذ و مرطوب کننده مروارید ایمیجز

خرید ماسک ورقه ای پاک کننده منافذ و مرطوب کننده مروارید ایمیجز

یک ماسک چند کاربردی برای پوست های کدر و خشک که تمایل به رفع خشکی و شفافیت صورت خود دارند و این ماسک به گونه ای فرموله شده که هدف اصلی آن آبرسانی عمیق و تحریک پوست جهت کلاژن سازی است. همین امر در نهایت منجر به رفع کدری پوست شما خواهد شد.

برند ایمیجز طیف وسیعی از ماسک های ورقه ای را ارائه کرده که در میان تمام آن ها ماسک مراورید خاصیت پاسازی قوی و شفاف کنندگی دارد. اگر به دنبال ماسکی هستید که سریعا نتیجه آن را مشاهده کنید این ماسک ورقه ای شفاف کننده گزینه خوبی است چرا که علاوه بر آبرسانی منافذ پوست صورت را به صورت عمیق پاکسازی کرده و منجر به شفافیت پوست خواهد شد.

  • پاک کننده صورت
  • رطوبت رسانی
  • شفاف و سفید کننده پوست
  • پاکسازی و بستن منافذ باز صورت
  • رفع افتادگی های پوستی

4. ماسک ورقه ای برنج بیوآکوآ

ماسک ورقه ای برنج بیوآکوا

خرید ماسک ورقه ای برنج بیوآکوا

برنج به خودی خود خاصیت سفید کنندگی به دنبال دارد و اگر در ترکیبات ماسکی برنج به چشم خود بی شک بدانید که آن ماسک علاوه بر درخشندگی پوست، شفاف کننده نیز است. ماسک ورقه ای برنج بیوآکوآ یکی دیگر از بهترین ماسک های ورقه ای شفاف کننده پوست صورت است.

چرا که حاوی ترکیبات مغذی از جمله عصاره برنج برای روشن تر شدن پوست، عصاره گل نیلوفر برای احساس آرامش برای پوست های کدر و خسته، عسل جهت نرمی و لطافت پوست و در نهایت روغن هسته انگور برای شادابی و نرمی صورت یک گزینه کامل و کاربردی است. این ماسک برای پوست های نرمال و خشک پیشنهاد می شود برخی از ویژگی های ماسک ورقه ای برنج به شرح زیر است:

  • سفید کننده و روشن کننده پوست صورت
  • حفظ رطوبت و نرمی پوست
  • آرامش بخش

5. ماسک ورقه ای سفید کننده پرتقال ادونس بیوتی

ماسک ورقه ای سفید کننده پرتقال ادونس بیوتی

خرید ماسک ورقه ای سفید کننده پرتقال ادونس بیوتی

ماسک پرتغالی ادونس بیوتی محصولی برزیلی با خاصیت سفید کنندگی صورت، نرم کننده و التیام بخش است. این ماسک ورقه ای حاوی ترکیبات مغذی و مورد نیاز پوست از جمله انواع ویتامین ها مثل ویتامین سی به بهبود وضعیت پوستی و ترمیم آن کمک شایانی می کند.

وجود ویتامین سی منجر به رفع لک های پوستی و یکدست شدن رنگ پوست صورت می شود و استفاده مداوم از آن پوست شما را شفاف و درخشندده خواهد کرد. این ماسک یک انتخاب خوب برای تامین مواد مغذی و کاهش روند پیری پوست شماست. اگر بخواهیم ویژگی های این ماسک را به صورت تک تک نام ببریم باید بگوییم که:

  • سرشار از مواد مغذی مورد نیاز پوست
  • التیام بخش و ترمیم کننده
  • مرطوب کننده
  • درمان لک های پوستی
  • شفاف کننده صورت

نتیجه گیری

انواع ماسک های ورقه ای صورت با اهداف خاص طراحی شده اند از بین آن ها ماسک هایی با خاصیت های آبرسانی قوی، رفع لک و درمان کدری صورت گزینه هایی بسیار عالی برای شفاف تر شدن پوست هستند. برای اینکه تشخیص دهید کدام ماسک برای سفید و شفاف شدن پوست شما مناسب است بهتر است با ترکیبات آن ها و خواص هر کدام آشنا شوید.

وجود ویتامین سی و عصاره برنج در ماسک ها پوست شما را درخشان می کنند ماسک هایی با ترکیبات شیمایی همچون نیاسین آمید یا هیالورونیک اسید نیز به پوست کدر شما جانی تازه می بخشند به شرطی که نسبت به آن ها حساسیت نداشته باشید. رنگدونه ماسک های ورقه ای شفاف کننده بر پایه ترکیبات گیاهی را به شما عزیزان پیشنهاد می کند.

برای شفاف شدن پوست چکار کنیم؟

شما نیاز به یک روتین پوستی منظم دارید، برای اینکار می توانید از کارشناسان رنگدونه مشاوره رایگان بگیرید و محصولات خودتون رو با تخفیف تهیه کنید.

چه ماسکی برای شفاف شدن پوست بزنم؟

ماسک های ورقه ای گزینه خوبی برای شفاف شدن پوست هستن که در این مقاله بهترین هاشون رو معرفی کردیم.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک
اطلاع از
guest
امتیاز
لطفا به محصول امتیاز بدهید
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمامی دیدگاه ها
سمانه

عالی